Hij deed het best aardig, denk dat Michelangelo het beter kanquote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef -river- het volgende:
Hahaha Ali zo van ik kan dat niet, gaat hij met zijn kont schudden.
Oh echt? Ik ben benieuwd!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Denk dat Charlotte nog het beste kan zingen van iedereen
Volgens het draaiboek van BB zie ik Charlotte en Lindsey winnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:10 schreef PunkieePie het volgende:
Lindsey en Charlotte gaan zingen?
Kan Charlotte dat?
Jammer dat ze niet allemaal apart moeten. 😈
Gisteravond na de live hebben ze allemaal een stukje gezongenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:12 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Oh echt? Ik ben benieuwd!
Heb alleen wat kleine stukjes gehoord van haar.
Jep de revenge on Michelangelo wordt de verhaallijn van deze week. 0% kans dat Charlotte er deze week uitligt.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:13 schreef BB-King het volgende:
[..]
Volgens het draaiboek van BB zie ik Charlotte en Lindsey winnen.
Oftewel de nominatie van Charlotte wordt weer ongedaan gemaakt.
Heel voorspelbaar.
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil makenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:03 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik haat rap maar de naam Jason is een stemmenkanon
Jah op twitter werd al opgeroepen dat ze volop op Charlotte gingen stemmen zonder de act ook maar gezien te hebbenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil maken
Mjah, zo dacht ik ook over Ali omdat ik hem een vrijstelling gunquote:Op zondag 26 februari 2023 21:23 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Jah op twitter werd al opgeroepen dat ze volop op Charlotte gingen stemmen zonder de act ook maar gezien te hebben
Waar blijkt uit dat hij vandaag zo hard zijn lul achterna is gelopen dan? Valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Als Jason zijn lul achterna blijft lopen ipv het spel spelen kan hij vergeten dat ik op hem ga stemmen.
Sinds hij met zijn crush op Chiara zit heeft hij geen opdrachten meer gewonnen (het kruiswoordraadsel; dat tongen spel van vandaag;..); die jongen zit uit zijn concentratiequote:Op zondag 26 februari 2023 21:31 schreef marky het volgende:
[..]
Waar blijkt uit dat hij vandaag zo hard zijn lul achterna is gelopen dan? Valt allemaal wel mee.
Ik ga overal een account aanmakenquote:Op zondag 26 februari 2023 21:20 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Dit is een tienermeisjes stemmen dingetje. Charlotte of Jason zullen vast winnen. Het hangt er vanaf waar we mogen stemmen. Normale voting website of twitter/insta, zal het verschil maken
oma-Nijn is nog vrij op twitter!quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga overal een account aanmaken![]()
Hij wint over het algemeen weinig spellen komt meestal wel ver maar niet tot het einde. En wat ik van de week van hem begreep wil hij niet nomineren omdat nu vijanden maken niets helpt.quote:Op zondag 26 februari 2023 21:33 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Sinds hij met zijn crush op Chiara zit heeft hij geen opdrachten meer gewonnen (het kruiswoordraadsel; dat tongen spel van vandaag;..); die jongen zit uit zijn concentratie
Jasonquote:Op zondag 26 februari 2023 21:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aan Lindsey? Begon ze met "eerst neem je water" ??
Dat was dan heel kort, zeker? Ik schakelde in, en toen ging het over wat andersquote:Op zondag 26 februari 2023 21:39 schreef superniger het volgende:
Nu een item over Big Brother bij Media Inside op NPO3.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |