Is niet zo'n hele vreemde theorie, Ferrari schijnt nog steeds banden te vreten, Mercedes is nog te langzaam maar als die de snelheid wel hebben gaan ze Ferrari voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Original lay-out klopt ook niet. Dan zou er nog een chicane zitten in het 2de rechte stuk.quote:
Lijkt me heerlijkquote:
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef Black-Death het volgende:
Al die lijstjes
Gaat sowieso per baan verschillen, nog los van ontwikkelingen door het seizoen heen..
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.quote:
Dan gaan ze zeker niet elk gevecht allebei de finish halenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Hoewel dat klopt zijn ze na afgelopen seizoen niet echt in een positie om de testmomenten te gebruiken om zand in de ogen van de concurrentie te strooien. Dat kon prima toen ze nog gewoon de mogelijkheid hadden om voor de race de motor 20% meer power te geven, maar die tijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
In de jaren dat Mercedes domineerde was dat in de testfasen toch ook niet duidelijk zichtbaar? Mercedes heeft sandbaggen ‘uitgevonden’, iets waar onze Italiaanse vrienden veel te trots voor zijn
Maar dat lag meer aan Ferrari zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.
Dat zal niet plots heel anders zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar dat lag meer aan Ferrari zelf
Een 2-strijd tussen RB en Ferrari, maar dan moet Ferrari het niet verkloten door ploffende motor, crashende coureurs en falende strategiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal niet plots heel anders zijn
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Het scheelt dat ze vorig jaar een sterke basis neer hebben gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
Uiteindelijk betekent minder labtesten natuurlijk ook minder ontwikkelen, omdat je concepten pas kunt testen tijdens de vrije trainingen. Natuurlijk is Newey een genie, maar hij is geen volledige vervanging voor de computers en windtunnel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.
Klopt.. maar verder.. achja RACEWEEEEEEEEEEEKquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.
Ze hebben in ieder geval alvast de chicane verwijderd zodat Hamilton niet zo snel meer tegen anderen aan rijdt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |