Is al gecanceld...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik begreep dat haar eigen planning ook al op Februari stond.. Easy Exit weer
Een grote bek hebben is makkelijk zolang er nooit eliminaties zijn en je denkt er nooit meer op te komenquote:Op zondag 19 februari 2023 22:40 schreef puzziepie het volgende:
Jeff kan zich niet voorstellen dat iedereen op hem gaat
Zoals altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 22:41 schreef mangalie het volgende:
[..]
Beetje veel hoog in de bol weer...
Eens . Isaac is de grote manipulator en Jeff zijn trekpopquote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:46 schreef mangalie het volgende:
Jeff mag van mij nog wel een rondje blijven, kan hij zich nog meer voor gek zetten.
Isaac mag wel weg, wil die kop wel zien als hij moet gaan..
quote:Op zondag 19 februari 2023 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoals altijd![]()
Zware zelfoverschatting , hij vergeet voor het gemak ook dat ze hem( als ik het nu goed heb begrepen) niet op de stip willen maar juist alles willen proberen om hem weg te kunnen sturen
Jawel, vanavond ineens bedacht...quote:Op zondag 19 februari 2023 22:48 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat zou wel de grootste verrassing zijn. Niemand die het over een eliminatie van Isaac heeft.
Wat zegt ze dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:49 schreef Thorelf het volgende:
pff wat kan babbel mooie onzin babbelen
Die is verzet naar dinsdag volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Dat hoeft niet perse morgen te zijn natuurlijk. Volgens mij loopt er nog een challenge.
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die is verzet naar dinsdag volgens mij
Polonaise is klaarquote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
Die is al afgelopen..quote:Op zondag 19 februari 2023 22:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze hebben nu toch zo'n random challenge lopen, dat ze in de polonaise moeten op willekeurige plekken in of buiten de loods?
kim vraagt rechtop de vrouw...en logisch kan ze geen rechtstreeks antwoord geven ....ze stemmen op esther en als ze wat anders gehoord heeft komt het van anderen enzquote:
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerondquote:Op zondag 19 februari 2023 22:55 schreef D. het volgende:
[..]
Huh?
Die duurde tot dinsdag wist met hier met zekerheid te zeggen
Allemaal gemistquote:Op zondag 19 februari 2023 22:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vier nooit carnaval , dus geen idee verder ,maar het is nu afgerond
Wees blijquote:
Is ook de moeite niet waard. Volume knopje van je eigen hardware wat harder zetten.quote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef D. het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet teruglezen
Wordt er al aan het volume gewerkt, ik hoor bijna niets
Eerst zien, dan geloven, maar ik zit morgen op de eerste rijquote:Op zondag 19 februari 2023 22:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wees blij![]()
Wel heel veel gekonkel ,onrust en roddels over de eliminatie die wss morgen is
naar het schijnt op rupiquote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef woxxel het volgende:
Ik heb de oudjes nog niet gehoord. Wat is hun plan. Op wie gaan ze
De spanning is iig om te snijden daarquote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven, maar ik zit morgen op de eerste rij
Grote kans dat dat morgen weer anders is, groep Ice is wat in paniek lijkt hetquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef D. het volgende:
Is Sasha al verteld dat ze mogelijk genomineerd zal worden?
Ik zou het niet weten. Was er iets met de wc?quote:
Gisteren zei Esther tegen Babette en Wendy dat zij, JW, Erik en Janet bij een fysieke opdracht op Rupi en een denk opdracht op Ima zouden gaan. Of dit nog steeds zo is, geen idee. Dingen veranderen nogal snel daar.quote:Op zondag 19 februari 2023 23:00 schreef woxxel het volgende:
Ik heb de oudjes nog niet gehoord. Wat is hun plan. Op wie gaan ze
Ze hebben een relatie dus natuurlijk brieft ze alles doorquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim nu het molletje spelen. Geeft Jeff door, wat er gezegd is in de kamer Babette/GJ
Dat weten ze , daarom ook een rookgordijnquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Kim nu het molletje spelen. Geeft Jeff door, wat er gezegd is in de kamer Babette/GJ
Sas was er woest overquote:Op zondag 19 februari 2023 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Was er iets met de wc?
Op de WC vindt ie vast wel een boel shit. Zou hij dat steeds bedoelen met 'koe bij de hoorns pakken'?quote:Op zondag 19 februari 2023 23:03 schreef Hoempah het volgende:
Isaac gaat naar de wc en blijft daar om verhalen op te pakken.
Sasha zit straks zoals zoveel anderen bij de laatste vijftien terwijl ze geen klote uitvoertquote:
ze krijgt wel stemmen maar denk niet genoeg om het spel te spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:02 schreef D. het volgende:
Is Sasha al verteld dat ze mogelijk genomineerd zal worden?
Dat ja : die glibbert overal tussendoor ...quote:Op zondag 19 februari 2023 23:06 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sasha zit straks zoals zoveel anderen bij de laatste vijftien terwijl ze geen klote uitvoert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hetzelfde voor Bern want waar Jappie en GJ opperen om een proef te doen geeft hij judoles of eet ie een chocoladereepquote:Op zondag 19 februari 2023 23:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat ja : die glibbert overal tussendoor ...
Bern en Sas glibberen idd overal tussendoor , zo naar de winst als het aan hun ligt .quote:Op zondag 19 februari 2023 23:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Bern want waar Jappie en GJ opperen om een proef te doen geeft hij judoles of eet ie een chocoladereep
GJ wil dat iedereen op hem gaatquote:Op zondag 19 februari 2023 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk Esther er morgen uit ....
Ah zoquote:Op zondag 19 februari 2023 23:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt al tig zenderchecks voor het fluisteren. Janet heeft al 2 keer iets gezegd er over.
Als dat groepje op hem gaat en je telt daar de ouderen bij op dan mag ie de proef op zeker gaan spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 23:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat hij nooit genoeg stemmen voor halen .....
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proefquote:Op zondag 19 februari 2023 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als dat groepje op hem gaat en je telt daar de ouderen bij op dan staat ie op zeker bovenaan in die lijst
Altijdquote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef Harry het volgende:
Gaan Jeffrey en Kim vD nu onder GJ liggen ??
Als GJ vertelt dat ie Isaac er dan uitstemt dan gaan ze echt wel meequote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proef
volgens mij zien ze gj ook graag gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 23:17 schreef cinsan het volgende:
[..]
oudere gaan op rupi of ima afhankelijk van de proef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |