abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208105796
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:30 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Ja dus. Als je kunt losgaan op het demoniseren van D66 schrijf je posts van vijf alinea's, als het gaat over intimidatie geef je niet thuis.
Vandaar dat ik al mijn afschuw heb uitgesproken over die fakkeldrager die op thuisbezoek kwam, over boeren die eveneens even op huisbezoek komen, over pief paf poef roepende demonstranten, over deurbekladders en over het labelen van politici als 'heksen'. Functie loszien van de persoon. Allemaal reeds gedaan, omdat dat mij ook moreel juist lijkt. Kennelijk die posts gemist, en, zoals gewoonlijk, uitgaan van een kwade intentie (zoals woke altijd doet) wanneer er kritiek is op bepaalde materie.

Zoals ik al zei: er is weinig voor nodig om dat mechanisme in gang te zetten. Mooi voorbeeld hier weer; is geen gerichte en onderbouwde kritiek op haar partij, welnee, is een afleidingsmanoeuvre om geniepig te zeggen dat ze "het aan haarzelf te danken heeft". Waarschijnlijk ben ik over een post of 3 zelfs een FvD'er met extreem-rechtse sympathieën.

Als verder kritiek op D66 al demoniseren is, dan kunnen we qua woke en chronische gekwetsheid onze borst nog natmaken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 22 februari 2023 @ 21:35:16 #52
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_208105798
Alles aan Kaag straalt een 'dank voor uw inbreng, doen we verder niks mee'-houding uit.

Jeroen Pauw die aan Kaag vroeg of de aanleiding van de brede afkeer die ze steeds ontmoet misschien ook een beetje bij haarzelf gezocht kan worden.
Maar dat is volgens dese heks niet het geval dat is alleen van toepassing voor Geert.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 22 februari 2023 @ 21:43:31 #53
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_208105913
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef Nicksanders het volgende:
Alles aan Kaag straalt een 'dank voor uw inbreng, doen we verder niks mee'-houding uit.

Jeroen Pauw die aan Kaag vroeg of de aanleiding van de brede afkeer die ze steeds ontmoet misschien ook een beetje bij haarzelf gezocht kan worden.
Maar dat is volgens dese heks niet het geval dat is alleen van toepassing voor Geert.
Ze neemt verantwoordelijkheid voor impopulaire maatregelen die noodzakelijk zijn en haar heks noemen doen bange mannen bij een vrouw met macht.

Las ik in een krant.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_208106006
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 13:03 schreef Hexagon het volgende:

[..]
-Een paar extra tandjes bijzetten om klimaatdoelen te halen zodat de aarde leefbaar blijft
-Ons meer richten op Europese samenwerking zodat we sterker staan tegen grootmachten zoal de VS en China.
-De stikstofuitstoot reduceren om zo te zorgen dat de natuur in ons land niet vernaggeld raakt

En dat zijn de eerste paar die ik zo uit mijn mouw schud
De meeste mensen zullen echt wel bereid zijn hun steentje bij te dragen om de samenleving duurzamer en minder vervuilend te maken, maar wanneer de "more equal animals" van d66 dit eisen terwijl ze zelf weigeren hun levensstijl aan te passen zullen de hakken bij velen terecht in het zand gaan.
  woensdag 22 februari 2023 @ 21:52:20 #55
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_208106025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:43 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Ze neemt verantwoordelijkheid voor impopulaire maatregelen die noodzakelijk zijn en haar heks noemen doen bange mannen bij een vrouw met macht.

Las ik in een krant.
Nee hoor ben niet bang voor dat nare mens.
Peilingen staat ze alweer gehalveerd hopelijk is dat bij de verkiezingen straks ook.

Maakt mij verder geen reet uit dat ze vrouw is.
Wel dat ze compleet ongeschikt is zoals die hele d66 nog nooit iets gepresteerd heeft behalve t referendum afschaffen toen hun de uitslag niet beviel.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_208106403
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 21:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Vandaar dat ik al mijn afschuw heb uitgesproken over die fakkeldrager die op thuisbezoek kwam, over boeren die eveneens even op huisbezoek komen, over pief paf poef roepende demonstranten, over deurbekladders en over het labelen van politici als 'heksen'. Functie loszien van de persoon. Allemaal reeds gedaan, omdat dat mij ook moreel juist lijkt. Kennelijk die posts gemist, en, zoals gewoonlijk, uitgaan van een kwade intentie (zoals woke altijd doet) wanneer er kritiek is op bepaalde materie.

Zoals ik al zei: er is weinig voor nodig om dat mechanisme in gang te zetten. Mooi voorbeeld hier weer; is geen gerichte en onderbouwde kritiek op haar partij, welnee, is een afleidingsmanoeuvre om geniepig te zeggen dat ze "het aan haarzelf te danken heeft". Waarschijnlijk ben ik over een post of 3 zelfs een FvD'er met extreem-rechtse sympathieën.

Als verder kritiek op D66 al demoniseren is, dan kunnen we qua woke en chronische gekwetsheid onze borst nog natmaken.
NIVEA... niet invullen voor een ander. Er spreken uit je post al meteen allerlei vooroordelen over mij, alleen omdat ik het waag het vergoelijken in dit topic te benoemen. Er staat hierboven nota bene een post waarin letterlijk staat dat Kaag het aan zichzelf te danken heeft. En ook jij bezondigt je er aan. Je zegt het wellicht niet zo expliciet, maar je bent post na post na post bezig om te benadrukken wat voor vreselijk mens Kaag is, wat voor vreselijke partij D66 is, alsof dat een verzachtende omstandigheid zou zijn.
pi_208106588
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
NIVEA... niet invullen voor een ander. Er spreken uit je post al meteen allerlei vooroordelen over mij, alleen omdat ik het waag het vergoelijken in dit topic te benoemen. Er staat hierboven nota bene een post waarin letterlijk staat dat Kaag het aan zichzelf te danken heeft. En ook jij bezondigt je er aan. Je zegt het wellicht niet zo expliciet, maar je bent post na post na post bezig om te benadrukken wat voor vreselijk mens Kaag is, wat voor vreselijke partij D66 is, alsof dat een verzachtende omstandigheid zou zijn.
Waar?

En dan vragen of je niet wil 'invullen voor een ander'.

Ik daag je uit één post van mijn hand te vinden waarin ik persoonlijk op Kaag inhak. Eén.

Maar zoals ik al dacht: ook ik word nu in het rijtje 'demoniseerders' gezet omdat ik kritiek op D66 en Kaag heb. Nergens heb ik het over haar als persoon, laat staan dat ik sta te juichen als debielen politici thuis gaan opzoeken of op wat voor manier dan ook fysiek en mentaal gaan bedreigen. Nooit gedaan ook. Bij Fortuyn niet, bij Wilders niet, bij Melkert niet, bij Baudet niet en dus ook bij Kaag niet. Misschien nog even opzoeken wat mijn reactie was toen Baudet haar beschuldigde van marxistisch geleerde spionage. Moet te croften zijn.

Maar ik moet en zal alsnog in het rijtje 'ondeugers' geplaatst worden, want zo werkt dat nu eenmaal bij jullie. Kritiek is per definitie demonisering. Ergens vind ik dit best wel een walgelijke benadering, maar na een paar jaar woke weet ik wel beter. Jullie kunnen niet anders, kennelijk.

Overigens is het demoniseren van tokkies, boeren en boomers niet zo'n probleem geloof ik. Zelden zulke vinnige reacties en beschuldigingen over gezien in ieder geval.

En ja, ik vind D66 een vreselijke partij.

Wat vind jij van FvD?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 22 februari 2023 @ 23:39:43 #58
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_208107291
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:16 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
NIVEA... niet invullen voor een ander.
quote:
Je zegt het wellicht niet zo expliciet, maar je bent post na post na post bezig om te benadrukken wat voor vreselijk mens Kaag is, wat voor vreselijke partij D66 is, alsof dat een verzachtende omstandigheid zou zijn.
lol
  woensdag 22 februari 2023 @ 23:44:19 #59
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_208107332
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2023 22:31 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Waar?

En dan vragen of je niet wil 'invullen voor een ander'.

Ik daag je uit één post van mijn hand te vinden waarin ik persoonlijk op Kaag inhak. Eén.

Maar zoals ik al dacht: ook ik word nu in het rijtje 'demoniseerders' gezet omdat ik kritiek op D66 en Kaag heb. Nergens heb ik het over haar als persoon, laat staan dat ik sta te juichen als debielen politici thuis gaan opzoeken of op wat voor manier dan ook fysiek en mentaal gaan bedreigen. Nooit gedaan ook. Bij Fortuyn niet, bij Wilders niet, bij Melkert niet, bij Baudet niet en dus ook bij Kaag niet. Misschien nog even opzoeken wat mijn reactie was toen Baudet haar beschuldigde van marxistisch geleerde spionage. Moet te croften zijn.

Maar ik moet en zal alsnog in het rijtje 'ondeugers' geplaatst worden, want zo werkt dat nu eenmaal bij jullie. Kritiek is per definitie demonisering. Ergens vind ik dit best wel een walgelijke benadering, maar na een paar jaar woke weet ik wel beter. Jullie kunnen niet anders, kennelijk.

Overigens is het demoniseren van tokkies, boeren en boomers niet zo'n probleem geloof ik. Zelden zulke vinnige reacties en beschuldigingen over gezien in ieder geval.

En ja, ik vind D66 een vreselijke partij.

Wat vind jij van FvD?
Je slaat door. Straks wordt je nog een soort van Weltschmerz :'(
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_208107501
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Als ik even stevige kritiek uit op Baudet of FvD (en dat doe ik ook), sla ik dan ook door?

Vreemd hoe D66 hier een soort van heilige entiteit betreft die niet bekritiseerd mag worden.

Wat ik 'doorslaan' vind, is om op basis van kritiek, onderbouwd ook nog, op inhoudelijke zaken direct in het kamp 'xenofoob', 'racist', 'homohater' en thans dus 'goedprater van intimidatie' geschaard te worden.

quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 23:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik begrijp inderdaad niet dat iemand kan begrijpen dat iemand met een brandende fakkel even persoonlijke bezoekjes gaat brengen aan politici... of mensen, in het algemeen. Zal wel aan mij liggen.
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2022 23:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
Moet toch wel makkelijk zijn; de gehele wereldpolitiek reduceren tot je afkeer van Kaag, en daar alles op projecteren.

Scheelt een hoop denkwerk.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2022 23:33 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Je geeft dus aan dat het de bedoeling is dat we Kaag moeten zien als iemand die mogelijk eveneens spion is geweest (of nog is)?

Daarmee geef je dus aan dat het niet ging om het brengen van een 'droog feit', maar om het verdacht maken van Kaag via guilt by association... smerig trucje, maar het blijft FvD.
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Kaag zal dan ook nooit mijn stem krijgen; maar termen als 'heks' en 'engnek' vind ik not done. Ik ben het rigoureus oneens met Kaag, en vind haar kwalitatief gezien een van de minst doeltreffende ministers die we ooit hebben gehad, maar houd functie en persoon gescheiden.

Die obsessie van FvD'ers en aanverwanten met fakkels en fakkeloptochten is verder gewoon echt 'eng'.
Dan heb je mijn posts simpelweg niet gelezen. Plus zul je nooit begrijpen waarom die hele woke toestand, schitterend politiek samengevat in D66 (en GL), van een complete inhoudsloosheid is op zijn mildst en van een viezige onoprechtheid op zijn ergst.

[ Bericht 13% gewijzigd door EttovanBelgie op 23-02-2023 00:45:21 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208107523
quote:
1s.gif Op woensdag 22 februari 2023 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Neeeeeeeeee! 1 is genoeg daarvan :D
  donderdag 23 februari 2023 @ 04:47:06 #62
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_208107743
Topic wordt compleet gekaapt door het gejank van Etto. :{ Als je D'66 en Groen Links zo verschrikkelijk vindt dan stem je gewoon wat anders. Verder mag je je mond houden of open er anders een eigen topic over in POL.

Dat minister Kaag geen aangifte heeft gedaan kan een strategische keuze zijn. Die demonstranten kunnen denken dat ze nog weer een stapje verder kunnen gaan omdat ze geen aangifte heeft gedaan zodat er eens serieus ingegrepen kan worden. Het kan ook in die zin strategisch zijn dat bepaalde groeperingen sympathie verliezen onder de rest van de bevolking

Ik vind zelf dat er al lang een grens is overschreden met bijvoorbeeld tractorprotesten. Wat is het volgende? Demonstraties met hooivorken?
  donderdag 23 februari 2023 @ 08:54:07 #63
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_208108570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 04:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Topic wordt compleet gekaapt door het gejank van Etto. :{ Als je D'66 en Groen Links zo verschrikkelijk vindt dan stem je gewoon wat anders. Verder mag je je mond houden of open er anders een eigen topic over in POL.

Dat minister Kaag geen aangifte heeft gedaan kan een strategische keuze zijn. Die demonstranten kunnen denken dat ze nog weer een stapje verder kunnen gaan omdat ze geen aangifte heeft gedaan zodat er eens serieus ingegrepen kan worden. Het kan ook in die zin strategisch zijn dat bepaalde groeperingen sympathie verliezen onder de rest van de bevolking

Ik vind zelf dat er al lang een grens is overschreden met bijvoorbeeld tractorprotesten. Wat is het volgende? Demonstraties met hooivorken?
In een andere draad nam je het op voor Duyvendak. Dat hij nog nooit is veroordeeld en daarom volgens jou niks gedaan had.

Dat het gegeven dat er nooit een rechtszaak is geweest gewoon bewijs is dat hij niks heeft gedaan.
quote:
Je meent het?

Het is nooit bewezen dus onschuldig.
NWS / Geweld gebruiken om aanpak klimaatcrisis af te dwingen? #2

Wees dan tenminste consequent en veroordeel deze fakkeldragers niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 23 februari 2023 @ 09:09:48 #64
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_208108739
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 08:54 schreef thedeedster het volgende:

[..]
In een andere draad nam je het op voor Duyvendak. Dat hij nog nooit is veroordeeld en daarom volgens jou niks gedaan had.

Dat het gegeven dat er nooit een rechtszaak is geweest gewoon bewijs is dat hij niks heeft gedaan.
[..]
NWS / Geweld gebruiken om aanpak klimaatcrisis af te dwingen? #2

Wees dan tenminste consequent en veroordeel deze fakkeldragers niet.
Ik ben prima consequent en heb nooit beweerd dat er bewijs is dat Duyvendak niets heeft gedaan. Ik was er immers niet bij maar in Nederland is er geen sprake van omgekeerde bewijslast dat je moet gaan bewijzen onschuldig te zijn.

-In Nederland is men onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
-Met fakkels voor je uit een minister opwachten kan gezien worden als intimidatie en dat is strafbaar.
pi_208109839
quote:

Valt me nog mee dat het 'mag' ^O^ ^O^
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208109903
quote:

'Leave d66 alone!!!!!"

Op het moment doen alsof er niks aan de hand is, de volgende dag acteren dat je de grootste angsten ter wereld hebt moeten trotseren en vervolgens niks van je laten horen op het bureau.

Ik stel voor dat we kaag volgend jaar naar Parijs sturen voor de opening van de olympische spelen. Kan ze wat doen aan 'face your fears' qua verwerking van deze verschrikkelijke PTSD. Werkt soms, terug gaan naar het moment.

Dat mens is echt niets waard.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_208110691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Leave d66 alone!!!!!"

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/qZvfq8dDaazQkLxbJDm7QA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTUzMQ--/https://s.yimg.com/os/en/(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]

Op het moment doen alsof er niks aan de hand is, de volgende dag acteren dat je de grootste angsten ter wereld hebt moeten trotseren en vervolgens niks van je laten horen op het bureau.

Ik stel voor dat we kaag volgend jaar naar Parijs sturen voor de opening van de olympische spelen. Kan ze wat doen aan 'face your fears' qua verwerking van deze verschrikkelijke PTSD. Werkt soms, terug gaan naar het moment.

Waar heeft Kaag lopen acteren dat ze de grootste angsten ter wereld heeft moeten trotseren?
pi_208110709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 12:03 schreef archito het volgende:

[..]
Waar heeft Kaag lopen acteren dat ze de grootste angsten ter wereld heeft moeten trotseren?
Maandag.

Bij nos en rtl op nieuws. Ze trok de vergelijking met haar diplomatenwerk 'in de grootste conflict gebieden van de wereld'.
1947-2016
pi_208111997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 11:03 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Leave d66 alone!!!!!"

[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/qZvfq8dDaazQkLxbJDm7QA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTY0MDtoPTUzMQ--/https://s.yimg.com/os/en/(...)r2007.jpg]afbeelding[/url] ]

Als mens wel. Als politica vind ik haar buitengewoon ongeschikt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_208112236
quote:

Of er 'serieus ingegrepen' kan worden hangt helemaal niet van een aangifte af. Sowieso is dat soort plat VVD-populisme juridisch niet relevant hoe weinig onze minister van justitie ook van het recht begrijpt. Grensoverschrijdend is dan weer een ander plat populistische term voor mensen die niet weten ze nou precies willen zeggen en daarom maar een grens veronderstellen zonder die te kunnen trekken.

Er is een demonstratierecht, geen toestemming vereist, en er is in de verste verte geen strafbaar feit gepleegd. Er was politie aanwezig dus die had zelf een eventueel strafbaar feit kunnen constateren en dus had aangifte helemaal geen toegevoegde waarde gehad wanneer er wel een strafbaar feit was gepleegd. Maar door het woord 'aangifte' allaan maar te noemen wordt er wel suggereert dat er iets is gebeurd dat niet door de beugel kon. Kwaadaardige propaganda, maar uiteraard slikken hele volksstammen hogeropgeleiden dat voor zoete genderkoek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  donderdag 23 februari 2023 @ 14:28:40 #71
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_208112407
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:12 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Of er 'serieus ingegrepen' kan worden hangt helemaal niet van een aangifte af. Sowieso is dat soort plat VVD-populisme juridisch niet relevant hoe weinig onze minister van justitie ook van het recht begrijpt. Grensoverschrijdend is dan weer een ander plat populistische term voor mensen die niet weten ze nou precies willen zeggen en daarom maar een grens veronderstellen zonder die te kunnen trekken.

Er is een demonstratierecht, geen toestemming vereist, en er is in de verste verte geen strafbaar feit gepleegd. Er was politie aanwezig dus die had zelf een eventueel strafbaar feit kunnen constateren en dus had aangifte helemaal geen toegevoegde waarde gehad wanneer er wel een strafbaar feit was gepleegd. Maar door het woord 'aangifte' allaan maar te noemen wordt er wel suggereert dat er iets is gebeurd dat niet door de beugel kon. Kwaadaardige propaganda, maar uiteraard slikken hele volksstammen hogeropgeleiden dat voor zoete genderkoek.
Nee hoor, bij persoonlijke intimidatie kan er dmv aangifte alsnog straf worden opgelegd en als ze een volgende keer bijvoorbeeld met hooivorken komen aanzetten verwacht ik dat er direct wordt ingegrepen.

En waarom nou weer genderkoek? Juist, omdat het wel lekker bekt. Verder niets.
pi_208112462
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Nee hoor, bij persoonlijke intimidatie kan er dmv aangifte alsnog straf worden opgelegd en als ze een volgende keer bijvoorbeeld met hooivorken komen aanzetten verwacht ik dat er direct wordt ingegrepen.

Zeg, huilie, welke aangifte?
1947-2016
pi_208112580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
We hebben onderhand een von Stauffenberg actie nodig om deze D66 terreur te stoppen. Mijn god, wat sleept deze partij en in het bijzonder Kaag dit land naar de rand van de afgrond.
Dus omdat Kaag in gesprek gaat met die fakkelgekken moet ze om zeep worden geholpen. Bijzondere manier van denken wel.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 23 februari 2023 @ 15:02:14 #74
3542 Gia
User under construction
pi_208112901
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:35 schreef Boezeidekoe het volgende:
We hebben onderhand een von Stauffenberg actie nodig om deze D66 terreur te stoppen. Mijn god, wat sleept deze partij en in het bijzonder Kaag dit land naar de rand van de afgrond.
Dat gaat me dan net iets te ver, maar ze mag wel weg uit de politiek, dat wel.
  donderdag 23 februari 2023 @ 15:09:17 #75
3542 Gia
User under construction
pi_208112989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2023 14:28 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]

Is niet elke demonstratie een vorm van intimidatie?

quote:
Intimidatie is een andere vorm van manipulatie. Daarbij probeert iemand je gedrag te beïnvloeden door je doelbewust af te schrikken, voor schut te zetten, bang te maken, in verwarring of verlegenheid te brengen of te verlammen.
Waarom is een demonstratie met fakkels anders dan een demonstratie zonder fakkels?
Waarom zou je niet mogen demonstreren tegen de plannen van Kaag?

Persoonlijke intimidatie lijkt me echt net zoiets als 'je beledigd VOELEN'.

Om intimidatie strafbaar te stellen, zul je toch echt moeten bewijzen dat er sprake is van intimidatie, en niet "Ik voel me erdoor geintimideerd." Want het is vervelend dat je dat zo ervaart, maar bewijs maar dat dat de bedoeling was.

Lijkt mij dat demonstreren met fakkels, zolang als er veilig mee wordt omgegaan, niet strafbaar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')