Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nog een paar punten en ik heb @Maanvis ingehaald
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Dat word nog een klein weekje kei en keihard @Maanvis helemaal de moeder, de vader, de hont en de kad kapot bolkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef Loveable het volgende:
Nog een paar punten en ik heb @:maanvis ingehaald
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Hij ging zo goed in het begin, maar heeft het helaas opgegeven.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef Loveable het volgende:
Nog een paar punten en ik heb @:maanvis ingehaald![]()
Ik had een collega die nam altijd hele bakken chinees voer mee, als lunchquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe ik ook wel vaker om mee te nemen naar werk als lunch.![]()
![]()
Doe mijn best, en dan doe ik een maand weer rustig aanquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat word nog een klein weekje kei en keihard @:maanvis helemaal de moeder, de vader, de hont en de kad kapot bolkenTenzij het een rustige maand wordt haha
"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ja, wel jammer maar hij was ook een paar dagen ziekjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij ging zo goed in het begin, maar heeft het helaas opgegeven."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Doet me denken aan een aflevering van 6pack die een heel menu van de chinees in een collegezaal tijdens een college gingen opetenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had een collega die nam altijd hele bakken chinees voer mee, als lunch![]()
Zo'n collega had ik ook. Misschien was dat omdat hij zelf uit China kwamquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik had een collega die nam altijd hele bakken chinees voer mee, als lunch![]()
![]()
Zijn vrouw kwam er vandaan en die maakte dat elke dag voor hem.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Zo'n collega had ik ook. Misschien kwam het omdat hij zelf uit China kwam![]()
lolquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doet me denken aan een aflevering van 6pack die een heel menu van de chinees in een collegezaal tijdens een college gingen opeten![]()
6pack zegt me niks..![]()
Ja echtquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:18 schreef Emmerdeur het volgende:
Je moest eens zien wat die Indiërs allemaal meenemen elke dag![]()
![]()
Zie filmpje wat ik nest poste. Het was het programma waar Valerio Zeno in is doorgebroken.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Paddestoel? Je bedoelt paddenstoel?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
Een lekkere salade met gebakken paddestoeltjes gaat er natuurlijk altijd wel in![]()
![]()
Als ik het zo zie en ruik zegt mijn hoofdquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:20 schreef -Shii- het volgende:
Wel lekker hoor, Indiaas en Chinees.![]()
![]()
@FreshFruit heeft vanmorgen al gezegd dat maart zijn maand isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:15 schreef Loveable het volgende:
[..]
Doe mijn best, en dan doe ik een maand weer rustig aanTenzij het een rustige maand wordt haha
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Al weer, dan wint ie straks elke maandquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Freshfruit heeft vanmorgen al gezegd dat maart zijn maand is![]()
Tsja, dat krijg je ervan als @Haags een account aanmaakt en doet alsof hij een gekke Fries isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
Al weer, dan wint ie straks elke maand![]()
Wat die collega meebracht voor lunch was totaal anders wat je in "Chinese" restaurants krijgt. Wel veel groenten, maar geen drapperige sauzen en zo. Het viel me op dat ze bij vlees vaak het bot er in hielden, bv gebraden kippenpoot die in stukken was gehakt en hij de stokken bot bij het eten uitspuugde (niet open en bloot gelukkig).quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:20 schreef -Shii- het volgende:
Wel lekker hoor, Indiaas en Chinees.![]()
Ja daar moet je wel van uit gaan, hij zou deze maand ook niet meer doenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan als @:haags een account aanmaakt en doet alsof hij een gekke Fries is![]()
Die spelling veranderd ook iedere 3 jaar, dus ik geef je maar gelijkquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Paddestoel? Je bedoelt paddenstoel?![]()
![]()
Dat meen je niet, had altijd al een vaag vermoende.. maar toch wel goed gespeeld van Haagsquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je ervan als @:haags een account aanmaakt en doet alsof hij een gekke Fries is
Verleiding is te groot, of er zijn te weinig echte strijdersquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja daar moet je wel van uit gaan, hij zou deze maand ook niet meer doen
Normaal hoef ik @devzero nooit te verbeteren? Vast ouderdomquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:14 schreef devzero het volgende:
Een lekkere salade met gebakken paddestoeltjes gaat er natuurlijk altijd wel in![]()
![]()
Hij moet toch iets doen met al zijn tijd?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:24 schreef Loveable het volgende:
[..]
![]()
Wat is daar vreemd aan dan, als je chicken wings eet bij kfc oid doe je ook stukken bot eruit spuwenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat die collega meebracht voor lunch was totaal anders wat je in "Chinese" restaurants krijgt. Wel veel groenten, maar geen drapperige sauzen en zo. Het viel me op dat ze bij vlees vaak het bot er in hielden, bv gebraden kippenpoot die in stukken was gehakt en hij de stokken bot bij het eten uitspuugde (niet open en bloot gelukkig).Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
True tijd is kostbaarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij moet toch iets doen met al zijn tijd?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
1-1quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Normaal hoef ik @:devzero nooit te verbeteren? Vast ouderdomWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
+ 'n hequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Hij moet toch iets doen met al zijn tijd?![]()
![]()
Het overkomt ook mijquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Normaal hoef ik @:devzero nooit te verbeteren? Vast ouderdom![]()
![]()
Maar zijn die in hapklare brokken gehakt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat is daar vreemd aan dan, als je chicken wings eet bij kfc oid doe je ook stukken bot eruit spuwen![]()
Mooi figuur is dat.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zie filmpje wat ik nest poste. Het was het programma waar Valerio Zeno in is doorgebroken.
Deze blijft legendarisch....vanaf een minuut of 6![]()
![]()
Wat is 'n ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat dan nietquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:28 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar zijn die in hapklare brokken gehakt?Uw ADH vitamine Worst
quote:De letter N is de veertiende letter in het moderne Latijnse alfabet. De Semitische Nûn was waarschijnlijk het plaatje van een slang, de klank was /n/ evenals in het Grieks, Etruskisch, Latijn en alle moderne talen. Vermoedelijk namen in Egypte wonende Semieten de letter over van de meest gangbare Egyptische hiëroglief voor slang, die echter werd uitgesproken als de letter J naar het Egyptische woord voor slang, dat klonk als 'djet'. Mogelijk hadden de Semieten een woord voor slang dat begon met een /n/-klank [1]. De naam van de Griekse letter is "nu".
In het NAVO-spellingsalfabet wordt de N weergegeven door middel van het woord November. In het Nederlands telefoonalfabet wordt de N weergegeven door middel van de naam Nico.Uw ADH vitamine Worst
quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets met kracht snelheid massa he![]()
wat een klappen...![]()
Daarom altijd aan de snelheid houden op de weg, en niet als een snelheidsduivel de weg over scheuren.. want voor je het weet dan gaat het mis"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Alles boven de 80 mph is dan ook veel te hard voor merendeels van de bestuurders. Is ongeveer max snelwegquote:Uw ADH vitamine Worst
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
Daarom altijd aan de snelheid houden op de weg, en niet als een snelheidsduivel de weg over scheuren.. want voor je het weet dan gaat het mis![]()
Bij 120 mph (196 kmh) ligt die auto al flink in een deuk, zelfs bij 80 mph (128) al een hele hoop schade.quote:![]()
Maar ja veel overschatten zichzelf en denken dat ze coureur zijnUw ADH vitamine Worst
Dat is iets van 110 km ofzo, als je dan tegen een boom rijd moet je heel veel geluk hebben als je het overleefd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles boven de 80 mph is dan ook veel te hard voor merendeels van de bestuurders. Is ongeveer max snelweg![]()
80mph is al 128 km/uquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is iets van 110 km ofzo, als je dan tegen een boom rijd moet je heel veel geluk hebben als je het overleefd.Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft gewoon een botje al zijn posts onder het account @Haags laten analyseren en alle referenties naar Den Haag vervangen door Friesland en het botje getraind om te doen alsof hij knetter gek isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat meen je niet, had altijd al een vaag vermoende.. maar toch wel goed gespeeld van Haags
Als je met 64 kmh tegen een auto/vrachtwagen botst die met dezelfde snelheid jouw kant op komt, dan heb je hetzelfde effect als die botsing met 80 mph (128 kmh)quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
Daarom altijd aan de snelheid houden op de weg, en niet als een snelheidsduivel de weg over scheuren.. want voor je het weet dan gaat het mis![]()
Autorijden is voor 90% van de wereld bevolking sowieso al te hoog gegrepen
Slim wel van hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een botje al zijn posts onder het account @:haags laten analyseren en alle referenties naar Den Haag vervangen door Friesland en het botje getraind om te doen alsof hij knetter gek is
Vind het altijd jammer hoeveel de samenleving en de ruimtelijke ordening is ingericht op autorijden, terwijl dat helemaal niet goed is voor de veiligheid en gezondheidUw ADH vitamine Worst
Mwa blijft niks van de auto en de persoon/personen overquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je met 64 kmh tegen een auto/vrachtwagen botst die met dezelfde snelheid jouw kant op komt, dan heb je hetzelfde effect als die botsing met 80 mph (128 kmh)
En nog zijn er zoveel die in gevaarlijke of onoverzichtelijke situatie gaan inhalen"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
En sommige hebben al jaren hun rijbewijs en nog weten ze niet hoe ze moeten rijden en wat de verkeersregels zijn"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik heb trouwens deze koekjes gekochtMet chocola erin
Gruwelijk om te zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa blijft niks van de auto en de persoon/personen over
En nog zijn er zoveel die in gevaarlijke of onoverzichtelijke situatie gaan inhalen![]()
![]()
Yep,,want gaat soms ook maar net goedquote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
zo dat is een tijdje geleden, wist niet dat ze nog bestonden? Heet iets van BN ofzo toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Die koekjes had mijn oma vroeger altijdquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jeugd sentiment![]()
Klopt, zag ze liggen bij Big Bazarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo dat is een tijdje geleden, wist niet dat ze nog bestonden? Heet iets van BN ofzo toch?"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Ik kreeg altijd of gevulde koek of iets anders van chocola geloof ik ( ben het vergeten ) en een pakje fristiquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die koekjes had mijn oma vroeger altijd![]()
![]()
Jeugd sentiment![]()
Daar moet ik van het weekend eens gaan kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt, zag ze liggen bij Big Bazar![]()
Wij kregen meestal vlaai en cacao melkquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd of gevulde koek of iets anders van chocola geloof ik ( ben het vergeten ) en een pakje fristi
Ze hadden ook snoep in bakjes, maar dat vond ik wel prijzig 1 euro per bakje en volgens mij zaten er maar 6 a 8 in een bakjequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik van het weekend eens gaan kijken
Wait whut, 1 euro voor een bakje met 6 of 8 snoepjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hadden ook snoep in bakjes, maar dat vond ik wel prijzig 1 euro per bakje en volgens mij zaten er maar 6 a 8 in een bakje
Volgens mij wel, heb niet echt geteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut, 1 euro voor een bakje met 6 of 8 snoepjes
Ik kom vrijwel nooit in de big bazaar, laatste keer dat ik in eentje ben geweest was in Maastricht toen ik er nog woonde en dat is ook alweer 3,5 jaar geledenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb niet echt geteld
Ik af en toe, omdat er toch wel goedkope snoep of chips etc kan kopen..net zoals bij de xenos of actionquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel nooit in de big bazaar, laatste keer dat ik in eentje ben geweest was in Maastricht toen ik er nog woonde en dat is ook alweer 3,5 jaar geleden"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
In de action kom ik nog wel eens. In de Xenos niet meer sinds we verhuisd zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik af en toe, omdat er toch wel goedkope snoep of chips etc kan kopen..net zoals bij de xenos of actionOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik mag er graag rondsnuffelen in mijn oude woonplaats is die helaas weg gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de action kom ik nog wel eens. In de Xenos niet meer sinds we verhuisd zijn.
Dat is wel jammer. In het dorp van mijn ouders gaan ook steeds meer winkels wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik mag er graag rondsnuffelen in mijn oude woonplaats is die helaas weg gegaan
Ja,veel leegstandquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. In het dorp van mijn ouders gaan ook steeds meer winkels weg
Greys!![]()
How are you?quote:"Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
FIne my dearquote:![]()
and youEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
I'm okayquote:
Tsja, sommige dorpjes en kleine steden leveren blijkbaar niet meer genoeg op voor sommige winkel ketens.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
hmmm das niet geweldig of wel?quote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gaan we vanavond nog wat leuks doen behalve iedereen kapot bolken?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Slapen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Gaan we vanavond nog wat leuks doen behalve iedereen kapot bolken?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
In grote steden staat ook wel wat leegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige dorpjes en kleine steden leveren blijkbaar niet meer genoeg op voor sommige winkel ketens."Een bij verspilt zijn energie niet om een vlieg proberen te overtuigen dat honing beter is dan stront"![]()
Buikpijn van de pozzaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm das niet geweldig of wel?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Gaan we vanavond nog wat leuks doen behalve iedereen kapot bolken?![]()
Dubbele bolk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Gaan we vanavond nog wat leuks doen behalve iedereen kapot bolken?![]()
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijnquote:![]()
ehhhquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn
are u ok?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
* Fogel geeft dev een aai over zn bolquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijnI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2027: Indonesië
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Misschien zien we je niet als wannabequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn![]()
Het vrijdag effect begint nu al op donderdagmiddag. Ik verveel me, terwijl ik nog wel een hoop werk moet doenquote:![]()
![]()
schijt aan de baasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vrijdag effect begint nu al op donderdagmiddag. Ik verveel me, terwijl ik nog wel een hoop werk moet doen
en gewoon een dag eerder weekend vierenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Het is godvergeten vernaggelend koud buiten gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ja gisteren was het lekkerderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is lief, maar je hebt het eerlijk gewonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
@:Devzero je mag mijn 'titel' hebben hoor![]()
![]()
Jij vloekt wat af ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef DJMO het volgende:
Het is godvergeten vernaggelend koud buiten gvd![]()
![]()
hmmquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is lief, maar je hebt het eerlijk gewonnen.
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehadEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Die hele verkiezing is beïnvloed door kloontjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad![]()
![]()
Toch doorgestoken kaart, maar dan anders. Daar kunnen we maar 1 ding op zeggen: we don't care, fun fact!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad![]()
ik heb er niet eens 1quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is beïnvloed door kloontjes![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Daar kan je snel wat aan doen als je wil.quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
had ik het al over met Bondagequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kan je snel wat aan doen als je wil.
dat ik dat al eens heb geprobeerd met een Icloud account en die pakt die nietEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Even terug gezocht, maar ik had je voor een hele andere categorie genomineerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehadEn eigenlijk zou @Paul niet mogen meestemmen
![]()
Een e-mailadres is ook zo aangemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik het al over met Bondage
dat ik dat al eens heb geprobeerd met een Icloud account en die pakt die nietI'm surrounded by morons!
had ik gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Even terug gezocht, maar ik had je voor een hele andere categorie genomineerdEn eigenlijk zou @:paul niet mogen meestemmen
was echt lief van je
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ach, van in god geloven is nog steeds niemand beter geworden, van vloeken ook niet. Dan liever een krachtterm uiten en tevreden zijn, dan zedig leven en geen lol hebben.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moetquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een e-mailadres is ook zo aangemaakt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ben wachtwoord en email vergeten van mijn kloon, misschien tijd om eens een nieuwe te makenUw ADH vitamine Worst
Dubbel zo tof zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moetI'm surrounded by morons!
ik las kloon meetquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moet
Uw ADH vitamine Worst
nog harder mijn best doenquote:![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Snap niet wat je hier nou weer mee wilt zeggen, maar hee jij bent toch ook de grootste wannabee modquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Huh, moet je daar moeite voor doen?quote:I'm surrounded by morons!
er was geen verkiezing voor domste mod ofwel?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
voor geweldig zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh, moet je daar moeite voor doen?nee
als ik met 2 accounts moet posten wel
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Gewoon twee verschillende browsers gebruiken, geen probleem.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor geweldig zijnnee
als ik met 2 accounts moet posten welI'm surrounded by morons!
Ach ja..quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, van in god geloven is nog steeds niemand beter geworden, van vloeken ook niet. Dan liever een krachtterm uiten en tevreden zijn, dan zedig leven en geen lol hebben.![]()
snap ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon twee verschillende browsers gebruiken, geen probleem.
maar alsnog moet ik zelf posten
en laatste keer dat ik keek
postte ik al meer dan genoeg![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Paul
![]()
Nooit genoeg!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar alsnog moet ik zelf posten
en laatste keer dat ik keek
postte ik al meer dan genoeg
I'm surrounded by morons!
Paul
![]()
nee hee hopelijk volgend jaar hee, dan win ik 6 awardsquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
er was geen verkiezing voor domste mod ofwel?
Deze man
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoeveel kloons heb jij @Fogel ?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Hou die tong binnen jongedamequote:
I'm surrounded by morons!
2.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:59 schreef greysbones het volgende:
Hoeveel kloons heb jij @:Fogel ?I'm surrounded by morons!
Lean back.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waddan?quote:I'm surrounded by morons!
quote:Dit, maar dan met zijn tienduizenden in Jaarbeursquote:Uw ADH vitamine Worst
Misschien krijg ik de smaak wel te pakken en ga ik deze zomer dan naar Luminosity Beach FestivalUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat @:Dotteke mee naar Luminosity![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Is een bejaarden feestje.quote:
Gezellig, moet ik alleen tractorbanden op de scoot zetten anders kom ik niet door het zandquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat @:Dotteke mee naar Luminosity
Paul
![]()
ik kom ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat @:Dotteke mee naar LuminosityWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
dan ben jij wel piep daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gem. leeftijd is daar wel 40+
ga je voor een milf?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Prima toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gem. leeftijd is daar wel 40+Een actieve deelnemer.![]()
Mag niet, je moet volwassen zijn om binnen te mogenquote:Uw ADH vitamine Worst
Ah, jij zegt het....quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben jij wel piep daar
ga je voor een milf?Een actieve deelnemer.![]()
Enjoy!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dit, maar dan met zijn tienduizenden in JaarbeursI'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben jij wel piep daar
ga je voor een milf?Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijn![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Een man van zulk hoog academisch niveau en dan het FOK beleid niet spannenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn![]()
Het beleid voor mods en FA's op FOK! is al jaren: Doe maar wat, maar zodra het logisch begint te worden totaal het omgedraaide doen en als je enige regelmaat en funderingen voor je acties begint te vertonen word je uit het team geflikkerd.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mag jij ook komenquote:
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, moet ik alleen tractorbanden op de scoot zetten anders kom ik niet door het zandUw ADH vitamine Worst
Vorig jaar die set voor zijn overleden vriendin was wel heftig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Hebben we alweer consensus. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijnEen actieve deelnemer.![]()
Lekker rupsen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou, ga maar eens naar een discotheek toe waar het publiek tussen de 18 en 20 is. Allemaal van die net af pubers die na 3 ranja al liggen te kotsen op de plee en hertjes die je qua noiken nog alles moet uitleggen. Is niet meer leuk als je 22 jaar of ouder bentquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben we alweer consensus. Hoe kan dat?
Klopt helemaal. Al die stoere gastjes die hopeloos indruk proberen te maken met zgn vette moves op de dansvloer...quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens naar een discotheek toe waar het publiek tussen de 18 en 20 is. Allemaal van die net af pubers die na 3 ranja al liggen te kotsen op de plee en hertjes die je qua noiken nog alles moet uitleggen. Is niet meer leuk als je 22 jaar of ouder bent
En de meiden die hard to get spelen...
Uiteraard was ik toen net zo.
Een actieve deelnemer.![]()
quote:kan jij mooi in de beugel gaan staan als ik door het zand ga scheuren
Heb ik wel mooi overzicht over het terreinquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]kan jij mooi in de beugel gaan staan als ik door het zand ga scheuren
Uw ADH vitamine Worst
Ja en als er iemand in de wegloopt gewoon gassenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik wel mooi overzicht over het terreinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je voor deze uitleg, ik ben vandaag een stuk wijzer geworden. Misschien ga ik nu eindelijk het FOK! beleid spannenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man van zulk hoog academisch niveau en dan het FOK beleid niet spannen![]()
Het beleid voor mods en FA's op FOK! is al jaren: Doe maar wat, maar zodra het logisch begint te worden totaal het omgedraaide doen en als je enige regelmaat en funderingen voor je acties begint te vertonen word je uit het team geflikkerd.![]()
Het schijnt de laatste tijd best weer leuk te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
In Ljouwert kon je vroeger ook wel leuk uit gaan. Is dat nog wel zo?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als je met zo'n gevaarte aan komt scheuren gaat iedereen wel aan de kant, dus staan we mooi eerste rangquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er iemand in de wegloopt gewoon gassenUw ADH vitamine Worst
Is de Weaze nog leuk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
In Ljouwert kon je vroeger ook wel leuk uit gaan. Is dat nog wel zo?Uw ADH vitamine Worst
Slim bekeken wel,quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je met zo'n gevaarte aan komt scheuren gaat iedereen wel aan de kant, dus staan we mooi eerste rang
T Hoekje.quote:
Ah. Het stappen heb ik al vele jaren geleden gelaten voor wat het is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het schijnt de laatste tijd best weer leuk te zijn.Een actieve deelnemer.![]()
Ik lig voor pampers na een prima maar drukke stage dag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
(15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode Fruitquote:
(grapje natuurlijk)Een actieve deelnemer.![]()
en de dames in de nabijgelegen panden ook?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode Fruit
Uw ADH vitamine Worst
Ik ook GG,maar volgens een agent op twitter gaat het de laatste tijd vrij netjes.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het stappen heb ik al vele jaren geleden gelaten voor wat het is.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dan krijg je fruit bier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode FruitI'm surrounded by morons!
Bier met fruitsmaak? Wie weet is dat best lekker.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 23-02-2023 20:37:56 ( ) ]Een actieve deelnemer.![]()
Ik weet niet wat voor korting Fresh daar heeft afgesproken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de dames in de nabijgelegen panden ook?
Even de dag verwerken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Kriekquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier met fruitsmaak? WIe weet is dat best lekker.
Kriek Girardin is prima te drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier met fruitsmaak? Wie weet is dat best lekker.I'm surrounded by morons!
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even de dag verwerken.Ziet er moe uit inderdaad. Morgen nog zo'n dag voor de boeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een actieve deelnemer.![]()
Lambic ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Pampers moet niet voor liggen die moet je aandoenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lig voor pampers na een prima maar drukke stage dag.
Komt gelukkig vooral door me lenzenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ziet er moe uit inderdaad. Morgen nog zo'n dag voor de boeg?![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrijEen actieve deelnemer.![]()
3 vrije bolkdagen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee, dat is niet meer te doen...
Is die Fresh onbedoeld alweer winnaar... Grrrrrrrr raakt door zn gedichtjes heen...Een actieve deelnemer.![]()
Heb je haar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereldquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Is die Fresh onbedoeld alweer winnaar... Grrrrrrrr raakt door zn gedichtjes heen...Uw ADH vitamine Worst
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.Een actieve deelnemer.![]()
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplatenquote:Uw ADH vitamine Worst
Maar daarvoor akn je chatgpt gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereldI'm surrounded by morons!
Flyers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplaten“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja dat komt wel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...
Ik was bij de eerste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Afgelopen november was Thunderdome nog in Jaarbeursquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...Uw ADH vitamine Worst
Oh soms is dat er nog? Misschien leuk om nog eens zoiets te bezoeken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Afgelopen november was Thunderdome nog in JaarbeursEen actieve deelnemer.![]()
Heb eindelijk kanaal digitaal kan ik weer live voetbal kijken kan die ziggo meuk er uit morgen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik vind de Vechtse banen een mooie locatie.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Afgelopen november was Thunderdome nog in Jaarbeurs“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even de dag verwerken.Ben jij dat Mikey? ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja,snap ik.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik dacht eerst even aan de Romulans...
Wat kost dat nu zo'n voetbal kanaal per maand?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb eindelijk kanaal digitaal kan ik weer live voetbal kijken kan die ziggo meuk er uit morgen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Mogen die jochies eindelijk weer eens tegen een balletje trappen vanavondquote:
bolkI'm surrounded by morons!
Er is iemand uit de jaren 70 of zo naar de studio gebeamd?
Uw ADH vitamine Worst
Howard Stern?quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Er is iemand uit de jaren 70 of zo naar de studio gebeamd?
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hij kan wel mooi in een reclame voor volumeshampoo spelenUw ADH vitamine Worst
Ho maar weer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is je vrouw daar goed in getraind?![]()
![]()
Jaquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Leuke vent, en nog zo jong
Via canaal digitaal 14’95quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat kost dat nu zo'n voetbal kanaal per maand?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En hoeveel competities kun je dan kijken?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Espn sowieso en ook een paar ziggo sport dus denk premier league maar niet zeker van.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En hoeveel competities kun je dan kijken?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2572 / +103 / +263 / 2353 / 3380
2. Dotteke / 1601 / +42 / +44 / 1180 / 1816
3. Maanvis / 1443 / +75 / +0 / 1493 / 2150
4. Loveable / 1427 / +61 / +97 / 1286 / 1915
5. Harrie / 1171 / +52 / +6 / 1157 / 1611
6. devzero / 1137 / +13 / +11 / 1028 / 1445
7. Emmerdeur / 902 / +16 / +25 / 842 / 1219
8. PLY / 789 / +8 / +36 / 694 / 996
9. Dr.Mikey / 743 / +30 / +46 / 705 / 1011
10. greysbones / 731 / +37 / +19 / 1489 / 1795
11. aloa / 726 / +42 / +81 / 1473 / 1861
12. maily / 674 / +17 / +8 / 1219 / 1569
13. hemarookworst / 591 / +31 / +30 / 984 / 1305
14. HappyCharly / 589 / +10 / +0 / 1195 / 1501
15. gebrokenglas / 548 / +5 / +3 / 978 / 1259
16. DJMO / 529 / +9 / +54 / 491 / 786
17. ieniminimuis / 521 / +54 / +0 / 616 / 852
18. DerRabbit / 490 / +49 / +25 / 728 / 1018
19. mario390 / 391 / +8 / +46 / 267 / 451
20. -Shii- / 236 / +13 / +49 / 310 / 414SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag verwijderen![]()
quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2023 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 2572 / +103 / +263 / 2353 / 3380
2. Dotteke / 1601 / +42 / +44 / 1180 / 1816
3. Maanvis / 1443 / +75 / +0 / 1493 / 2150
4. Loveable / 1427 / +61 / +97 / 1286 / 1915
5. Harrie / 1171 / +52 / +6 / 1157 / 1611
6. devzero / 1137 / +13 / +11 / 1028 / 1445
7. Emmerdeur / 902 / +16 / +25 / 842 / 1219
8. PLY / 789 / +8 / +36 / 694 / 996
9. Dr.Mikey / 743 / +30 / +46 / 705 / 1011
10. greysbones / 731 / +37 / +19 / 1489 / 1795
11. aloa / 726 / +42 / +81 / 1473 / 1861
12. maily / 674 / +17 / +8 / 1219 / 1569
13. hemarookworst / 591 / +31 / +30 / 984 / 1305
14. HappyCharly / 589 / +10 / +0 / 1195 / 1501
15. gebrokenglas / 548 / +5 / +3 / 978 / 1259
16. DJMO / 529 / +9 / +54 / 491 / 786
17. ieniminimuis / 521 / +54 / +0 / 616 / 852
18. DerRabbit / 490 / +49 / +25 / 728 / 1018
19. mario390 / 391 / +8 / +46 / 267 / 451
20. -Shii- / 236 / +13 / +49 / 310 / 414das niet best nieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ow, dat valt dan nog mee. Voor hetzelfde geld heb je F1 Live + waar je alles van F1 tot F4 met Engels commentaar voor krijgt plus livetiming.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Espn sowieso en ook een paar ziggo sport dus denk premier league maar niet zeker van.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
En nu daarin blijven tot het einde van de maandquote:
Dat is afwachten. @Speedfight zit me op de hielen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En nu daarin blijven tot het einde van de maand![]()
Ik ben stilletjes een plan aan het bedenken hier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:34 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dat is afwachten. @:Speedfight zit me op de hielen.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Oef als dit een echt gevecht word moet zelfs ik nog gaan uitkijken voor mijn top 20 classeringquote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes een plan aan het bedenken hier.
Ohjaquote:
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
Het plan zal denk ik gaan bestaan uit een paar nachten flink doorhalen hier...quote:Op donderdag 23 februari 2023 21:36 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben stilletjes een plan aan het bedenken hier.
Dat word je de laatste dagen ziek melden, paar pakken koffie en velen blikjes Red Bull inslaan en snoeihard iedereen de moeder, vader, hont en kad bolken!quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
5dagenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: