Hoop dat Bart nog een beetje stijgt boven MiMi, en daar kan ik mee leven.quote:Op zondag 26 februari 2023 19:35 schreef BBERTJE het volgende:
Voor wie nog niet gestemd hebben
[poll=5201]
Ja bart mag/moet hogerquote:Op zondag 26 februari 2023 19:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoop dat Bart nog een beetje stijgt boven MiMi, en daar kan ik mee leven.
quote:Op zondag 26 februari 2023 19:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het wel bij veel wat ik zo lees links rechts Bart op 2 3quote:Op zondag 26 februari 2023 19:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoop dat Bart nog een beetje stijgt boven MiMi, en daar kan ik mee leven.
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:08 schreef Schakeltopia het volgende:
wij zullen wel uurtje SL krijgen dan ofzo
hoop het ook, ik ga maar van het ergste uitquote:Op zondag 26 februari 2023 20:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
hoopt van niet
plies Febo ???
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:12 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik trok voor weet ik veel dat bier uit de muur.
Een soort Mart Hoogkamer
Ja..quote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog diepvries doperwten
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef oma-Nijn het volgende:
Oh en het blik bewaar ik voor de goochelaars
Dat komt wel harder aanquote:Op zondag 26 februari 2023 20:13 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien zijn er nog diepvries doperwten
Jij begint al te praten zoals Mario.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
huis thuis ziehiet vriend
huis thuis
ben jij het Andre sr .. ?
oen dos tres
Ik heb mijn Louis Beton nog...quote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij begint al te praten zoals Mario.
Nah... we missen weinig, heb het al 10x gehoordquote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ben benieuwd of we het mogen zien, zal wel niet
Stream 2 jolien en Charlotte bij de kastenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Is Stream 2 ook Ali? Heb geen zin om 3 reclame blokken door te moeten voor hetzelfde beeld
ik hoopquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef BBERTJE het volgende:
Vgm is Chiara er wel een beetje klaar mee hoe Michelangelo doet
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Jij begint al te praten zoals Mario.
On my way...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Stream 2 jolien en Charlotte bij de kasten
dames omkleden . hippe tu tu aanquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Is Stream 2 ook Ali? Heb geen zin om 3 reclame blokken door te moeten voor hetzelfde beeld
Aankleden lott en jolienquote:Op zondag 26 februari 2023 20:18 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij moet je effe dat saffie opzij leggen Struis...quote:Op zondag 26 februari 2023 20:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
de vogel grap is ook om de gieren
na 1 kogel vliegen ze allemaal weg
. jan en els
nu
jan tegen els kom slapen
els gaat naar jan
maar niemand thuis
"" dit wrd em hoor , de knaller ""
< geen saffiequote:Op zondag 26 februari 2023 20:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Volgens mij moet je effe dat saffie opzij leggen Struis...
hij oefend zijn actquote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef engine het volgende:
Heeft Ali straf? Of waarom moet hij op de slaapkamer blijven?
K3 ?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef ben34567 het volgende:
Jason & Ias rappen. Wat gaat andere duo's doen als act ?
rinardo in BB / [Streamverslagen] Big Brother 2023quote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef ben34567 het volgende:
Bart gaat in lederhösen steltlopen terwijl chiara met zijn slang in haar nek daar omheen aan buikdansen doetquote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef ben34567 het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat in lederhösen steltlopen terwijl chiara met zijn slang in haar nek daar omheen aan buikdansen doet
MA en Jodelientje iets met kontschudden.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef ben34567 het volgende:
Twerkenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:29 schreef -river- het volgende:
[..]
MA en Jodelientje iets met kontschudden.
Had hij maar vastigheid voor de helftquote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart gaat in lederhösen steltlopen terwijl chiara met zijn slang in haar nek daar omheen aan buikdansen doet
Of tovert hij zijn slang uit zijn broek !quote:Op zondag 26 februari 2023 20:28 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bart en Chiara goochelen...mijn wens, dat hij haar doormidden zaagt.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:24 schreef ben34567 het volgende:
Heeft ze dat corset van Lot nou weer uitgedaan??quote:Op zondag 26 februari 2023 20:35 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
kon d;r nog ff gauw cappen zo voor de SL![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de vrouwtjes mogen vooraan zitten![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
de vrouwtjes mogen vooraan zitten![]()
Ali Bhuranquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef engine het volgende:
Wat zingen ze nou eigenlijk? kan het nooit verstaan.
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben weer even verhuisd naar hier, hier was om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Chiara inspecteert de borsten van Jolien - 26 februari 2023.heb ik sowiezo gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen idee, kom net binnen vallenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
Heeft ze dat corset van Lot nou weer uitgedaan??
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
Wel allemaal mee klappen hé!!! [ afbeelding ]
Kan niet, laat ik mijn drank vallenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:41 schreef Ireth het volgende:
Wel allemaal mee klappen hé!!! [ afbeelding ]
Op melodie van la case de papelquote:Op zondag 26 februari 2023 20:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Ali Bhuran
int kader van ole ole ole
Volgendequote:Op zondag 26 februari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
Wil iemand ff seintje geven als Biggie Brother afgelopen is
maria maria nuquote:Op zondag 26 februari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
Moet jij niet naar bed toe, morgenochtend vroeg weer je krantenwijk lopenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:42 schreef mario390 het volgende:
chiara heeft toch ook mooie
ti....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:43 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:43 schreef engine het volgende:
De show kan beginnen! Biggie brother![]()
[ afbeelding ]
Still mute...quote:
ja kloptquote:Op zondag 26 februari 2023 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Still mute...
Bij nader inzien, heb alles al gehoord...
Ik waarschuw nog, maat...LUISTERENquote:Op zondag 26 februari 2023 20:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Still mute...
Bij nader inzien, heb alles al gehoord...
Dat doet hij ook Dotquote:
Hij probeerde grappig te zijn.quote:Op zondag 26 februari 2023 20:47 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat doet hij ook Dot![]()
Vals...maar toch
BB stem: Ali, dit is te slecht..Pak je koffer, Rob komt terugquote:Op zondag 26 februari 2023 20:47 schreef happyme28 het volgende:
Nee, denk niet dat dit een vrijstelling gaat worden voor Ali
Zeg ik tegen opaNijn, waarom niet gewoon wat Turkse nummersquote:Op zondag 26 februari 2023 20:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
dat Turkse liedje wrd een knaller
houvol
tis hierna
daarna
Wij ook....gedeelde smart is halve smartquote:
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ooit....liep de cos vast door de smileysquote:Op zondag 26 februari 2023 20:50 schreef ledn81 het volgende:
TarkanPolonaise in de COS @:Kodiak100 voorop (die post zoveel)
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:50 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij doet het wel leuk, iedereen doet leuk meequote:
doe ff iets aantrekken danquote:Op zondag 26 februari 2023 20:55 schreef -river- het volgende:
Ik wil wel mee dansen maar ben bang dat mensen hier naar binnen kijken.
Ja, wat leuke tafeltjes, klein drankje. Dit oogt wel armoedig..quote:Op zondag 26 februari 2023 20:55 schreef happyme28 het volgende:
Ze hadden beter alle optredens achter elkaar kunnen gooien.
Najaaaa SL
Oh jaquote:Op zondag 26 februari 2023 20:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
doe ff iets aantrekken dan
nah la maar .. filmpjes tijd
ja Ias en Jason winnenquote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef BB-King het volgende:
Maar begrijp ik dat de kijkers mogen bepalen wie de beste act heeft?
Die gaan toch gewoon keihard op hun favoriet stemmen ook al is de act bagger?
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2023 20:38 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, ben weer even verhuisd naar hier, hier was om gevraagd ....![]()
[ afbeelding ]
Chiara inspecteert de borsten van Jolien - 26 februari 2023.maak je me weer blij met een dooie mus, het is jolientje die chiara inspecteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jolientje
Ik stem Aliquote:
Sorry, ik volg het niet genoeg .....quote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef odie22 het volgende:
maak je me weer blij met een dooie mus, het is jolientje die chiara inspecteerd
Daar ben ik niet van overtuigd.quote:
En winnen ze dan een vrijstelling die ze moeten verdelen?quote:
Doe dan eens nietquote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Elke keer als ik inschakel, komt er wel een SL😅😅
Als Jason zijn lul achterna blijft lopen ipv het spel spelen kan hij vergeten dat ik op hem ga stemmen.quote:
wat nu? dit of dat?quote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
Ik gun hem aan Aliquote:Op zondag 26 februari 2023 21:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
En winnen ze dan een vrijstelling die ze moeten verdelen?
Die gaat Jason nooit nemen dus dan krijgt Ias hem te pakken.
Volgens mij hebben die daar niks aan op dit moment.
Ja doe dat dan eens niet meerquote:Op zondag 26 februari 2023 21:02 schreef GayGuy het volgende:
Elke keer als ik inschakel, komt er wel een SL😅😅
geeft niks maat , je wordt sowieso te weinig gewaardeerdquote:Op zondag 26 februari 2023 21:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, ik volg het niet genoeg .....
Heb de titel nu aangepast, tenzij ik in de maling wordt genomen .....quote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef odie22 het volgende:
Zo werkt het welquote:Op zondag 26 februari 2023 20:58 schreef BB-King het volgende:
quote:Op zondag 26 februari 2023 21:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb de titel nu aangepast, tenzij ik in de maling wordt genomen .....![]()
Hij is niet alleen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik haat rap maar de naam Jason is een stemmenkanon
Denk dat Charlotte nog het beste kan zingen van iedereenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef PunkieePie het volgende:
Lindsey en Charlotte gaan zingen?
Kan Charlotte dat?
Jammer dat ze niet allemaal apart moeten. 😈
Hij deed het best aardig, denk dat Michelangelo het beter kanquote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef -river- het volgende:
Hahaha Ali zo van ik kan dat niet, gaat hij met zijn kont schudden.
Oh echt? Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat Charlotte nog het beste kan zingen van iedereen
Volgens het draaiboek van BB zie ik Charlotte en Lindsey winnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef PunkieePie het volgende:
Lindsey en Charlotte gaan zingen?
Kan Charlotte dat?
Jammer dat ze niet allemaal apart moeten. 😈
Gisteravond na de live hebben ze allemaal een stukje gezongenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben benieuwd!
Heb alleen wat kleine stukjes gehoord van haar.
Jep de revenge on Michelangelo wordt de verhaallijn van deze week. 0% kans dat Charlotte er deze week uitligt.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens het draaiboek van BB zie ik Charlotte en Lindsey winnen.
Oftewel de nominatie van Charlotte wordt weer ongedaan gemaakt.
Heel voorspelbaar.
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil makenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik haat rap maar de naam Jason is een stemmenkanon
Jah op twitter werd al opgeroepen dat ze volop op Charlotte gingen stemmen zonder de act ook maar gezien te hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil maken
Mjah, zo dacht ik ook over Ali omdat ik hem een vrijstelling gunquote:Op zondag 26 februari 2023 21:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jah op twitter werd al opgeroepen dat ze volop op Charlotte gingen stemmen zonder de act ook maar gezien te hebben
Waar blijkt uit dat hij vandaag zo hard zijn lul achterna is gelopen dan? Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Als Jason zijn lul achterna blijft lopen ipv het spel spelen kan hij vergeten dat ik op hem ga stemmen.
Sinds hij met zijn crush op Chiara zit heeft hij geen opdrachten meer gewonnen (het kruiswoordraadsel; dat tongen spel van vandaag;..); die jongen zit uit zijn concentratiequote:Op zondag 26 februari 2023 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij vandaag zo hard zijn lul achterna is gelopen dan? Valt allemaal wel mee.
Ik ga overal een account aanmakenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil maken
oma-Nijn is nog vrij op twitter!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga overal een account aanmaken![]()
Hij wint over het algemeen weinig spellen komt meestal wel ver maar niet tot het einde. En wat ik van de week van hem begreep wil hij niet nomineren omdat nu vijanden maken niets helpt.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sinds hij met zijn crush op Chiara zit heeft hij geen opdrachten meer gewonnen (het kruiswoordraadsel; dat tongen spel van vandaag;..); die jongen zit uit zijn concentratie
Jasonquote:Op zondag 26 februari 2023 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan Lindsey? Begon ze met "eerst neem je water" ??
Dat was dan heel kort, zeker? Ik schakelde in, en toen ging het over wat andersquote:Op zondag 26 februari 2023 21:39 schreef superniger het volgende:
Nu een item over Big Brother bij Media Inside op NPO3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |