Is al gecanceld...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep dat haar eigen planning ook al op Februari stond.. Easy Exit weer
Een grote bek hebben is makkelijk zolang er nooit eliminaties zijn en je denkt er nooit meer op te komenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan zich niet voorstellen dat iedereen op hem gaat
Zoals altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje veel hoog in de bol weer...
Eens . Isaac is de grote manipulator en Jeff zijn trekpopquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals altijd![]()
Zware zelfoverschatting , hij vergeet voor het gemak ook dat ze hem( als ik het nu goed heb begrepen) niet op de stip willen maar juist alles willen proberen om hem weg te kunnen sturen
Jawel, vanavond ineens bedacht...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef Thorelf het volgende:
pff wat kan babbel mooie onzin babbelen
Die is verzet naar dinsdag volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoeft niet perse morgen te zijn natuurlijk. Volgens mij loopt er nog een challenge.
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is verzet naar dinsdag volgens mij
Polonaise is klaarquote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
Die is al afgelopen..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
kim vraagt rechtop de vrouw...en logisch kan ze geen rechtstreeks antwoord geven ....ze stemmen op esther en als ze wat anders gehoord heeft komt het van anderen enzquote:
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerondquote:Op zondag 19 februari 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Die duurde tot dinsdag wist met hier met zekerheid te zeggen
Allemaal gemistquote:Op zondag 19 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerond
Wees blijquote:
Is ook de moeite niet waard. Volume knopje van je eigen hardware wat harder zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet teruglezen
Wordt er al aan het volume gewerkt, ik hoor bijna niets
Eerst zien, dan geloven, maar ik zit morgen op de eerste rijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Wel heel veel gekonkel ,onrust en roddels over de eliminatie die wss morgen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |