Klopt, maar bij bocht 4 niet 🧐quote:Op zondag 26 februari 2023 21:26 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Zit net de eerste aflevering van DtS te kijken. Zelfde kleur rem bordjes.
Die moet zich dit seizoen bewijzen, anders is bye bye F1 voor yukiquote:
Die gast is echt geweldigquote:
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner showquote:
Prachtig! Hopelijk kan Haas weer wat scoren dit jaar. Heb bij hun een beetje een Minardi-gevoelquote:Op maandag 27 februari 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner show
Hij roept het over zichzelf af. Als je elke 3 zinnen het woord fuck moet gebruiken in Netflix dan krijg je dit hèquote:
In de eerste aflevering heeft hij zo vaak fuck gezegd dat ik de tel kwijt ben.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij roept het over zichzelf af. Als je elke 3 zinnen het woord fuck moet gebruiken in Netflix dan krijg je dit hè
Eh, nee? LOL, hij zegt gewoon fuckedquote:Op maandag 27 februari 2023 09:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De grap is dat als je het de tweede keer luistert je ook echt 'hugged' hoort.
Nee hugged.quote:Op maandag 27 februari 2023 10:33 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, nee? LOL, hij zegt gewoon fucked
Het zou ook wel heel vreemd zijn als hij het hele paddock zou gaan neuken.quote:Op maandag 27 februari 2023 11:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Omdat de "f" klank in would've zit, en hij daarna "hugged" zei denk je misschien fucked, maar hij zegt dus hugged.
HOLY SHITquote:
En niet met ons gedeeld? 🧐quote:Op maandag 27 februari 2023 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Breaking? Ik wist dit maanden geleden al.
Nog steeds erg mooi
Hopelijk zorgt dat ervoor dat inhalen nu wel kan, want die laatste chicane was de reden dat het lange rechte stuk niet tot z'n recht kwam.quote:
Dit is wel wat je hoopt van dts. Tuurlijk tijdens de race wel iets wat stemmingsmakerij, maar je ziet wel wat er gebeurd voorafgaand aan de persberichten.quote:Op maandag 27 februari 2023 09:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Drive to Survive is eigenlijks de groter Steiner show
Zou hij nog steeds in het project waar ze hem in geluld hebben geloven?quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Norris op suicide watch.
Aston Martin wordt overhypet en McLaren onderschat. Alpine weten we überhaupt nog niets over, die hebben geen ronde op snelheid gereden.quote:Op maandag 27 februari 2023 14:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Norris op suicide watch.
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aston Martin wordt overhypet en McLaren onderschat. Alpine weten we überhaupt nog niets over, die hebben geen ronde op snelheid gereden.
Maar achter Haas en Williams? Nee.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.
Will gaat wel iets te ver ja.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar achter Haas en Williams? Nee.
Haas wordt ook door anderen hoog ingeschat. De inschatting van Buxton wijkt wel wat af van de inschatting van Kravitz en Croft;quote:Op maandag 27 februari 2023 16:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar achter Haas en Williams? Nee.
1. Red Bullquote:Op maandag 27 februari 2023 20:00 schreef Perox het volgende:
Mercedes zit er gewoon bij, nix geen Aston Martin. Ik denk dat Alpine sneller is al kan je dat alleen maar opmaken uit randverschijnselen. McLaren niet blij dus geen topstart maar McLaren kan misschien wat goedmaken gedurende het seizoen, dus ik zet ze niet stijf achteraan. Omgekeerd met Haas, misschien nu goed uit de blokken maar op termijn toch weer wegvallen. Alpha Tauri is door de jaren heen steeds matiger en volgens mij gaat dit doorzetten. Dus over een heel seizoen voor mij zoiets:
1. Red Bull
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Alpine
5. Aston Martin
6. McLaren
7. Alfa Romeo
8. Haas
9. Williams
10. Alpha Tauri
Mijn lijstje van dit moment:quote:Op maandag 27 februari 2023 20:51 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
1. Red Bull
2. Ferrari
3. Mercedes
4. Alpine
5. Aston Martin
6. McLaren
7. Alfa Romeo
8. Alpha Tauri
9. Haas
10. Williams
Alpine vind ik altijd zo weifelend overkomen. Ik denk als die echt een goeie auto zouden hebben dit zou opvallen tijdens de testen.quote:Op maandag 27 februari 2023 15:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alpine komt deze race al met een upgrade dus die hadden ook niet zoveel belang bij snelle rondjes, Aston Martin kan aankomend weekend nog wel voor Mercedes staan maar op de langere termijn waarschijnlijk niet, hoezo wordt Mclaren onderschat, ze zeggen zelf dat ze nog niet klaar waren en dat is te zien ook.
Als we geluk hebben komt het wat betreft het mid-field dit jaar vooral aan op de rijders.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Hier van zo'n beetje iedereen die het denkt te weten
[ afbeelding ]
Deze voorspellingen zijn eigenlijk alleen voor de eerste race of misschien de eerste 3 want dan zit er weer een maand tussen en zullen er veel met upgrades komen.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:09 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Als we geluk hebben komt het wat betreft het mid-field dit jaar vooral aan op de rijders.
Jawel, maar gezien de tijden en het verschil van meningen zouden er zomaar een aantal dicht bij elkaar kunnen liggen. Coureurs zouden zomaar een enorm verschil kunnen maken dit jaar.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze voorspellingen zijn eigenlijk alleen voor de eerste race of misschien de eerste 3 want dan zit er weer een maand tussen en zullen er veel met upgrades komen.
Mercedes boven Ferrari in het kampioenschap in de zomerstop, u hoorde het hier voor het eerst.quote:Op maandag 27 februari 2023 23:04 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Hier van zo'n beetje iedereen die het denkt te weten
[ afbeelding ]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?quote:Op maandag 27 februari 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mercedes boven Ferrari in het kampioenschap in de zomerstop, u hoorde het hier voor het eerst.
Is niet zo'n hele vreemde theorie, Ferrari schijnt nog steeds banden te vreten, Mercedes is nog te langzaam maar als die de snelheid wel hebben gaan ze Ferrari voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Original lay-out klopt ook niet. Dan zou er nog een chicane zitten in het 2de rechte stuk.quote:
Lijkt me heerlijkquote:
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:57 schreef Black-Death het volgende:
Al die lijstjes
Gaat sowieso per baan verschillen, nog los van ontwikkelingen door het seizoen heen..
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.quote:
Dan gaan ze zeker niet elk gevecht allebei de finish halenquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 00:40 schreef Rnie het volgende:
[..]
Zeg je nou iets randoms om de pot te stirren of geloof je het echt?
Hoewel dat klopt zijn ze na afgelopen seizoen niet echt in een positie om de testmomenten te gebruiken om zand in de ogen van de concurrentie te strooien. Dat kon prima toen ze nog gewoon de mogelijkheid hadden om voor de race de motor 20% meer power te geven, maar die tijden zijn voorbij.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:38 schreef opgebaarde het volgende:
In de jaren dat Mercedes domineerde was dat in de testfasen toch ook niet duidelijk zichtbaar? Mercedes heeft sandbaggen ‘uitgevonden’, iets waar onze Italiaanse vrienden veel te trots voor zijn
Maar dat lag meer aan Ferrari zelfquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit geloof ik echt. Enerzijds zeggen wintertests nog praktisch niets, en anderzijds hebben we vorig jaar in de tweede seizoenshelft al gezien dat Mercedes niet de betere auto nodig heeft om Ferrari te verslaan.
Dat zal niet plots heel anders zijnquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Maar dat lag meer aan Ferrari zelf
Een 2-strijd tussen RB en Ferrari, maar dan moet Ferrari het niet verkloten door ploffende motor, crashende coureurs en falende strategiequote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat zal niet plots heel anders zijn
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze hebben nu een Franse teambaas ipv Italiaanse.
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Ik denk eerder dat Ferrari niet hun volledige mogelijkheden heeft laten zien dan dat Mercedes verstoppertje speelt. Die geruchten over de betrouwbaarheidsupdates van hun motor werden mij iets te hard ontkent.
Denk dat Ferrari weer sterk aan de start verschijnt en omdat RedBull minder zal kunnen ontwikkelen zou het wel eens zo kunnen zijn dat het een leuke tweestrijd wordt.
Het scheelt dat ze vorig jaar een sterke basis neer hebben gezet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
Uiteindelijk betekent minder labtesten natuurlijk ook minder ontwikkelen, omdat je concepten pas kunt testen tijdens de vrije trainingen. Natuurlijk is Newey een genie, maar hij is geen volledige vervanging voor de computers en windtunnel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Red Bull hoeft niet minder te ontwikkelen, ze kunnen het alleen minder "labtesten", zal eerder een probleem voor de ontwikkeling van de 24 auto worden dan dit jaar vermoed ik.
Waarschijnlijk ook de reden waarom ze weinig extreme dingen hebben veranderd, meer verfijning in het vertrouwde concept.
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het lag niet aan de teambaas, die is enkel eindverantwoordelijk.
Klopt.. maar verder.. achja RACEWEEEEEEEEEEEKquote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je ook niet teveel waarde aan hechten maar het lijkt er wel op dat Red Bull iets is uitgelopen op Ferrari en Mercedes en Aston Martin fors is ingelopen op die 2, komend weekend weten we meer.
Ze hebben in ieder geval alvast de chicane verwijderd zodat Hamilton niet zo snel meer tegen anderen aan rijdt.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Serieus, dat lijkt me geweldig. Als die een gelijkwaardige auto hebben heeft Hamilton geen schijn van kans.
Daarom heeft de nieuwe teambaas het strategieteam aangepakt. Het voormalige hoofd strategie is verbannen naar de fabriek en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk pakt het goed uit, Vasseur heeft wel de backing van Elkann, dat scheelt toch wel een beetje tov Binotto die daar nog door de overleden Marchionne was neergezet, toen de laatste wegviel was het wachten op zijn ondergang.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 11:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Daarom heeft de nieuwe teambaas het strategieteam aangepakt. Het voormalige hoofd strategie is verbannen naar de fabriek en er is een nieuwe voor in de plaats gekomen.
Dit klinkt vrij tegenstrijdigquote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 10:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval alvast de chicane verwijderd zodat Hamilton niet zo snel meer tegen anderen aan rijdt.
Deze zin klopt niet.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.
Jammer voor mequote:
Het is meer:quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit klinkt vrij tegenstrijdig
Het lijkt me bovendien erg onwaarschijnlijk dat Aston Martin daadwerkelijk structureel zich kan mengen met de top 3 opeens.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 08:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is niet zo'n hele vreemde theorie, Ferrari schijnt nog steeds banden te vreten, Mercedes is nog te langzaam maar als die de snelheid wel hebben gaan ze Ferrari voorbij.
Misschien in het begin wel maar die anderen zullen beter ontwikkelen neem ik aan.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het lijkt me bovendien erg onwaarschijnlijk dat Aston Martin daadwerkelijk structureel zich kan mengen met de top 3 opeens.
Dan nog. Die had afgelopen jaar meer bij moeten sturen. Hij kwam niet meteen over alsof hij verantwoordelijke personen aan pakte.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is meer:
Het ligt niet enkel aan de teambaas, maar die is wel eindverantwoordelijk.
Wie weet zien we nu wel de eerste effecten van de cost cap en windtunnel/CFD-beperkingen. Het zou echt leuk zijn als meer teams kans op de winst zouden maken.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Misschien in het begin wel maar die anderen zullen beter ontwikkelen neem ik aan.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | [img]https://i.imgur.com/2biDE6v.png[/img] [img]https://i.imgur.com/cmKFOCO.png[/img] [img]https://i.imgur.com/L5BdFl0.png[/img] [img]https://i.imgur.com/RfmG8fr.png[/img] [img]https://i.imgur.com/3Hsea2L.png[/img] [img]https://i.imgur.com/qFdAI8l.png[/img] [img]https://i.imgur.com/NOrxvy7.png[/img] [img]https://i.imgur.com/4ucTWil.png[/img] [img]https://i.imgur.com/gZt5I2s.png[/img] [img]https://i.imgur.com/2PPCouI.png[/img] [>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=ow3h-qfeQqk]Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?[/url] [>] [url=https://www.youtube.com/watch?v=gspD20B3DUI]Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?[/url] [img]https://i.imgur.com/iV0nyoQ.png[/img] [img]https://i.imgur.com/oriltIB.png[/img] |
Lekker gewerkt kerel.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef shiz het volgende:
En toen wassie er dan, de 2023 OP
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
› Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 28 februari 2023 09:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoewel dat klopt zijn ze na afgelopen seizoen niet echt in een positie om de testmomenten te gebruiken om zand in de ogen van de concurrentie te strooien. Dat kon prima toen ze nog gewoon de mogelijkheid hadden om voor de race de motor 20% meer power te geven, maar die tijden zijn voorbij.
Het verschil zit hem nu niet in power, maar in wegligging en ze gebruiken die paar uurtjes testtijd echt niet om de concurrentie te laten denken dat de wegligging en aero kut zijn, terwijl ze die tijd kunnen gebruiken om sterker te worden.
En die flow-vis plaatjes zeggen ook alles. Ik denk echt dat ze nog steeds grote problemen hebben zodra de auto op race snelheid komt en het zou me niets verbazen als ze komend weekend gewoon met een volledige sidepod aan de vrijdagtests beginnen.
Mooi man ! Ziet er gelikt uit !quote:Op dinsdag 28 februari 2023 15:46 schreef shiz het volgende:
En toen wassie er dan, de 2023 OP
[ code verwijderd ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
› Hoe kiest Pirelli de compounds voor elk circuit?
› Hoe kan je een F1 Super licentie krijgen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice kan ik de race zien op de cruise die ik ga makenquote:
Ach, toen Lando naast hem reed kon Lewis op magische wijze wel genoeg ruimte laten in die chicane...quote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
Misschien moeten ze die van Monza ook maar weghalen, dan kan Max niet meer met zijn auto op die van Hamilton lanceren.
Nogal logisch als Lando voor hem ligtquote:Op woensdag 1 maart 2023 08:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ach, toen Lando naast hem reed kon Lewis op magische wijze wel genoeg ruimte laten in die chicane...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |