had ik het al over met Bondagequote:Op donderdag 23 februari 2023 19:47 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar kan je snel wat aan doen als je wil.
Even terug gezocht, maar ik had je voor een hele andere categorie genomineerdquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad
Een e-mailadres is ook zo aangemaakt.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ik het al over met Bondage
dat ik dat al eens heb geprobeerd met een Icloud account en die pakt die niet
had ik gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Even terug gezocht, maar ik had je voor een hele andere categorie genomineerdEn eigenlijk zou @:paul niet mogen meestemmen
Ach, van in god geloven is nog steeds niemand beter geworden, van vloeken ook niet. Dan liever een krachtterm uiten en tevreden zijn, dan zedig leven en geen lol hebben.quote:
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moetquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Een e-mailadres is ook zo aangemaakt.
Dubbel zo tof zijn!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moet
ik las kloon meetquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie ook niet zo wat ik met een kloon moet
nog harder mijn best doenquote:
Snap niet wat je hier nou weer mee wilt zeggen, maar hee jij bent toch ook de grootste wannabee modquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
hmm
denk eerder dat een bepaald iemand van wie wij de naam niet noemen daar een handje in heeft gehad
Huh, moet je daar moeite voor doen?quote:
voor geweldig zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Huh, moet je daar moeite voor doen?
Gewoon twee verschillende browsers gebruiken, geen probleem.quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor geweldig zijnnee
als ik met 2 accounts moet posten wel
Ach ja..quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:50 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ach, van in god geloven is nog steeds niemand beter geworden, van vloeken ook niet. Dan liever een krachtterm uiten en tevreden zijn, dan zedig leven en geen lol hebben.
snap ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gewoon twee verschillende browsers gebruiken, geen probleem.
Nooit genoeg!quote:Op donderdag 23 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap ik
maar alsnog moet ik zelf posten
en laatste keer dat ik keek
postte ik al meer dan genoeg![]()
nee hee hopelijk volgend jaar hee, dan win ik 6 awardsquote:Op donderdag 23 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
er was geen verkiezing voor domste mod ofwel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |