Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde eliminatiegelulquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:58 schreef ChocoFan het volgende:
Wat een teleurstelling weer voor ons.
Ik denk dat ie juist opleeftquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zou het ook jammer vinden maar heb het idee dat hij het ook niet meer zo naar zijn zin heeft en als Isaac weg is dan heeft hij alleen nog maar Martin.
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begin volgende week dus en in het weekend weer hetzelfde gelul
elk goed antwoord dus 46.6677...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef Was-beer het volgende:
700 euro te verdienen. Elk fout antwoord is - 50 euro
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doen we dit ons zelf nog aan eigenlijk?![]()
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.quote:
Ja toch, dat moet toch wel, iedere maand, toch toch tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef patat het volgende:
Jammer, maar nu kunnen we ons NOG meer verheugen op een komende eliminatie
Dan moet het toch écht maandag/dinsdag gebeuren, toch???
quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Dus elk tussenliggend antwoord is goed, maar hoe dichter bij exact het midden hoe meer geld ze verdienen?
Ik was al niet meer blij met het alarm. Nog een klein sprankje hoop dat GJ een eliminatieopdracht had kunnen spelen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Iedere keer helemaal enthousiast worden en dan volgt de deceptie, we weten het en toch trappen we er iedere keer in want stel je voor dat het nu echt spectaculair is, dat wil ik niet missen hoor.Ja ik hou van RLSen.
Ik was er weer ingetrapt en voelde toch enige hoop na het alarm, eerst schrik want tering herrie. Pavlov heeft gelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik was al niet meer blij met het alarm. Nog een klein sprankje hoop dat GJ een eliminatieopdracht had kunnen spelen.
Het is als Pavlov: dat alarm gaat, maar die beloning komt allang niet meer
Laat maar eens de grijze muizen als eerste vertrekken. Je kan zeggen wat je wil Isaac is niet saai. En zit ook niet heel de dag zij n neus uit te peuteten. En is echt niet saaier dan een Janet.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:54 schreef lojanda het volgende:
Toch denk ik als Isaac zou moeten gaan het niet lang duurt dat Marciano uit zichzelf vertrekt.
Maandag, want dinsdag is wel erg vlak voor de managers wissel, teveel gedoe voor de Febo/teveel content achter elkaar voor de uitzendingen.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:03 schreef patat het volgende:
Jammer, maar nu kunnen we ons NOG meer verheugen op een komende eliminatie
Dan moet het toch écht maandag/dinsdag gebeuren, toch???
Ik hoor JW wel net zeggen dat ze er tussen in moeten zittenquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Dus elk tussenliggend antwoord is goed, maar hoe dichter bij exact het midden hoe meer geld ze verdienen?
Laten we het hopen dan maarquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ie juist opleeft
Hij kan het ook goed vinden met alle anderen
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor JW wel net zeggen dat ze er tussen in moeten zitten
nee alles er tussen in is goedquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.
Nee alles er tussen is goed ...quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar of dat het exact het midden moet zijn is me niet duidelijk.
Tochquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee alles er tussen in is goed
Noem een getal wat tussen de leeftijden van Gerard en Gordon ligt zegt de stem nuquote:Op donderdag 23 februari 2023 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die wil dat ze de pot aanspreken, des te minder hoeven ze in september uit te betalen en kunnen ze gewoon naadloos door met het nieuwe seizoen....quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
de FEBO wil helemaal geen geld uitgeven
Of de bewoners zijn gewoon erg dom. Niet dat ik het beter weet hoor maar vaak toch opdrachten waarvan ik denk, dat is toch vrij simpel voor bepaalde mensen maar niet dus.quote:Op donderdag 23 februari 2023 14:10 schreef greysbones het volgende:
de FEBO wil helemaal geen geld uitgeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |