Helemaal topquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
@:Lojanda je had LAPO, als je andere TT wilt, ik wist niets
Zo gedraagt hij zich wel ja...... lampelul.... zat ook gelijk op het krukje, of het allemaal van/voor HEM is.... vervelende betweter.....quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:44 schreef freaky40 het volgende:
GJ heeft dit drumstel natuurlijk zelf ontwikkelt en zelf verbeterd dus ik begrijp wel dat hij er bij moét zijn...
Vraag maar aan GJ die heeft er echt verstand van (denkt hij)quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
Nou het klinkt maar verrot. Die high hats doen helemaal niets.
Hij is helemaal in zijn element!!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Willem blij met het drumstel
Staat natuurlijk een instelling verkeerd afgeregeld, een palletje op het moederbord...quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:50 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Vraag maar aan GJ die heeft er echt verstand van (denkt hij)
Een drumstel is nooit geluidloos. Zelfs een elektrische niet.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:54 schreef freaky40 het volgende:
Wat een scam dat ding, zelfs met koptelefoon hoor je dat drumstel nog.
Nou dan kun je wachten op de eerste klachten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:56 schreef StephanL het volgende:
[..]
Een drumstel is nooit geluidloos. Zelfs een elektrische niet.
Hij heeft het zichzelf aangeleerd zei hij....... maar nu wil hij natuurrrrrrrrlijk anderen gaan vertellen hoe ze het moeten doen, kwallebal.... eruit met die gast!!! (bron van ergernis)quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan GJ ook drummen? jemig wat een wijsneus
Echt hèquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft het zichzelf aangeleerd zei hij....... maar nu wil hij natuurrrrrrrrlijk anderen gaan vertellen hoe ze het moeten doen, kwallebal.... eruit met die gast!!! (bron van ergernis)
Ja, vervelend hequote:Op woensdag 22 februari 2023 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Kan GJ ook drummen? jemig wat een wijsneus
Laat die lui lekker genieten achter dat drumstel....... maar nee hoor, hij moet weer zo nodig op de voorgrondquote:
GJ kan ALLES!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:59 schreef Judiwi het volgende:
GJ gaat nu les geven. Wist niet dat hij ook drummer was.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:00 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft het zichzelf aangeleerd zei hij....... maar nu wil hij natuurrrrrrrrlijk anderen gaan vertellen hoe ze het moeten doen, kwallebal.... eruit met die gast!!! (bron van ergernis)
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:01 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Laat die lui lekker genieten achter dat drumstel....... maar nee hoor, hij moet weer zo nodig op de voorgrond
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik hoop het niet (denk het niet)..... wegwezen, opzouten, elimineren!!
Dat hoor je alleen door de koptelefoonquote:Op woensdag 22 februari 2023 13:49 schreef freaky40 het volgende:
Nou het klinkt maar verrot. Die high hats doen helemaal niets.
wat agressiefffffffquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
En nu weer half lachend tegen/over Marciano die het gewoon wil proberen......
Je MOET het zo en zo doen..... doe het maar eens (of hij het tegen een klein kind heeft).....
ik ga naar de andere stream.. krijg de neiging die gast op zijn betweterige murf te rammen
Ja natuurlijk hoor je iets als je ergens op slaat maar door de kop telefoon hoor je het echte drumstel geluid. En hebben anderen er geen last van. De buren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
waarom heeft hij een koptelefoon op, je hoort het gewoonof zeg ik iets geks
Zonder koptelefoon hoor je ook het tikken op het apparaat, met koptelefoon enkel de drumgeluidenquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:05 schreef Sestra666 het volgende:
waarom heeft hij een koptelefoon op, je hoort het gewoonof zeg ik iets geks
Weet niet of dat voor iedereen daar geldt.quote:Op woensdag 22 februari 2023 13:51 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij is helemaal in zijn element!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:07 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja sorry ik schrok even van mezelf
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:05 schreef xsaskiax het volgende:
En nu weer half lachend tegen/over Marciano die het gewoon wil proberen......
Je MOET het zo en zo doen..... doe het maar eens (of hij het tegen een klein kind heeft).....
ik ga naar de andere stream.. krijg de neiging die gast op zijn betweterige murf te rammen
Dat is bij mij meer een enorme ergernis, vooral als hij overal uit zit te 'eten'......maar GJ is zo'n vreselijk persoon (in mijn ogen)quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat ik zo leuk vind van kim, ze is over alles enthousiast. Over kleding die iedereen heft gekocht, nu weer echt interesse in het drumstel
ja en dat heb ik ook met Wanda!quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat is bij mij meer een enorme ergernis, vooral als hij overal uit zit te 'eten'......maar GJ is zo'n vreselijk persoon (in mijn ogen)
Eens, ze is blij voor een anderquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
ik vind haar soms net een blij puppy, ze huppelt van het een naar het ander, 9 van de 10 keer een complimenteus of vriendelijk woord voor iemand (oke haar lach zou 'iets minder hard' mogen).... luistert naar mensen die haar iets willen vertellen, is echt geïnteresseerd in anderen
Ben bang dat het omgedraaid is;quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Arme Esther, JW zit straks op kamer 4 en niet meer op de bank met haar![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:18 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ben bang dat het omgedraaid is;
Arme JW, Esther zit straks ook op kamer 4 en niet op de bank zonder hem
Klopt alsof het haar kado aan hem is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:22 schreef pingu66 het volgende:
Esther staat erbij te glimlachen alsof zij het drumstel heeft gekocht voor Willem.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:24 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt alsof het haar kado aan hem is.
Dat gezicht van Bern ook 90% van de tijd.... de lichten zijn aan, maar hij is niet thuis!quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:28 schreef Sestra666 het volgende:
Bern met z'n schoenen op de bank en Erik zit als een wijf
[ afbeelding ]
hamburger challengequote:Op woensdag 22 februari 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Iets gemist?
Zie mannetje van 5
[ afbeelding ]
Door ook op groen te staan tochquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:24 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Klopt alsof het haar kado aan hem is.
Record hamburgers etenquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:29 schreef spapaars het volgende:
Iets gemist?
Zie mannetje van 5
[ afbeelding ]
Vandaar dat het ook jammer is mocht ze steeds meer worden meegetrokken in de negatieve vibe en het neerkijkende gedrag van Jeff. Om nog maar te zwijgen over de speltechnische elementen. KimD is meer een type voor Special Forces waarbij je moeten knallen met kameraden onder mekaar of een format waarbij het om een community draait zonder dubbele agenda's.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]![]()
ik vind haar soms net een blij puppy, ze huppelt van het een naar het ander, 9 van de 10 keer een complimenteus of vriendelijk woord voor iemand (oke haar lach zou 'iets minder hard' mogen).... luistert naar mensen die haar iets willen vertellen, is echt geïnteresseerd in anderen
Ik ben het niet eens over hoe jij Jeffrey ziet, maar dat is heel persoonlijk. Hij heeft haar wel degelijk (in mijn ogen) 'omhoog getild' met verschillende dingenquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook jammer is mocht ze steeds meer worden meegetrokken in de negatieve vibe en het neerkijkende gedrag van Jeff. Om nog maar te zwijgen over de speltechnische elementen. KimD is meer een type voor Special Forces waarbij je moeten knallen met kameraden onder mekaar of een format waarbij het om een community draait zonder dubbele agenda's.
En ze moeten op bordjesquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
En nu moeten ze ineens de minuut wel volmaken, dus meer hamburgers maken, een totaal andere challenge dus (het was zeker te makkelijk)
Kijk op you tube zo moeilijk is het allemaal niet er staat ook de meeste hamburgers bouwen in 1 minuut.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:36 schreef xsaskiax het volgende:
En nu moeten ze ineens de minuut wel volmaken, dus meer hamburgers maken, een totaal andere challenge dus (het was zeker te makkelijk)
Zij mogen niet op YouTube hèquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kijk op you tube zo moeilijk is het allemaal niet er staat ook de meeste hamburgers bouwen in 1 minuut.
Ze denken dat een loods variant goed genoeg is maar dat is natuurlijk niet zo. Er zitten echt wel voorwaarden aan wil je het record breken dus zoals ze de vorige keren die broodjes maken hebben verkracht wordt niet goedgekeurd.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:38 schreef pingu66 het volgende:
Hahaha het moet op bordjes die hamburgers, dat zei ik van de week al. Zo is het ook te zien op youtube.
Een aantal mensen is gepikeerd.
Het lijken me ook andere hamburgers, het waren eerst van die 'fabrieksdingen', voorgegaard of zoiets en nu zijn het verse hamburgers die dus echt NIET plat zijn (zoals de vorige bij het oefenen)quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
En ze moeten op bordjes
Leuk die FEBO
Het is ook geen officiëel recordquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze denken dat een loods variant goed genoeg is maar dat is natuurlijk niet zo. Er zitten echt wel voorwaarden aan wil je het record breken dus zoals ze de vorige keren die broodjes maken hebben verkracht wordt niet goedgekeurd.
Er worden nu ook heel andere broodjes en hamburgers gebruikt.. alles vers en een dikke grote schijf tomaat ertussen.
nee nee nee, GJ doet er niet aan mee!!!quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef KinKiJan het volgende:
Kom maar op met die twist!
De langzaamste van degene die een poging hebben gedaan heeft een uur de tijd om de koffer in te pakken
Kunnen die niet achter de schermen meekijken?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is ook geen officiëel record![]()
Want dan zou er iemand van het GB bij moeten zijn
Nope die moeten er ten alle tijden bij zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:45 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kunnen die niet achter de schermen meekijken?
Nee 5quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:46 schreef Loveable het volgende:
Doet iedereen met met de broodjes record ?
Ze hebben herhaaldelijk gevraagd hoe het nu precies moest en kregen geen antwoord.... nu ineens schijnt het wel 'achter' bekend te zijn.... frappant hoorquote:
Janet?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 5
Isaak Babs Jeff Martin en???
Janet dacht ik?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee 5
Isaak Babs Jeff Martin en???
Janet was volgens mij ook de snelste de laatste keer.. dacht iets van 44 sec voor 9 hamburgers.quote:
Nee maar de febo welquote:
Dat oefenen moesten ze zelf betalen. Fabrieks hamburgers zijn goedkoper.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:48 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ze hebben herhaaldelijk gevraagd hoe het nu precies moest en kregen geen antwoord.... nu ineens schijnt het wel 'achter' bekend te zijn.... frappant hoor
De langzaamste de 2 de keer dacht ikquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet was volgens mij ook de snelste de laatste keer.. dacht iets van 44 sec voor 9 hamburgers.
Wat dacht je van opetenquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:50 schreef Loveable het volgende:
En wat gaan ze met die broodjes hamburgers doen als ze klaar zijn?
Maar ze had het niet goed gedaan, wat ik begrepen heb, moest het broodjes helemaal doorgesneden worden en dat had zij niet gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Janet was volgens mij ook de snelste de laatste keer.. dacht iets van 44 sec voor 9 hamburgers.
Zijn er best veel of net genoeg voor ieder een?quote:
Schuinquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar ze had het niet goed gedaan, wat ik begrepen heb, moest het broodjes helemaal doorgesneden worden en dat had zij niet gedaan
Lekker toch anders droge meuk.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Moet je zien wat een vet eruit die hamburgers komt
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:52 schreef KinKiJan het volgende:
Kan Martin met zijn 'bijna fatale hand-wond' nog wel meedoen eigenlijk?
Marciano zegt net 48 stuks.. voor iedereen 2quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn er best veel of net genoeg voor ieder een?
Dit zijn volgens mij runderhamburgers, kan je heerlijke jus van makenquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:50 schreef lojanda het volgende:
Moet je zien wat een vet eruit die hamburgers komt
Blijft er toch 1 over, want ze zijn met 23 mensen?quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Marciano zegt net 48 stuks.. voor iedereen 2
Het vet ligt in de pan nu dus niet meer in de hamburger.. droge meuk dusquote:
Zullen ze zo slim zijnquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dit zijn volgens mij runderhamburgers, kan je heerlijke jus van maken
Nou als 5 mensen de challenge doen met minstens 9 broodjes per persoon dan zijn het zeker genoeg hamburgers. Zoveel broodjes liggen er ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zijn er best veel of net genoeg voor ieder een?
Twee blijven er overquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef Loveable het volgende:
[..]
Blijft er toch 1 over, want ze zijn met 23 mensen?
Neequote:
Als we zo een hele blije oempa loempa zien weten we genoegquote:
Zag ik ook en dacht nogquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Want met de kip schoonmaken laatst gooiden ze ook alles zo weg
Hadden ze een heerlijke soep van kunnen maken
Onzin.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:53 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het vet ligt in de pan nu dus niet meer in de hamburger.. droge meuk dus
Dat lekkere hapje loopt wel weer rondquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als we zo een hele blije oempa loempa zien weten we genoeg
Blije oempa loempa's Greys, niet blije cossersquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat lekkere hapje loopt wel weer rond
Nou ben ik toch een keer met haar eensquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:57 schreef greysbones het volgende:
Kenzi vind het ook dramatisch
De prijzen in de supermarkt
Héquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blije oempa loempa's Greys, niet blije cossers
Niet lullig bedoeld, maar het is haar wel aan te zien.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:58 schreef Loveable het volgende:
Kenzy was 70 euro kwijt in twee dagen
Ah ik gun het je wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé
Je moet ergens van kunnen genieten
Veel lekkere dingen wat ze kocht..quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar het is haar wel aan te zien.
Klopt, maar ze doet ook geen enkele moeite om af te vallen, sporten of iets. Had in de loods zo makkelijk gekund, kijk naar anderen daar. Hoe wil ze dan in defensie? Dat kan met haar figuur en luie gedrag niet, daar gaat ze het nooit redden.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Veel lekkere dingen wat ze kocht..
Maar verleiding in de winkel is soms ook wel groot.. denk ook lekker chipjes of lekker chocola etc
Die komt al niet eens door de keuring.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze doet ook geen enkele moeite om af te vallen, sporten of iets. Had in de loods zo makkelijk gekund, kijk naar anderen daar. Hoe wil ze dan in defensie? Dat kan met haar figuur en luie gedrag niet, daar gaat ze het nooit redden.
Daarom boodschappen doen als je al gegeten hebt dan denk je minder aan ( snacks) eten,zegt men.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Veel lekkere dingen wat ze kocht..
Maar verleiding in de winkel is soms ook wel groot.. denk ook lekker chipjes of lekker chocola etc
quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:01 schreef Setje72 het volgende:
Babette gaat alweer twijfelen ..ze heeft toch wel meer met Isaac,door dat k*tfeest natuurlijk
Klopt, nooit met trek naar de winkel gaan neequote:Op woensdag 22 februari 2023 15:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Daarom boodschappen doen als je al gegeten hebt dan denk je minder aan ( snacks) eten,zegt men.
Ze heeft vanmorgen mee gesport (gisteren ook al volgens mij)quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Klopt, maar ze doet ook geen enkele moeite om af te vallen, sporten of iets. Had in de loods zo makkelijk gekund, kijk naar anderen daar. Hoe wil ze dan in defensie? Dat kan met haar figuur en luie gedrag niet, daar gaat ze het nooit redden.
Vind die 'relatie' sowieso twijfelachtig tussen die 2.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:07 schreef lojanda het volgende:
Mirthe zit met haar arm over de schoot van Janet het been van Kenzy vast te houden.. je kan ook overdrijven hoor
Ik zie hem nu en het is idd een lekker hapje..quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hé
Je moet ergens van kunnen genieten
Overdreven ook..quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind die 'relatie' sowieso twijfelachtig tussen die 2.
Mannen poetsen ook hun tandenquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:10 schreef chufi het volgende:
Weer voor de vrouwen.. aan de mannen niet besteed..
Piept ook niet zo als matinquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:21 schreef pingu66 het volgende:
Jeff heeft in de horeca gewerkt dat kan je zo zien.
Hand erafquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:21 schreef freaky40 het volgende:
Nou, Martin gaat voor de diepe vleesch wond natuurlijk...
Dan begrijp je me verkeerd want Jeff heeft een goede invloed op KimD. Zij heeft best wel wat kronkels in haar kop als je dat zo even mag uitdrukken. In de buitenwereld zou tussen hen beiden nooit iets ontstaan zijn want dat hebben zijzelf ook vaak benadrukt. Je merkt het al hoe ze over bepaalde zaken praat en daardoor best grappig dat het bij die twee is uitgemond in een serieuze relatie met al allerlei toekomstplannen. Alle twee gaan ze met hele andere mensen om en dat beïnvloed je totale manier van denken waarbij dat zelfs teruggaat naar hoe je bent opgegroeid en dus je hele ontwikkelingsproces in je bovenkamer. Ook in de loods nemen mensen logischerwijs elkaars woorden en opvattingen over maar dat weet je vooraf.quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:34 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens over hoe jij Jeffrey ziet, maar dat is heel persoonlijk. Hij heeft haar wel degelijk (in mijn ogen) 'omhoog getild' met verschillende dingen
Wat betreft Special Forces zou je best weleens gelijk kunnen hebben
Mand!!!😉quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd want Jeff heeft een goede invloed op KimD. Zij heeft best wel wat kronkels in haar kop als je dat zo even mag uitdrukken. In de buitenwereld zou tussen hen beiden nooit iets ontstaan zijn want dat hebben zijzelf ook vaak benadrukt. Je merkt het al hoe ze over bepaalde zaken praat en daardoor best grappig dat het bij die twee is uitgemond in een serieuze relatie met al allerlei toekomstplannen. Alle twee gaan ze met hele andere mensen om en dat beïnvloed je totale manier van denken waarbij dat zelfs teruggaat naar hoe je bent opgegroeid en dus je hele ontwikkelingsproces in je bovenkamer. Ook in de loods nemen mensen logischerwijs elkaars woorden en opvattingen over maar dat weet je vooraf.
Tegelijk komt Jeff schattig over als ie in de weer is met KimD omdat haar kindse kant dan naar boven komt en hij gaat daar dan automatisch in mee. Een verschil met kriebelige Mexx/Martin waarbij leerling/mentor. Bij Jeff is het zo dat het programma terecht (!) tegenvalt waardoor ie z'n duivelse kant niet kan bedwingen. Kan me z'n attitude dus goed voorstellen maar ben geen groupie dus zeg je daar wat van in tegenstelling tot al die zwart/wit-figuren her en der. Het is dat ik er bewust amper iets van meekrijg. Jeff is stapelverliefd op KimD dus vindt alles aan haar leuk maar zo niet dan maakte ie haar gewoon belachelijk om bijv. diezelfde kenmerken dus. Overigens denk ik dat Jeff een toffe gast is en al helemaal voor de mensen om zich heen.
In dit geval ging het om haar rol in dit programma en of ze er überhaupt wel voor geschikt is. Qua fysiek is zij finalemateriaal en zijn zowat al die vrouwen haast geen partij voor haar. Maar op een heleboel andere gebieden weer juist totaal niet want bij het hele eliminatiegebeuren ziet ze al gelijk overal spoken. Ze kan dan niet eens meer mensen normaal aankijken. Of opdrachten die neerkomen op je hersenen waarbij je toch echt wel tot de bovenlaag moet behoren. Zij is daarin de onderlaag. Eliminatieopdrachten zijn van een ander level dan verdienopdrachten bovendien. Op een forum trekken mensen woorden of stukken tekst nogal vaak uit z'n verband of context en niet de plek voor een analyse waar iedereen z'n plasje over wil plegen.
Gelukkigquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan mag je ook niet gemengd douchen
Kenzi is er zo blij meequote:Op woensdag 22 februari 2023 15:39 schreef spapaars het volgende:
lang leve de Etos
https://streamable.com/wgcrcx
Complimenten, je hebt het goed verwoordquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan begrijp je me verkeerd want Jeff heeft een goede invloed op KimD. Zij heeft best wel wat kronkels in haar kop als je dat zo even mag uitdrukken. In de buitenwereld zou tussen hen beiden nooit iets ontstaan zijn want dat hebben zijzelf ook vaak benadrukt. Je merkt het al hoe ze over bepaalde zaken praat en daardoor best grappig dat het bij die twee is uitgemond in een serieuze relatie met al allerlei toekomstplannen. Alle twee gaan ze met hele andere mensen om en dat beïnvloed je totale manier van denken waarbij dat zelfs teruggaat naar hoe je bent opgegroeid en dus je hele ontwikkelingsproces in je bovenkamer. Ook in de loods nemen mensen logischerwijs elkaars woorden en opvattingen over maar dat weet je vooraf.
Tegelijk komt Jeff schattig over als ie in de weer is met KimD omdat haar kindse kant dan naar boven komt en hij gaat daar dan automatisch in mee. Een verschil met kriebelige Mexx/Martin waarbij leerling/mentor. Bij Jeff is het zo dat het programma terecht (!) tegenvalt waardoor ie z'n duivelse kant niet kan bedwingen. Kan me z'n attitude dus goed voorstellen maar ben geen groupie dus zeg je daar wat van in tegenstelling tot al die zwart/wit-figuren her en der. Het is dat ik er bewust amper iets van meekrijg. Jeff is stapelverliefd op KimD dus vindt alles aan haar leuk maar zo niet dan maakte ie haar gewoon belachelijk om bijv. diezelfde kenmerken dus. Overigens denk ik dat Jeff een toffe gast is en al helemaal voor de mensen om zich heen.
In dit geval ging het om haar rol in dit programma en of ze er überhaupt wel voor geschikt is. Qua fysiek is zij finalemateriaal en zijn zowat al die vrouwen haast geen partij voor haar. Maar op een heleboel andere gebieden weer juist totaal niet want bij het hele eliminatiegebeuren ziet ze al gelijk overal spoken. Ze kan dan niet eens meer mensen normaal aankijken. Of opdrachten die neerkomen op je hersenpan waarbij je toch echt wel tot de bovenlaag moet behoren. Zij is daarin de onderlaag. Eliminatieopdrachten zijn van een ander level dan verdienopdrachten bovendien. Op een forum trekken mensen woorden of stukken tekst nogal vaak uit z'n verband of context en niet de plek voor een analyse waar iedereen z'n plasje over wil plegen.
Hier kwam wel even de ware aard van het beestje naar boven...... wat een stuk ellende is het toch, aansteller!!quote:
maar geen shagquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:43 schreef greysbones het volgende:
Ze kunnen proteïne poeder bestellen bij de Etos
crocoquote:Op woensdag 22 februari 2023 15:46 schreef greysbones het volgende:
GJ vind dat zijn Croco ook moet werken voor kinderen![]()
Martin heeft wel gewonnen ze moesten er 8 of meer. Jeff Martin hadden er 9 Isaac 7 Janet 3quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die heeft ook niet gewonnen. isaac stond er ook niet op
Als iemand een leugen zou vertellen en GJ zegt Crocoquote:
Degene die de prijzenpot mag winnen heeft het geluk aan zijn/haar kont hangen dus diegene mag überhaupt nooit mopperenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:06 schreef Judiwi het volgende:
Bernd en Eric gun ik de pot niet. Wat een zeikerds.
Dat toontje ookquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef greysbones het volgende:
GJ geeft de dames een compliment mbt niet roken
Want hij was wel heeel erg teleurgesteld
Het is ook deels (on)bewust nepquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:11 schreef Harry het volgende:
GJ, Babette en Wanda vinden de vrolijke spontane Kim vD niet zo leuk zoals ze dat doet. Het is nep, menen zij.
Babette geeft als voorbeeld dat daarnet Kim bij haar kwam met een opmerking over een scheef broodje bij de hamburger challenge. Ze grijpt daarbij naar haar hoofd.
Ik denk dat er weinig nep aan isquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook deels (on)bewust nep
Maar dat gedrag vertoont iedereen
Dit staat daar volledig los vanquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat er weinig nep aan is
Je ziet het met de feesten ook
Dat ze gewoon high energy is
En ze heeft ook dagen dat ze niet lekker in de vel zit en dan hoor je haar ook amper
Wat heeft high energy met robot zijn te makenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dit staat daar volledig los van
Het is een mens en geen robot
Deze discussie loopt scheefquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat heeft high energy met robot zijn te maken
Jij bedoelt dat niemand altijd vrolijk kan zijnquote:
Het gaat me erom dat je niet weet wat ze denkt en hoezo ze iets doet want dat weet alleen zijzelf als ze het dus al weetquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat niemand altijd vrolijk kan zijn
Maar dat is ze ook niet
Maar dan is jouw post toch net zo scheefquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het gaat me erom dat je niet weet wat ze denkt en hoezo ze iets doet want dat weet alleen zijzelf als ze het dus al weet
Zekers te wetenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar dan is jouw post toch net zo scheef![]()
Zou het dan eindelijk gaan gebeuren want ze gedragen zich al maanden als een getrouwd stelletjequote:
Sneuneusquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
GJ denkt met een reunie met alicia aan te komen![]()
![]()
hoorde hem van de week zeggen , als hij de proef niet haalt en naar huis moet , gaat hij naar de liefde van zijn levenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
![]()
Die komt van een koude kermis thuisquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoorde hem van de week zeggen , als hij de proef niet haalt en naar huis moet , gaat hij naar de liefde van zijn leven
Ook nog even een valse sneer van Babs naar KimD/Jeff want ze moesten weer even kwarreltje benadrukkenquote:Op woensdag 22 februari 2023 16:39 schreef greysbones het volgende:
![]()
Dat zeg ik toch Janet heeft ook niet gewonnen dus mag ze niet op de foto isaac ook niet gewonnen dus die ook nietvop de foto.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:49 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Martin heeft wel gewonnen ze moesten er 8 of meer. Jeff Martin hadden er 9 Isaac 7 Janet 3
Ja echt die vrouw is echt loca.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:10 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is esther zogenaamd aan het doen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |