Ik vind het op zich nog best leuk om naar te kijken. Minus het onderdeel met de paarden. Maar buiten historische en nostalgische redenen valt er echt niks te zeggen om die sport te behouden op de Spelen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waar ik vrij weinig tegen zou hebben eigenlijk
Ik mag zoiets vinden en ik mag daar over posten. Dat ik ervoor kies te reageren met een plaatje van Kabouter Wesley en verder niets zegt ook wel wat over mijn insteekquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt het ook overdrijven hè. Niet alsof we het halve topic al reageerden. Nog los van dat we toch al klaar waren.
Ik kan het ook gewoon niet volgen. Bij andere combinatiesporten, zoals de noordse combinatie of de tienkamp in de atletiek, weet je vaak een beetje wie goed is op welk onderdeel. Maar vooral het schermen voelt altijd zo enorm willekeurig, en wat is voor wie nou een goede prestatie? Niks mis met kleine sporten, als ze maar wel fatsoenlijk te volgen zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind het op zich nog best leuk om naar te kijken. Minus het onderdeel met de paarden. Maar buiten historische en nostalgische redenen valt er echt niks te zeggen om die sport te behouden op de Spelen.
Vrij kleine sport. Hoort niemand ooit wat over buiten de Spelen om. En ook op de Spelen zal het niet veel bekeken worden.
Nu heb ik wel ineens zin om Kabouter Wesley te kijken.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag zoiets vinden en ik mag daar over posten. Dat ik ervoor kies te reageren met een plaatje van Kabouter Wesley en verder niets zegt ook wel wat over mijn insteek
Uiteraard mag jij dat vinden. Maar je reactie op mijn vraag of je dat serieus was zegt meer. Dan kun je niet aankomen met het was alleen dat plaatje.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik mag zoiets vinden en ik mag daar over posten. Dat ik ervoor kies te reageren met een plaatje van Kabouter Wesley en verder niets zegt ook wel wat over mijn insteek
Dat ook nog ja. Het voelt allemaal wat te willekeurig aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik kan het ook gewoon niet volgen. Bij andere combinatiesporten, zoals de noordse combinatie of de tienkamp in de atletiek, weet je vaak een beetje wie goed is op welk onderdeel. Maar vooral het schermen voelt altijd zo enorm willekeurig, en wat is voor wie nou een goede prestatie? Niks mis met kleine sporten, als ze maar wel fatsoenlijk te volgen zijn.
Gelukkig hebben we daar met het breakdancen volgend jaar geen last van!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ook nog ja. Het voelt allemaal wat te willekeurig aan.
Daarvan denk ik elke keer dat het een leuk bedachte grap is, maar dan besef ik mij dat het echt zo isquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we daar met het breakdancen volgend jaar geen last van!
@GeorgeM @Momo smaakt prima toch?quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:34 schreef Meke het volgende:
[..]![]()
Nooit over nagedacht. Maar aanrader dus?
Ik ben me ervan bewust dat ik als mod post. Als er echt aanleiding was geweest om hard te modden en posts te verwijderen of zoiets had ik dat ook zeker gedaan. Zover was het niet, dus heb ik niks gewist en ook geen enkele note uitgedeeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Uiteraard mag jij dat vinden. Maar je reactie op mijn vraag of je dat serieus was zegt meer. Dan kun je niet aankomen met het was alleen dat plaatje.
Bovendien plaats je jouw reactie wel als Mod hè. Waarmee je sturing geeft aan het topic. Als je dan bij iets wat over een paar reacties gaat bepalen dat het moet stoppen. Dan denk ik toch vooral waar hebben we het over.
Misschien kunnen ze dat combineren. Over een sloot heen springen en dan trucjes doen in de lucht.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:02 schreef Em31 het volgende:
Breakdance wel, maar nog steeds geen fierljeppen? Belachelijk.
Allemaal prima. Dan kan ik zeggen dat je jezelf enorm aanstelt en nogal overdrijft. Wat niet de eerste keer in een geval als deze is. Maar goed dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust dat ik als mod post. Als er echt aanleiding was geweest om hard te modden en posts te verwijderen of zoiets had ik dat ook zeker gedaan. Zover was het niet, dus heb ik niks gewist en ook geen enkele note uitgedeeld.
Wat voor mij niet had gehoeven was nog een paar posts over en weer bashen, hoe grappig het misschien ook bedoeld is. Je post dat jullie al klaar waren, maar er zat nou ook weer niet zoveel tijd tussen jullie posts en de mijne dat dat al lang en breed duidelijk was. En dus plaats ik grappig bedoeld plaatje dat ook een oproep is niet zo door te gaan, wat de intenties erachter ook zijn. Ik sta nog steeds achter mijn post en aanpak.
Dit lijkt me een uitstekend idee!quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze dat combineren. Over een sloot heen springen en dan trucjes doen in de lucht.
Als we het laten begeleiden door een DJ dan is de kans dat het Olympisch wordt nog groter. Dus dat lijkt mij ook wel een goed plan.quote:
Misschien moeten we ze even alleen laten in een escape room ofzoquote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:32 schreef Fred_B het volgende:
Er hangt een grimmig sfeertje in dit topic.
Dan worden we weer door Bloody Mary gevangen genomen en vermoordquote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:14 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Misschien moeten we ze even alleen laten in een escape room ofzo
Kunnen jullie samen die doolhof oplossen.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan worden we weer door Bloody Mary gevangen genomen en vermoord
Die was redelijk onmogelijk.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:17 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kunnen jullie samen die doolhof oplossen.
quote:Op zaterdag 25 februari 2023 18:35 schreef ijs_beer het volgende:
Ja ik heb dus vorige week Hogwarts Legacy gekocht en ik vind het dus helemaal geweldig.![]()
En dat voor een niet, tot amper gamer.
Ah, zonde zeg! Ik wilde nog zeggen: "Doe em er 5 minuten eerder uit!", omdat ik altijd graag natte cake maak. Maar goed, dat geldt niet voor iedereen, dus hield ik mijn mond.quote:
En @Momo doet ook nog eens haar eigen onderzoek om te zorgen dat die topic pointers juist zijn.quote:Op zaterdag 25 februari 2023 17:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja, verder is het vooral wat gerommel met TT's en door het slotje heen posten. Momo doet alle ingewikkelde dingen met topic pointers en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |