Is al gecanceld...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep dat haar eigen planning ook al op Februari stond.. Easy Exit weer
Een grote bek hebben is makkelijk zolang er nooit eliminaties zijn en je denkt er nooit meer op te komenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan zich niet voorstellen dat iedereen op hem gaat
Zoals altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje veel hoog in de bol weer...
Eens . Isaac is de grote manipulator en Jeff zijn trekpopquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals altijd![]()
Zware zelfoverschatting , hij vergeet voor het gemak ook dat ze hem( als ik het nu goed heb begrepen) niet op de stip willen maar juist alles willen proberen om hem weg te kunnen sturen
Jawel, vanavond ineens bedacht...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef Thorelf het volgende:
pff wat kan babbel mooie onzin babbelen
Die is verzet naar dinsdag volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoeft niet perse morgen te zijn natuurlijk. Volgens mij loopt er nog een challenge.
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is verzet naar dinsdag volgens mij
Polonaise is klaarquote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
Die is al afgelopen..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
kim vraagt rechtop de vrouw...en logisch kan ze geen rechtstreeks antwoord geven ....ze stemmen op esther en als ze wat anders gehoord heeft komt het van anderen enzquote:
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerondquote:Op zondag 19 februari 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Die duurde tot dinsdag wist met hier met zekerheid te zeggen
Allemaal gemistquote:Op zondag 19 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerond
Wees blijquote:
Is ook de moeite niet waard. Volume knopje van je eigen hardware wat harder zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet teruglezen
Wordt er al aan het volume gewerkt, ik hoor bijna niets
Eerst zien, dan geloven, maar ik zit morgen op de eerste rijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Wel heel veel gekonkel ,onrust en roddels over de eliminatie die wss morgen is
naar het schijnt op rupiquote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef woxxel het volgende:
Ik heb de oudjes nog niet gehoord. Wat is hun plan. Op wie gaan ze
De spanning is iig om te snijden daarquote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven, maar ik zit morgen op de eerste rij
Grote kans dat dat morgen weer anders is, groep Ice is wat in paniek lijkt hetquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef D. het volgende:
Is Sasha al verteld dat ze mogelijk genomineerd zal worden?
Ik zou het niet weten. Was er iets met de wc?quote:
Gisteren zei Esther tegen Babette en Wendy dat zij, JW, Erik en Janet bij een fysieke opdracht op Rupi en een denk opdracht op Ima zouden gaan. Of dit nog steeds zo is, geen idee. Dingen veranderen nogal snel daar.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef woxxel het volgende:
Ik heb de oudjes nog niet gehoord. Wat is hun plan. Op wie gaan ze
Ze hebben een relatie dus natuurlijk brieft ze alles doorquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim nu het molletje spelen. Geeft Jeff door, wat er gezegd is in de kamer Babette/GJ
Dat weten ze , daarom ook een rookgordijnquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim nu het molletje spelen. Geeft Jeff door, wat er gezegd is in de kamer Babette/GJ
Sas was er woest overquote:Op zondag 19 februari 2023 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Was er iets met de wc?
Op de WC vindt ie vast wel een boel shit. Zou hij dat steeds bedoelen met 'koe bij de hoorns pakken'?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Isaac gaat naar de wc en blijft daar om verhalen op te pakken.
Sasha zit straks zoals zoveel anderen bij de laatste vijftien terwijl ze geen klote uitvoertquote:
ze krijgt wel stemmen maar denk niet genoeg om het spel te spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef D. het volgende:
Is Sasha al verteld dat ze mogelijk genomineerd zal worden?
Dat ja : die glibbert overal tussendoor ...quote:Op zondag 19 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha zit straks zoals zoveel anderen bij de laatste vijftien terwijl ze geen klote uitvoert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hetzelfde voor Bern want waar Jappie en GJ opperen om een proef te doen geeft hij judoles of eet ie een chocoladereepquote:Op zondag 19 februari 2023 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja : die glibbert overal tussendoor ...
Bern en Sas glibberen idd overal tussendoor , zo naar de winst als het aan hun ligt .quote:Op zondag 19 februari 2023 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Bern want waar Jappie en GJ opperen om een proef te doen geeft hij judoles of eet ie een chocoladereep
GJ wil dat iedereen op hem gaatquote:Op zondag 19 februari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk Esther er morgen uit ....
Ah zoquote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt al tig zenderchecks voor het fluisteren. Janet heeft al 2 keer iets gezegd er over.
Als dat groepje op hem gaat en je telt daar de ouderen bij op dan mag ie de proef op zeker gaan spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat hij nooit genoeg stemmen voor halen .....
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proefquote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als dat groepje op hem gaat en je telt daar de ouderen bij op dan staat ie op zeker bovenaan in die lijst
Altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
Gaan Jeffrey en Kim vD nu onder GJ liggen ??
Als GJ vertelt dat ie Isaac er dan uitstemt dan gaan ze echt wel meequote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proef
volgens mij zien ze gj ook graag gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proef
Denk ik ook. JW, Erik en Esther vinden het ook een vervelende kerel.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij zien ze gj ook graag gaan
Alleen hier en twee andere in de loods...quote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef Thorelf het volgende:
[..]
volgens mij zien ze gj ook graag gaan
Als Ice febo is wel jaquote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijpen we het nou goed? GJ gaat de proef spelen en faalt?
dacht als hij wint gaat isaacquote:Op zondag 19 februari 2023 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
Begrijpen we het nou goed? GJ gaat de proef spelen en faalt? Is dat zowel de voor- als nabeschouwing?
Tot gisteren vond hij Jeffrey nog een vervelende vent. Daarna zou Kim vD eruit moeten. Nu Isaac.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Nou ja het gaat morgen iig wel voor meer duidelijkheid over de rol van de febo zorgen.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Tot gisteren vond hij Jeffrey nog een vervelende vent. Daarna zou Kim vD eruit moeten. Nu Isaac.
Het wisselt ook met de dag. Uiteindelijk is de kans groot dat hij er zelf uit moet.
Ging hij niet ook naar bed danquote:Op zondag 19 februari 2023 23:23 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Nou ja, Wanda, GJ en Jasper in de keuken.
Dat kun je wel stellen jaquote:Op zondag 19 februari 2023 23:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nou ja het gaat morgen iig wel voor meer duidelijkheid over de rol van de febo zorgen.
En voor mij ook de overweging of ik wel of niet blijf kijken
Hopen dat ie dan faalt ...quote:Op zondag 19 februari 2023 23:28 schreef Harry het volgende:
Jasper: je moet ervoor zorgen dat je opa achter je hebt staan.
Wanda: dan maak je een statement!
GJ: ik twijfel aan Esther.
GJ: ik wil wat doen aan de sfeer hier, dus stem op mij.
Dat denk ik dus ook..quote:Op zondag 19 februari 2023 23:34 schreef Harry het volgende:
JW: stel dat het een onmogelijke proef is??
GJ: ze maken het zo dat je een proef kan halen.
Dat ie snel thuis is ...quote:Op zondag 19 februari 2023 23:34 schreef Harry het volgende:
Tricky , Estherquote:Op zondag 19 februari 2023 23:35 schreef Harry het volgende:
GJ gaat Janet vragen morgenvroeg.
JW zal Esther vragen om op GJ te stemmen.
Het gaat om Ice dus als GJ verliest maakt dat veel duidelijkquote:
Echt welquote:Op zondag 19 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom? Lijkt me fantastisch als hij ice de deur wijst.
Ja dat ook , maar die gast is zo onbetrouwbaar .... beter gaat ie zelf door een faalquote:Op zondag 19 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik hoop dat het plan van GJ gaat werkenquote:
Ik wil dat niet missen. Wie wil mij appen als het zover isquote:Op zondag 19 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook , maar die gast is zo onbetrouwbaar .... beter gaat ie zelf door een faal
Hij wil het spel openbreken. Als Isaac eruit zou zijn, krijg je een hele andere verdelingquote:
Ik ook!!!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
Ik vertrouw GJ dus niet ... die is zo fout ... Ice mag wel weg maar stuurt ie dan Ice wel weg of ..?
Zou heel mooi zijn..Weg met die engerd..quote:Op zondag 19 februari 2023 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Weer rond 11.00 uur de zoemer, vlak voor de Weekbespreking?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
We gaan het morgen zien want eliminatie staat wel vast morgen
Niet betrouwbaar om?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:41 schreef chufi het volgende:
Ik vertrouw GJ dus niet ... die is zo fout ... Ice mag wel weg maar stuurt ie dan Ice wel weg of ..?
Volgens mij is iedereen wel klaar met hem .. (op Tiano na dan want familie blabla)quote:Op zondag 19 februari 2023 23:42 schreef mangalie het volgende:
[..]
Zou heel mooi zijn..Weg met die engerd..
GJ zou beloond @FEBO moeten worden @FEBO want gedraagt zich @FEBO als een held (lees: niet op sokken) @FEBOquote:
Ja want dat stelt niets voorquote:Op zondag 19 februari 2023 23:43 schreef Harry het volgende:
[..]
Weer rond 11.00 uur de zoemer, vlak voor de Weekbespreking?
Ja ik zeg verder niets meer over ditquote:Op zondag 19 februari 2023 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar om?
Foute uitspraken doen is wat anders als onbetrouwbaar zijn
En dat laatste is precies wat GJ niet is .
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Niet betrouwbaar om?
Foute uitspraken doen is wat anders als onbetrouwbaar zijn
En dat laatste is precies wat GJ niet is .
Isaac naait Jeff ook de hele tijd op iedere keer op die blauwe stoeltjes of in welke setting dan ookquote:Op zondag 19 februari 2023 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij wil het spel openbreken. Als Isaac eruit zou zijn, krijg je een hele andere verdeling
Daar waar het bij Jeff woorden blijven voegt GJ daadwerkelijk daad bij het woordquote:Op zondag 19 februari 2023 23:45 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop zoooo dat het lukt, respect voor Gertjan
Hij staat er nog niet hequote:Op zondag 19 februari 2023 23:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar waar het bij Jeff woorden blijven voegt GJ daadwerkelijk daad bij het woord
ik denk niet dat ze naar kleur kijkenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:47 schreef Judiwi het volgende:
Wat een zielige vertoning. Iedereen ergert zich aan Jeffrey. En nu gaan ze opeens als lafaards op Isaac. En volgende keer op Marciano. Alle sterke zwarte mannen eruit. Begon al bij Jerrold. Echt smerig.
Je hoort niemand meer over Jeffrey.
een echte heldquote:Op zondag 19 februari 2023 23:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar waar het bij Jeff woorden blijven voegt GJ daadwerkelijk daad bij het woord
Whuuuuttt??? Ja trek ff lekker onnozel de racisme kaartquote:Op zondag 19 februari 2023 23:47 schreef Judiwi het volgende:
Wat een zielige vertoning. Iedereen ergert zich aan Jeffrey. En nu gaan ze opeens als lafaards op Isaac. En volgende keer op Marciano. Alle sterke zwarte mannen eruit. Begon al bij Jerrold. Echt smerig.
het verandert elke keer,gaat niet om kleur maar om de grote onbetrouwbare manipulatieve manier van spelen en daarin is Isaac meesterquote:Op zondag 19 februari 2023 23:47 schreef Judiwi het volgende:
zekerquote:Op zondag 19 februari 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zou Isaac er niet zijn geweest dan was Jeff het target dat weg moest
Maar op zich kan je Jeff nog wel handelen , want zijn zelfoverschatting en zijn grote ego zeggen ook dat hij gevoelig is voor manipulatiequote:Op zondag 19 februari 2023 23:51 schreef Kakadylo het volgende:
Zou Isaac er niet zijn geweest dan was Jeff het target dat weg moest
Jaquote:Op zondag 19 februari 2023 23:53 schreef Flow3r het volgende:
Iemand lijkt op een heks volgens Mirthe
Esther ?
[ afbeelding ]
Planning van wie precies?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:55 schreef woxxel het volgende:
Tegen beter weten in vind ik t toch weer spannend.
Als Esther gaat dan weet ik zeker dat t volgens planning gaat.
Jeff valt te 'manipuleren'quote:Op zondag 19 februari 2023 23:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar op zich kan je Jeff nog wel handelen , want zijn zelfoverschatting en zijn grote ego zeggen ook dat hij gevoelig is voor manipulatie
Zoals van bijvoorbeeld Isaac
dat zou een domper zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 23:55 schreef woxxel het volgende:
Tegen beter weten in vind ik t toch weer spannend.
Als Esther gaat dan weet ik zeker dat t volgens planning gaat.
Jeff is heel makkelijk te manipulerenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff valt te 'manipuleren'
Isaac manipuleert enkel zelf
Doe jij ff danquote:Op zondag 19 februari 2023 23:58 schreef Kakadylo het volgende:
Doe maar een rekensommetje ertegenaan gooien
Wanneer is de eerst volgende lanceringquote:Op zondag 19 februari 2023 23:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is ook echt niet van deze wereld
Ja arme onschuldige Jeff en Kim die nooit een mes in iemands rug hebben gestokenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:59 schreef Judiwi het volgende:
Jasper en Wanda waren verraders, want ze staken Jeffrey en Kim in de rug. En nu zijn het helden.
Nou ik lach me kapot als GJ lekker morgen zelf naar huis gaat.
We zullen zien.
Mooier zou zijn dat ie Wanda naar huis stuurtquote:Op maandag 20 februari 2023 00:02 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat ik kut zou vinden als GJ wint is dat Wanda wint,,,en daar zou ik van balen.
Ik hoop heel binnenkortquote:Op maandag 20 februari 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de eerst volgende lancering
Wanda op K3 of qua jaloezie richting Jappie is een ware verschrikkingquote:Op maandag 20 februari 2023 00:02 schreef Thorelf het volgende:
het enige wat ik kut zou vinden als GJ wint is dat Wanda wint,,,en daar zou ik van balen.
Virgin raket is mislukt..quote:Op maandag 20 februari 2023 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanneer is de eerst volgende lancering
Ook steeds minder hoor ... Het leuke is er wel een beetje vanafquote:Op maandag 20 februari 2023 00:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wanda op K3 of qua jaloezie richting Jappie is een ware verschrikking
Maar als ze individuele gesprekken voert dan kan ik haar steeds beter hebben
Van Esther en febo.quote:
Wanda heb ik vaak gemeden omdat ik al die tuthola's van K3 met hun manier van blèren gewoonweg niet kon uitstaanquote:Op maandag 20 februari 2023 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook steeds minder hoor ... Het leuke is er wel een beetje vanaf
Esther kan altijd nog weg, zo ziet de groep het ook.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
Van Esther en febo.
Se had haar 24 uur aangevraagd. Maar ingetrokken. Ik denk dat de afspraak is dat ze dan met eliminatie zal vertrekken.
Ze heeft ook al wat bedeltjes weggegeven.
Aan isaak. Babbet en jeff.
Als afscheid
dat is met de meeste oudjes om zo maar te zeggenquote:Op maandag 20 februari 2023 00:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Esther kan altijd nog weg, zo ziet de groep het ook.
Esther is geen gevaar, die gaat of zelf of wordt nog wel weggestemd.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:05 schreef woxxel het volgende:
[..]
Van Esther en febo.
Se had haar 24 uur aangevraagd. Maar ingetrokken. Ik denk dat de afspraak is dat ze dan met eliminatie zal vertrekken.
Ze heeft ook al wat bedeltjes weggegeven.
Aan isaak. Babbet en jeff.
Als afscheid
quote:Op maandag 20 februari 2023 00:08 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat is met de meeste oudjes om zo maar te zeggen
Maar wij mogen kijken naar tub streamsquote:Op maandag 20 februari 2023 00:09 schreef Flow3r het volgende:
er wordt binnen gelachen, Mirthe hoort haar naam
Kenzy : nou zo te horen heeft de nachtshift het gezellig
Ouwe koekquote:Op maandag 20 februari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
Heb me toch een partij lopen kokhalzen iedere keer als Wanda tetterend in beeld kwam met Mexx, KimK, Djedi en Maddy
ik trek wanda nog steeds niet! zal niet veranderen denk ikquote:Op maandag 20 februari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
Heb me toch een partij lopen kokhalzen iedere keer als Wanda tetterend in beeld kwam met Mexx, KimK, Djedi en Maddy
Maar dat bedoel ik dus te zeggen want praat ze met GJ dan is het een totaal andere versiequote:Op maandag 20 februari 2023 00:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ouwe koekIk vind Wanda erg veranderd
Ik vond haar ook vreselijk , zo zie je maar dat je bij een veranderende dynamiek de mensen ook anders gaat zienquote:Op maandag 20 februari 2023 00:10 schreef Kakadylo het volgende:
Je zou denken dat dit geen toeval is , maar misschien komt dat te Mirtherig overquote:Op maandag 20 februari 2023 00:14 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac krijgt nog even maximale airtime van FEBO
Achteraf valt alles in principe te verdraaienquote:Op maandag 20 februari 2023 00:18 schreef Kakadylo het volgende:
En toch is het jammer dat ze niet op Jeff gaan want dan was sowieso ongeacht wel/niet de pleuris uitgebroken. Nu zou je achteraf de boel namelijk zo kunnen draaien dat je hem er bewust buiten hebt gehouden vanwege z'n omgang met Isaac.
De stemmen op Jeff hadden dan maar uit één kamp kunnen komen omdat ie zelf in die stemming onderdeel uitmaakt van de andere groep en de oudjes niet op hem gestemd zullen hebben. Je weet dan dat het afkomstig is van het groepje dat al enkele dagen heel intiem met mekaar optrekt. Nog steeds wil ie niet geloven dat Jappie hem naait. Jeff heeft letterlijk gezegd dat ie dan all-in gaat en er voor hem het mooiste halfjaar van zijn leven van gaat maken. Ook al is het grootspraak en een uitspraak van niveau mafklapper als ie zijn woorden waarmaakt dan krijg je krankzinnige televisie met een gestoorde gek op oorlogspad. Zou ie eruit liggen dan weet je ook wie daar allemaal verantwoordelijk voor zijn al heb je het er zelf ook duidelijk naar gemaakt.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Achteraf valt alles in principe te verdraaien
Maar op wie doel je dan?
De meesten hadden allang door dat Isaac de manipulator is waar zelfs Jeff niet aan kan tippen
En Jeff zelf is ook niet vies van het verdraaien van situaties /gebeurtenissen of uitspraken
De meesten weten hoe het zit , die paar mensen die daar wel hun eigen draai aan geven hebben niet zo veel grip meer als Isaac eruit zou zijn .
Maar goed ; ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren morgen
En voor mij zal het duidelijker gaan worden of ik nog ga kijken
Oh zoquote:Op maandag 20 februari 2023 00:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
De stemmen op Jeff hadden dan maar uit één kamp kunnen komen omdat ie zelf in die stemming onderdeel uitmaakt van de andere groep en de oudjes niet op hem gestemd zullen hebben. Je weet dan dat het afkomstig is van het groepje dat al enkele dagen heel intiem met mekaar optrekt. Nog steeds wil ie niet geloven dat Jappie hem naait. Jeff heeft letterlijk gezegd dat ie dan all-in gaat en er voor hem het mooiste halfjaar van zijn leven van gaat maken. Ook al is het grootspraak en een uitspraak van niveau mafklapper als ie zijn woorden waarmaakt dan krijg je krankzinnige televisie met een gestoorde gek op oorlogspad.
Heb jappie vaker slecht over jeff horen praten dan andersom. Jeff wil jappie steeds erbij betrekken maar jappie houd de boot af en blijft bij Wanda. Wanda en Jeff dat gaat nooit meer goedkomen denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh zo
En toch klopt daar ook helemaal niets van natuurlijk.
Maar het zegt alles over Jeff en weinig over Jappie .
Jeff heeft niet meer naarJappie omgekeken toen hij wat met Kim kreeg. Hij heeft heel slecht over Jappie gesproken en dan toch nog denken/vinden dat Jappie alles maar moet pikken . Of eigenlijk heeft Jeff daar niet eens over nagedacht. Alleen in het ego van Jeff gaat alles om mensen naaien, omdat hij zelf ook mensen naait.
Voor Jeff draait alles om Jeff .
Alsof jappie nog zit te wachten op zo'n labiele kleuter .quote:Op maandag 20 februari 2023 00:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Heb jappie vaker slecht over jeff horen praten dan andersom. Jeff wil jappie steeds erbij betrekken maar jappie houd de boot af en blijft bij Wanda. Wanda en Jeff dat gaat nooit meer goedkomen denk ik.
Je mag Jeff een labiele kleuter noemen, maar wat te denken van een volwassen vent die achter een vrouw aanloopt, haar met dwaas verliefde ogen volgt, zich met haar afzondert in de hoop dat ze haar relatie van 8 jaar voor hem op het spel zet? Wel elke nacht bij een andere vrouw in bed ligt, waar Wanda helemaal gek van jaloezie is. Dat is pas triest.quote:Op maandag 20 februari 2023 01:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alsof jappie nog zit te wachten op zo'n labiele kleuter .
Het houdt een keer op .
Als GJ dit weet te flikken dan krijgt Jeff z'n ego een gigantische knak van jaloezie want dit scenario heeft ie letterlijk uitgesproken als een natte droom waarbij z'n speech al klaarlag. Natuurlijk nemen we dat allemaal met een grote korrel zout want zijn uitspraken worden nooit gevolgd door daden. 'Ik win alles altijd'. Mocht er een opdracht komen die duidt op het moeten aanblijven van Isaac dan ben ik er klaar mee. Je bent dan totaal ongeloofwaardig naar de deelnemers als programma.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:34 schreef Harry het volgende:
Alleen Esther nie want die zit daar om liefde deur te geven...quote:
Welk is de lidwoord ?quote:Op maandag 20 februari 2023 01:12 schreef Kakadylo het volgende:
Mocht er een opdracht komen die duidt op het moeten aanblijven van Isaac dan ben ik er klaar mee
Aannamequote:Op maandag 20 februari 2023 01:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je mag Jeff een labiele kleuter noemen, maar wat te denken van een volwassen vent die achter een vrouw aanloopt, haar met dwaas verliefde ogen volgt, zich met haar afzondert in de hoop dat ze haar relatie van 8 jaar voor hem op het spel zet? Wel elke nacht bij een andere vrouw in bed ligt, waar Wanda helemaal gek van jaloezie is. Dat is pas triest.
Wat is een aanname? Dat Jasper zich als een verliefde puber gedraagt?quote:
Nee das een feit ... en dat Wanda hem misbruikt ookquote:Op maandag 20 februari 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is een aanname? Dat Jasper zich als een verliefde puber gedraagt?
Absoluut niet waar. Jeff heeft al meerdere malen aangegeven Jappie ‘niet meer terug te nemen’.quote:Op maandag 20 februari 2023 00:59 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
Heb jappie vaker slecht over jeff horen praten dan andersom. Jeff wil jappie steeds erbij betrekken maar jappie houd de boot af en blijft bij Wanda. Wanda en Jeff dat gaat nooit meer goedkomen denk ik.
Dat ze haar relatie op zou moeten geven voor Jappie..quote:Op maandag 20 februari 2023 01:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat is een aanname? Dat Jasper zich als een verliefde puber gedraagt?
Geef hem eens ongelijk. Jappie praat slecht over Jeff. Jeff hoopte nog op oude afspraken, maar Jasper is compleet in de macht van Wanda, die Jeff haat tot op het botquote:Op maandag 20 februari 2023 01:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Absoluut niet waar. Jeff heeft al meerdere malen aangegeven Jappie ‘niet meer terug te nemen’.
Waar zeg ik dat ze dat moet? ik zeg dat Jasper die hoop zal hebben, waarom zou hij anders zo close met haar blijven en achter haar aan blijven lopen? Dan had hij haar allang links laten liggen en zijn eigen plan getrokken. Zijn verliefdheid op Wanda, maakt dat hij het tegenovergestelde doetquote:Op maandag 20 februari 2023 01:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dat ze haar relatie op zou moeten geven voor Jappie..
Nog even een reactie omdat ik dit tegenkwam bij het teruglezen. Het klopt helemaal wat je in deze lap tekst zegt. Ook toen Mexx al een paar dagen weg was vroeg KimD zich oprecht af hoe het met haar ging en of ze een beetje hulp kreeg omdat er buiten waarschijnlijk weer veel op je afkomt. Is gewoon een hele lieve meid met bepaalde kwaliteiten die haar uniek maken maar tegelijk DJ wil worden of aan Temptation meedoet. Een beetje trekjes van een puberend jochie die stoer wil zijn en alles wil gaan uitproberen. Het ene moment haat ze je en daarna is het je beste vriendin of natuurlijk weer in de omgekeerde volgorde. Het testosteron spuit er bij haar nog net niet uit. Ze zegt ook dat hoe langer ze daar met mensen zit des te meer ze om hen gaat geven. Jeff is in een andere setting ook gewoon een prima gozer waarbij je anders kunt handelen zo zonder camera's of bijhorend gezeik en makkelijk kunt weglopen. Hij slaat echter door in walgelijk gedrag en niemand die hem weet te remmen. De enige waar ze echter heel erg close mee is is Jeff en daar klampt ze zich als het ware helemaal aan vast als zijnde een Siamese tweeling. Ze komt daarin ook heel erg speels en kinderlijk over alsof ze met een hondje knuffelt ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens kijken naar dat sporten met Moraima, die hebben leuke gesprekken samen. Zowel over het spel als over hoe ze thuis leven. Ik zei ook niet dat Kim en Mexx goed waren samen, maar dat Kim nu Mexx weg is de nagels overgenomen heeft en daarbij leuke gesprekken met verschillende mensen heeft. Daarbij: Bern janken om Sasha, Kim troost hem, Martin janken om Mexx (en andersom toen die er nog was), Kim troost hen, Eunice janken omdat ze danspasjes vergat, Kim troost haar.
De stelling dat Kim sinds haar verkering met Jeff naar niemand anders omkijkt is dus gewoon niet juist.
Dat ze veel van die gesprekken voert tijdens genoemde bezigheden lijkt me geen punt. Er zijn er die dat hele dagen hangend in dat ei, op de slaapkamers of op de kussens buiten doen.
Snap niet wat Wanda in dit verhaal doet, wel dat ze daar niet mee optrektMaar over Wanda gesproken; die riep altijd dat ze Wendy een crackhoer vond en moet je d'r nu zien slijmen bij haar. Dat vriendschappen toch niet zo goed blijken te zijn na verloop van tijd kan net zo goed als wanneer er vriendschappen ontstaan tussen figuren die voorheen elkaars 'vijanden' waren.
Kim is een meid met een heel goed hart. Ze is lief voor velen, zoals Moraima, leuke gesprekken en ondertussen spoort ze haar aan om te sporten en af te vallen. Als iemand verdrietig is, is zij er om je te troosten. Als je een gesprek met haar hebt, luistert ze echt. Niet zoals Babbel, die met een half oor luister en ondertussen roept, ik kom zo mutsen. Gespeelde belangstelling. Ook een manier om het spel te spelen. Kim heeft een relatie met Jeff, maar doet ook veel voor haarzelf, als je haar met Babbel vergelijkt, die hele dagen met GJ zit te lullen. kim is niet echt met het spel bezig, maar wel bang om naar huis gestuurd te worden. Ze overlegt weinig met Jeff en trekt qua stemmen haar eigen plan. Jeff luistert niet naar haar en zij niet naar Jeff. Dat waardeer ik in hun spel. Ik vind Kim een lieve meid, alleen haar taalgebruik (mssn aangeleerd tussen de militairen) zou wel wat minder mogen, met pik etc.quote:Op maandag 20 februari 2023 03:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Nog even een reactie omdat ik dit tegenkwam bij het teruglezen. Het klopt helemaal wat je in deze lap tekst zegt. Ook toen Mexx al een paar dagen weg was vroeg KimD zich oprecht af hoe het met haar ging en of ze een beetje hulp kreeg omdat er buiten waarschijnlijk weer veel op je afkomt. Is gewoon een hele lieve meid met bepaalde kwaliteiten die haar uniek maken maar tegelijk DJ wil worden of aan Temptation meedoet. Een beetje trekjes van een puberend jochie die stoer wil zijn en alles wil gaan uitproberen. Het ene moment haat ze je en daarna is het je beste vriendin of natuurlijk weer in de omgekeerde volgorde. Het testosteron spuit er bij haar nog net niet uit. Ze zegt ook dat hoe langer ze daar met mensen zit des te meer ze om hen gaat geven. Jeff is in een andere setting ook gewoon een prima gozer waarbij je anders kunt handelen zo zonder camera's of bijhorend gezeik en makkelijk kunt weglopen. Hij slaat echter door in walgelijk gedrag en niemand die hem weet te remmen. De enige waar ze echter heel erg close mee is is Jeff en daar klampt ze zich als het ware helemaal aan vast als zijnde een Siamese tweeling. Ze komt daarin ook heel erg speels en kinderlijk over alsof ze met een hondje knuffelt ofzo.
In dit spel komen er echter zoveel mentale facetten kijken en zij kan daar niet mee omgaan. En ergens kun je dat als een compliment zien. Als mens zeg maar. Verder is KimD geen type die nachten doorhaalt en gaat netwerken of op een stoel gaat hangen en twee uur lang investeert in een goed gesprek. Zoals Babs. Zij is iemand die bezig moet zijn en daardoor ook niet hoeft na te denken of allerlei informatie tot zich krijgt die weer verwerkt moet worden. Je merkt dat als Babs en Jeff een gesprek over van alles en nog wat voeren en zij zit erbij dat ze niet mee kan op dat level en serieus moeite moet doen om het te blijven volgen. Is er echter iemand met een praktisch of emotionele situatie dan staat zij vooraan en heb je er juist weer veel aan. Je kunt met haar prima gesprekken voeren mits het onderwerp heel specifiek is met korte lijntjes. In zekere zin zijn al die mensen daar fascinerend als je ze eens nauwkeuriger gaat ontleden. Daar is dit echter niet de plek voor en vrij nutteloos ook. Ze zegt zelf dat ze daar niet is vanwege het spel maar omwille van haar kuur en als je dat dan koppelt aan Jeff die voor haar alles is dan hoeft ze daar ook eigenlijk helemaal niet mee bezig te zijn. Ook al heeft ze een best een heel egoïstisch randje toch zie het gebeuren dat ze achter Jeff aanloopt mocht ie eruit gestemd worden. Al kan die 900k dus anders doen besluiten.
Qua fysiek vind ik KimD finalemateriaal en ze heeft ergens ook wel een bepaalde gunfactor maar op al die andere punten scoort ze te laag of is ze ongeschikt. Bij sommigen vraag ik me sowieso af met welke reden ze meedoen want winkansen minimaal. Je kunt echter heel ver komen zolang er amper eliminaties zijn want zes op veertig mensen is gewoonweg extreem karig. Zou haar wel als individu hebben willen zien al spreekt ze zelf telkens uit dat ze per se een buddy nodig heeft waar ze op kan terugvallen. Volgens mij ook telkens het geval geweest in al die tijd ze daar tot op heden spendeerde. Al is het hebben van een relatie natuurlijk next level en is dat zowel speltechnisch als emotioneel een extra zware belasting. Ook al is het een spelshow het is voornamelijk tijd uitzitten in een huiselijke sfeer waardoor relaties heel erg makkelijk op de loer liggen. Omdat ze de schaduw is van Jeff en moeite heeft met het filteren van informatie delen mensen ook amper concrete zaken met haar. Daarnaast vertoont ze gedrag waarbij je je bijna niet kan voorstellen dat het echt en oprecht is. Dat speelt ook allemaal een rol waardoor je niet weet wat je ermee moet aanvangen. Zolang al die eilandjes blijven bestaan blijf je al die argwaan houden.
Een prima aanvullingquote:Op maandag 20 februari 2023 03:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kim is een meid met een heel goed hart. Ze is lief voor velen, zoals Moraima, leuke gesprekken en ondertussen spoort ze haar aan om te sporten en af te vallen. Als iemand verdrietig is, is zij er om je te troosten. Als je een gesprek met haar hebt, luistert ze echt. Niet zoals Babbel, die met een half oor luister en ondertussen roept, ik kom zo mutsen. Gespeelde belangstelling. Ook een manier om het spel te spelen. Kim heeft een relatie met Jeff, maar doet ook veel voor haarzelf, als je haar met Babbel vergelijkt, die hele dagen met GJ zit te lullen. kim is niet echt met het spel bezig, maar wel bang om naar huis gestuurd te worden. Ze overlegt weinig met Jeff en trekt qua stemmen haar eigen plan. Jeff luistert niet naar haar en zij niet naar Jeff. Dat waardeer ik in hun spel. Ik vind Kim een lieve meid, alleen haar taalgebruik (mssn aangeleerd tussen de militairen) zou wel wat minder mogen, met pik etc.
Riskantquote:Op zondag 19 februari 2023 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
GJ wil dus dat iedereen op hem gaat zodat ie daarna Isaac kan wegsturen
Heeft zojuist zelfs besloten dat ie extra stemmen gaat ophalen bij de oudjes
Een feit, niets meer niets minderquote:Op maandag 20 februari 2023 07:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen (die in beeld is) nog steeds op 1 oor.
Ik had niet eens meegekregen dat ze haar 24 uur had aangevraagd. Maar k5 zal haar wel omgeluld hebben denk ikquote:Op maandag 20 februari 2023 07:40 schreef pingu66 het volgende:
Waarom heeft Esther haar 24 uur ingetrokken? Wie heeft haar omgeluld.
Was dat n.a.v haar liefde in de loods event en dat ze zelf 1 kaartje kreeg?
Ik ook niet maar ik las dat hier.quote:Op maandag 20 februari 2023 07:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik had niet eens meegekregen dat ze haar 24 uur had aangevraagd. Maar k5 zal haar wel omgeluld hebben denk ik
Ik heb nergens op de streams gezien dat ze haar 24 uur had aangevraagdquote:Op maandag 20 februari 2023 07:40 schreef pingu66 het volgende:
Waarom heeft Esther haar 24 uur ingetrokken? Wie heeft haar omgeluld.
Was dat n.a.v haar liefde in de loods event en dat ze zelf 1 kaartje kreeg?
Gisteravond zei Marciano nog dat hij vroeg uit bed wou om samen een plan te makenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano klaagt bij Martin dat hij hem al om 7.30 heeft wakker gemaakt : 'Is te vroeg bro'
Hehe wel leuk om die mannen zo te zienquote:Op maandag 20 februari 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
goede morgen
de bro s wakker voor een ander plan te bedenken , want ze schijten bijna in hun broek
Die telt alleen mee als het ze uitkomt , en Jeff boeit het allemaal nietquote:Op maandag 20 februari 2023 08:11 schreef cinsan het volgende:
vergeten die 3 schijnheilen cheng wakker te maken of telt die niet meer mee
Ze hebben gisteren geld verdiend en vrijdag toch? Dan zal er vandaag een bestelling binnenkomen.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:09 schreef Seattle het volgende:
Waarom is er geen brood meer terwijl er zoveel geld in de huishoudpot zit
Zij is zeker op haar manier slim!quote:Op maandag 20 februari 2023 08:15 schreef woxxel het volgende:
Nog even over Kim.
Ze is slimmer dan het lijkt en zal niet achter jeff aan gaan.
Ze speelt het spel op haar manier.
Ik weet nog goed dat ze voorstelde aan jeff dat ze zelfs met een ander zouden gaan als het om de prijzenpot zou gaan. Dat zou ze er voor over hebben.
Jeff was degene die het daar nog niet helemaal mee eens was.
Ik zou haar graag zien zonder Jeff, hoe ze dan zou zijn.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:18 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zij is zeker op haar manier slim!
Toch is het wel zo denk ik dat als zij niet met Jeff zou zijn zij niet echt een target zou zijn op dit moment.
Verliefd op Jeff worden was niet slim. Maar ook zijn maat zijn niet eigenlijk
Was het vrijdag? Nee, donderdag volgens mij.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren geld verdiend en vrijdag toch? Dan zal er vandaag een bestelling binnenkomen.
Dan was er geen bestelmoment waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 februari 2023 08:20 schreef Seattle het volgende:
[..]
Was het vrijdag? Nee, donderdag volgens mij.
die isaac is zo een rotvent met rotkarakterquote:Op maandag 20 februari 2023 08:20 schreef puzziepie het volgende:
Wanda loopt het douchehok in , zodra ze uit beeld is zegt Isaac:' The walking dead'
hij moet niks zeggen hij en ice wilden dat kenzy manager werdquote:Op maandag 20 februari 2023 08:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano afgeven op Kenzy : 'Ze is gewoon Madeleine 2.0. Totaal geen eigen mening, helemaal laten beinvloeden. Elke keer veranderen'
denk dat esther wel paar stemmen krijgt maar niet genoeg om spel te spelenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:26 schreef Seattle het volgende:
Als de ene groep op Esther gaat en de andere groep op GJ dan is de kans groot dat ‘gewoon’ Esther gaat volgens FEBO plan
Ik zou niet weten waarom zij op Esther zouden stemmen . Er zijn anderen die veel belangrijker zijn om weg te werkenquote:Op maandag 20 februari 2023 08:26 schreef Seattle het volgende:
Als de ene groep op Esther gaat en de andere groep op GJ dan is de kans groot dat ‘gewoon’ Esther gaat volgens FEBO plan
Jaquote:Op maandag 20 februari 2023 08:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is net een Jiskefet sketch dat gesprek tussen Marciano en Martin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |