Maar wie stemt GJ dan weg als hij wint? Isaac of toch iemand anders?quote:Op donderdag 23 februari 2023 13:36 schreef Harry het volgende:
GJ smoezen met Eunice over de stemverhouding.
GJ denkt 14 stemmen op hem te hebben.
Isaacquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar wie stemt GJ dan weg als hij wint? Isaac of toch iemand anders?
Isaac, uiteraard, dat was het hele planquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
De generaalquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:37 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als de plannen in de loodszzzzquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:38 schreef D. het volgende:
[..]
Isaac, uiteraard, dat was het hele plan
Iddquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus het opbouwen van de bar lijkt me ietwat overdreven
Laat het eerst maar een eliminatieronde zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Niets zo veranderlijk als de plannen in de loodszzzz
Eunice vindt het stoer. Nou laat GJ het maar eens waarmaken dan
Zo ziet hij er niet uit vind ikquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:41 schreef Kakadylo het volgende:
Het kan niet anders dan dat GJ op dit moment vijfendertig kleuren schijt
Erik had Eunice al eerder ingelicht over het plan van GJquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:40 schreef Harry het volgende:
GJ wil niet tegen Eunice zeggen dat het om Isaac gaat.
Hij vraagt Eunice hem te vertrouwen.
En vervolgens gaan ze koekhappen of een rebusje radenquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:42 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo ziet hij er niet uit vind ik
Tegen die tijd zal Groningen vast wel weer gepromoveerd zijnquote:Op donderdag 23 februari 2023 13:45 schreef Harry het volgende:
GJ: ik hoef hier niks te doen. Niet koken, niet wassen, alleen sporten. Ik kan hier nog wel 10 jaar zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |