Slapen?quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Gaan we vanavond nog wat leuks doen behalve iedereen kapot bolken?
In grote steden staat ook wel wat leegquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, sommige dorpjes en kleine steden leveren blijkbaar niet meer genoeg op voor sommige winkel ketens.
Buikpijn van de pozzaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmmm das niet geweldig of wel?
Jaquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Dubbele bolk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:25 schreef DerRabbit het volgende:
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijnquote:
ehhhquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn
* Fogel geeft dev een aai over zn bolquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is een doorgestoken kaart. Ik doe zo mijn best met mansplaining, het behulpzaam dingen uitleggen aan mensen die hoognodig mijn kennis nodig hebben, en toch nomineerde niemand mij voor wannabe-mod. Doorgestuken kaart! Doorgestoken kaart betekent dat iets geen toeval is en er zijn stiekem van tevoren afspraken gemaakt zijn
Misschien zien we je niet als wannabequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vrijdag effect begint nu al op donderdagmiddag. Ik verveel me, terwijl ik nog wel een hoop werk moet doenquote:
schijt aan de baasquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Het vrijdag effect begint nu al op donderdagmiddag. Ik verveel me, terwijl ik nog wel een hoop werk moet doen
Dat is lief, maar je hebt het eerlijk gewonnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:41 schreef greysbones het volgende:
@:Devzero je mag mijn 'titel' hebben hoor![]()
Jij vloekt wat af ookquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:42 schreef DJMO het volgende:
Het is godvergeten vernaggelend koud buiten gvd
hmmquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is lief, maar je hebt het eerlijk gewonnen.
Die hele verkiezing is beïnvloed door kloontjesquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad
Toch doorgestoken kaart, maar dan anders. Daar kunnen we maar 1 ding op zeggen: we don't care, fun fact!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad
ik heb er niet eens 1quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Die hele verkiezing is beïnvloed door kloontjes
Daar kan je snel wat aan doen als je wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |