Niet zijn cultstatus bekritiseren he.. hij is cooler dan wie dan ook.quote:
Hij is nu 1 van de New Kidsquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zijn cultstatus bekritiseren he.. hij is cooler dan wie dan ook.
Hij is er wat te laat mee, nu wel een vriendin met de broek aan blijkbaar.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:01 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Niet zijn cultstatus bekritiseren he.. hij is cooler dan wie dan ook.
En weg onder het juk van Mercedesquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is er wat te laat mee, nu wel een vriendin met de broek aan blijkbaar.
Z'n teammaat had daar weinig last van.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weg onder het juk van Mercedes
Altijd tegen Alfaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Alweer een ALFA ROMEO met problemen.
Dat heeft hem zichtbaar goed gedaan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:10 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En weg onder het juk van Mercedes
Prima gozer verder maar dit image en net zo fake als de lach van Ricciardo.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:26 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat heeft hem zichtbaar goed gedaan.
Fake of niet, hij bloeit helemaal op en dat kan nooit negatief zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Prima gozer verder maar dit image en net zo fake als de lach van Ricciardo.
Daar draait dan ook alles om die teammaatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n teammaat had daar weinig last van.
Ik ben wel z'n naam kwijtquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daar draait dan ook alles om die teammaat
De laatste jaren onder Ron was niet veel beterquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef Dauthi het volgende:
McLaren weer een slechte auto, automotive moet weer kapitaal aantrekken.
Rijst toch de vraag of het niet tijd wordt voor een andere CEO? Sinds Ron weg is, is het een chaotische bende daar in Woking.
Norris wordt ook zo'n eeuwig talent als hij daar niet snel weg is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef Dauthi het volgende:
McLaren weer een slechte auto, automotive moet weer kapitaal aantrekken.
Rijst toch de vraag of het niet tijd wordt voor een andere CEO? Sinds Ron weg is, is het een chaotische bende daar in Woking.
Bandencompound.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:39 schreef Nober het volgende:
Leaderboard
Leclerc, Ferrari, 1m31.024s, C4 - 56 laps
Russell, Mercedes, 1m31.442s, C5 - 71 laps
Drugovich, Aston Martin, 1m32.075s, C5 - 61 laps
Perez, Red Bull, 1m32.459s, C3 - 58 laps
Gasly, Alpine, 1m32.762s, C3 - 49 laps
Albon, Williams, 1m33.178s, C4 - 47 laps
Hulkenberg, Haas, 1m33.329s, C3 - 62 laps
Piastri, McLaren, 1m33.655s, C3 - 31 laps
Bottas, Alfa Romeo, 1m36.854s, C3 - 72 laps
De Vries, AlphaTauri, 1m38.807s, C3 - 73 laps
https://www.autosport.com(...)y-3-1118060/1118060/
Weet iemand wat C3, C4 en C5 is?
Monaco 2001quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Leuk Enrique Bernoldi verhaal nu van Button.
C3 is voor aankomende race de zachtste compoundquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:39 schreef Nober het volgende:
Leaderboard
Leclerc, Ferrari, 1m31.024s, C4 - 56 laps
Russell, Mercedes, 1m31.442s, C5 - 71 laps
Drugovich, Aston Martin, 1m32.075s, C5 - 61 laps
Pérez, Red Bull, 1m32.459s, C3 - 58 laps
Gasly, Alpine, 1m32.762s, C3 - 49 laps
Albon, Williams, 1m33.178s, C4 - 47 laps
Hülkenberg, Haas, 1m33.329s, C3 - 62 laps
Piastri, McLaren, 1m33.655s, C3 - 31 laps
Bottas, Alfa Romeo, 1m36.854s, C3 - 72 laps
De Vries, AlphaTauri, 1m38.807s, C3 - 73 laps
https://www.autosport.com(...)y-3-1118060/1118060/
Weet iemand wat C3, C4 en C5 is?
Dacht ik deze keer ook aan het geluid te horen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:40 schreef tja77 het volgende:
Bij Viaplay denken ze toch echt dat het de PU betreft van de Alfa.
Min of meer.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:35 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De laatste jaren onder Ron was niet veel beter
Hoorde een vreemde ratel/tik vlak voor het stilvallen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dacht ik deze keer ook aan het geluid te horen.
De welbekende Verstappen-afstelling zit weer eens op de auto.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef tja77 het volgende:
Perez heeft meer moeite met de RBR dan Verstappen.
Oei.. dat van automotive wist ik nog niet.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef Dauthi het volgende:
McLaren weer een slechte auto, automotive moet weer kapitaal aantrekken.
Rijst toch de vraag of het niet tijd wordt voor een andere CEO? Sinds Ron weg is, is het een chaotische bende daar in Woking.
Nee, dit was niet niet het Monaco - DC verhaal.quote:
Afgezien van of het klopt of niet wat hij zegt, het lijkt me wel een voordeel als je de auto zo kunt maken dat de coureur wat hoger zit. Een paar centimeter scheelt veel aan overzicht en inschatten van afstanden tot je rempunt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef tja77 het volgende:
Op basis van 2 foto’s uit verschillende hoeken concluderen dat bij de ene foto de coureur 2 centimeter naar voren zit.
Was wel topanalysequote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:58 schreef tja77 het volgende:
Op basis van 2 foto’s uit verschillende hoeken concluderen dat bij de ene foto de coureur 2 centimeter naar voren zit.
De grootste aandeelhouder van de McLaren group is de Bahrain Mumtalakat Holding Company wat het investeringsverhikel is van de overheid van Bahrein.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Oei.. dat van automotive wist ik nog niet.
Het is toch nog niet heel lang geleden dat er Bahreins(?) kapitaal was aangetrokken voor de automotive tak?
Het uitblijven van de oplevering van de nieuwe windtunnel wordt wel heel pijnlijk, had eigenlijk in 2021 klaar moeten zijn. Zoals het er nu uitziet zal de nieuwe windtunnel pas impact hebben op de 2025/2026 wagen.
Dan ligt het zwaartepunt ook weer hoger.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Afgezien van of het klopt of niet wat hij zegt, het lijkt me wel een voordeel als je de auto zo kunt maken dat de coureur wat hoger zit. Een paar centimeter scheelt veel aan overzicht en inschatten van afstanden tot je rempunt.
Mclaren Group zit ontzettend in de shit.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De grootste aandeelhouder van de McLaren group is de Bahrain Mumtalakat Holding Company wat het investeringsverhikel is van de overheid van Bahrein.
McLaren heeft ruwweg 2 grote kapitaal injecties gehad, een lening van $150 miljoen dollar van de nationale bank van Bahrein en $200 miljoen van een Amerikaans consortium wat hun 15% van de aandelen opleverde. De laatste partij wil uiteindelijk 33% overnemen. In 2022 heeft Bahrein er nog eens 220 miljoen dollar in gestoken. Dat is uiteraard voor het hele concern en niet alleen het race deel.
Hoe sterk McLaren financieel is weet ik niet maar men draait verlies en Moody's heeft hun rating op negatief staan, $190 miljoen verlies in '22 en naar verwachting 90 miljoen in '23.
Sommigen coureurs hebben een lichter hoofd dan anderequote:Op zaterdag 25 februari 2023 12:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan ligt het zwaartepunt ook weer hoger.
Ik heb van pappa Perez vernomen dat Perez alleen de moeilijke dagen rijdt en Verstappen de makkelijke.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:42 schreef tja77 het volgende:
Perez heeft meer moeite met de RBR dan Verstappen.
zelf vind ik die Zak brown niksquote:Op zaterdag 25 februari 2023 11:29 schreef Dauthi het volgende:
McLaren weer een slechte auto, automotive moet weer kapitaal aantrekken.
Rijst toch de vraag of het niet tijd wordt voor een andere CEO? Sinds Ron weg is, is het een chaotische bende daar in Woking.
De mini racesim van Hamilton vrijdag daarentegen was niet slecht. Slechts een fractie achter die van Perez gisteren.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
De Racesim van Russell vanochtend was echt gigantisch langzaam, achter Alfa qua rondetijden.
Geeft maar weer aan hoe goed die Mercedes was. Max heeft voor de meeste overwinningen toch minimaal 1 inhaalactie moeten doen. Dat kan Lewis niet zeggen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:40 schreef Tijn het volgende:
[..]
Meer poles dan overwinningen is wel slecht, hoor
Ben benieuwd wat de andere doen op de C5. Merc oogt inderdaad snel op de C5, maar die wordt toch niet gebruikt komend weekend.quote:
Hoe goed was die Mercedes voor 2014 al?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe goed die Mercedes was. Max heeft voor de meeste overwinningen toch minimaal 1 inhaalactie moeten doen. Dat kan Lewis niet zeggen.
O zo, overheen gelezenquote:Op zaterdag 25 februari 2023 15:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Na 8 seizoenen F1 was Lewis 30 idd.
Nu wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:21 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Wat is daar mee dan? Snap je het plaatje wel?
Op C4? Terwijl Hamilton z’n tijd reed op de C5?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:23 schreef Gehrman het volgende:
Perez sneller Hamilton. Verstappen WDC 2023 confirmed.
Jaquote:Op zaterdag 25 februari 2023 16:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Op C4? Terwijl Hamilton z’n tijd reed op de C5?
Ik kan het niet goed zien namelijk.
Het motiveert de rest om er nog harder tegenaan te gaan, en een gemeenschappelijke vijand verhoogt de saamhorigheid van de rest. Dat kan van pas komen bij de directe concurrentie van RB. Net even iemand doorlaten of nog een bochtje er voor blijven, een protest tegen iets dat illegaal lijkt wel of niet ondersteunen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
Slim van RB om Perez nog wat snelle runs te geven. Demotiveert de rest
Ronderecord uit 2020 van 1:27.264 lacht hierom.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:04 schreef Peterselieman het volgende:
Slim van RB om Perez nog wat snelle runs te geven. Demotiveert de rest
Weinig relevant. De poletijd van vorig jaar was 1:30.558. Daar zit Perez nu al op.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronderecord uit 2020 van 1:27.264 lacht hierom.
Compleet andere auto, beter vergelijk je het met de Q uit 2022, en dan gaat het nu al sneller.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Ronderecord uit 2020 van 1:27.264 lacht hierom.
Ik verwacht nog wel wat sneller, 29 laag of zelfs 28 hoog in de Q.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:25 schreef bedachtzaam het volgende:
Het is vertekend natuurlijk omdat op zachtere banden gereden werd maar ik verwacht inderdaad ook wel een hoge 29 in de kwalificatie volgende week.
Erbij, ja. Maar zoals ik het zie zijn zowel Ferrari als RedBull sneller. RedBull heeft z’n zaakjes het beste op orde.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Mijn mening/voorspelling, Giedo gaat verrast worden volgende week want dan staat Mercedes er gewoon goed bij.
We gaan het zien, het zou mij niet verbazen als Mercedes met Red Bull vecht om pole.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:50 schreef tja77 het volgende:
[..]
Erbij, ja. Maar zoals ik het zie zijn zowel Ferrari als RedBull sneller. RedBull heeft z’n zaakjes het beste op orde.
Het is en blijft speculeren natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We gaan het zien, het zou mij niet verbazen als Mercedes met Red Bull vecht om pole.
Mij wel.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
We gaan het zien, het zou mij niet verbazen als Mercedes met Red Bull vecht om pole.
Hij heeft de snelste tijd gereden op het meest gunstige moment, dat is niet hetzelfde.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez de snelste man van de test. Goed gedaan.😤
"Come on man."quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:19 schreef beantherio het volgende:
Hamilton klinkt niet heel enthousiast.
Met vier teams juist de meeste km's voor Mercedes.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:23 schreef THEFXR het volgende:
Die mercs zijn nergens, ook weinig rondes gereden.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:39 schreef Nober het volgende:
Met vier teams juist de meeste km's voor Mercedes.
Eigenlijk moeten Honda RBPT (2 teams) en Renault (1 team) meer testdagen krijgen.
Dat is hij sws niet als blijkt dat een seizoen geen cadeautje wordt voor hem.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:19 schreef beantherio het volgende:
Hamilton klinkt niet heel enthousiast.
De tijd van kadootjes voor Mercedes is sowieso wel voorbij, nu het motorreglement vastligt en de andere teams min of meer evenveel PKs hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat is hij sws niet als blijkt dat een seizoen geen cadeautje wordt voor hem.
Hij moet zich onderhand toch realiseren dat hoe goed hij ook is er nu anderen zijn die beter zijn dan hem? Zelfs Russell rijdt nog net geen rondjes om hem heen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 19:05 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Dat is hij sws niet als blijkt dat een seizoen geen cadeautje wordt voor hem.
Durf Te Slaan?quote:
Met zachtere banden. Beter kun je de snelste C3 vergelijken met de poletijd. Dat is volgende week de zachtste band.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Weinig relevant. De poletijd van vorig jaar was 1:30.558. Daar zit Perez nu al op.
Is mijn vermoeden ook. Ik denk dat alleen Williams er nog achter staatquote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij Sky dachten ze dat McLaren ergens achteraan staat.
Gister had men het nog over "mogelijk achter AM".quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Bij Sky dachten ze dat McLaren ergens achteraan staat.
Buxton denkt zelfs dat AM het derde team is.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gister had men het nog over "mogelijk achter AM".
Dit zou toch een aanzienlijk tandje erger zijn.
En Lando heeft naar verluidt geen exit clausule in z'n 2025 contract staan.
Ik denk zelf het 4e team, al is Alpine een dark horsequote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Buxton denkt zelfs dat AM het derde team is.
Kijk naar het verschil in kilometers.quote:
quote:Afstand
869 / 4.703km Honda RBPT
1.234 / 6.678km Ferrari
1.523 / 8.242km Mercedes
353 / 1.910km Renault
Laps (Teams)
413 Red Bull Racing-Honda RBPT
417 Ferrari
388 Mercedes
353 Alpine-Renault
312 McLaren-Mercedes
402 Alfa Romeo-Ferrari
387 Aston Martin Aramco-Mercedes
415 Haas-Ferrari
456 AlphaTauri-Honda RBPT
436 Williams-Mercedes
Laps (Drivers)
157+47+0 Verstappen 204
0+76+133 Pérez 209
72+70+76 Sainz jr. 218
64+68+67 Leclerc 199
83+72+65 Hamilton 220
59+26+83 Russell 168
60+59+56 Gasly 175
53+49+76 Ocon 178
40+65+37 Norris 142
52+74+44 Piastri 170
71+0+131 Bottas 202
67+133+0 Zhou 200
60+130+80 Alonso 270
40+0+77 Drugovich 117
57+67+95 Magnussen 219
51+68+77 Hülkenberg 196
85+74+87 De Vries 246
46+85+79 Tsunoda 210
74+0+136 Albon 210
75+154+0 Sargeant 226
Laptimes
1:30.305 [3] Pérez (Red Bull Racing-Honda RBPT)
1:30.664 [3] Hamilton (Mercedes)
1:30.827 [3] Bottas (Alfa Romeo-Ferrari)
1:31.024 [3] Leclerc (Ferrari)
1:31.036 [3] Sainz jr. (Ferrari)
1:31:261 [3] Tsunoda (AlphaTauri-Honda RBPT)
1:31.381 [3] Magnussen (Haas-Ferrari)
1:31.442 [3] Russell (Mercedes)
1:31.450 [3] Alonso (Aston Martin Aramco-Mercedes)
1:31.610 [2] Zhou (Alfa Romero-Ferrari)
1:31.660 [2] Verstappen (Red Bull Racing-Honda RBPT)
1:32.075 [3] Drugovich (Aston Martin Aramco-Mercedes)
1:32.160 [3] Norris (McLaren-Mercedes)
1:32.205 [2] Alonso (Aston Martin Aramco-Mercedes)
1:32.222 [2] De Vries (AlphaTauri-Honda RBPT)
1:32.466 [2] Hülkenberg (Haas-Ferrari)
1:32.486 [2] Sainz jr. (Ferrari)
1:32.549 [2] Sargeant (Williams-Mercedes)
1:32.725 [2] Leclerc (Ferrari)
1:32.762 [3] Gasly (Alpine-Renault)
1:32.793 [3] Albon (Williams-Mercedes)
1:32.837 [1] Verstappen (Red Bull Racing-Honda RBPT)
1:32.866 [1] Alonso (Aston Martin Aramco-Mercedes)
1:33.175 [2] Piastri (McLaren-Mercedes)
1:33.186 [2] Gasly (Alpine-Renault)
1:33.253 [1] Sainz jr. (Ferrari)
1:33.257 [3] Ocon (Alpine-Renault)
1:33.267 [1] Leclerc (Ferrari)
1:33.329 [3] Húlkenberg (Haas-Ferrari)
1:33.442 [2] Magnussen (Haas-Ferrari)
1:33.462 [1] Norris (McLaren-Mercedes)
1:33.490 [2] Ocon (Alpine-Renault)
1:33.508 [1] Hamilton (Mercedes)
1:33.654 [2] Russell (Mercedes)
1:33.655 [3] Piastri (McLaren-Mercedes)
1:33.671 [1] Albon (Williams-Mercedes)
1:33.723 [1] Zhou (Alfa Romeo-Ferrari)
1:33.751 [2] Pérez (Red Bull Racing-Honda RBPT)
1:33.954 [2] Hamilton (Mercedes)
1:34.174 [1] Russell (Mercedes)
1:34.324 [1] Sargeant (Williams-Mercedes)
1:34.424 [1] Hülkenberg (Haas-Ferrari)
1:34.558 [1] Bottas (Alfa Romeo-Ferrari)
1:34.559 [1] De Vries (AlphaTauri-Honda RBPT)
1:34.564 [1] Drugovich (Aston Martin Aramco-Mercedes)
1:34.671 [1] Tsunoda (AlphaTauri-Honda RBPT)
1:34.822 [1] Gasly (Alpine-Renault)
1:34.871 [1] Ocon (Alpine-Renault)
1:34.888 [1] Piastri (McLaren-Mercedes)
1:35.087 [1] Magnussen (Haas-Ferrari)
1:35.522 [2] Norris (McLaren-Mercedes)
1:35.708 [2] Tsunoda (AlphaTauri-Honda RBPT)
1:38.244 [3] De Vries (AlphaTauri-Honda RBPT)
Hoe is dat relevant? RB heeft 413 rondjes gereden en Mercedes 388.quote:
Dat zou wel bijzonder opmerkelijk zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Buxton denkt zelfs dat AM het derde team is.
Hij bevind zich in een zwaar toxische omgeving, dat hebben we vorig jaar ook gezien, als HAM ergens rond p10 over de streep kwam, en Russell op het podium stond, zat het hele team erbij alsof ze op een begravenis waren, en noemde Toto in de media de auto onmogelijk om te besturen en boodt hij publiekelijk z'n excuus aan HAM aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 20:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij moet zich onderhand toch realiseren dat hoe goed hij ook is er nu anderen zijn die beter zijn dan hem? Zelfs Russell rijdt nog net geen rondjes om hem heen.
Lijkt me erg sterk dat de top drie niet gewoon Red Bull, Ferrari en Mercedes zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:35 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Buxton denkt zelfs dat AM het derde team is.
Vorig jaar stond er minder druk op Sjors. Dit jaar wel en kan de sfeer nog veel giftiger worden als hij voor zijn teamgenoot staat. Zou zomaar iets vergelijkbaars als met Rosberg kunnen worden.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:12 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij bevind zich in een zwaar toxische omgeving, dat hebben we vorig jaar ook gezien, als HAM ergens rond p10 over de streep kwam, en Russell op het podium stond, zat het hele team erbij alsof ze op een begravenis waren, en noemde Toto in de media de auto onmogelijk om te besturen en boodt hij publiekelijk z'n excuus aan HAM aan.
Het lijkt me daardoor niet de omgeving waarin HAM eens kritish naar zichzelf kijkt, immers het team gaat erin mee, waardoor de schijn voor hem opgehouden wordt.
Ik ben ook heel erg benieuwd hoe sfeer binnen dat team wordt als HAM rond de zomerstop nog geen winst(of heel onwaarschijnlijk; geen podium) heeft, en Russell weer boven hem staat in het klassement.
Uiteindelijk wel maar het kan aankomend weekend best wel zo zijn dat AM met Alonso voor beide Mercs eindigt.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 22:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Lijkt me erg sterk dat de top drie niet gewoon Red Bull, Ferrari en Mercedes zijn.
Ik zie het graag gebeuren. En dat Nyck punten scoort.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel maar het kan aankomend weekend best wel zo zijn dat AM met Alonso voor beide Mercs eindigt.
Nyckquote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie het graag gebeuren. En dat Nyck punten scoort.
Ik hoop juist dat Redbull zich nog een buil gaat vallen. Dat Mercedes en Ferrari nog wat achter de hand hebben.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 23:26 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zie het graag gebeuren. En dat Nyck punten scoort.
Sowieso, wat moet RB met Lando zolang ze Checo nog onder contract (da's nog 2 jaar) hebben? Bij AT neerzetten?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 21:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Gister had men het nog over "mogelijk achter AM".
Dit zou toch een aanzienlijk tandje erger zijn.
En Lando heeft naar verluidt geen exit clausule in z'n 2025 contract staan.
Zodra Lewis WDC 8 of 9 te pakken heeft kan Lando bij George aansluiten.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso, wat moet RB met Lando zolang ze Checo nog onder contract (da's nog 2 jaar) hebben? Bij AT neerzetten?
Lando heeft gewoon weinig opties, Mercedes is voorlopig voorzien, Ferrari is voorlopig voorzien en RBR is voorlopig voorzien. Wat er overblijft is ongeveer van het kaliber McLaren of minder.
... dus Lando heeft weinig opties, want die titels gaan niet komen.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zodra Lewis WDC 8 of 9 te pakken heeft kan Lando bij George aansluiten.
Jij hebt je glazen bol afgestoft?quote:Op zondag 26 februari 2023 01:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
... dus Lando heeft weinig opties, want die titels gaan niet komen.
Yupquote:Op zondag 26 februari 2023 01:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij hebt je glazen bol afgestoft?
Als de kans zich voordoet, zonder dat het in extreme vorm de bank breekt, zou RB meteen Norris vastleggen.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso, wat moet RB met Lando zolang ze Checo nog onder contract (da's nog 2 jaar) hebben? Bij AT neerzetten?
Lando heeft gewoon weinig opties, Mercedes is voorlopig voorzien, Ferrari is voorlopig voorzien en RBR is voorlopig voorzien. Wat er overblijft is ongeveer van het kaliber McLaren of minder.
Als Mercedes er dit seizoen niet goed genoeg bij zit zie ik Hamilton per direct afzwaaien.quote:Op zondag 26 februari 2023 01:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Sowieso, wat moet RB met Lando zolang ze Checo nog onder contract (da's nog 2 jaar) hebben? Bij AT neerzetten?
Lando heeft gewoon weinig opties, Mercedes is voorlopig voorzien, Ferrari is voorlopig voorzien en RBR is voorlopig voorzien. Wat er overblijft is ongeveer van het kaliber McLaren of minder.
Aston begint in elk geval al met een handicap aan het seizoen: of een debutant in de auto, of Stroll die geen ritme heeft.quote:Op zondag 26 februari 2023 06:48 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ted ook met AM als derde team, met name op basis van de race run van Alonso op de laatste testdag.
Dat heeft wat gefronste wenkbrauwen opgeleverd in het paddock.
Als de auto van Mercedes sneller is dan de rest van het veld, dan wordt Russell kampioen, niet Hamilton.quote:Op zondag 26 februari 2023 02:15 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yup
Nee, zonder gekheid. Denk echt dat tijdperk van dominante Mercedes simpelweg voorbij is. Lewis is goed, maar ondertussen niet meer de jongste. Hij staat nou ook niet echt bekend om het winnen van races onder druk en zijn titels zijn op 1 of 2 na ook allemaal gekomen met redelijk dominante auto's.
Enige manier dat Lewis titels gaat pakken is als Mercedes weer dominant wordt. Een "gewone" auto dat een beetje mee kan komen en af en toe een race kan winnen is niet genoeg.
Dat ligt er toch echt aan hoe die eventuele titel behaald word.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers er gaan afhaken als Max weer met overmacht wereldkampioen wordt. Zijn eerste kampioenschap was natuurlijk geweldig, maar vorig jaar was het al vrij saai. Het bijzondere is er bij een derde titel vervolgens ook wel een beetje af.
Ik blijf kijken in ieder geval. Nu Nyck ook meedoet ben ik vooral benieuwd naar zijn prestaties. En The Hulk uiteraardquote:Op zondag 26 februari 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers er gaan afhaken als Max weer met overmacht wereldkampioen wordt. Zijn eerste kampioenschap was natuurlijk geweldig, maar vorig jaar was het al vrij saai. Het bijzondere is er bij een derde titel vervolgens ook wel een beetje af.
Nog zo'n seizoen als vorig jaar zit niemand op te wachten. Iets meer spanning zowel om de race wins als de titel is wel gewenst.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:26 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Dat ligt er toch echt aan hoe die eventuele titel behaald word.
De WDC boeit weinig voor de meeste kijkers. Het gaat bij het tv kijken om de Grand Prix, niet per sé om de lange termijn punten progressiequote:Op zondag 26 februari 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers er gaan afhaken als Max weer met overmacht wereldkampioen wordt. Zijn eerste kampioenschap was natuurlijk geweldig, maar vorig jaar was het al vrij saai. Het bijzondere is er bij een derde titel vervolgens ook wel een beetje af.
Het is een lang seizoen hoor, ik vind het niet zo verrassend dat we met die kleine regelwijziging zo'n beetje doorgaan met hoe het was eind vorig jaar, revoluties zijn er nu eenmaal zelden in F1.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers er gaan afhaken als Max weer met overmacht wereldkampioen wordt. Zijn eerste kampioenschap was natuurlijk geweldig, maar vorig jaar was het al vrij saai. Het bijzondere is er bij een derde titel vervolgens ook wel een beetje af.
Die laatste schijnt Nederlands te spreken….quote:Op zondag 26 februari 2023 09:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik blijf kijken in ieder geval. Nu Nyck ook meedoet ben ik vooral benieuwd naar zijn prestaties. En The Hulk uiteraard
Volgens mij hebben we begin vorig jaar betere races gezien dan ooit tijdens de Mercedes suprematie van 2014-2020, het is dat Ferrari volledig afhaakte anders had Verstappen veel meer races nodig gehad om die verloren punten in te lopen.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:46 schreef daNpy het volgende:
Max heeft 2 wdc, waarvan 1 zwaar bevochten en de andere dankzij failurari, en men begint al te janken dat het saai is
Toen Hamilton 5 seizoenen achter elkaar elke race op een minuut voor de rest uit cruisete mocht je er niets van zeggen, want oh oh oh wat is die toch fantastisch
Zolang de tweede Bull niet ook constant tweede is kun je die overmacht wel wat in perspectief zetten.
En zonder de 2 dnf’s van Max in de eerste 3 races was het kampioenschap nog veel eerder beslist.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we begin vorig jaar betere races gezien dan ooit tijdens de Mercedes suprematie van 2014-2020, het is dat Ferrari volledig afhaakte anders had Verstappen veel meer races nodig gehad om die verloren punten in te lopen.
Ik moet het eigenlijk nog maar zien of Ferrari echt boven Mercedes staat.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef Dutchguy het volgende:
Ik hoop op een seizoen waarbij Ferrari de Red Bull op de hielen zit en Aston Martin de Mercedes.
Inderdaad maar dat ligt dan toch aan Ferrari's dnfs.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
En zonder de 2 dnf’s van Max in de eerste 3 races was het kampioenschap nog veel eerder beslist.
Qua snelheid waarschijnlijk wel en ik vraag me af of deze Mercedes wel beter voor de banden is dan die van vorig jaar, dat was wel een pluspuntje waardoor ze over raceafstand wel weer dichtbij kwamen.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet het eigenlijk nog maar zien of Ferrari echt boven Mercedes staat.
Haakten er veel kijkers af in de periode dat Schumacher alles won? Of Vettel? Of Hamilton?quote:Op zondag 26 februari 2023 09:13 schreef Zwansen het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel kijkers er gaan afhaken als Max weer met overmacht wereldkampioen wordt. Zijn eerste kampioenschap was natuurlijk geweldig, maar vorig jaar was het al vrij saai. Het bijzondere is er bij een derde titel vervolgens ook wel een beetje af.
Nou, het is meer dat er de afgelopen jaren heel veel kijkers bij zijn gekomen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haakten er veel kijkers af in de periode dat Schumacher alles won? Of Vettel? Of Hamilton?
Nou nee, het lag vooral aan de ontwikkeling die stagneerde bij Ferrari en juist erg goed was bij RedBull. Leclerc had 3 races zonder punten, Verstappen 2 als ik me niet vergis.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad maar dat ligt dan toch aan Ferrari's dnfs.
Precies. Ferrari had 1 - 2 tegen Verstappen kunnen uitspelen maar daar waren ze niet slim genoeg voor.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we begin vorig jaar betere races gezien dan ooit tijdens de Mercedes suprematie van 2014-2020, het is dat Ferrari volledig afhaakte anders had Verstappen veel meer races nodig gehad om die verloren punten in te lopen.
Nee die kregen een mega grote internationale fanbase.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haakten er veel kijkers af in de periode dat Schumacher alles won? Of Vettel? Of Hamilton?
Geen idee eigenlijk maar ik weet nog wel dat ik in jaren zoals 2002, 2004, 2011 en 2013 niet per se hele races uit keek als het vanaf ronde 2 weer eens duidelijk was wie er ging winnen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Haakten er veel kijkers af in de periode dat Schumacher alles won? Of Vettel? Of Hamilton?
Zijn we het niet eens maar Verstappen liep heel snel in voor zover ik me kan herinneren en dat kwam omdat Charles weinig/geen punten scoorde. Verder moest Ferrari op een gegeven moment van het gas af omdat de motor het niet volhield en was het porpoising TD in hun nadeel.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou nee, het lag vooral aan de ontwikkeling die stagneerde bij Ferrari en juist erg goed was bij RedBull. Leclerc had 3 races zonder punten, Verstappen 2 als ik me niet vergis.
Afhaken tijdens een race doe ik eigenlijk nooit, vind het altijd wel interessant genoeg, voorbeschouwingen en nabeschouwingen daarentegen laat ik meestal wel aan me voorbij gaan.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar ik weet nog wel dat ik in jaren zoals 2002, 2004, 2011 en 2013 niet per se hele races uit keek als het vanaf ronde 2 weer eens duidelijk was wie er ging winnen.
Leclerc had ook 2x DNF in de eerste acht races (Barcelona en Baku) en in Imola leverde hij zelf punten in door van de baan te gaan. Dus Verstappen kon inderdaad vrij rap inlopen.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn we het niet eens maar Verstappen liep heel snel in voor zover ik me kan herinneren en dat kwam omdat Charles weinig/geen punten scoorde. Verder moest Ferrari op een gegeven moment van het gas af omdat de motor het niet volhield en was het porpoising TD in hun nadeel.
De eerste races streed Leclerc met Verstappen om de overwinning en leiding in het kampioenschap, de laatste races streed Leclerc met Perez om P2 in het kampioenschap. De RedBull verloor gewicht en werd steeds sterker (ook kon Verstappen zich beter onderscheiden met Perez naar mate het seizoen vorderde).quote:Op zondag 26 februari 2023 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn we het niet eens maar Verstappen liep heel snel in voor zover ik me kan herinneren en dat kwam omdat Charles weinig/geen punten scoorde. Verder moest Ferrari op een gegeven moment van het gas af omdat de motor het niet volhield en was het porpoising TD in hun nadeel.
quote:Op zondag 26 februari 2023 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
De eerste races streed Leclerc met Verstappen om de overwinning en leiding in het kampioenschap, de laatste races streed Leclerc met Perez om P2 in het kampioenschap. De RedBull verloor gewicht en werd steeds sterker (ook kon Verstappen zich beter onderscheiden met Perez naar mate het seizoen vorderde).
Leclerc heeft 3 races geen punten gescoord, natuurlijk heeft het team veel verkloot voor hem (en hij zelf ook met fouten) maar het verschil in de strijd om het kampioenschap kwam ECHT niet door de dnf’s van Ferrari (3x) waar Verstappen er 2 had.
Dan kun je het niet eens zijn, maar cijfers liegen niet (2x dnf tegenover 3x dnf) terwijl het verschil in punten 146 was aan het einde van het seizoen.
Godver wat ben jij een eigenwijs stuk vreten zeg.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:37 schreef Tarado het volgende:
[..]Laten we het er maar op houden dat we het anders interpreteren.
Nee het kwam niet alleen door de DNFs, ook door de strategie en Leclercs eigen fouten. En als je kan strijden om winsten, zoals Red Bull in de jaren '17 en '18, kosten dat soort zaken (bijv de Renooit motor) heel veel punten.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
De eerste races streed Leclerc met Verstappen om de overwinning en leiding in het kampioenschap, de laatste races streed Leclerc met Perez om P2 in het kampioenschap. De RedBull verloor gewicht en werd steeds sterker (ook kon Verstappen zich beter onderscheiden met Perez naar mate het seizoen vorderde).
Leclerc heeft 3 races geen punten gescoord, natuurlijk heeft het team veel verkloot voor hem (en hij zelf ook met fouten) maar het verschil in de strijd om het kampioenschap kwam ECHT niet door de dnf’s van Ferrari (3x) waar Verstappen er 2 had.
Dan kun je het niet eens zijn, maar cijfers liegen niet (2x dnf tegenover 3x dnf) terwijl het verschil in punten 146 was aan het einde van het seizoen.
Qua snelheid was Ferrari vorig jaar, ook in de tweede seizoenshelft, veel beter dan Mercedes, maar die tweede seizoenshelft had ze de tweede plek in het constructeurskampioenschap gekost als Hamilton niet zo zat te kloten in de eerste paar races.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua snelheid waarschijnlijk wel en ik vraag me af of deze Mercedes wel beter voor de banden is dan die van vorig jaar, dat was wel een pluspuntje waardoor ze over raceafstand wel weer dichtbij kwamen.
Vergeet voor het gemak niet dat de RedBull beter werd naar mate het seizoen vorderde. Kreng woog teveel bij aanvang van het seizoen, en Verstappen kon z’n bolide niet naar z’n hand zetten.quote:Op zondag 26 februari 2023 10:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee het kwam niet alleen door de DNFs, ook door de strategie en Leclercs eigen fouten. En als je kan strijden om winsten, zoals Red Bull in de jaren '17 en '18, kosten dat soort zaken (bijv de Renooit motor) heel veel punten.
Klopt en die verbeter kansen had Ferrari net zo goed. Uitvallers zijn hetgeen wat direct het meeste kost, zeker als je in de top rijdt. Of dat nou een technische DNF, crash of eigen fout, het kost snel veel punten. En als je dan ook de strategie niet goed hebt, dan wordt die optelsom heel langquote:Op zondag 26 februari 2023 10:58 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vergeet voor het gemak niet dat de RedBull beter werd naar mate het seizoen vorderde. Kreng woog teveel bij aanvang van het seizoen, en Verstappen kon z’n bolide niet naar z’n hand zetten.
Ja maar 3 dnf kost je maximaal 78 punten (Leclerc) en 2 dnf’s kost je maximaal 52 punten (Verstappen) verschil is 26 punten, terwijl het verschil aan het einde van het seizoen 146 punten was. Blijft er 120 punten verschil over die NIET door Ferrari dnf’s kwamen.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:00 schreef daNpy het volgende:
[..]
Klopt en die verbeter kansen had Ferrari net zo goed. Uitvallers zijn hetgeen wat direct het meeste kost, zeker als je in de top rijdt. Of dat nou een technische DNF, crash of eigen fout, het kost snel veel punten. En als je dan ook de strategie niet goed hebt, dan wordt die optelsom heel lang
quote:Op zondag 26 februari 2023 10:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Godver wat ben jij een eigenwijs stuk vreten zeg.
![]()
Zeg gewoon dat je ongelijk hebt (of ben je daar niet mans genoeg voor), cijfers liegen niet knakker. Leclerc scoorde 3x geen punten, Verstappen 2x. Verschil in kampioenschap (146 punten) komt dus niet door de dnf’s van Ferrari.
Verstappen won wel races waarin hij foutjes maakte of verder naar achteren moest beginnen, Leclerc niet.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar 3 dnf kost je maximaal 78 punten (Leclerc) en 2 dnf’s kost je maximaal 52 punten (Verstappen) verschil is 26 punten, terwijl het verschil aan het einde van het seizoen 146 punten was. Blijft er 120 punten verschil over die NIET door Ferrari dnf’s kwamen.
Feiten….
2 grote fouten toch, die windvlaag in Barcelona? en die spin in Hongarije. Meer kan ik me niet herinneren.quote:Op zondag 26 februari 2023 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen won wel races waarin hij foutjes maakte of verder naar achteren moest beginnen, Leclerc niet.
Even een 360 ° doen voor de overwinningquote:Op zondag 26 februari 2023 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 grote fouten toch, die windvlaag in Barcelona? en die spin in Hongarije. Meer kan ik me niet herinneren.
Dat kon omdat de RedBull steeds beter werd, zie Hongarije en Spa. De RedBull (zeker van Verstappen) had veel overspeed waar de Ferrari dat niet meer had. Een foutje (of mindere startpositie) had voor Verstappen daarom minder ernstige gevolgen. Of ben jij van mening dat de krachtsverhoudingen tussen RedBull en Ferrari gedurende het seizoen hetzelfde bleef en dat het grote verschil in het kampioenschap alleen kwam door de fuck-ups?quote:Op zondag 26 februari 2023 11:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Verstappen won wel races waarin hij foutjes maakte of verder naar achteren moest beginnen, Leclerc niet.
Pa stroll een sadist, dat hij champ ALO naast zijn zoon zet?quote:Op zondag 26 februari 2023 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aston begint in elk geval al met een handicap aan het seizoen: of een debutant in de auto, of Stroll die geen ritme heeft.
Verder verwacht ik niet dat ze ineens het derde team zullen zijn. Vijfde zou al heel wat zijn.
Ik neem aan dat Seb al een tijdje aan het bier zit anders was hij wel een leuk alternatief geweest voor de komende race(s).quote:Op zondag 26 februari 2023 12:26 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Pa stroll een sadist, dat hij champ ALO naast zijn zoon zet?
Felipe Massa wordt gevraagd in de reacties hierop. (lol)quote:
Tja, dat kan natuurlijk en Max kan ook besluiten dat 3 titels genoeg zijn en opstappen maar dat is nog steeds geen situatie waarin Norris zonder probleem weg kan bij McLaren en gegeven de bedragen die er mee gemoeid zijn zal er niet snel iemand bereid zijn om dat risico te nemen.quote:Op zondag 26 februari 2023 07:52 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als Mercedes er dit seizoen niet goed genoeg bij zit zie ik Hamilton per direct afzwaaien.
Massa kan het beter houden bij het geven van interviews.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Felipe Massa wordt gevraagd in de reacties hierop. (lol)
DtS fans waarschijnlijkquote:Op zondag 26 februari 2023 13:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Felipe Massa wordt gevraagd in de reacties hierop. (lol)
Zal dat niet gewoon tijdens een GP weekend alsnog worden geplaatst? Blijft een testquote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij opviel tijdens de test: De rembordjes hebben ze aangepast naar zwart, ipv de Pirelli band-vorm/witte bordjes.
[ afbeelding ]
Klopt, maar wel een test bedoeld om uit te zenden op TV. FF gekeken maar vorig jaar tijdens de test hadden ze wel Pirelli bordjes. Misschien contract afgelopen oid.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal dat niet gewoon tijdens een GP weekend alsnog worden geplaatst? Blijft een test
Er zijn best veel F1-insiders die zeggen dat de data laten zien dat ze wel het 3de team kunnen zijn. De slag om de arm zit hem in Alpine. Die claimen het 3de of 4de team te zijn, maar dat is aan de testdagen niet te zien.quote:Op zondag 26 februari 2023 08:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Aston begint in elk geval al met een handicap aan het seizoen: of een debutant in de auto, of Stroll die geen ritme heeft.
Verder verwacht ik niet dat ze ineens het derde team zullen zijn. Vijfde zou al heel wat zijn.
RB was in het begin zeker niet dominant. Misschien vanaf Spa wel.quote:Op zondag 26 februari 2023 13:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ferrari had veel reliability issues en was niet zo dominant als RB.
Return of the "Hulkenberg spreekt schijnbaar Nederlands" meme.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:49 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die laatste schijnt Nederlands te spreken….
Trio-interview met Hulk, De Vries en Verstappen in het Nederlandsquote:Op zondag 26 februari 2023 15:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Return of the "Hulkenberg spreekt schijnbaar Nederlands" meme.![]()
Vorig jaar had spannend kunnen zijn als Ferrari wat op zat te letten en Leclerc wat minder fouten had gemaakt. Zo heel dominant was Red Bull eigenlijk niet. Paar keer gewonnen door fouten van Ferrari/Leclerc, paar keer op strategie gepakt, paar keer geluk gehad.quote:Op zondag 26 februari 2023 09:31 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nog zo'n seizoen als vorig jaar zit niemand op te wachten. Iets meer spanning zowel om de race wins als de titel is wel gewenst.
15% van de coureurs spreekt Nederlands!quote:Op zondag 26 februari 2023 17:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Trio-interview met Hulk, De Vries en Verstappen in het Nederlands![]()
Russell?quote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Is de Hamilton Russell wijn hier al wel eens besproken? Ik lees dit topic niet heel fanatiek, dus vergeef me als het al dertig keer eerder is gepost.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Is de Hamilton Russell wijn hier al wel eens besproken? Ik lees dit topic niet heel fanatiek, dus vergeef me als het al dertig keer eerder is gepost.
[ afbeelding ]
Schijnt erg zure wijn te zijn. Gemaakt van sour grapes.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Is de Hamilton Russell wijn hier al wel eens besproken? Ik lees dit topic niet heel fanatiek, dus vergeef me als het al dertig keer eerder is gepost.
[ afbeelding ]
Lijkt me erg lekker. Ga hem even bestellen.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Is de Hamilton Russell wijn hier al wel eens besproken? Ik lees dit topic niet heel fanatiek, dus vergeef me als het al dertig keer eerder is gepost.
[ afbeelding ]
Je krijgt een flesje van me als Hamilton of Russell kampioen word.quote:Op zondag 26 februari 2023 18:32 schreef Sodemieters het volgende:
Is de Hamilton Russell wijn hier al wel eens besproken? Ik lees dit topic niet heel fanatiek, dus vergeef me als het al dertig keer eerder is gepost.
[ afbeelding ]
Zit net de eerste aflevering van DtS te kijken. Zelfde kleur rem bordjes.quote:Op zondag 26 februari 2023 14:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat mij opviel tijdens de test: De rembordjes hebben ze aangepast naar zwart, ipv de Pirelli band-vorm/witte bordjes.
[ afbeelding ]
Klopt, maar bij bocht 4 niet 🧐quote:Op zondag 26 februari 2023 21:26 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Zit net de eerste aflevering van DtS te kijken. Zelfde kleur rem bordjes.
Die moet zich dit seizoen bewijzen, anders is bye bye F1 voor yukiquote:
Die gast is echt geweldigquote:
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner showquote:
Prachtig! Hopelijk kan Haas weer wat scoren dit jaar. Heb bij hun een beetje een Minardi-gevoelquote:Op maandag 27 februari 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner show
Hij roept het over zichzelf af. Als je elke 3 zinnen het woord fuck moet gebruiken in Netflix dan krijg je dit hčquote:
In de eerste aflevering heeft hij zo vaak fuck gezegd dat ik de tel kwijt ben.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij roept het over zichzelf af. Als je elke 3 zinnen het woord fuck moet gebruiken in Netflix dan krijg je dit hč
Eh, nee? LOL, hij zegt gewoon fuckedquote:Op maandag 27 februari 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat als je het de tweede keer luistert je ook echt 'hugged' hoort.
Nee hugged.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, nee? LOL, hij zegt gewoon fucked
Het zou ook wel heel vreemd zijn als hij het hele paddock zou gaan neuken.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat de "f" klank in would've zit, en hij daarna "hugged" zei denk je misschien fucked, maar hij zegt dus hugged.
HOLY SHITquote:
En niet met ons gedeeld? 🧐quote:Op maandag 27 februari 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Breaking? Ik wist dit maanden geleden al.
Nog steeds erg mooi
Hopelijk zorgt dat ervoor dat inhalen nu wel kan, want die laatste chicane was de reden dat het lange rechte stuk niet tot z'n recht kwam.quote:
Dit is wel wat je hoopt van dts. Tuurlijk tijdens de race wel iets wat stemmingsmakerij, maar je ziet wel wat er gebeurd voorafgaand aan de persberichten.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner show
Zou hij nog steeds in het project waar ze hem in geluld hebben geloven?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Norris op suicide watch.
Aston Martin wordt overhypet en McLaren onderschat. Alpine weten we überhaupt nog niets over, die hebben geen ronde op snelheid gereden.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Norris op suicide watch.
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aston Martin wordt overhypet en McLaren onderschat. Alpine weten we überhaupt nog niets over, die hebben geen ronde op snelheid gereden.
Maar achter Haas en Williams? Nee.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.
Will gaat wel iets te ver ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar achter Haas en Williams? Nee.
Haas wordt ook door anderen hoog ingeschat. De inschatting van Buxton wijkt wel wat af van de inschatting van Kravitz en Croft;quote:Op maandag 27 februari 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar achter Haas en Williams? Nee.
1. Red Bullquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef Perox het volgende:
Mercedes zit er gewoon bij, nix geen Aston Martin. Ik denk dat Alpine sneller is al kan je dat alleen maar opmaken uit randverschijnselen. McLaren niet blij dus geen topstart maar McLaren kan misschien wat goedmaken gedurende het seizoen, dus ik zet ze niet stijf achteraan. Omgekeerd met Haas, misschien nu goed uit de blokken maar op termijn toch weer wegvallen. Alpha Tauri is door de jaren heen steeds matiger en volgens mij gaat dit doorzetten. Dus over een heel seizoen voor mij zoiets:
1. Red Bull
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Alpine
5. Aston Martin
6. McLaren
7. Alfa Romeo
8. Haas
9. Williams
10. Alpha Tauri
Mijn lijstje van dit moment:quote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
1. Red Bull
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Alpine
5. Aston Martin
6. McLaren
7. Alfa Romeo
8. Alpha Tauri
9. Haas
10. Williams
Alpine vind ik altijd zo weifelend overkomen. Ik denk als die echt een goeie auto zouden hebben dit zou opvallen tijdens de testen.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.
Als we geluk hebben komt het wat betreft het mid-field dit jaar vooral aan op de rijders.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Hier van zo'n beetje iedereen die het denkt te weten
[ afbeelding ]
Deze voorspellingen zijn eigenlijk alleen voor de eerste race of misschien de eerste 3 want dan zit er weer een maand tussen en zullen er veel met upgrades komen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als we geluk hebben komt het wat betreft het mid-field dit jaar vooral aan op de rijders.
Jawel, maar gezien de tijden en het verschil van meningen zouden er zomaar een aantal dicht bij elkaar kunnen liggen. Coureurs zouden zomaar een enorm verschil kunnen maken dit jaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze voorspellingen zijn eigenlijk alleen voor de eerste race of misschien de eerste 3 want dan zit er weer een maand tussen en zullen er veel met upgrades komen.
Mercedes boven Ferrari in het kampioenschap in de zomerstop, u hoorde het hier voor het eerst.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Hier van zo'n beetje iedereen die het denkt te weten
[ afbeelding ]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes boven Ferrari in het kampioenschap in de zomerstop, u hoorde het hier voor het eerst.
Is niet zo'n hele vreemde theorie, Ferrari schijnt nog steeds banden te vreten, Mercedes is nog te langzaam maar als die de snelheid wel hebben gaan ze Ferrari voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Original lay-out klopt ook niet. Dan zou er nog een chicane zitten in het 2de rechte stuk.quote:
Lijkt me heerlijkquote:
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef Black-Death het volgende:
Al die lijstjes
Gaat sowieso per baan verschillen, nog los van ontwikkelingen door het seizoen heen..
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.quote:
Dan gaan ze zeker niet elk gevecht allebei de finish halenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Hoewel dat klopt zijn ze na afgelopen seizoen niet echt in een positie om de testmomenten te gebruiken om zand in de ogen van de concurrentie te strooien. Dat kon prima toen ze nog gewoon de mogelijkheid hadden om voor de race de motor 20% meer power te geven, maar die tijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
In de jaren dat Mercedes domineerde was dat in de testfasen toch ook niet duidelijk zichtbaar? Mercedes heeft sandbaggen ‘uitgevonden’, iets waar onze Italiaanse vrienden veel te trots voor zijn
Maar dat lag meer aan Ferrari zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.
Dat zal niet plots heel anders zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar dat lag meer aan Ferrari zelf
Een 2-strijd tussen RB en Ferrari, maar dan moet Ferrari het niet verkloten door ploffende motor, crashende coureurs en falende strategiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal niet plots heel anders zijn
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Het scheelt dat ze vorig jaar een sterke basis neer hebben gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
Uiteindelijk betekent minder labtesten natuurlijk ook minder ontwikkelen, omdat je concepten pas kunt testen tijdens de vrije trainingen. Natuurlijk is Newey een genie, maar hij is geen volledige vervanging voor de computers en windtunnel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.
Klopt.. maar verder.. achja RACEWEEEEEEEEEEEKquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.
Ze hebben in ieder geval alvast de chicane verwijderd zodat Hamilton niet zo snel meer tegen anderen aan rijdt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Daarom heeft de nieuwe teambaas het strategieteam aangepakt. Het voormalige hoofd strategie is verbannen naar de fabriek en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.
Hopelijk pakt het goed uit, Vasseur heeft wel de backing van Elkann, dat scheelt toch wel een beetje tov Binotto die daar nog door de overleden Marchionne was neergezet, toen de laatste wegviel was het wachten op zijn ondergang.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom heeft de nieuwe teambaas het strategieteam aangepakt. Het voormalige hoofd strategie is verbannen naar de fabriek en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen.
Dit klinkt vrij tegenstrijdigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval alvast de chicane verwijderd zodat Hamilton niet zo snel meer tegen anderen aan rijdt.
Deze zin klopt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.
Jammer voor mequote:
Het is meer:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij tegenstrijdig
Het lijkt me bovendien erg onwaarschijnlijk dat Aston Martin daadwerkelijk structureel zich kan mengen met de top 3 opeens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet zo'n hele vreemde theorie, Ferrari schijnt nog steeds banden te vreten, Mercedes is nog te langzaam maar als die de snelheid wel hebben gaan ze Ferrari voorbij.
Misschien in het begin wel maar die anderen zullen beter ontwikkelen neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me bovendien erg onwaarschijnlijk dat Aston Martin daadwerkelijk structureel zich kan mengen met de top 3 opeens.
Dan nog. Die had afgelopen jaar meer bij moeten sturen. Hij kwam niet meteen over alsof hij verantwoordelijke personen aan pakte.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer:
Het ligt niet enkel aan de teambaas, maar die is wel eindverantwoordelijk.
Wie weet zien we nu wel de eerste effecten van de cost cap en windtunnel/CFD-beperkingen. Het zou echt leuk zijn als meer teams kans op de winst zouden maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien in het begin wel maar die anderen zullen beter ontwikkelen neem ik aan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [img]https://i.imgur.com/2biDE6v.png[/img] [img]https://i.imgur.com/cmKFOCO.png[/img] [img]https://i.imgur.com/L5BdFl0.png[/img] [img]https://i.imgur.com/RfmG8fr.png[/img] [img]https://i.imgur.com/3Hsea2L.png[/img] [img]https://i.imgur.com/qFdAI8l.png[/img] [img]https://i.imgur.com/NOrxvy7.png[/img] [img]https://i.imgur.com/4ucTWil.png[/img] [img]https://i.imgur.com/gZt5I2s.png[/img] [img]https://i.imgur.com/2PPCouI.png[/img] [>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=ow3h-qfeQqk]Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?[/url] [>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=gspD20B3DUI]Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?[/url] [img]https://i.imgur.com/iV0nyoQ.png[/img] [img]https://i.imgur.com/oriltIB.png[/img] |
Lekker gewerkt kerel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef shiz het volgende:
En toen wassie er dan, de 2023 OP
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
› Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoewel dat klopt zijn ze na afgelopen seizoen niet echt in een positie om de testmomenten te gebruiken om zand in de ogen van de concurrentie te strooien. Dat kon prima toen ze nog gewoon de mogelijkheid hadden om voor de race de motor 20% meer power te geven, maar die tijden zijn voorbij.
Het verschil zit hem nu niet in power, maar in wegligging en ze gebruiken die paar uurtjes testtijd echt niet om de concurrentie te laten denken dat de wegligging en aero kut zijn, terwijl ze die tijd kunnen gebruiken om sterker te worden.
En die flow-vis plaatjes zeggen ook alles. Ik denk echt dat ze nog steeds grote problemen hebben zodra de auto op race snelheid komt en het zou me niets verbazen als ze komend weekend gewoon met een volledige sidepod aan de vrijdagtests beginnen.
Mooi man ! Ziet er gelikt uit !quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef shiz het volgende:
En toen wassie er dan, de 2023 OP
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
› Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice kan ik de race zien op de cruise die ik ga makenquote:
Ach, toen Lando naast hem reed kon Lewis op magische wijze wel genoeg ruimte laten in die chicane...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.
Nogal logisch als Lando voor hem ligtquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, toen Lando naast hem reed kon Lewis op magische wijze wel genoeg ruimte laten in die chicane...
Was toch ook met Hamilton en Leclerc in Copse.. "such a great driver" zegt ie danquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, toen Lando naast hem reed kon Lewis op magische wijze wel genoeg ruimte laten in die chicane...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |