Komt gelukkig vooral door me lenzenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ziet er moe uit inderdaad. Morgen nog zo'n dag voor de boeg?
Dat klinkt beter.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij
3 vrije bolkdagen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komt gelukkig vooral door me lenzen![]()
Morgen vrij zaterdag nog werken en dan een keer drie dagen op rij vrij
quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohnee, dat is niet meer te doen...
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.quote:
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereldquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Is die Fresh onbedoeld alweer winnaar... Grrrrrrrr raakt door zn gedichtjes heen...
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mja morgen en maandag wel even sporten denk ik eindelijk wat meer tijd voor.
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplatenquote:
Maar daarvoor akn je chatgpt gebruiken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De dag dat dat gebeurt vergaat de wereld
Flyers.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:46 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
geen idee, waarschijnlijk ook allerlei soorten merchandise en vinylplaten
Ja dat komt wel goed.quote:Op donderdag 23 februari 2023 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hopelijk ook genoeg energie om daadwerkelijk te gaan sporten...
Dat waren nog eens tijdenquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...
Ik was bij de eerste.quote:
Afgelopen november was Thunderdome nog in Jaarbeursquote:Op donderdag 23 februari 2023 20:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Thunderdome. De bomberjacks en aussies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |