quote:
Waddan?quote:
quote:
Dit, maar dan met zijn tienduizenden in Jaarbeursquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
En dan gaat @:Dotteke mee naar Luminosity
Is een bejaarden feestje.quote:
Gezellig, moet ik alleen tractorbanden op de scoot zetten anders kom ik niet door het zandquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
ik kom ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:12 schreef hemarookworst het volgende:
dan ben jij wel piep daarquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gem. leeftijd is daar wel 40+
Prima toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gem. leeftijd is daar wel 40+
Mag niet, je moet volwassen zijn om binnen te mogenquote:
Ah, jij zegt het....quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben jij wel piep daar
ga je voor een milf?
Enjoy!quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Dit, maar dan met zijn tienduizenden in Jaarbeurs
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan ben jij wel piep daar
ga je voor een milf?
Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijnquote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Ja is veel gemoedelijker dan feesten met alleen mensen die net 18 zijn
Een man van zulk hoog academisch niveau en dan het FOK beleid niet spannenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn
Mag jij ook komenquote:
Kan geregeld wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, moet ik alleen tractorbanden op de scoot zetten anders kom ik niet door het zand
Vorig jaar die set voor zijn overleden vriendin was wel heftig.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
quote:
Hebben we alweer consensus. Hoe kan dat?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Nou, ga maar eens naar een discotheek toe waar het publiek tussen de 18 en 20 is. Allemaal van die net af pubers die na 3 ranja al liggen te kotsen op de plee en hertjes die je qua noiken nog alles moet uitleggen. Is niet meer leuk als je 22 jaar of ouder bentquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hebben we alweer consensus. Hoe kan dat?
Klopt helemaal. Al die stoere gastjes die hopeloos indruk proberen te maken met zgn vette moves op de dansvloer...quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou, ga maar eens naar een discotheek toe waar het publiek tussen de 18 en 20 is. Allemaal van die net af pubers die na 3 ranja al liggen te kotsen op de plee en hertjes die je qua noiken nog alles moet uitleggen. Is niet meer leuk als je 22 jaar of ouder bent
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |