Jan Willemquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Vreselijk ja, dat rare stemmetje is ook flink irritant.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eminem is jaloers op haar geratel
Martinquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Mirthe : Er stonden 4 mensen in m'n nek te schreeuwen dat ik moest opschieten. We hadden nog meer dan 40 minuten. Ik wou bijna weglopen.
KimK : Wie dan?
Mirthe : Sja, Jeffrey en die andere 2 weet ik niet meer, het waren allemaal stemmen.
Geen idee wie Sja is.
Van haar kun je niet op aanquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdieptquote:
Doel meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliekquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Qua op tijd komen en haar taak doen niet nee, maar zij heeft zich wel als een van de weinigen in de opdracht verdiept
Je doelt meer bedoel je?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe meer op het elimineren waarbij vertrouwen cruciaal is binnen een kliek
Die wil gewoon haar snor drukken want ze heeft badkamersmetvrees..quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe zit er maar mee![]()
Jeff , Alies en twee zaten haat op te jutten met de tijd![]()
[ afbeelding ]
Ga gewoon schoonmaken muts
Soms tik je te snel waardoor weleens een letter ontbreektquote:
Mirthe is een chaoot , ik herken hetquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die wil gewoon haar snor drukken want ze heeft badkamersmetvrees..
Niks mis met chaoot. En snap ook dat de badkamer de kutste plek is om schoon te maken. Maarja, onderdeel van een groep dus hop, poetsen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is een chaoot , ik herken het![]()
Zij laat poederdoosjes vallen en ruimt het dan niet direct op.
Iedereen maakt gebruik van alles ruimtes , ook de douche , slap excuus van haar om dan te gaan zeuren
Soms ontbreken bij mij hele woorden in een zin.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Soms tik je te snel waardoor weleens een letter ontbreekt
De kamer van onder meer Wanda, die is heel strak met opruimen.quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef HappyCharly het volgende:
Grappig ook dat de ene kamer (ik weet niet welke) superstrak en opgeruimd is altijd, de andere is altijd bende
Juist, niet lullen maar poetsen daar hou ik van...quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:05 schreef HappyCharly het volgende:
Je ziet wel gelijk wie wat gewend is en wie niet. Wanda/ Wendy/ Janet, doen direct hun handen uit de mouwen. Mirthe gaat eerst een kwartier klagen en knuffelen..
Typisch matinquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef HappyCharly het volgende:
Hahaha Martin:
Ik moet ook even een .. halen, dan lijkt het of we echt bezig zijn
Hij doet idd heul niks, staat erbij en kijkt ernaar
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mirthe is een chaoot , ik herken het![]()
Zij laat poederdoosjes vallen en ruimt het dan niet direct op.
Iedereen maakt gebruik van alles ruimtes , ook de douche , slap excuus van haar om dan te gaan zeuren
Stoere mannen hequote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
Moeten zenu serieus dat hout met 6 man doen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Babette hoort Kim uit deel 2 - 8 november 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zie er maar 2 serieus wat doenquote:
Jazeker..kijk hoe goed ze bezig zijn. Harde werkers hoor!quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:14 schreef greysbones het volgende:
Moeten zenu serieus dat hout met 6 man doen ?
Op een bezem ?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...
Ik niet , ik stel alles uit en ben een chaoot . Bij anderen ben ik wel een aanpakkerquote:Op dinsdag 8 november 2022 15:12 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ben zelf een opruimmiep en vlieg door het huis... dus kan slecht tegen dat getrut...
Voordeel is dat je er zo de kraan op kan zettenquote:Op dinsdag 8 november 2022 14:55 schreef engine het volgende:
[..]
Badkamersmetvrees. Heel vervelend als je er last van hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |