abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208087385
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het leven is niet zwart-wit Etto. Als gewetensbezwaren clashen met een takenpakket is men ongeschikt voor dat werk en in eerste instantie doet de weigerambtenaar als eerste aan uitsluiting.
Ik vind dat je spijkers op laag water zoekt.
Er zijn tig andere ambtenaren die het huwelijk wel willen en kunnen voltrekken, van uitsluiting is dus niet per se sprake. Ik ben niet gelovig maar kan mij prima voorstellen dat er mensen zijn die dat wel zijn en dus geen homo's willen trouwen.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_208087620
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Eh nee?
Hij noemt ze toch allemaal tokkies aan het staatsinfuus? Dus dan vraag ik mij af; hoe ken jij al die mensen dan?
Ik hoef ze niet te kennen, ik ken ze niet. Hij blijkbaar wel..
Ok, fair enough.

Ik heb je post even terug gelezen en daar zeg je

Mss wel hardwerkend mensen etc. De Mss geeft nuance, heb ik in 1e instantie gemist
pi_208087732
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 12:44 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Zelden zoveel VVD in 1 post gezien.

Of D66, natuurlijk.

Want inderdaad: heb je het op dit moment in Nederland financieel moeilijk, dan werk je niet of te weinig. Geldt zelfs voor 95%! Zo simpel is het. Gewoon een baantje erbij pakken, toch Nielsch?
Zo'n beetje wel ja. Er zijn natuurlijk ook zeker mensen die volledig buiten hun schuld om in de ellende zitten. Ja, die moeten zeker alle hulp krijgen die ze kunnen krijgen en dat ontbreekt nu nog best regelmatig. Daar is zeker nog een hoop te verbeteren.
PWBF
  dinsdag 21 februari 2023 @ 14:50:33 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_208087898
Tja als ze D66 een kutpartij vinden moeten ze er niet op stemmen. Dat deden ze vermoedelijk toch al niet.

Maar als ze het allemaal anders willen moeten ze misschien politiek gezien eens iets constructiefs gaan doen. Alleen maar dat richtingloze en onsamenhangende gescheld daar kan helemaal niemand wat mee. Evenals al die belachelijke complotten.

En misschien eens schelden naar partijen waar ze wel op stemmen en die volstrekt niet voor hun belangen opkomen.
pi_208087989
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:17 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Sorry, Etto, zwaktebod. Als je een bepaalde baan wilt hebben, moet je bereid zijn om de taken die daarbij horen uit te voeren. Als jij er afwijkende normen op na houdt, dan kan dat consequenties hebben.
Precies. Maar ja, alles om maar even D66 (of mevrouw Kaag) te bashen.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:27:29 #256
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208088410

Jesse klaver is onderweg naar het huis van Sigrid Kaag om haar een hart onder de riem te steken
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208088467
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Overal en altijd jezelf mogen zijn
Wat betekent dat eigenlijk? 'overal en altijd jezelf zijn'. Dus als ik op zondagmorgen in m'n nakie een lokale gereformeerde kerkdienst ga verstoren: "tja, ik ben gewoon ff mezelf"

'jezelf mogen zijn' wat een ontzettend nietszeggende term zeg. Werkweigering = werkweigering (in geval van een gewetensbezwaarde trouwambtenaar bijvoorbeeld)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:34:39 #258
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_208088497
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]

Jesse klaver is onderweg naar het huis van Sigrid Kaag om haar een hart onder de riem te steken
Heel grappig. Die foto is uit 2018.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  dinsdag 21 februari 2023 @ 15:42:27 #259
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_208088613
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:34 schreef Janneke141 het volgende:

[..]
Heel grappig. Die foto is uit 2018.
Principe blijft hetzelfde. Of je nou demonstreert tegen de misstanden in groningen of tegen het uitkopen van boeren..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_208089602
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dus het is terecht dat iemand wegens diens religieuze gevoelens ontslagen wordt?
Het is terecht als iemand wegens werkweigering en discriminatie ontslagen wordt, los van de oorzaak.
pi_208089942
Dit topic ging ooit over het geen aangifte doen door Kaag. Nu wordt er vooral op een heel vervelende manier gedramd over weigerambtenaren en wat dat over D66 zegt. Hoepel een eind op zeg.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_208090103
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:09 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Ok....bijzonder....

Er is een persoon.
Die heeft een baan.
Bij die baan horen bepaalde taken.
Persoon weigert een taak uit te voeren.
Persoon mag niet die baan behouden.

DISCRIMINATIE VAN RELIGIEUZEN!

:')
Inderdaad. De overheid neutraal vertegenwoordigen bijvoorbeeld, opdonderen met die hoofddoekjes in overheidsdienst.

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:12 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Overal en altijd jezelf mogen zijn
Jezelf zijn doe je maar lekker in je eigen tijd, daar is die voor. Als ik mezelf ben ga ik lekker mijn eigen gang. Ik ben geen ochtendmens en slaap uit, wekkers laten me namelijk niet mezelf zijn. Ik weet het doorgaans beter en instructies opvolgen, zo ben ik gewoon niet. Het is mijn levensovertuiging dat we in stadium van de Westerse beschaving het zo zouden moeten regelen dat je met 20 uur in de week wel rijk kunt worden. Ik werk ook het liefst met vrienden, sigaretje erbij moet wel kunnen. Maar eerlijk gezegd ben ik helemaal niet zo'n werker, dat is gewoon niet wie ik ben en wat voor fascist ben je om mij daarvoor uit te sluiten van de loonbetaling?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208090222
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 11:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Met dat associatieverdrag in 2016 was de opkomst 32%, 60% was tegen. Komt er op neer dat 19% van de stemgerechtigden het verdrag dus hadden kunnen blokkeren. Vind ik niet zo democratisch vooral als je bedenkt dat de opkomst bij de tweede kamerverkiezingen maar liefst 80% was.

Het grootste deel van de bevolking, 68%, vind een referendum blijkbaar onnodig anders waren ze komen stemmen.

Ikzelf zou er trouwens geen zin in hebben om om de haverklap aan een referendum deel te nemen terwijl ik onvoldoende ben geinformeerd over het onderwerp.

Populistenstemmers hebben de neiging vooral tegen te stemmen om het tegen zijn. Lijkt me niet dat het land er beter bestuurbaar van wordt.
Ah het referendum die door een hoop kamerleden werd gesaboteerd door op te roepen om vooral niet te stemmen.
De opkomst drempel werd gelukkig alsnog gehaald ondanks de anti democraten en de anti democraten hebben alsnog hun zin gekregen omdat Rutte besloot de uitslag van het referendum maar gewoon te negeren.

Buiten het feit dat de meeste politici geen referenda willen omdat het betekent dat hun macht gebroken word, doen ze er ook alles aan om het te saboteren als ze er wel zijn.
Van liegen dat het gekaapt word door “pOpUliStEn” dan wel claimen dat het volk te dom is om over complexe beleidsstukken een weloverwogen besluit te maken.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 18:44:19 #264
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_208090586
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:32 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Wat betekent dat eigenlijk? 'overal en altijd jezelf zijn'. Dus als ik op zondagmorgen in m'n nakie een lokale gereformeerde kerkdienst ga verstoren: "tja, ik ben gewoon ff mezelf"

'jezelf mogen zijn' wat een ontzettend nietszeggende term zeg. Werkweigering = werkweigering (in geval van een gewetensbezwaarde trouwambtenaar bijvoorbeeld)
Het is niet mijn slogan.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 21 februari 2023 @ 19:09:39 #265
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_208090944
Wat een stel downies waren dat met die fakkels.
Dat ze geen aangifte doet zal wss zijn omdat er verkiezingen aankomen of zo. Beleefd blijven.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_208091113
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 13:39 schreef Niels0Kurovski het volgende:

[..]
Het leven is niet zwart-wit Etto. Als gewetensbezwaren clashen met een takenpakket is men ongeschikt voor dat werk en in eerste instantie doet de weigerambtenaar als eerste aan uitsluiting.
Ik vind dat je spijkers op laag water zoekt.
Je weet blijkbaar niet dat toen het homohuwelijk werd ingevoerd het uitgangspunt was dat ambtenaren die daar bezwaar tegen hadden het sluiten van een dergelijk huwelijk niet in hun takenpakket kregen (en alleen onder die voorwaarde is het ingevoerd).
pi_208091153
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Dat ze geen aangifte doet zal wss zijn omdat er verkiezingen aankomen of zo. Beleefd blijven.
Goed punt. ff geen aandacht besteden aan randzaken die verkeerd kunnen uitpakken vlak voor de verkiezingen. Slim.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_208091217
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 15:27 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]

Een woedende boer met levensgevaarlijke fakkel in deze foto!! :o
Vakman pur sang
pi_208091326
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:09 schreef Harvest89 het volgende:
Nee, omdat het OM dan constateert dat er geen strafbaar feit is gepleegd en dat ze zelf op die mensen afliep om zich daarna te gaan aanstellen en bij goedgezinde media te gaan gebruiken om haar politieke tegenstanders verder te belasteren.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:04:42 #270
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_208092056
quote:
0s.gif Op maandag 20 februari 2023 18:48 schreef Farenji het volgende:

[..]
Geef, behalve om te intimideren, eens 1 goede reden waarom je fakkels mee zou nemen dan?
Niet dat ik het met de fakkeldragers eens ben maar recent hebben ze hier in het dorp nog een fakkeltocht gehouden voor een jongen die is doodgestoken. Was echt niks intimiderends aan en was zelfs nog best mooi.
pi_208092202
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:04 schreef Hahug13 het volgende:

[..]
Niet dat ik het met de fakkeldragers eens ben maar recent hebben ze hier in het dorp nog een fakkeltocht gehouden voor een jongen die is doodgestoken. Was echt niks intimiderends aan en was zelfs nog best mooi.
Ja maar kaag leeft nog he. Is de wens vader van de gedachte hier?
  dinsdag 21 februari 2023 @ 20:23:11 #272
413578 Hahug13
Parttime autist
pi_208092477
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef Farenji het volgende:

[..]
Er zijn genoegen redenen te bedenken om een fakkel te dragen zonder dat daar intimidatie. Zoals om te herdenken zoals ik in mijn voorbeeld heb benoemd. En er valt genoeg te herdenken als gevolg van het kabinetsbeleid.

Feit is gewoon dat een fakkel dragen niet strafbaar is. Je vult zelf een hoop in over de gedachten van die fakkeldragers terwijl nergens uit blijkt dat er ook maar iets van klopt.
pi_208092485
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 19:24 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]
Je weet blijkbaar niet dat toen het homohuwelijk werd ingevoerd het uitgangspunt was dat ambtenaren die daar bezwaar tegen hadden het sluiten van een dergelijk huwelijk niet in hun takenpakket kregen (en alleen onder die voorwaarde is het ingevoerd).
Je punt?
Rule of acquisition #214. Never begin a business negotiation on an empty stomach.
pi_208092663
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:10 schreef Farenji het volgende:

[..]
Vreemde enge opmerking.
pi_208092735
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2023 20:35 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Vreemde enge opmerking.
Bijna net zo vreemd als met een schreeuwende menigte fakkeldragers iemand intimideren en dan zeggen dat het om "de sfeer, licht en warmte" ging.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')