Nee dan is het voor mij duidelijk hoe dit gaat aflopen en heb ik genoeg van dit programma gezienquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Best wel gehint .. zie filmpje in een van de laatste posts van het vorige topic.
Wat is nu duidelijk dan?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dan is het voor mij duidelijk hoe dit gaat aflopen en heb ik genoeg van dit programma gezien
Zij spoort echt niet hoor.. die hebben vroeger echt van de commode laten vallen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef pingu66 het volgende:
Dat gesprek tussen Esther en Jeff over haar man (JW)![]()
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. -knip-quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
Wat een oud pokkuhwijf is dat toch is gewoon Gj terug pakken voor gisteravond
Niet alleen van gisteravond, hij werkt haar altijd wel tegen als het mogelijk is. Duidelijk dat hij een bloedhekel aan haar heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. Opgerot mt die rancuneuse pinda.
maar dan is de kans om isaac naar huis te sturen verkekenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. Opgerot mt die rancuneuse pinda.
Het is natuurlijk ook geen happy family hč, het is een spel waarin mensen elkaar weg moeten spelen, dus waarin andere bewoners terug gepakt kunnen worden als ze iets gedaan hebben wat niet op prijs gesteld wordtquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:04 schreef Setje72 het volgende:
Eunice kijkt nu niet met zaadvragende ogen naar hem maar JW kijkt met vragende ogen of ze zijn zaad wilquote:
Ze werkt tegen het plan van de hele groep, die boomrang komt terug.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:05 schreef lojanda het volgende:
Ergens begrijp ik wel dat Esther dit heeft verraden.. GJ werkt haar ook overal in tegen dus zo pakt ze hem terug.
Of het goed voor haar gaat uitpakken is nog de vraag natuurlijk.
Ze zorgt nu dat iemand anders, lees jappie iets kan gaan doen met JW, vals loeder die Esther.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:11 schreef Aggie46 het volgende:
Esther even kijken in kamer 4.
Loopt weer weg en mompelt:"Laat hem maar lekker"
Esther wil straks met Isaac wandelen.....quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:01 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Best wel gehint .. zie filmpje in een van de laatste posts van het vorige topic.
Isaac heeft vette pech, Esther vertelt hem net dat ze geen tijd voor hem heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:13 schreef Harry het volgende:
[..]
Esther gaan straks met Isaac wandelen.....
Jasper gaat niets doen met JW.. Jasper gaat de bar opbouwen voor vanavond voor de “kroegavond” die ze voor JW heeft georganiseerd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zorgt nu dat iemand anders, lees jappie iets kan gaan doen met JW, vals loeder die Esther.
Ik hoorde Kenzy vanmorgen zeggen dat er 1 krat bier is, dat wordt een dolle boel.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper gaat niets doen met JW.. Jasper gaat de bar opbouwen voor vanavond voor de “kroegavond” die ze voor JW heeft georganiseerd.
Ik vind het meer dan genoeg.. de andere jarigen hadden dit niet eens. Esther wil er weer een overdreven iets van maken.. echt belachelijk..quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde Kenzy vanmorgen zeggen dat er 1 krat bier is, dat wordt een dolle boel.
Met Eunicequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:17 schreef patat het volgende:
Esther: Hij is nu les aan het geven, haha! Stond niet op zn brief. Maar hij doet maar lekker.
Ik denk dat eunice helemaal niet op zijn lijst stondquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:17 schreef Aggie46 het volgende:
Esther: hij is nou les aan het geven. Haha. Stond niet op zijn lijst. Hij doet maar lekker
Nou Essie, hij heeft echt plezier nu. Met Eunice.
Dus het opbouwen van de bar lijkt me ietwat overdrevenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan genoeg.. de andere jarigen hadden dit niet eens. Esther wil er weer een overdreven iets van maken.. echt belachelijk..
Aha was dat hetquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:15 schreef lojanda het volgende:
[..]
Jasper gaat niets doen met JW.. Jasper gaat de bar opbouwen voor vanavond voor de “kroegavond” die ze voor JW heeft georganiseerd.
Ik schrik er nog wel vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Seattle het volgende:
Ik word niet eens meer blij van een alarm
Yesquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Dat het maar een lekkere lange opdracht mag zijn zodat het hele schema van Esther in de soep loopt.
Als het geen eliminatie is dan wil ik dit ja, Esther haar dag verpest.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Dat het maar een lekkere lange opdracht mag zijn zodat het hele schema van Esther in de soep loopt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Duo opdracht waarbij JW aan Eunice is gekoppeld
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:32 schreef juul. het volgende:
Esther was provocerend aan het zingen over raar is leuk terwijl ze er bij huppelde/ danste
Die is nog steeds bang geëlimineerd te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Kim zenuwachtig, het ratelt
-knip-quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. -knip-
Hier spreekt angst voor een mogelijke eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Was-beer het volgende:
Kim: het is wel gewoon een verdienopdracht toch?
Jeff: ja, denk het wel
Dacht ik ook net.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Kim zenuwachtig, het ratelt
Maar wie stemt GJ dan weg als hij wint? Isaac of toch iemand anders?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
GJ smoezen met Eunice over de stemverhouding.
GJ denkt 14 stemmen op hem te hebben.
Isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar wie stemt GJ dan weg als hij wint? Isaac of toch iemand anders?
Isaac, uiteraard, dat was het hele planquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
De generaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als de plannen in de loodszzzzquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac, uiteraard, dat was het hele plan
Iddquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het opbouwen van de bar lijkt me ietwat overdreven
Laat het eerst maar een eliminatieronde zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als de plannen in de loodszzzz
Eunice vindt het stoer. Nou laat GJ het maar eens waarmaken dan
Zo ziet hij er niet uit vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:41 schreef Kakadylo het volgende:
Het kan niet anders dan dat GJ op dit moment vijfendertig kleuren schijt
Erik had Eunice al eerder ingelicht over het plan van GJquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Harry het volgende:
GJ wil niet tegen Eunice zeggen dat het om Isaac gaat.
Hij vraagt Eunice hem te vertrouwen.
En vervolgens gaan ze koekhappen of een rebusje radenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo ziet hij er niet uit vind ik
Tegen die tijd zal Groningen vast wel weer gepromoveerd zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Harry het volgende:
GJ: ik hoef hier niks te doen. Niet koken, niet wassen, alleen sporten. Ik kan hier nog wel 10 jaar zitten.
Die had nog een masker op.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:49 schreef greysbones het volgende:
babs weer janken
babs slijmen bij ice
Waren wel stippen toen, in rijenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:48 schreef juul. het volgende:
[..]
Was bij Leila en Eunice ook niet, ik houd nog hoop![]()
Die kop van Isaac ook heel de tijd.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is naast GJ gaan staan
Een intimidatiekoning pur sang
Echt?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Waren wel stippen toen, in rijen
wat had jij gedaan als je isaak was?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:50 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac is naast GJ gaan staan
Een intimidatiekoning pur sang
Ik weet niet of GJ inmiddels weet dat Esther het heeft door geluld net.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef Was-beer het volgende:
Isaac zit uit te dagen en zegt dat hij tussen 2 kopstukken staat en dat hij zich veilig voelt
GJ die volgens mij niks door heeft dat Isaac van het plan weet: ja?
Het hele spel überhaupt een beetje tactisch slimmer aanpakkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat had jij gedaan als je isaak was?
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet niet of GJ inmiddels weet dat Esther het heeft door geluld net.
Hij heeft zijn shirt steeds vaker aan valt opquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:53 schreef ChocoFan het volgende:
Ja, nee, laten we dan Martin maar weer in beeld zien.
Ja na die ene grote faal en gedoe met mexx is ie niet meer zo zeker van zich zelf en draagt ie vaker een shirt, godzijdankquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef D. het volgende:
[..]
Hij heeft zijn shirt steeds vaker aan valt op
Echt niet!quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
Toch denk ik als Isaac zou moeten gaan het niet lang duurt dat Marciano uit zichzelf vertrekt.
Oeh, dat denk ik eigenlijk niet, denk dat Marciano blijft, in de hoop dat hij dan toch nog wint. Bro's moeten winnen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
Toch denk ik als Isaac zou moeten gaan het niet lang duurt dat Marciano uit zichzelf vertrekt.
Ik zou het ook jammer vinden maar heb het idee dat hij het ook niet meer zo naar zijn zin heeft en als Isaac weg is dan heeft hij alleen nog maar Martin.quote:
Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde eliminatiegelulquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een teleurstelling weer voor ons.
Ik denk dat ie juist opleeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden maar heb het idee dat hij het ook niet meer zo naar zijn zin heeft en als Isaac weg is dan heeft hij alleen nog maar Martin.
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde gelul
elk goed antwoord dus 46.6677...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Was-beer het volgende:
700 euro te verdienen. Elk fout antwoord is - 50 euro
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?![]()
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.quote:
Ja toch, dat moet toch wel, iedere maand, toch toch tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef patat het volgende:
Jammer, maar nu kunnen we ons NOG meer verheugen op een komende eliminatie
Dan moet het toch écht maandag/dinsdag gebeuren, toch???
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Dus elk tussenliggend antwoord is goed, maar hoe dichter bij exact het midden hoe meer geld ze verdienen?
Ik was al niet meer blij met het alarm. Nog een klein sprankje hoop dat GJ een eliminatieopdracht had kunnen spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.Ja ik hou van RLSen.
Ik was er weer ingetrapt en voelde toch enige hoop na het alarm, eerst schrik want tering herrie. Pavlov heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was al niet meer blij met het alarm. Nog een klein sprankje hoop dat GJ een eliminatieopdracht had kunnen spelen.
Het is als Pavlov: dat alarm gaat, maar die beloning komt allang niet meer
Laat maar eens de grijze muizen als eerste vertrekken. Je kan zeggen wat je wil Isaac is niet saai. En zit ook niet heel de dag zij n neus uit te peuteten. En is echt niet saaier dan een Janet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
Maandag, want dinsdag is wel erg vlak voor de managers wissel, teveel gedoe voor de Febo/teveel content achter elkaar voor de uitzendingen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef patat het volgende:
Jammer, maar nu kunnen we ons NOG meer verheugen op een komende eliminatie
Dan moet het toch écht maandag/dinsdag gebeuren, toch???
Ik hoor JW wel net zeggen dat ze er tussen in moeten zittenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Dus elk tussenliggend antwoord is goed, maar hoe dichter bij exact het midden hoe meer geld ze verdienen?
Laten we het hopen dan maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie juist opleeft
Hij kan het ook goed vinden met alle anderen
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor JW wel net zeggen dat ze er tussen in moeten zitten
nee alles er tussen in is goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.
Nee alles er tussen is goed ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.
Tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee alles er tussen in is goed
Noem een getal wat tussen de leeftijden van Gerard en Gordon ligt zegt de stem nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil dat ze de pot aanspreken, des te minder hoeven ze in september uit te betalen en kunnen ze gewoon naadloos door met het nieuwe seizoen....quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
de FEBO wil helemaal geen geld uitgeven
Of de bewoners zijn gewoon erg dom. Niet dat ik het beter weet hoor maar vaak toch opdrachten waarvan ik denk, dat is toch vrij simpel voor bepaalde mensen maar niet dus.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
de FEBO wil helemaal geen geld uitgeven
schoonzoon gisteravondquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weet je wel heel specifiek
Dat kan hoor.. ik heb ook maar 1 verstaande kies gekregen.. ik had geluk zei mijn tandarts.quote:
daaromquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
-
[..]
GJ zat net bij kamer 1 steeds Nee te schudden
Fijn dat je dat even wil meldenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
-
[..]
GJ zat net bij kamer 1 steeds Nee te schudden
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Isaak zit nee te schudden
mag ik dat posten @:D.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Gele kaart toch!?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
ik zag Wanda gisteren jaknikkenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:23 schreef greysbones het volgende:
Of GJ is te dominant..quote:
Als je dit weet heb je echt een enorme algemene kennisquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn wel benaderings-vragen hoor.
Is ook heel moeilijk en eigenlijk een beetje gokken.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef Deisyy het volgende:
Het zijn wel benaderings-vragen hoor.
die willen geen feestquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn niet goed wijs bij de Febo
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef KinKiJan het volgende:
En dan ook nog zeggen "zei ik toch? 9500".. Ja dat zei je, maar dat zat er niet tussen maatpikbro!
paprikachips volgens mij, Kim zei het is jou lievelingschips tegen GJquote:
Er is nog meer dan 900K te bestedenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze zijn niet goed wijs bij de Febo
Beiden stralen uit dat ze een nerd zijn maar vervolgens blijkt het uit weinig en dus maken ze gebruik van hun imagequote:
530quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. die 146 is trouwens voor een zakje paprikachips ... dus x4 voor 100g ... 570 of zo.
Ze durven niet tegen GJ in te gaan.. ik denk trouwens ook dat dat geen zin heeft.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Beiden stralen uit dat ze een nerd zijn maar vervolgens blijkt het uit weinig en dus maken ze gebruik van hun image
slaat echt nergens opquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het was het bizarre getal van 115g appeltaart.
is het een bewussie van de FEBO???quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou GJ zich inmiddels al iets minder zeker van z'n zaak voelen wat betreft de eliminatie?
Omdat hier GJ en Erik inzitten, die vinden zichzelf nogal intelligent, krijgen zij extra moeilijke vragenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:35 schreef Kakadylo het volgende:
K1 had een stuk eenvoudigere vragen dan K2
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Zou GJ zich inmiddels al iets minder zeker van z'n zaak voelen wat betreft de eliminatie?
Er zit een belg achter de schermenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
Huh? Ze vraagt het aantal traptreden, maar op het scherm stond optreden ?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Scherpquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
BB mag hier niet genoemd wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:37 schreef chufi het volgende:
Op het plaatje is de BB net zo hoog ..
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB mag hier niet genoemd worden
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB mag hier niet genoemd worden
Dat heb je, optreden en aftreden.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |