Ik schrik er nog wel vanquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Seattle het volgende:
Ik word niet eens meer blij van een alarm
Yesquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Dat het maar een lekkere lange opdracht mag zijn zodat het hele schema van Esther in de soep loopt.
Als het geen eliminatie is dan wil ik dit ja, Esther haar dag verpest.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
Dat het maar een lekkere lange opdracht mag zijn zodat het hele schema van Esther in de soep loopt.
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Hoempah het volgende:
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:26 schreef Was-beer het volgende:
[..]![]()
Duo opdracht waarbij JW aan Eunice is gekoppeld
quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:32 schreef juul. het volgende:
Esther was provocerend aan het zingen over raar is leuk terwijl ze er bij huppelde/ danste
Die is nog steeds bang geëlimineerd te wordenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Kim zenuwachtig, het ratelt
-knip-quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Exact dat is wat het is. Ze is gewoon een loeder. Ik hoop dat er twee de eliminatieproef moeten spelen en dat het GJ en Esther zijn en Esther naar huis moet. -knip-
Hier spreekt angst voor een mogelijke eliminatiequote:Op donderdag 23 februari 2023 13:25 schreef Was-beer het volgende:
Kim: het is wel gewoon een verdienopdracht toch?
Jeff: ja, denk het wel
Dacht ik ook net.quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:33 schreef Deisyy het volgende:
Volgens mij is Kim zenuwachtig, het ratelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |