Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde eliminatiegelulquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een teleurstelling weer voor ons.
Ik denk dat ie juist opleeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden maar heb het idee dat hij het ook niet meer zo naar zijn zin heeft en als Isaac weg is dan heeft hij alleen nog maar Martin.
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde gelul
elk goed antwoord dus 46.6677...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Was-beer het volgende:
700 euro te verdienen. Elk fout antwoord is - 50 euro
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?![]()
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.quote:
Ja toch, dat moet toch wel, iedere maand, toch toch tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef patat het volgende:
Jammer, maar nu kunnen we ons NOG meer verheugen op een komende eliminatie
Dan moet het toch écht maandag/dinsdag gebeuren, toch???
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Dus elk tussenliggend antwoord is goed, maar hoe dichter bij exact het midden hoe meer geld ze verdienen?
Ik was al niet meer blij met het alarm. Nog een klein sprankje hoop dat GJ een eliminatieopdracht had kunnen spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.Ja ik hou van RLSen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |