Heb ik wel mooi overzicht over het terreinquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]kan jij mooi in de beugel gaan staan als ik door het zand ga scheuren
Ja en als er iemand in de wegloopt gewoon gassenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb ik wel mooi overzicht over het terrein
Dank je voor deze uitleg, ik ben vandaag een stuk wijzer geworden. Misschien ga ik nu eindelijk het FOK! beleid spannenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een man van zulk hoog academisch niveau en dan het FOK beleid niet spannen![]()
Het beleid voor mods en FA's op FOK! is al jaren: Doe maar wat, maar zodra het logisch begint te worden totaal het omgedraaide doen en als je enige regelmaat en funderingen voor je acties begint te vertonen word je uit het team geflikkerd.
Het schijnt de laatste tijd best weer leuk te zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
In Ljouwert kon je vroeger ook wel leuk uit gaan. Is dat nog wel zo?
Als je met zo'n gevaarte aan komt scheuren gaat iedereen wel aan de kant, dus staan we mooi eerste rangquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en als er iemand in de wegloopt gewoon gassen
Is de Weaze nog leuk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
In Ljouwert kon je vroeger ook wel leuk uit gaan. Is dat nog wel zo?
Slim bekeken wel,quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als je met zo'n gevaarte aan komt scheuren gaat iedereen wel aan de kant, dus staan we mooi eerste rang
T Hoekje.quote:
Ah. Het stappen heb ik al vele jaren geleden gelaten voor wat het is.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het schijnt de laatste tijd best weer leuk te zijn.
15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode Fruitquote:
en de dames in de nabijgelegen panden ook?quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode Fruit
Ik ook GG,maar volgens een agent op twitter gaat het de laatste tijd vrij netjes.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah. Het stappen heb ik al vele jaren geleden gelaten voor wat het is.
En dan krijg je fruit bier.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
15% korting als je daar bier bestelt met kortingscode Fruit
Bier met fruitsmaak? Wie weet is dat best lekker.quote:
Ik weet niet wat voor korting Fresh daar heeft afgesproken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en de dames in de nabijgelegen panden ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Kriekquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier met fruitsmaak? WIe weet is dat best lekker.
Kriek Girardin is prima te drinken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bier met fruitsmaak? Wie weet is dat best lekker.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Even de dag verwerken.Ziet er moe uit inderdaad. Morgen nog zo'n dag voor de boeg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een actieve deelnemer.
Pampers moet niet voor liggen die moet je aandoenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik lig voor pampers na een prima maar drukke stage dag.
Komt gelukkig vooral door me lenzenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ziet er moe uit inderdaad. Morgen nog zo'n dag voor de boeg?
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij
3 vrije bolkdagen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee, dat is niet meer te doen...
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.quote:
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereldquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Is die Fresh onbedoeld alweer winnaar... Grrrrrrrr raakt door zn gedichtjes heen...
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplatenquote:
Maar daarvoor akn je chatgpt gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereld
Flyers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplaten
Ja dat komt wel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...
Ik was bij de eerste.quote:
Afgelopen november was Thunderdome nog in Jaarbeursquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |