quote:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iets met kracht snelheid massa he
Alles boven de 80 mph is dan ook veel te hard voor merendeels van de bestuurders. Is ongeveer max snelwegquote:
Klopt ja.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
Daarom altijd aan de snelheid houden op de weg, en niet als een snelheidsduivel de weg over scheuren.. want voor je het weet dan gaat het mis
Bij 120 mph (196 kmh) ligt die auto al flink in een deuk, zelfs bij 80 mph (128) al een hele hoop schade.quote:
Dat is iets van 110 km ofzo, als je dan tegen een boom rijd moet je heel veel geluk hebben als je het overleefd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Alles boven de 80 mph is dan ook veel te hard voor merendeels van de bestuurders. Is ongeveer max snelweg
80mph is al 128 km/uquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:42 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat is iets van 110 km ofzo, als je dan tegen een boom rijd moet je heel veel geluk hebben als je het overleefd.
Hij heeft gewoon een botje al zijn posts onder het account @Haags laten analyseren en alle referenties naar Den Haag vervangen door Friesland en het botje getraind om te doen alsof hij knetter gek isquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:26 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dat meen je niet, had altijd al een vaag vermoende.. maar toch wel goed gespeeld van Haags
Als je met 64 kmh tegen een auto/vrachtwagen botst die met dezelfde snelheid jouw kant op komt, dan heb je hetzelfde effect als die botsing met 80 mph (128 kmh)quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:39 schreef Loveable het volgende:
Daarom altijd aan de snelheid houden op de weg, en niet als een snelheidsduivel de weg over scheuren.. want voor je het weet dan gaat het mis
Slim wel van hemquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een botje al zijn posts onder het account @:haags laten analyseren en alle referenties naar Den Haag vervangen door Friesland en het botje getraind om te doen alsof hij knetter gek is
Mwa blijft niks van de auto en de persoon/personen overquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Als je met 64 kmh tegen een auto/vrachtwagen botst die met dezelfde snelheid jouw kant op komt, dan heb je hetzelfde effect als die botsing met 80 mph (128 kmh)
Gruwelijk om te zienquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:49 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa blijft niks van de auto en de persoon/personen over
En nog zijn er zoveel die in gevaarlijke of onoverzichtelijke situatie gaan inhalen
Yep,,want gaat soms ook maar net goedquote:
zo dat is een tijdje geleden, wist niet dat ze nog bestonden? Heet iets van BN ofzo toch?quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
Ik heb trouwens deze koekjes gekochtMet chocola erin
[ afbeelding ]
Die koekjes had mijn oma vroeger altijdquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
Ik heb trouwens deze koekjes gekochtMet chocola erin
[ afbeelding ]
Klopt, zag ze liggen bij Big Bazarquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zo dat is een tijdje geleden, wist niet dat ze nog bestonden? Heet iets van BN ofzo toch?
Ik kreeg altijd of gevulde koek of iets anders van chocola geloof ik ( ben het vergeten ) en een pakje fristiquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die koekjes had mijn oma vroeger altijd![]()
![]()
Jeugd sentiment![]()
Daar moet ik van het weekend eens gaan kijkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt, zag ze liggen bij Big Bazar
Wij kregen meestal vlaai en cacao melkquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd of gevulde koek of iets anders van chocola geloof ik ( ben het vergeten ) en een pakje fristi
Ze hadden ook snoep in bakjes, maar dat vond ik wel prijzig 1 euro per bakje en volgens mij zaten er maar 6 a 8 in een bakjequote:Op donderdag 23 februari 2023 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar moet ik van het weekend eens gaan kijken![]()
Wait whut, 1 euro voor een bakje met 6 of 8 snoepjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze hadden ook snoep in bakjes, maar dat vond ik wel prijzig 1 euro per bakje en volgens mij zaten er maar 6 a 8 in een bakje
Volgens mij wel, heb niet echt geteldquote:Op donderdag 23 februari 2023 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wait whut, 1 euro voor een bakje met 6 of 8 snoepjes
Ik kom vrijwel nooit in de big bazaar, laatste keer dat ik in eentje ben geweest was in Maastricht toen ik er nog woonde en dat is ook alweer 3,5 jaar geledenquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Volgens mij wel, heb niet echt geteld
Ik af en toe, omdat er toch wel goedkope snoep of chips etc kan kopen..net zoals bij de xenos of actionquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kom vrijwel nooit in de big bazaar, laatste keer dat ik in eentje ben geweest was in Maastricht toen ik er nog woonde en dat is ook alweer 3,5 jaar geleden
In de action kom ik nog wel eens. In de Xenos niet meer sinds we verhuisd zijn.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:02 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik af en toe, omdat er toch wel goedkope snoep of chips etc kan kopen..net zoals bij de xenos of action
Ik mag er graag rondsnuffelen in mijn oude woonplaats is die helaas weg gegaanquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de action kom ik nog wel eens. In de Xenos niet meer sinds we verhuisd zijn.
Dat is wel jammer. In het dorp van mijn ouders gaan ook steeds meer winkels wegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:08 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ik mag er graag rondsnuffelen in mijn oude woonplaats is die helaas weg gegaan
Ja,veel leegstandquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. In het dorp van mijn ouders gaan ook steeds meer winkels weg
How are you?quote:
FIne my dearquote:
I'm okayquote:
Tsja, sommige dorpjes en kleine steden leveren blijkbaar niet meer genoeg op voor sommige winkel ketens.quote:
hmmm das niet geweldig of wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |