Een drumstel kortomquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:04 schreef IkFok het volgende:
Jw op de drum Eunice les aan het geven en Esther op de achtergrond houd alles in de gaten
ow, ik zie het nu Esther zit zogenaamd achter de naaimachine hard te werken...precies tegenover het drumstelquote:
Ja... viel mij ook direct opquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:16 schreef IkFok het volgende:
@:Pingu66 als je een andere titel wil even een mod raadplegen
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in gevenquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
Nee hoor prima ttquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... viel mij ook direct op
🤣quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, dan kan ze straks daar ook les in geven
Dan kun je net zo goed meteen dat woordgrapje van mij eraan toevoegen als we dan toch bezig zijnquote:
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaanquote:
Ja en het vervolgens keihard blijven ontkennen dat er niets is.quote:Op woensdag 22 februari 2023 17:21 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik mag weirdo esther voor geen meter,maar het is soms zo komisch/ spooky om haar gedrag te zien! eerst wat anderen eruit dan mag zij gaan
Janetquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Esther neemt een bad
geweldig toch, staat overal voor open, niet bang om voor gek te staan, gewoon doen en gaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:18 schreef pingu66 het volgende:
Maar wil Eunice naast Ballet,Spitsen,Dj-en en naaien ook nog drummen leren?
ja veel door duitsland opgetreden met een bandquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:29 schreef schizolientje het volgende:
Toen Jan Willem voor t eerst aan het drummen was had hij meteen een hele andere gelaatsuitdrukking, lachend en blij . Zat hij in een bandje of iets??
Die heeft toch wel eerst geduchtquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
janet neemt een bad
nee morgen pasquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:50 schreef Charmian het volgende:
Och gut de man van esther is vandaag jarig. Had een van de andere bewoners nog de ballen om hem te feliciteren of allemaal braaf naar mama esther geluisterd?
hij is morgen jarigquote:Op woensdag 22 februari 2023 17:50 schreef Charmian het volgende:
Och gut de man van esther is vandaag jarig. Had een van de andere bewoners nog de ballen om hem te feliciteren of allemaal braaf naar mama esther geluisterd?
Papieren zakdoekjes. Hoeft hij zijn gezicht stront niet op te eten.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:04 schreef pingu66 het volgende:
Erik heeft niets nodig van Etos...
Wat dacht je van shampoo,deo,aftershave tandenstokers,papieren zakdoekjes, bodylotion of iets anders voor je persoonlijke hygiëne,meerdere mensen zeggen dat je stinkt....neem dat aan als je zelf niets ruikt.
KimD heeft het over vreemdgaan terwijl ze zelf feitelijk de enige is daar in de loods die is vreemdgegaanquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Kim: "Weet je wat ik denk? Dat er misschien toch iets met het halfjaarsfeest gebeurt, dan gaat ze veel zuipen en dat ze dan misschien wel eh ....."
quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
KimD heeft het over vreemdgaan terwijl ze zelf feitelijk de enige is daar in de loods die is vreemdgegaan
kim te veel zuipen dat er dan mss iets gebeurt , nou kim let jij dan ook maar op met te veel drank flip je ook zo uit de panquote:Op woensdag 22 februari 2023 18:01 schreef KinKiJan het volgende:
Over eliminaties, Kim en Zoe zijn Esther wel beu. Zoe zegt dat Esther eruit te weinig zal doen met de groep.
Zoe: "Net zoals Mexx die heeft nog wel een beetje impact op de groep, Kim W ook, maar een Leila bijvoorbeeld of Berend..."
Kim: "Snap ik, maar een keer zo'n stem is ook niet erg zeg maar, we missen al heel veel mensen"
Zoe: "Maar we hebben vorige keer toch ook al Eunice gedaan?"
Kim: "Maar ik wil het wel gewoon gezellig hebben hier hoor, gewoon met mensen die gezellig zijn"
Zoe: "Ja maar daarom zeg ik, van mij mag Esther ook weg hoor, die is dat in mijn ogen toch al niet"
Kim: "Kijk ik bedoel Wanda, die heeft ook altijd zo'n bek maar die heeft nog niks gedaan, die zit alleen maar boven. Ik snap niet dat zij de hele tijd blijft."
Zoe: "Ja ik had ook al verwacht dat ze weg was, ik had eigenlijk verwacht dat ze uit zichzelf weg ging"
Kim: "Weet je wat ik denk? Dat er misschien toch iets met het halfjaarsfeest gebeurt, dan gaat ze veel zuipen en dat ze dan misschien wel eh ....."
Rupert: "......gaat huilen ofzo"
Zoe: "Ja van mij mag zij ook wel, ik heb sowieso niks met haar"
Kim: "Nee ik ook niet"
Of doekjes voor zijn ogen schoon te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2023 18:06 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Papieren zakdoekjes. Hoeft hij zijn gezicht stront niet op te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |