Een drumstel kortomquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:04 schreef IkFok het volgende:
Jw op de drum Eunice les aan het geven en Esther op de achtergrond houd alles in de gaten
ow, ik zie het nu Esther zit zogenaamd achter de naaimachine hard te werken...precies tegenover het drumstelquote:
Ja... viel mij ook direct opquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
@:Pingu66 als je een andere titel wil even een mod raadplegen
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in gevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
Nee hoor prima ttquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... viel mij ook direct op
🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in geven
Dan kun je net zo goed meteen dat woordgrapje van mij eraan toevoegen als we dan toch bezig zijnquote:
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaanquote:
Ja en het vervolgens keihard blijven ontkennen dat er niets is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaan
Janetquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Esther neemt een bad
geweldig toch, staat overal voor open, niet bang om voor gek te staan, gewoon doen en gaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
ja veel door duitsland opgetreden met een bandquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Toen Jan Willem voor t eerst aan het drummen was had hij meteen een hele andere gelaatsuitdrukking, lachend en blij . Zat hij in een bandje of iets??
Die heeft toch wel eerst geduchtquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
janet neemt een bad
nee morgen pasquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:50 schreef Charmian het volgende:
Och gut de man van esther is vandaag jarig. Had een van de andere bewoners nog de ballen om hem te feliciteren of allemaal braaf naar mama esther geluisterd?
hij is morgen jarigquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:50 schreef Charmian het volgende:
Och gut de man van esther is vandaag jarig. Had een van de andere bewoners nog de ballen om hem te feliciteren of allemaal braaf naar mama esther geluisterd?
Papieren zakdoekjes. Hoeft hij zijn gezicht stront niet op te eten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft niets nodig van Etos...
Wat dacht je van shampoo,deo,aftershave tandenstokers,papieren zakdoekjes, bodylotion of iets anders voor je persoonlijke hygiëne,meerdere mensen zeggen dat je stinkt....neem dat aan als je zelf niets ruikt.
KimD heeft het over vreemdgaan terwijl ze zelf feitelijk de enige is daar in de loods die is vreemdgegaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Weet je wat ik denk? Dat er misschien toch iets met het halfjaarsfeest gebeurt, dan gaat ze veel zuipen en dat ze dan misschien wel eh ....."
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft het over vreemdgaan terwijl ze zelf feitelijk de enige is daar in de loods die is vreemdgegaan
kim te veel zuipen dat er dan mss iets gebeurt , nou kim let jij dan ook maar op met te veel drank flip je ook zo uit de panquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Over eliminaties, Kim en Zoe zijn Esther wel beu. Zoe zegt dat Esther eruit te weinig zal doen met de groep.
Zoe: "Net zoals Mexx die heeft nog wel een beetje impact op de groep, Kim W ook, maar een Leila bijvoorbeeld of Berend..."
Kim: "Snap ik, maar een keer zo'n stem is ook niet erg zeg maar, we missen al heel veel mensen"
Zoe: "Maar we hebben vorige keer toch ook al Eunice gedaan?"
Kim: "Maar ik wil het wel gewoon gezellig hebben hier hoor, gewoon met mensen die gezellig zijn"
Zoe: "Ja maar daarom zeg ik, van mij mag Esther ook weg hoor, die is dat in mijn ogen toch al niet"
Kim: "Kijk ik bedoel Wanda, die heeft ook altijd zo'n bek maar die heeft nog niks gedaan, die zit alleen maar boven. Ik snap niet dat zij de hele tijd blijft."
Zoe: "Ja ik had ook al verwacht dat ze weg was, ik had eigenlijk verwacht dat ze uit zichzelf weg ging"
Kim: "Weet je wat ik denk? Dat er misschien toch iets met het halfjaarsfeest gebeurt, dan gaat ze veel zuipen en dat ze dan misschien wel eh ....."
Rupert: "......gaat huilen ofzo"
Zoe: "Ja van mij mag zij ook wel, ik heb sowieso niks met haar"
Kim: "Nee ik ook niet"
Of doekjes voor zijn ogen schoon te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Papieren zakdoekjes. Hoeft hij zijn gezicht stront niet op te eten.
Als je niet inhoudelijk kunt reageren reageer dan vooral niet of kom dus tenminste met iets zinnigsquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
dat verhaal is ook al tig keer herkauwd.
Denk ook dat ze eigenlijk daarop doeldequote:Op woensdag 22 februari 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft het over vreemdgaan terwijl ze zelf feitelijk de enige is daar in de loods die is vreemdgegaan
Dat was in het begin, ik vermoed dat ze er nu wel anders over denkt. En GJ verkondigt dat ze er alleen zit voor haar acné, dat zou ze gezegd hebben en niet voor de winst. Nogal tegenstrijdig toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:14 schreef Kakadylo het volgende:
Overigens heeft KimD letterlijk tegen Jeff gezegd dat zij bereidt is om het bed in de duiken met iemand als ze in de laatste fase van het spel zitten. Een krankzinnige uitspraak uiteraard maar als je met mij in discussie wil gaan dan kun je het krijgen ook.
Ik kijk naar het koken op stream 1, vind ik vaak wel leuk om naar te kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:16 schreef KinKiJan het volgende:
Esther en JW in kantoor voor boodschappen. Esther vooral met wat JW moet; dit wilde je, dat moet je ook, nee deze kleur, moest jij niet ook nog dit of dat?
Het was wel zo'n uitspraak die typisch bij haar past zoals ook dat debiele gedoe met die afspraak van het vuurwerkquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was in het begin, ik vermoed dat ze er nu wel anders over denkt. En GJ verkondigt dat ze er alleen zit voor haar acné, dat zou ze gezegd hebben en niet voor de winst. Nogal tegenstrijdig toch?
Een specialiteit van het huis (lees: loods)quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gatver met de klauwen in het eten
Ik vind het maar niksquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Een specialiteit van het huis (lees: loods)
Weet niet, er komt in elk geval nog ham bij en Zoe zei voor de zekerheid nog dat Esther geen kaas eet. Of dat er ook nog bij komt weet ik niet.quote:
Ze noemen het bami geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet, er komt in elk geval nog ham bij en Zoe zei voor de zekerheid nog dat Esther geen kaas eet. Of dat er ook nog bij komt weet ik niet.
ham lijkt me weer niets voor Eunice....varkensvlees enzoquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Weet niet, er komt in elk geval nog ham bij en Zoe zei voor de zekerheid nog dat Esther geen kaas eet. Of dat er ook nog bij komt weet ik niet.
Als ze al in de keuken is dan komt dat omdat ze op weg is naar het rookhokquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:26 schreef Thorelf het volgende:
babbel zie je ook weinig tot niets doen in de keuken qua koken dan! doet sowieso niet zoveel volgens mij. ja praten en roddelen
Klopt, ik had er misschien bij moeten zetten dat Zoe dat zei toen Wendy een aparte portie waar geen ham bij moest aan het opscheppen wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:26 schreef Verida het volgende:
[..]
ham lijkt me weer niets voor Eunice....varkensvlees enzo
Babbel doet geen fuck daar.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:26 schreef Thorelf het volgende:
babbel zie je ook weinig tot niets doen in de keuken qua koken dan! doet sowieso niet zoveel volgens mij. ja praten en roddelen
Een heleboel kennis vergarenquote:
Surinaamse bami, ik maak ook altijd bami van spaghetti, vind ik veel smakelijkerquote:
ja is lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Surinaamse bami, ik maak ook altijd bami van spaghetti, vind ik veel smakelijker
Klopt, zit veel meer smaak aanquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Surinaamse bami, ik maak ook altijd bami van spaghetti, vind ik veel smakelijker
Aanrader hoor, niet zo'n deeghapquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit gehad, maar ik ben niet zo culinair
Je hebt het nog nooit gehad, maar weet wel dat je het niets vindt?quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog nooit gehad, maar ik ben niet zo culinair
Oh nee, ik bedoel niet dat ik het niets vindt, ik bedoel dat ik het niet ken doordatquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gehad, maar weet wel dat je het niets vindt?
Plamuurmesquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:47 schreef Loveable het volgende:
Martin even krassen met een weet ik veel hoe zo'n ding heet in de pan
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Je hebt het nog nooit gehad, maar weet wel dat je het niets vindt?
Ze kopen wel nieuwe pannen, maar goeie keukengerei nietquote:
Met dit, en het komt aardig in de buurt van Surinaamse bami, die inderdaad altijd dunne spaghetti gebruiken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aanrader hoor, niet zo'n deeghap
Ondertussen staat de bami daar koud te worden volgens mij.
Mijn grammatica was niet best, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat ik het niet ken doordat ik niet zo culinair ben. Voor mij is bami pasta met een heel veel groente en kruiden en een eitjequote:
Dat jij het niks vindt dat men daar met de handen door het eten gaat wordt verward met dat jij het eten niks vind.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh nee, ik bedoel niet dat ik het niets vindt, ik bedoel dat ik het niet ken doordat
Ik maakte een grapje, maar als ik goed kijk lijkt het inderdaad op een plamuurmesquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:48 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze kopen wel nieuwe pannen, maar goeie keukengerei niet
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat jij het niks vindt dat men daar met de handen door het eten gaat wordt verward met dat jij het eten niks vind.
Deze van Faja Lobi is ook best lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met dit, en het komt aardig in de buurt van Surinaamse bami, die inderdaad altijd dunne spaghetti gebruiken.
Kunnen ze gewoon bij de Jumbo bestellen.
[ afbeelding ]
Ieder geval geen ding wat je normaal gesproken in de keuken gebruiktquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik maakte een grapje, maar als ik goed kijk lijkt het inderdaad op een plamuurmes
Vooral met lekker veel groente jaquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Mijn grammatica was niet best, dat bedoelde ik niet. Ik bedoelde dat ik het niet ken doordat ik niet zo culinair ben. Voor mij is bami pasta met een heel veel groente en kruiden en een eitje
Ja idd! Respect voor hun geduld en dan miepen sommigen alsnogquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral met lekker veel groente ja![]()
Ze maken er veel werk van met de eitjes, die een speigeleitje, de ander aan twee kanten gebakken, de ander weer een geklutst eitje.
Met ijzer in een anti-aanbaklaagpan is inderdaad niet handigquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ieder geval geen ding wat je normaal gesproken in de keuken gebruikt
Echt hoor, petje afquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd! Respect voor hun geduld en dan miepen sommigen alsnog
had ze een relatiequote:Op woensdag 22 februari 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kwarrelquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze een relatie
Nee
had ze een scharrel
Ja
had ze daarmee de afspraak om na dit jaar te kijken hoe of wat
ja
het zegt inderdaad meer over Wanda dan over Kimquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:56 schreef Judiwi het volgende:
Ik moest zo lachen dat Wanda nijdig was op Kim D, omdat ze gevraagd had wat Wanda haar vriend vond Wanda haar vriendschap met Jasper.
Wanda vond dat mensen direct gingen denken dat ze een open relatie had.
Ga maar eens terugkijken hoe ze precies over hem sprak want wat jij zegt klopt niet helemaalquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
had ze een relatie
Nee
had ze een scharrel
Ja
had ze daarmee de afspraak om na dit jaar te kijken hoe of wat
ja
Janet heeft een ouwe zemelaar mond.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:59 schreef greysbones het volgende:
Janet zien eten vergaat je ook de eetlust van
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet heeft een ouwe zemelaar mond.
Maar we hebben het zo slecht.quote:
Volgens Kim's eigen zeggen had ze goud in handen met haar kwarrel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ga maar eens terugkijken hoe ze precies over hem sprak want wat jij zegt klopt niet helemaal
ze hebben ook al een broodje hamburger op om 4 uurquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar we hebben het zo slecht.
Ik vind Janet steeds minder leuk wordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Janet heeft een ouwe zemelaar mond.
morgen krijgen ze spaghettiquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:02 schreef Deisyy het volgende:
5e dag op rij vermicelli bami volgens JW, dat kun je toch niet bedenken.
#zijkweif
Voor de 6e dag op rij, speciaal voor zijn verjaardagquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen krijgen ze spaghetti
(zoiets hoorde ik Wendy zeggen vanmiddag![]()
)
maar ik geloof dat esther morgen voor jw wil koken, voor zijn verjaardagquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
morgen krijgen ze spaghetti
(zoiets hoorde ik Wendy zeggen vanmiddag![]()
)
het moet wel een hele happing wordenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:03 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ik geloof dat esther morgen voor jw wil koken, voor zijn verjaardag
maar niemand mag hem feliciteren....en zijn suprise party is pas in de avond geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
het moet wel een hele happing worden
belachelijk dat ze alles wil bepalenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
maar niemand mag hem feliciteren....en zijn suprise party is pas in de avond geloof ik
En dat bepaalt zij allemaalquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:05 schreef Verida het volgende:
[..]
maar niemand mag hem feliciteren....en zijn suprise party is pas in de avond geloof ik
'Mijn vriend'quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens Kim's eigen zeggen had ze goud in handen met haar kwarrel.
echt welquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
belachelijk dat ze alles wil bepalen
Dat alles ja, maar ze noemde hem kwarrel.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Mijn vriend'
'Heb me nog nooit zo bij iemand gevoeld'
'Schoonouders al ontmoet'
'Deze guy is zo anders'
'Een afspraak met vuurwerk en al'
'In conflict met mezelf want verliefd geworden op Jeff'
'Afgezet bij de bus'
Dit gaat inderdaad over een scharrel ja
ik stiekem ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:07 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel
ik weet ook niet of ze haar zin zal krijgen. Eigenlijk had JW ook het drumstel nog niet mogen uitpakken van haar, maar die trok zich daar lekker niets van aan.
Ik hoop dat het hele feest voor jw in duigenvalt morgen...
Dat was helemaal in het beginquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Mijn vriend'
'Deze guy is zo anders'
'Afgezet bij de bus'
Die ze slechts 3 weken kende.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Mijn vriend'
'Deze guy is zo anders'
'Afgezet bij de bus'
Is goedkoper ipv mie of bami ik.koop altijd eier snelkookpan mie.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze noemde hem ook gewoon vaak 'mijn vriend'quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat alles ja, maar ze noemde hem kwarrel.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:10 schreef Thorelf het volgende:
zit een beetje iedereen af te gaan,maar ik weet eigenlijk niet meer zo goed wie ik nu nog echt leuk vind!
Jullie hebben het over een scharrel maar dat strookt niet met haar woorden of gedragingenquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:08 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Die ze slechts 3 weken kende.
En ze ging niet over 1 nacht ijs met Jeff.
Daar zijn toen heel wat woorden over gevallen.
Dat was helemaal in het begin, is toch nu helemaal niet meer relevant?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:12 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jullie hebben het over een scharrel maar dat strookt niet met haar woorden
Go eunicequote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil om 12 uur JW feliciteren
en is mensen aan het opstoken mee te doen
yesss biertje erbij!!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
Kim had het over vreemd gaan, zo kwam het hier opquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was helemaal in het begin, is toch nu helemaal niet meer relevant?
Ik doe meequote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
zoiets dus GJ en wanda eruit!!! en van mij mag kamper Kim er achteraanquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
leuk is een groot woord
maar Kim doet het vaak leuk(behalve als ze schreeuwt)
Wendy zolang ze niet bij GJ en Wanda in de buurt is
Babs als ze bij GJ wanda Jappie Matin uit de buurt blijft
Jeff zolang hij zich gedraagt
Mori
Rupie soms
Tiano met een biertje op
Is ook helemaal niet relevant want dat gaat ons niet eens wat aan en is allemaal aan henzelfquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was helemaal in het begin, is toch nu helemaal niet meer relevant?
quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Aardig gesprekje, onder andere over de kwarrel die ze nauwelijks kent ....![]()
[ afbeelding ]
Babette hoort Kim uit deel 1 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette hoort Kim uit deel 2 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Esther is best vaak gemeen tegen hemquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:16 schreef greysbones het volgende:
Erik wil niet meedoen want Esther
die is gewoon bang voor Esther
Dacht dat Bep en GJ en Wendy dat ook wilde doen omdat ze het belachelijk vinden hoe Esther reageertquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:13 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Esther is best vaak gemeen tegen hem
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
beide naar huusquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:18 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat was helemaal in het begin
de tijd zal voor hun sowieso al anders zijn, de tijd dat ze erin zitten bedoel ik. Voor hun zal het begin voelen alsof het jaren geleden is.
Kun je nu niet meer aan refereren aan wat ze toen allemaal gezegd hebben.
Dus eigenlijk... Esther heeft de hele dag 'gereserveerd' om JW niet te feliciteren.. En dan 's avonds alsnog een surprise party waar hij eigenlijk helemaal niet van houdt... Wat een gedoe..quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:20 schreef greysbones het volgende:
Erik denkt dat dat het beste is om JW niet te feliciteren
Eunice kan Esther helemaal gek maken als ze wil.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:23 schreef pingu66 het volgende:
Zoooooooo voorspelbaar x10
Ik geloof dat Eunice Esther voorspelbaar vindt
Leuk ook voor JW als niemand hem feliciteert op zijn verjaardagquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dus eigenlijk... Esther heeft de hele dag 'gereserveerd' om JW niet te feliciteren.. En dan 's avonds alsnog een surprise party waar hij eigenlijk helemaal niet van houdt... Wat een gedoe..
Hoop dat wij dan overdag een 'surprise party' krijgen in de vorm van een eliminatie..
Haha ja! En er zijn er al zeker 2 geweest deze week die ik hem heb horen vragen wanneer hij nou precies jarig wasquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk ook voor JW als niemand hem feliciteert op zijn verjaardag
Heerlijke vrouw die Estherquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja! En er zijn er al zeker 2 geweest deze week die ik hem heb horen vragen wanneer hij nou precies jarig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
ik hou ook niet van koffie. en heb ook geen koffiezetapp.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:31 schreef Deisyy het volgende:
Bern heeft niet eens een koffiezetapparaat, voor zijn ouders maakt hij oploskoffie.
*weetje
*nogeenweetjequote:Op woensdag 22 februari 2023 19:32 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik hou ook niet van koffie. en heb ook geen koffiezetapp.
Dat vraag ik mij dus ook elke keer af.quote:
Nu 3 maand bezig?quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:34 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb niet het idee dat de kuur van Kim goed aanslaat
quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD : Weet iedereen op wie die gaat dan?
Martin : Ik ga zo wel even bij iedereen checken.
echt hetquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. drummen zonder geluid (voor ons) is echt raar.
Wel beter trouwens dan drummen met geluid.
quote:
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 22 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
Ice gaat niet meer bouwen
want dat is bouwen om het bouwen
die 1000 euro aan de kas dan?
Zie het nu ook,zeker minder.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
het is wel echt minder
het is wel roder dus valt meer op
maar minder acne
dat wordt echt niksquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Het enthousiasme spat er wel af bij Sasha..
Karakter blijft.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat wordt echt niks
ik had verwacht dat Sas na een half jaar wel wat actiever zou zijn
maar daar is echt nog 0,0 in veranderd
ze wil evenementen overdagquote:
What you see is what you get.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil evenementen overdag![]()
![]()
![]()
bejaardenactiviteiten
slaapverwekkenheidquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What you see is what you get.
GJ is er klaar voor.Ik hoorde hem vorige week zeggen dat er mensen speciaal voor zijn Avondzuur speciaal inloggen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
slaapverwekkenheid
met af en toe een Eva
die gaat zo schrikken als hij er uit komtquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ is er klaar voor.Ik hoorde hem vorige week zeggen dat er mensen speciaal voor zijn Avondzuur speciaal inloggen.![]()
![]()
Die podcast zijn zo fokking goed.Jeff heeft dat niet eens door.quote:Op woensdag 22 februari 2023 19:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat zo schrikken als hij er uit komt
ik vraag me af of hij weet dat de podcast van Jeff op Youtube staat
en of daar een deel van zijn haat vandaan komt
vind GJ ook erg gemaakt met zijn avondzuurquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
Ik bedoel dat niveau kan GJ nooit halen met zijn open doel vragen.
De allersaaiste/slechtste is in ieder geval al geweestquote:
GJ is gewoon regionale televisie/radio en stappen gaat ie daarin niet maken want vlieguren (buiten de loods) genoeg gemaaktquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind GJ ook erg gemaakt met zijn avondzuur
zelfs voor regionaal is het niet bestquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:13 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ is gewoon regionale televisie en stappen gaat ie daarin niet maken want vlieguren (buiten de loods) al genoeg gemaakt
klopt bij netflixquote:Op woensdag 22 februari 2023 19:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
GJ is er klaar voor.Ik hoorde hem vorige week zeggen dat er mensen speciaal voor zijn Avondzuur speciaal inloggen.![]()
![]()
Het zijn daar ook vaak liefhebbers die niet/weinig krijgen betaald dus het ligt er maar net aan hoe je ernaar kijktquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
zelfs voor regionaal is het niet best
In dat geval mag je stemmen op iedereen die nog niet geweest isquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:12 schreef cinsan het volgende:
kim kan sasha er wel uit willen , maar sasha is ook in de race voor manager, stel sas gaat eruit dan heeft rupi sws gewonnen , is nog nooit gebeurd
Stappenteller leave.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:21 schreef tonja het volgende:
Waarom hebben ze die gele horloges? om?
okquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval mag je stemmen op iedereen die nog niet geweest is
DAT vind ik een prima plan!quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:23 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je zou dus Erik tegen z'n wil in manager kunnen maken
K5 zal wel een vinger in de pap hebben waardoor er zich altijd minimaal twee aanmeldenquote:
zolang Sas nog geen manager isquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:26 schreef Flow3r het volgende:
Maar hoe zit het nou met die eliminatie dan![]()
Bewoners zullen gaan speculeren over wie ze willen kiezen voor manager, maar er moet nog een eliminatie plaatsvinden nu Kenzy manager is
Hoe dan als Sas manager wordt en mensen haar op de stip willen ?
wanneer is die wisseling van manager ?quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Sas nog geen manager is
kan ze genomineerd worden
woensdagquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wanneer is die wisseling van manager ?
ja ok , maar zij zit wel in verkiezing voor manager, stel sas eruit wint sws rupi , vind ik niet eerlijkquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Sas nog geen manager is
kan ze genomineerd worden
Dus uiterlijk dinsdag eliminatiequote:
je kunt niet 3 mensen vrijstelling gevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja ok , maar zij zit wel in verkiezing voor manager, stel sas eruit wint sws rupi , vind ik niet eerlijk
andersom kan ook, als rupi eruit gaat, wint sasquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
ja ok , maar zij zit wel in verkiezing voor manager, stel sas eruit wint sws rupi , vind ik niet eerlijk
Nee, want dan is er maar 1 iemand verkiesbaar als manager en:quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:29 schreef cinsan het volgende:
[..]
En dus wordt dan misschien niet Rupert maar iemand anders manager.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In dat geval mag je stemmen op iedereen die nog niet geweest is
nee, dat is tot nu toe nog niet gebeurd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:31 schreef tonja het volgende:
Of ze slaan een maandje over met eliminatie.
de belevingquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:32 schreef Kakadylo het volgende:
Rupi heeft een natuurlijke charme en leiderschap
Die wil echt iets gaan neerzetten ipv toko onderhouden
Dat lijkt me geen probleem. En resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:32 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, dat is tot nu toe nog niet gebeurd.
Een van de dingen die je als manager hebt, is immuniteit bij eliminatie
als er dan tijdens je manager tijd niemand uit zou moeten, zou die immuniteit voor jan lul zijn geweest.
Denk toch dat ie net met scrubben en maskertjes een paar stemmen verloren heeftquote:
Ice stemt toch wel op Rupiequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk toch dat ie net met scrubben en maskertjes een paar stemmen verloren heeft
Uiteraard!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
100 % br0ftfySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
het is ook een moetje hequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:42 schreef Kakadylo het volgende:
Sommigen stellen dus gewoon werkelijk nooit een vraag
Je kunt toch een beetje meedoen want het zijn altijd dezelfde figurenquote:
ik vind eigenlijk dat de oud managers geen vragen zouden moeten stellenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je kunt toch een beetje meedoen want het zijn altijd dezelfde figuren
hij kan het welquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:45 schreef KinKiJan het volgende:
GJ: "Waarom zou jij eventueel op Rupert stemmen?"
Sasha: "Ik denk dat hij ook heel duidelijk kan communiceren"
¿Qué?
'kan' heeft ze inderdaad wel goed gekozenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij kan het wel
maar is er meestal te lui voor
en Sas is te duidelijk(richting Bern)
vind het eerlijk gezegd een beetje flauw om iemand een compliment te geven waarbij je eigenlijk jezelf een compliment geeftquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:49 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
'kan' heeft ze inderdaad wel goed gekozen
JW en Erik gaan op Sasha hebben ze gezegd en dan zal Esther dat ook wel doen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:54 schreef greysbones het volgende:
Sas
Bern
Wanda
Babs
Wendy
GJ
Zoe
Rupie
Ice
Tiano
Matin
Jeff
Kim
Moraima
Mirthe
Ima
Eunice
geen idee
Janet
Esther
JW
Erik
Dan Esther ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:55 schreef lojanda het volgende:
[..]
JW en Erik gaan op Sasha hebben ze gezegd
even een niet kijken momentjequote:Op woensdag 22 februari 2023 20:58 schreef Deisyy het volgende:
Lekker makkelijk eten ook zo'n peertje
Dat het allemaal kan voor dat geld.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
even een niet kijken momentje
volgens mij zijn het geen echte stoofperenquote:Op woensdag 22 februari 2023 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat het allemaal kan voor dat geld.
Gewone conference peren en dan in water met suiker laten koken.. zit verder niets in.quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zijn het geen echte stoofperen
maar gewone\
die in de aanbieding waren?
Het was een uitspraak van JW "Dat het allemaal kan voor dat geld"quote:Op woensdag 22 februari 2023 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij zijn het geen echte stoofperen
maar gewone\
die in de aanbieding waren?
Volgens mij vindt JW alles lekker war heel veel suiker in zit.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een uitspraak van JW "Dat het allemaal kan voor dat geld"
Hij vond ze in ieder geval lekker.
Ja dat hebben veel mensen.quote:Op woensdag 22 februari 2023 21:04 schreef lojanda het volgende:
[..]
Volgens mij vindt JW alles lekker war heel veel suiker in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |