quote:Knock-out ronde
Barcelona (ESP) vs Manchester United (ENG)
Juventus (ITA) vs Nantes (FRA)
Sporting CP (POR) vs Midtjylland (DEN)
Shakhtar (UKR) vs Rennes (FRA)
Ajax (NED) vs Union Berlin (GER)
Leverkusen (GER) vs Monaco (FRA)
Sevilla (ESP) vs PSV (NED)
Salzburg (AUT) vs Roma (ITA)
Speelschema ECLquote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
Arsenal (ENG)
Betis (ESP)
Fenerbahçe (TUR)
Ferencváros (HUN)
Feyenoord (NED)
Freiburg (GER)
Real Sociedad (ESP)
Union Saint-Gilloise (BEL)
quote:Knock-out ronde
Qarabağ FK vs KAA Gent
Trabzonspor AŞ vs FC Basel 1893
FK Bodø/Glimt vs KKS Lech Poznań
SC Braga vs ACF Fiorentina
SS Lazio vs CFR 1907 Cluj
AEK Larnaca FC vs Dnipro-1
FC Sheriff Tiraspol vs FK Partizan
PFC Ludogorets 1945 vs Anderlecht
quote:Teams die al door zijn naar de laatste 16
AZ Alkmaar (NED)
Djurgården (SWE)
İstanbul Başakşehir (TUR)
Nice (FRA)
Sivasspor (TUR)
Slovan Bratislava (SVK)
Villarreal (ESP)
West Ham (ENG)
Ergens wel begrijpelijk natuurlijk, financieel gezien is het cruciaal om in ieder geval vCL te halen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax geeft geen FUCK om de Europa League
quote:
quote:Loting
De loting voor de achtste finales van de Europa League is vrijdagmorgen vanaf 11.45 uur live te volgen op deze site. Ook Ajax kan zich via de tussenronde nog plaatsen. Om 13.00 uur vindt de loting plaats in de Conference League. Nederland is in het derde Europese toernooi nog vertegenwoordigd door AZ.
Dit Barça stelt niet zoveel voorquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:53 schreef KingRoland het volgende:
united dat barca helemaal kapot speelt
jezus dat ik dit nog mag meemaken.
dit zegt eerder heel veel over de Spaanse competitiequote:Op donderdag 23 februari 2023 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit Barça stelt niet zoveel voor
Het is bij voetbal nooit echt knokken helaas. Dit lijkt nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
KNOKKEN JAAAAAAAA
Meisje Bergwijn die niets presteert
Ruud OUTquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
Het walgelijke Ajax laat weer eens z’n ware aard zien. Cruijff draait zich om in zijn graf.
Ron Artestgodquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is bij voetbal nooit echt knokken helaas. Dit lijkt nergens op
Tsja, nu zien ze alles. ZOnder camera's overal lekker poffertje uitdelenquote:Op donderdag 23 februari 2023 22:57 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Het is bij voetbal nooit echt knokken helaas. Dit lijkt nergens op
Ruim boven de CL-winnaar van vorig seizoen!quote:Op donderdag 23 februari 2023 22:53 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit Barça stelt niet zoveel voor
quote:
Makkiequote:Op donderdag 23 februari 2023 23:20 schreef AFCNiels het volgende:
Het zou wel mooi zijn als Feyenoord tegen Berlin loot.
Een g-team kan ook strijdbaar zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heitinga heeft een strijdbaar Ajax gezien.
Bedankt! Ik was net op tijd.quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:48 schreef Caland het volgende:
Gent wint
Zij zijn wel door
En Ajax niet
Toch Shakhtar door. Dan heb je helemaal geen leuke relatief makkelijke tegenstander over.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ben aan het genieten van Rennes - Shakhtar
1-3 na zes strafschoppen. Rennes scoort twee keer, Shakhtar mist er twee. Dat heb ik nog nooit meegemaakt
quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch Shakhtar door. Dan heb je helemaal geen leuke relatief makkelijke tegenstander over.
quote:
Shakthar in Polen mag geen probleem zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toch Shakhtar door. Dan heb je helemaal geen leuke relatief makkelijke tegenstander over.
Grote kans dat Feyenoord er de volgende ronde ook gewoon uit vliegt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 23:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel goede kans op losse kaartenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Maar goed. We loten Man U natuurlijk.
Van een sporting, union, Sevilla, bayer en Shakhtar hoor je makkelijk te winnenquote:Op donderdag 23 februari 2023 23:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Grote kans dat Feyenoord er de volgende ronde ook gewoon uit vliegt.
Coefficienten anti-climax.
Ik denk dat alleen Ferencvaros en de Unions ploegen zijn waarvan je gewoon hoort te winnen.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Van een sporting, union, Sevilla, bayer en Shakhtar hoor je makkelijk te winnen
Sjaktar zou ook niet zoveel meer van over zijn neem ik aan?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Ferencvaros en de Unions ploegen zijn waarvan je gewoon hoort te winnen.
Daar spelen nauwelijks buitenlanders inderdaad. Voor mij een groot vraagteken, blijft wel de beste voetbalclub in een van de grootste landen van Europa met best wat geld.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjaktar zou ook niet zoveel meer van over zijn neem ik aan?
Waarom blijft iedereen dit roepen over Unionquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat alleen Ferencvaros en de Unions ploegen zijn waarvan je gewoon hoort te winnen.
Maar schat jij Union SG dan zo hoog in? Want die eindigden dus boven Union B in de groepquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:19 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Waarom blijft iedereen dit roepen over UnionNiet dat het een wereldploeg is, maar wel ontzettend degelijk. Winnen even bij Leipzig 2 weken.
Maar Ferencvaros en Union SG kun je niet loten.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh je kunt alleen ploegen uit de tussenronde loten?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Ferencvaros en Union SG kun je niet loten.
Sevilla lijkt me de makkelijkste ploeg, die vond ik eigenlijk 180 minuten behoorlijk matig tegen PSV (dat PSV verliest zegt dan ook iets over de kwaliteit van PSV)quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord lijkt mij vrij kansloos tegen alle ploegen, misschien is Shakthar nog mogelijk nu zij behoorlijk verzwakt zijn.
Kansloos tegen Union sowieso niet. Ajax was ook zeker niet kansloos.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Feyenoord lijkt mij vrij kansloos tegen alle ploegen, misschien is Shakthar nog mogelijk nu zij behoorlijk verzwakt zijn.
In Sevilla waren ze wel een stuk beter, gisteren 4 man er niet bij en zelfs met een instelling van ‘we zijn er toch al’ kwamen ze 60-70 min niet in de problemen. Die coach daar krijgt het ook steeds beter op de rit, nee ik zie Feyenoord daar ook niet van winnen hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sevilla lijkt me de makkelijkste ploeg, die vond ik eigenlijk 180 minuten behoorlijk matig tegen PSV (dat PSV verliest zegt dan ook iets over de kwaliteit van PSV)
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zoals @:hhh38 zegt is Feyenoord tegen Union wellicht niet ‘kansloos’, maar Feyenoord overtuigd ook vaak niet en dan tegen zo’n heel degelijk verdedigend team dat gewoon gedeeld koploper in Duitsland is? Nah, dat zie ik niet gebeuren. Zou overigens wel goed zijn als het wel lukt, want de punten hebben we wel echt nodig.
Heb wel zin in een warm balletje eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mag toch hopen dat voor half 1 de balletjes getrokken zijn.
Ik ben viesdik aan de kaasknaks op een pistoletje gegaanquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb wel zin in een warm balletje eigenlijk
Met mosterd
Kaasknaks, leg uit?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:00 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik ben viesdik aan de kaasknaks op een pistoletje gegaan
Dat lijkt me niet zo’n lekkere combinatie eigenlijkquote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Knakworstjes met een beetje kaas erin.
@KingRoland weet jij dit?quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:02 schreef RamboDirk het volgende:
In welke pot zitten Ajax en PSV? ik zie ze er niet tussen staan.
Feyenoord won vorig jaar nog heel makkelijk voor Union, dus dat moet dit jaar ook geen probleem zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh ja, dan kunnen we voor de Eredivisie ook wel de stand van vorig jaar nemenquote:
Wordt in Warschau gespeeld.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:21 schreef RamboDirk het volgende:
Uitwedstrijd naar het Russische Donetsk
Nou ja, ze wilden de supporters van beide ploegen de kans geven bij je moeder langs te gaan.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Oh echt!?! wattan!?!?! vertel vertel
quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, ze wilden de supporters van beide ploegen de kans geven bij je moeder langs te gaan.
Nazi's en Donetsk in twee opeenvolgende posts.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 12:43 schreef Malavita het volgende:
[..]
aangepast voor alle taal nazi's.
Dit is geilquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:09 schreef RamboDirk het volgende:
AZ heeft twee babes gestuurd als afvaardiging.
@:wereldgozer
@:de_boswachter
Met dank aan OH ARNEquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Word je eerste in je groep, krijg je Lazio. Lekker dan
Lolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
quote:De man die donderdagavond tijdens voetbalwedstrijd PSV - Sevilla FC het veld bestormde en vervolgens de keeper van de Spaanse club aanviel is een 20-jarige man uit Roermond. Hij werd kort na het incident aangehouden en zit nog vast en wordt maandag voorgeleid aan de rechter-commissaris.
De man wordt verdacht van mishandeling en het overtreden van een gebiedsverbod, dat eerder door de gemeente was opgelegd. Hij heeft in 2021 en 2022 twee keer een taakstraf gekregen voor voetbalgerelateerde feiten.
Alcohol
De politie mag geweldplegers testen op alcohol en drugs. Dit staat in de Wet middelenonderzoek bij geweldplegers. Wanneer een geweldpleger alcohol of drugs heeft gebruikt dan kan het OM een zwaardere straf eisen. De verdachte is gisteren getest en had een alcoholpromillage van ruim 1,6.
Snelrecht
Besloten is dat de zaak via snelrecht wordt afgedaan. Het gaat bij snelrecht om bewijstechnisch gezien relatief eenvoudige zaken. Het OM zal tijdens de zitting nadrukkelijk rekening houden met de ernst en impact van het feit, het strafrechtelijk verleden van de verdachte en het gebruik van alcohol. De zaak dient op 8 maart.
https://www.om.nl/actueel(...)n-maart-voor-rechter
Ag Lazio bakt er Europees ook eigenlijk nooit wat van. Tegen een of andere gare club uit Roemenië ook maar net door. Op papier klinkt het zwaarder denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:17 schreef Scorpion_17 het volgende:
Immobile versus Maxim Dekker lolquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag Lazio bakt er Europees ook eigenlijk nooit wat van. Tegen een of andere gare club uit Roemenië ook maar net door. Op papier klinkt het zwaarder denk ik.
Nouja tegen een of ander Deens clubje kon die ook niet scoren, of in de Kuip. Al AZ wel leuk mee gaan voetballen en hem veel ruimte geven ja.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Immobile versus Maxim Dekker lol
Uiteindelijk ook gewoon zeer matig in die groep met Feyenoord en Midgetland jaquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:32 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ag Lazio bakt er Europees ook eigenlijk nooit wat van. Tegen een of andere gare club uit Roemenië ook maar net door. Op papier klinkt het zwaarder denk ik.
Voor dat soort clubs is de conference league bedoelt, dus fijn dat er eentje de kwartfinale haalt.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:21 schreef Slobeend het volgende:
Lech Poznan tegen Djurgardens, jeetje.
Dylano kempkens. https://m.facebook.com/100043796765753/?locale=nl_NLquote:Op vrijdag 24 februari 2023 13:28 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Veldbestormer PSV in maart voor rechter
[..]
Dylanoquote:Op vrijdag 24 februari 2023 16:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dylano kempkens. https://m.facebook.com/100043796765753/?locale=nl_NL
Niet de meest snuggere. Zal wel 180 uur werkstraf worden. Glenna grace’je.
Omdat Roma donderdag speelt denk ik. En die pot is belangrijker voor de kijkcijfers dus krijgt voorrang op de donderdag.quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Roma donderdag speelt denk ik. En die pot is belangrijker voor de kijkcijfers dus krijgt voorrang op de donderdag.
Ik denk dat het erom gaat dat je niet 2x op dezelfde avond in hetzelfde stadion kan spelenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 08:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Roma donderdag speelt denk ik. En die pot is belangrijker voor de kijkcijfers dus krijgt voorrang op de donderdag.
Hij doelt denk ik op de reden waarom ze Lazio naar voren halen en niet AS.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 09:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat het erom gaat dat je niet 2x op dezelfde avond in hetzelfde stadion kan spelen
Nee, zou wel erg leuk zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:43 schreef Sked het volgende:
Iemand die denkt dat AZ hier wat klaar kan spelen?
Lazio kon niet eens tweede worden in een poule met Mietjesland en Sturm Graz, dus waarom nietquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:43 schreef Sked het volgende:
Iemand die denkt dat AZ hier wat klaar kan spelen?
Die potjes speelden ze over het algemeen met een B-team, dit is grotendeels het A-team.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lazio kon niet eens tweede worden in een poule met Mietjesland en Sturm Graz, dus waarom niet
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Die potjes speelden ze over het algemeen met een B-team, dit is grotendeels het A-team.
Thuis waren ze vrij sterk kan ik mij herinneren maar ik snap dat je geen Lazio - Sturm Graz en overige thuiswedstrijden hebt gekeken.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Lazio kon niet eens tweede worden in een poule met Mietjesland en Sturm Graz, dus waarom niet
Het was een grap omdat vrijwel iedereen in die lollerpoule wel eerste of tweede had kunnen wordenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Thuis waren ze vrij sterk kan ik mij herinneren maar ik snap dat je geen Lazio - Sturm Graz en overige thuiswedstrijden hebt gekeken.
Nee hoor gewoon te gemakkelijk om niet in te koppen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was een grap omdat vrijwel iedereen in die lollerpoule wel eerste of tweede had kunnen worden
Ik moet ook altijd alles uitleggen hier
Je quote Littlerabbit.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 18:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd alles uitleggen hier
Wat bedoel je hiermee? @Caland begrijpt gewoon niet dat ik Feyenoord uit bij Lazio nog een keer uitlachtequote:
Ongelooflijke strijder dat je bent.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:12 schreef PSVCL het volgende:
Het talent van Odgard had ik wel goed gezien. Had daar 1 wedstrijd voor RKC voor nodig
Zuid-Europeanen zijn harde werkers he. Alles om de afgesproken deadlines te halen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Wat een treurig hok blijft het toch ook hé. Een stad met miljoenen inwoners en dan een voetbalstadion niet vol krijgen
Precies dit. Zij werken zodat wij met 58 met pensioen kunnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zuid-Europeanen zijn harde werkers he. Alles om de afgesproken deadlines te halen.
Maar wel lekker messentrekken buiten het stadion.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:17 schreef onlogisch het volgende:
Wat een treurig hok blijft het toch ook hé. Een stad met miljoenen inwoners en dan een voetbalstadion niet vol krijgen
quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Postjournalistiek noemen we dit.
?quote:
Blijft toch nog altijd de conference league, de redder van het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 20:37 schreef PietjePuk2000 het volgende:
AZ absolute topclub. Zou deze prestatie willen vergelijken met Feyenoord in 1999-2000. (2 goals Tomasson)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |