ik hoop het, we gaan het zienquote:Op zondag 19 februari 2023 17:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er geen inmenging van de febo zou zijn dan zou dit hele spel al heel anders verlopen natuurlijk.
Jeff is geen smaakmaker meer maar een last
Ze gaan Jeff niet op de stip zetten , en verder is het voor ons ook gissen .quote:
Dat eerste is de kracht van herhaling en onderdeel van z'n tactiek want er zijn genoeg spelers waarvan ie zou kunnen verliezen. Of eliminatieproeven. Met dat tweede heb je gelijk ja want hij is smoorverliefd geworden en dat is speltechnisch een enorm nadeel want je bent opeens extreem kwetsbaar. Is hem echter overkomen en sindsdien is de lijn naar beneden ingezet.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeffs woorden: 'Ik ben de enige echte winnaar maar ik kan dit niet winnen'
Jeff had een hele leuke tijd kunnen hebben maar hij heeft de grote fout gemaakt om een 'relatie' te krijgen met iemand die compleet het tegenovergestelde is van wat hij is en wil.
Dit moeten ze gewoon niet laten zien johquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Harry het volgende:
Stream 2
Op K1 Zoe, Babette en Wendy chips eten.
Ik denk echt dat er eerst nog een grijze muis uit moet, maar zou het top vinden als Jeff of Kim moet movenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaan Jeff niet op de stip zetten , en verder is het voor ons ook gissen .
De bewoners denken dat ze Kim gaan matsen als zij op de stip komt, maar ook dat is een aanname van ze.
Ik weet niet wat wel en niet waar is
Ellende hequote:Op zondag 19 februari 2023 17:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit moeten ze gewoon niet laten zien joh![]()
Fluisteren én chips eten is niet om aan te gluren!
Dont hate on Babbelquote:Op zondag 19 februari 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babbel kan ook echt nergens wat aan doen. Zender vergeten.Kan ik niks aan doen.
Praten tijdens het roken.Kan ik niks aan doen.
Valt me gewoon op,waar zie je haat?quote:
Vreselijk mens vind ik het zet 9 van de 10 keer de stream uit als zijn die babbel weer los trektquote:Op zondag 19 februari 2023 17:47 schreef FreshFruit het volgende:
Die Babbel kan ook echt nergens wat aan doen. Zender vergeten.Kan ik niks aan doen.
Praten tijdens het roken.Kan ik niks aan doen.
Eens met wat je zegtquote:Op zondag 19 februari 2023 17:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat eerste is de kracht van herhaling en onderdeel van z'n tactiek want er zijn genoeg spelers waarvan ie zou kunnen verliezen. Of eliminatieproeven. Met dat tweede heb je gelijk ja want hij is smoorverliefd geworden en dat is speltechnisch een enorm nadeel want je bent opeens extreem kwetsbaar. Is hem echter overkomen en sindsdien is de lijn naar beneden ingezet.
Allemaal heel erg fascinerend trouwens. KimD is fysiek sterk en als individu een leuke meid met bepaalde motivatieskills maar op alle andere vlakken een labiele factor in deze show. Jeff heeft charisma waar je ontzettend mee kan lachen maar tegelijk ook een heel naar randje heeft als je niet tot zijn innercircle behoort. Verder vreselijk die saaie setting en dan twaalf maanden moeten doorbrengen met lui waar je amper iets mee hebt. De panelen verschuiven daar nogal vaak maar je zoekt naar loyaliteit en vertrouwelingen. Bij al de rest weet je niet wat je kan verwachten en ben je extra alert voor mogelijke scenario's.
Tis een zeikerd 1e klassquote:Op zondag 19 februari 2023 17:52 schreef Thorelf het volgende:
lekker chips eten op GJ zijn bed!!! hij heeft er een hekel aan als er iemand op zit.
Ik denk dat ze zich enorm hebben verkeken op het aantal eliminaties. Ze zijn vanaf het begin ermee bezig gegaan, om mensen te elimineren. Alleen gingen er zo veel uit zichzelf en min of meer verkapte toneelhaak (maddy, leila) dat het elimineren veel te weinig gebeurde.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens met wat je zegt![]()
Wat ik alleen niet begrijp is waarom het zo vreselijk is om 12 maanden door te brengen met mensen waar je niets mee hebt , niet eens de moeite neemt om ze beter te leren kennen voor die tijd, en daar dan ook zo kleinerend over spreekt.
Ze zijn niet gedwongen om mee te doen aan dit spel en het zou een hele leuke ervaring kunnen zijn als je zelf ook open staat voor de mensen waarmee je in die groep zit.
Het gaat al vanaf het begin over game tactieken en mensen slechtpraten ,terwijl ze juist in de begin periode veel meer hadden kunnen investeren in de mensen waarmee ze leven
Hoeveel hebben ze nu al ?quote:Op zondag 19 februari 2023 17:55 schreef 5thencounter het volgende:
Toet....Hutje op de Hei.. weer ¤25 erbij
Dat is wat Isaac bedoelde met, de koe bij de horens vatten.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:47 schreef Flow3r het volgende:
Martin en Maricano ineens bij Babs in de kamer
en vooral nu, nu de bro's bij de dames op de kamer warenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:58 schreef puzziepie het volgende:
Wel lachen dat de gametalk iedere keer wordt onderbroken door die carnavalsellende
quote:Op zondag 19 februari 2023 17:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en vooral nu, nu de bro's bij de dames op de kamer waren
Heb ik wel eens gedaan, maar dat doe ik nooit meerquote:Op zondag 19 februari 2023 17:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat is wat Isaac bedoelde met, de koe bij de horens vatten.
20 kg afgevallenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:02 schreef Verida het volgende:
Jef
[..]
Jeff is echt graatmager geworden
ik word ook vervelend van Mirthe, ze werkt echt op mijn zenuwenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:00 schreef pingu66 het volgende:
Ik denk dat Eunice blij is dat Mirthe ff weg is uit de keuken.....wat een chaoot
Kende ik ook niet, maar eens proberenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:06 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe :'Hey Jeff ken jij emping?
Nee Mirthe , Jeff weet niet dat dat kroepoek is![]()
Emping
Je neemt het je wel voor. Natuurlijk is het verstandiger om daarin te investeren maar niet vergelijkbaar met normaliter want is fragmentarisch ipv 24/7 diegenen om je heen. Op een gegeven moment val je terug in je normale/oude gedragskenmerken. Als je wekelijks op survivalpad oid zou gaan met variërende groepjes dan ligt het anders dan zo'n dagelijkse huiskamersetting.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens met wat je zegt![]()
Wat ik alleen niet begrijp is waarom het zo vreselijk is om 12 maanden door te brengen met mensen waar je niets mee hebt , niet eens de moeite neemt om ze beter te leren kennen voor die tijd, en daar dan ook zo kleinerend over spreekt.
Ze zijn niet gedwongen om mee te doen aan dit spel en het zou een hele leuke ervaring kunnen zijn als je zelf ook open staat voor de mensen waarmee je in die groep zit.
Het gaat al vanaf het begin over game tactieken en mensen slechtpraten ,terwijl ze juist in de begin periode veel meer hadden kunnen investeren in de mensen waarmee ze leven
Is superlekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kende ik ook niet, maar eens proberen
Moet je wel die gezoute versie kopen, echt lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder maakte ze altijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
wat doet hij daar opeensquote:Op zondag 19 februari 2023 18:09 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Marciano is wel klaar met die challenge
Info krijgen ?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat doet hij daar opeensMartin eerder ook al
![]()
Mooi dat de meiden het door hebben, Wendy zei er al iets over
Ineens bonden in kamer 2quote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef cinsan het volgende:
de bros zijn precies niet heel zeker ivm de stemming , je wel 1 van hun plots bij vijand binnenvallen , valt niet op hoor
Wel grappig want dat wat ze zelf doen mogen anderen natuurlijk nietquote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef cinsan het volgende:
de bros zijn precies niet heel zeker ivm de stemming , je wel 1 van hun plots bij vijand binnenvallen , valt niet op hoor
tuurlijk niet hun denken dat ze aan de macht zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel grappig want dat wat ze zelf doen mogen anderen natuurlijk niet
Die gaan kapot van ellende momenteel want niemand laat iets los tot nu toequote:Op zondag 19 februari 2023 18:12 schreef cinsan het volgende:
Zou GJ het nu dan ook 'raar' vinden dat Wendy daar iets over gezegd heeft?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:11 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat doet hij daar opeensMartin eerder ook al
![]()
Mooi dat de meiden het door hebben, Wendy zei er al iets over
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder maakte ze altijdAh dat is nog lekkerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
de gaan nog tig keer hun plan veranderenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Die gaan kapot van ellende momenteel want niemand laat iets los tot nu toe
Wat ze zelf doen mag een ander vooral NIET doen want dan is het opeens kwalijk en vals. Een beetje zoals Isaac en Jeff die stoken over anderen en neerbuigend doen maar oh wee als het andersom het geval is. Dan is er gelijk oorlog in de tent.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel grappig want dat wat ze zelf doen mogen anderen natuurlijk niet
Ja precies.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat ze zelf doen mag een ander vooral NIET doen want dan is het opeens kwalijk en vals. Een beetje zoals Isaac en Jeff die stoken over anderen en neerbuigend doen maar oh wee als het andersom het geval is. Dan is er gelijk oorlog in de tent.
Dat is maar een stuk rubber/foamquote:
hioe komen we daar achter?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Laat die eliminatie maar eens opschieten en als FEBO de boel wederom besodemieterd weet je ook gelijk weer genoeg
Ik denk morgen, maar omdat polonaise opdracht vier dagen duurt, zal het wel pas woensdag of donderdag zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 18:23 schreef Kakadylo het volgende:
Laat die eliminatie maar eens opschieten en als FEBO de boel wederom besodemieterd weet je ook gelijk weer genoeg
Heb het erover dat als ze weten op wie het gros gaat ze de proef erop kunnen gaan aanpassen en zo invloed uitoefenenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hioe komen we daar achter?
mensen veranderen zo vaak van mening over het stemmen, bijna niet te achterhalen..
ohhh jaquote:Op zondag 19 februari 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het erover dat als ze weten op wie het gros gaat ze de proef erop kunnen gaan aanpassen en zo invloed uitoefenen
Het programma heeft een enorme baat bij Jeff dus als 'zijn' KimD erop komt dan kan dat een hele grote factor gaan spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ohhh ja
ehm... ik wil zeggen dat ze het niet doen maarf ik denk eigemlijk dat ze het wel doen...
of ze passen de eisen aan
Berend zou nevernooitniet kunnen koorddansen, Madeleine niet al die landen uit haar hoofd..
ze wilden die mensen weg
Dat kan Achter al vanaf het knopjesdrukkenfake, niemand weet van elkaar wat ze drukken, niets is in beeld zo simpel is het, de Endgame+De Sukkel die weg moet ookquote:Op zondag 19 februari 2023 18:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb het erover dat als ze weten op wie het gros gaat ze de proef erop kunnen gaan aanpassen en zo invloed uitoefenen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isaac ook al in kamer 2![]()
![]()
Daar ben ik zelf niet zo zeker meer van.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
Het programma heeft een enorme baat bij Jeff dus als 'zijn' KimD erop komt dan kan dat een hele grote factor gaan spelen
Het sjoemelen met stemmen gaat mij een brug te ver maar met de eliminatieproeven zie je sinds Johan is weggestuurd door Quincy en toen Jeff in de waterbak belandde ipv Djedi een patroon waar je niet blind voor mag zijn. Vandaar extra benieuwd.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat kan Achter al vanaf het knopjesdrukkenfake, niemand weet van elkaar wat ze drukken, niets is in beeld zo simpel is het, de Endgame+De Sukkel die weg moet ook
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isaac ook al in kamer 2![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕
ja maar ik weet dus niet of ze Kim er in willen of er uit... wat denk jij?quote:Op zondag 19 februari 2023 18:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het programma heeft een enorme baat bij Jeff dus als 'zijn' KimD erop komt dan kan dat een hele grote factor gaan spelen
Hoe meer lawaai je maakt des te meer fans je krijgt en die lopen er als makke schapen achteraanquote:Op zondag 19 februari 2023 18:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf niet zo zeker meer van.
True, en zonder Jeff zijn er nog genoeg haantjes in die fokking loodsquote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef Flow3r het volgende:
Het programma kan prima zonder jeff![]()
kan prima zonder iedereen eigenlijk
De Endgame staat meestal al klaar vóór de knopjesdrukkenfake, zo simpel om Achter daar een sukkel bij te programmerenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het sjoemelen met stemmen gaat mij een brug te ver maar met de eliminatieproeven zie je sinds Johan is weggestuurd door Quincy en toen Jeff in de waterbak belandde ipv Djedi een patroon waar je niet blind voor mag zijn. Vandaar extra benieuwd.
Johan heeft er maar drie dagen in gezeten. Hoezo zou de FEBO niet hebben gewild dat hij weg zou gaan? Kan me die hele Johan nauwelijks voor de geest halen. Niemand is onmisbaar daar. Jeff zou jammer zijn, maar hij heeft ook tijden gehad waarin ik dacht: rot idd maar op.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het sjoemelen met stemmen gaat mij een brug te ver maar met de eliminatieproeven zie je sinds Johan is weggestuurd door Quincy en toen Jeff in de waterbak belandde ipv Djedi een patroon waar je niet blind voor mag zijn. Vandaar extra benieuwd.
Tv kijkers en streamers kan je sowieso niet met elkaar vergelijken .quote:Op zondag 19 februari 2023 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hoe meer lawaai je maakt des te meer fans je krijgt en die lopen er als makke schapen achteraan
teveelquote:Op zondag 19 februari 2023 18:41 schreef Seattle het volgende:
Hoeveel geld is er al verdiend met de polonaise?
Als individu is KimD er eentje zoals zovelen maar het zal de makers gaan om Jeff want misschien loopt ie wel met haar meequote:Op zondag 19 februari 2023 18:35 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ja maar ik weet dus niet of ze Kim er in willen of er uit... wat denk jij?
En bij deze RLS hebben de kijkers of streamers geen invloed op wie er weg gaatquote:Op zondag 19 februari 2023 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tv kijkers en streamers kan je sowieso niet met elkaar vergelijken .
Jeff moest eerder al bijna weg als hij zijn gedrag niet veranderde .
Er zijn steeds meer bewoners die klaar zijn met zijn destructieve gedrag .
Je moet niet voor niets eerst door een castingproces heen en zo iemand als Johan is er eentje in de lijn van Isaac of Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 18:40 schreef Seattle het volgende:
[..]
Johan heeft er maar drie dagen in gezeten. Hoezo zou de FEBO niet hebben gewild dat hij weg zou gaan? Kan me die hele Johan nauwelijks voor de geest halen. Niemand is onmisbaar daar. Jeff zou jammer zijn, maar hij heeft ook tijden gehad waarin ik dacht: rot idd maar op.
denk datr ze daar ook wel van baaldenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Seattle het volgende:
Het enige waar de FEBO echt van zou moeten balen is al die mensen die vrijwillig zijn vertrokken.
Precies, daar zijn er dus genoeg vanquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet niet voor niets eerst door een castingproces heen en zo iemand als Johan is er eentje in de lijn van Isaac of Jeff
ik had graag willen zien hope Johan zich was gaan ontwikkelen, zonde dat die er zo snel uitgingquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Je moet niet voor niets eerst door een castingproces heen en zo iemand als Johan is er eentje in de lijn van Isaac of Jeff
Zet er dan ook bij dat ze liepen te dollen.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef cinsan het volgende:
korte lontjes , korte lontjes jef tegem myrte
Zowel Jeff als KimD zijn heel vaak tegen zichzelf in bescherming genomen én trouwens ook tégen elkaarquote:Op zondag 19 februari 2023 18:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tv kijkers en streamers kan je sowieso niet met elkaar vergelijken .
Jeff moest eerder al bijna weg als hij zijn gedrag niet veranderde .
Er zijn steeds meer bewoners die klaar zijn met zijn destructieve gedrag .
Wat ik me van die paar fragmenten herinner is een nogal lelijke man met een opstandig karakter. Doe me dan maar Jeff, die ziet er goed uit en heeft echt humor.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik had graag willen zien hope Johan zich was gaan ontwikkelen, zonde dat die er zo snel uitging
Maar de febo wel helaasquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
En bij deze RLS hebben de kijkers of streamers geen invloed op wie er weg gaat
Stiekem wel door middel van social media, maar dat werkt vaak de andere kant opquote:Op zondag 19 februari 2023 18:44 schreef Verida het volgende:
[..]
En bij deze RLS hebben de kijkers of streamers geen invloed op wie er weg gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jeetje wat onvriendelijk..quote:Op zondag 19 februari 2023 18:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wat ik me van die paar fragmenten herinner is een nogal lelijke man met een opstandig karakter. Doe me dan maar Jeff, die ziet er goed uit en heeft echt humor.
Zorgwekkend gedrag dusquote:Op zondag 19 februari 2023 18:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zowel Jeff als KimD zijn heel vaak tegen zichzelf in bescherming genomen én trouwens ook tégen elkaar
ik bedoelde eigenlijk dat er niet , zoals bij BB, een invloed van een schare fans is die massaal gaan stemmen op hun favoriet.quote:
Jeff is Mirthe aan het bespelen want is super beïnvloedbaarquote:Op zondag 19 februari 2023 18:46 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zet er dan ook bij dat ze liepen te dollen.
Is voor de GBRquote:Op zondag 19 februari 2023 18:47 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaan ze nu die hamburgers doen en niet gebruiken voor de lunch morgen?
Toch zonde om na het avondeten nog allemaal een halve / driekwart burger te eten?
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Stiekem wel door middel van social media, maar dat werkt vaak de andere kant op
Bil was toch wel van een heel ander kaliberSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
voor de neprecords?quote:
Net als Esther en haar man.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:50 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Zonderen zich ook af tijdens het eten ..
Ze moeten dan zo snel mogelijk broodje hamburgers makenquote:Op zondag 19 februari 2023 18:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
voor de neprecords?
again.. steeds zeuren over weinig eten en dan NA een prima maaltijd burgers eten?
gebruik het dan als aanvulling op de lunch
Misschien gaan ze die hamburgers wel delen, want niet iedereen doet meequote:Op zondag 19 februari 2023 18:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, dus dan zou morgen bij de lunch handiger zijn, kunnen ze de hamburgers meteen opeten.
Die eten inderdaad ook niet aan tafel nu.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff en Kim zonderen zich vaak ook af
Ja, en dan is vlak na het avondeten dus geen slim plan.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien gaan ze die hamburgers wel delen, want niet iedereen doet mee
Maar slim nadenken kunnen sowieso niet vaakquote:Op zondag 19 februari 2023 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, en dan is vlak na het avondeten dus geen slim plan.
dat weet ik welquote:Op zondag 19 februari 2023 18:52 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze moeten dan zo snel mogelijk broodje hamburgers maken
sinds when?quote:
Ben het met je eens hoor. En ik hoop dat er straks niks wordt weg gegooidquote:Op zondag 19 februari 2023 18:57 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
dat weet ik wel
again.. steeds zeuren over weinig eten en dan NA een prima maaltijd burgers eten?
gebruik het dan als aanvulling op de lunch
Binnen vijf dagen waren ze er al twee kwijt die dus onvrijwillig vertrokken. Blijf erbij dat ze die eerste eliminatie niet hadden moeten doen. In de eerste maand vind ik het wel zo netjes dat je je kan tonen voordat iemand je wegstuurt om een stom akkefietje. Ze wilden denk ik per se dat spelletje met die namen gaan spelen maar daar had je ook op een andere manier invulling aan kunnen geven. Moet je nagaan hoeveel eliminaties we nooit hebben gezien vanwege alle vrijwillige vertrekkers. Overigens kun je bij die allereerste opdracht (buiten de loods) ook je vraagtekens zetten over hoe dat allemaal afgehandeld is.quote:Op zondag 19 februari 2023 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
denk datr ze daar ook wel van baalden
daardoor konden ze minder eliminaties doen en dus zat er minder vaart in het spel
Dat heet tactisch spelenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:01 schreef Judiwi het volgende:
Blijf het belachelijk stom vinden van rupie moraima en imiddidin om op sas te gaan. Hoe dom zijn ze. En is er niemand die hem indluiatert dat de oudjes op hem gaan.
En als ze al aan die grote tafel zitten dan begint Zoe over hun sekspartijtjesquote:Op zondag 19 februari 2023 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die eten inderdaad ook niet aan tafel nu.
ook omdat rupi manager wil worden en sas ookquote:Op zondag 19 februari 2023 19:03 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heet tactisch spelen![]()
Daarnaast ziet vrijwel iedereen dat Sas (en Bern) de grijze muizen zijn die overal tussendoor glippen, dus prima dat ze op haar gaan stemmen (als ze dat al gaan doen)
Ze eten ook vaak later. Dan is iedereen al klaar en komen ze naar beneden en gaan pas eten en niet aan tafelquote:Op zondag 19 februari 2023 18:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Die eten inderdaad ook niet aan tafel nu.
quote:Op zondag 19 februari 2023 18:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeff en Kim zonderen zich vaak ook af
Ja, dat wordt vaak tot in den treure gemeld als die op stream zijn. En erg voorspelbaar; nu ook wanneer het niet om hen gaat. Ik dacht ik gooi er eens variatie in..quote:
Dat was net op de streams…quote:Op zondag 19 februari 2023 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
sinds when?
tijdens het eten maken kwamen de spullen binnen en zeiden kenzi/ Isaac dat het voor vanavond ws
Ze hebben Sas al langer door. Dat manager verhaal is een leuk excuus maar het echte punt is dat Sas overal tussendoor glibbertquote:Op zondag 19 februari 2023 19:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
ook omdat rupi manager wil worden en sas ook
Ja, is toch logisch. Je meldt, met negatieve insteek, dat ze niet aan tafel zitten. Dan vullen andere mensen aan wie er nog meer niet zitten.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat wordt vaak tot in den treure gemeld als die op stream zijn. En erg voorspelbaar; nu ook wanneer het niet om hen gaat. Ik dacht ik gooi er eens variatie in..
wat vind je van die eerste buiten de loods?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Binnen vijf dagen waren ze er al twee kwijt die dus onvrijwillig vertrokken. Blijf erbij dat ze die eerste eliminatie niet hadden moeten doen. In de eerste maand vind ik het wel zo netjes dat je je kan tonen voordat iemand je wegstuurt om een stom akkefietje. Ze wilden denk ik per se dat spelletje met die namen gaan spelen maar daar had je ook op een andere manier invulling aan kunnen geven. Moet je nagaan hoeveel eliminaties we nooit hebben gezien vanwege alle vrijwillige vertrekkers. Overigens kun je bij die allereerste opdracht (buiten de loods) ook je vraagtekens zetten over hoe dat allemaal afgehandeld is.
Ik zei toch ook 'voorspelbaar' ..quote:Op zondag 19 februari 2023 19:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, is toch logisch. Je meldt, met negatieve insteek, dat ze niet aan tafel zitten. Dan vullen andere mensen aan wie er nog meer niet zitten.
We kunnen het hier toch beter hebben over wat er op de streams gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat vind je van die eerste buiten de loods?
ook zoeyquote:Op zondag 19 februari 2023 19:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze hebben Sas al langer door. Dat manager verhaal is een leuk excuus maar het echte punt is dat Sas overal tussendoor glibbert
Heb jij een overzicht van de complotten en bondjes?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:11 schreef mootie het volgende:
[..]
We kunnen het hier toch beter hebben over wat er op de streams gebeurt.
Ze mogen niet meer samen roken.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Babbel en Wen mogen niet meer roken omdat ze hebben gekletst tijdens het mutsen
Prima natuurlijk: regels zijn regels.
Maar Morrie ,Rupie en Ice praten ook vaak Papiamento , en dat wordt zelden aangepakt met een sanctie
Ben benieuwd of je het lekker vindt heeft nogal aparte( bittere)smaak.Ik vind het erg lekkerquote:Op zondag 19 februari 2023 18:07 schreef Loveable het volgende:
[..]
ieder zijn meningquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is allesbehalve een grijze muis
Zolang er geen eliminatie is boeit het allemaal niet ... morgen is niet vandaag en volgende week is het weer andersquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb jij een overzicht van de complotten en bondjes?
Ik hoor Gj en Babs en Wendy nu weer praten en ik ben het volledig kwijt
Het boeit voor mij daarom vraag ik hetquote:Op zondag 19 februari 2023 19:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang er geen eliminatie is boeit het allemaal niet ... morgen is niet vandaag en volgende week is het weer anders
Niemand weet het, het verandert steeds.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Het boeit voor mij daarom vraag ik het
als je geen overzicht wil geven hoef je toch niet te reageren?
Ice/Marciano/Jeff met Rupie/ Ima/Kim/Morrie/Martin/Kenzi als meelopersquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Heb jij een overzicht van de complotten en bondjes?
Ik hoor Gj en Babs en Wendy nu weer praten en ik ben het volledig kwijt
Wat had hij nou weer te janken?!quote:Op zondag 19 februari 2023 19:06 schreef puzziepie het volgende:
En weer over het eten janken
[ afbeelding ]
gj wil zelf de proef spelen en als hij wint stuurt hij ice wegquote:Op zondag 19 februari 2023 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
Huh GJ ging toch vol op Jeff???
En nu ineens weer op Isaac
Volgens mij helemaal niet meer voor een weekquote:Op zondag 19 februari 2023 19:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze mogen niet meer samen roken.
lijkt me een goed plan maar vraag me af of mensen op gj gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Kim is achterdochtig wanneer mensen die elkaar 5 maanden nauwelijks aankeken ineens gaan wandelen en GJ valt daarover. Wendy is achterdochtig als Marciano en Martin in kamer 2 komen, maar dat is dan natuurlijk logisch.![]()
Hoop dat GJ zichzelf inderdaad opoffert, wint ie stuurt hij Isaac weg, verliest ie is hij zelf weg. Hoe dan ook win/win wat mij betreft..
Dat gaat hij uiteraard vragen…quote:Op zondag 19 februari 2023 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan maar vraag me af of mensen op gj gaan
Wanneer is dat bekend geworden dan?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij helemaal niet meer voor een week
gisteren heeft hij nog uren verteld wat hij allemaal tegen Jeff zou willen zegge en waarom hij weg moestquote:Op zondag 19 februari 2023 19:19 schreef cinsan het volgende:
[..]
gj wil zelf de proef spelen en als hij wint stuurt hij ice weg
Kim kijkt zelf al sinds haar verkering niet meer om naar andere mensenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:18 schreef KinKiJan het volgende:
Kim is achterdochtig wanneer mensen die elkaar 5 maanden nauwelijks aankeken ineens gaan wandelen en GJ valt daarover. Wendy is achterdochtig als Marciano en Martin in kamer 2 komen, maar dat is dan natuurlijk logisch.![]()
Hoop dat GJ zichzelf inderdaad opoffert, wint ie stuurt hij Isaac weg, verliest ie is hij zelf weg. Hoe dan ook win/win wat mij betreft..
Hangt van de opdracht af. Maar lijkt me inderdaad lastig te regelen. Hij wilde dit eerder proberen en dat ging ook niet door.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
lijkt me een goed plan maar vraag me af of mensen op gj gaan
Ik hoor steeds fragmentjes, lijkt me meer een belofte aan gj, geen officieel iets.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Wanneer is dat bekend geworden dan?
is volgens mij iig geen officiele mededeling van de manager geweest?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Het eten is kut , Janet kookt het lekkerstquote:
Ben er natuurlijk niet bij geweest dus tot in detail gaan heeft geen zin. Maar je zal straks maar het programma winnen omdat je bij de eerste opdracht om überhaupt binnen te komen een rekensom hebt gedaan die stukken eenvoudiger was dan van al de rest. Beiden waren erg makkelijk maar de eerste was van niveau groep acht en die van daarna groep vier. Is niet heel heerlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wat vind je van die eerste buiten de loods?
Wie zijn hun dan eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:22 schreef mootie het volgende:
Bep denkt soms wel eens dat Isaac een van hun is.
Ik heb dat niet helemaal meegekregenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim kijkt zelf al sinds haar verkering niet meer om naar andere mensen
Beter zegt ze dat even letterlijk tegen GJ want precies wat ik dacht jaquote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Babet : hij regelt teveel, soms lijkt het wel of hij éen van hun is (kamer 5 )
Moet ze dan vooral uitspreken en GJ dat ie isaac weg gaat sturen als ie wint, gaat kamer 5 dan natuurlijk een stokje voor steken
Nee GJ wil Martin weg sturenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Moet ze dan vooral uitspreken en GJ dat ie isaac weg gaat sturen als ie wint, gaat kamer 5 dan natuurlijk een stokje voor steken
isaac of gj er uit, win winquote:Op zondag 19 februari 2023 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Eigenlijk volkomen ongeschikt voor een programma waarbij elimineren orde van de dag is want ze krijgt bij het minste al errorsquote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef mootie het volgende:
Bep vindt dat Kim zich momenteel als een achterlijke gedraagt.
Allemaal oppervlakkig geneuzelquote:Op zondag 19 februari 2023 19:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet.
Sport nog steeds met Moraima,
Deed playbackshow met Janet
Nagels overgenomen van Mexx, leuke gesprekken met verschillende dames gehad daarbij.
Leert naaien van Esther en Janet.
En dan vergeet ik vast nog meer.
ik zal haar niet missen met dat binnensmonds gemompel of keihard geschreeuwquote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Allemaal oppervlakkig geneuzel
Met Morrie loopt ze altijd, en dat is puur op sport.
Mexx is weg en de rest wat je noemt is met mensen waar ze oppervlakkige contacten mee heeft
Wendy was haar vriendin riep ze altijd ,
Kim heeft ook geen contact met Wanda
Alles wat Kim in contact met mensen doet heeft te maken met naaien,sporten, nagels of anders
Kim heeft alleen Jeff waar ze alles aan kwijt kan
Heeft ze zelf gedaan
Bep ergert zich ook vreselijk aan het pik, kaulo, maat etc.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Eigenlijk volkomen ongeschikt voor een programma waarbij elimineren orde van de dag is want ze krijgt bij het minste al errors
Van mij mag ze weg . Kim is de schaduw van Jeff, nietszeggend en oppervlakkig .quote:Op zondag 19 februari 2023 19:30 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ik zal haar niet missen met dat binnensmonds gemompel of keihard geschreeuw
ik vind zoe een stookster en stoorzenderquote:Op zondag 19 februari 2023 19:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoe is allesbehalve een grijze muis
Maar geen grijze muis, en dat was het puntquote:Op zondag 19 februari 2023 19:33 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik vind zoe een stookster en stoorzender
dat bedoel ik dus!quote:Op zondag 19 februari 2023 19:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar geen grijze muis, en dat was het punt
Dan gaat ie zelf weg , ook goedquote:Op zondag 19 februari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk niet dat GJ Isaacweg gaat krijgen
Je ziet ook dat ze haar ergernis amper meer kan verbergen en dat snap ik wel. Babs is er het type niet naar maar je kan haar ook gewoon plagen met die woorden. Iedere keer heel nadrukkelijk zulke taal gebruiken als je tijdens verdienopdrachten tegen haar praat. Verder is dat hoe zij praat en daar is niks mis mee. Dat je je eraan ergert is een ander verhaal zoals ik dus al zei.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Bep ergert zich ook vreselijk aan het pik, kaulo, maat etc.
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gisteren heeft hij nog uren verteld wat hij allemaal tegen Jeff zou willen zegge en waarom hij weg moest
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:37 schreef Flow3r het volgende:
Nu Isaac weer in kamer 2
vind het wel vermakelijk
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Whût?? Imadiedie.. "Ok, Iek ou mijn oeren en okgen open, als iek iets hoer lat iek et weten..."![]()
Snitch...
[ afbeelding ]
Waardeloos iddquote:Op zondag 19 februari 2023 19:39 schreef Judiwi het volgende:
Ggeluid is bar slecht als er gefluisterd wordt
Isaac kan toch altijd makkelijk anticiperen op nieuwe situaties?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:40 schreef Flow3r het volgende:
Wel mooi dat Isaac ook eens in de rats zit voor de verandering
Aardappel,groente vleesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het eten is kut , Janet kookt het lekkerst
Volgens JW dan he
Nee, dus dat stukje vind ik dan ook apartquote:Op zondag 19 februari 2023 19:41 schreef Seattle het volgende:
Maar ik zou dus never nooit niet Zoe bij wat dan ook maar betrekken.
ze vergeten 1 dingquote:Op zondag 19 februari 2023 19:43 schreef Seattle het volgende:
Maar het wordt dus Jeff als er maar 1 iemand op gaat
Er hangt voor iedereen veel van afquote:Op zondag 19 februari 2023 19:42 schreef Seattle het volgende:
Grappig hoe mensen dan ineens keihard over iets onbenulligs gaan praten. Valt niet op, hoor
zo kan ikhem nie serieus nemenquote:
Ik denk dat Jappie ook voor Isaac zou gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 19:44 schreef Seattle het volgende:
Het zou toch wat zijn als Jasper Jeff naar huis stuurt
ik kan hem sowieso niet serieus nemenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
zo kan ikhem nie serieus nemen
en op de stemdag gaat jannet er uit ofzo
zo gaan die dingen
Is maar afwachten of er morgen eliminatie is, misschien pas woensdagquote:Op zondag 19 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik hoop dat GJ zijn eigen graf graaft
morgen naar huis
eliminatie is op 1 na op maandag geweestquote:Op zondag 19 februari 2023 19:47 schreef Loveable het volgende:
[..]
Is maar afwachten of er morgen eliminatie is, misschien pas woensdag
Oh.. nja kan het toch niet zien.. dus benieuwd wie er naar huis is als ik de streams weer aanzetquote:Op zondag 19 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
eliminatie is op 1 na op maandag geweest
Misschien toch maar eens kijken naar dat sporten met Moraima, die hebben leuke gesprekken samen. Zowel over het spel als over hoe ze thuis leven. Ik zei ook niet dat Kim en Mexx goed waren samen, maar dat Kim nu Mexx weg is de nagels overgenomen heeft en daarbij leuke gesprekken met verschillende mensen heeft. Daarbij: Bern janken om Sasha, Kim troost hem, Martin janken om Mexx (en andersom toen die er nog was), Kim troost hen, Eunice janken omdat ze danspasjes vergat, Kim troost haar.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Met Morrie loopt ze altijd, en dat is puur op sport.
Mexx is weg en de rest wat je noemt is met mensen waar ze oppervlakkige contacten mee heeft
Wendy was haar vriendin riep ze altijd ,
Kim heeft ook geen contact met Wanda
Alles wat Kim in contact met mensen doet heeft te maken met naaien,sporten, nagels of anders
Kim heeft alleen Jeff waar ze alles aan kwijt kan
Heeft ze zelf gedaan
jawel?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens kijken naar dat sporten met Moraima, die hebben leuke gesprekken samen. Zowel over het spel als over hoe ze thuis leven. Ik zei ook niet dat Kim en Mexx goed waren samen, maar dat Kim nu Mexx weg is de nagels overgenomen heeft en daarbij leuke gesprekken met verschillende mensen heeft. Daarbij: Bern janken om Sasha, Kim troost hem, Martin janken om Mexx (en andersom toen die er nog was), Kim troost hen, Eunice janken omdat ze danspasjes vergat, Kim troost haar.
De stelling dat Kim sinds haar verkering met Jeff naar niemand anders omkijkt is dus gewoon niet juist.
Dat ze veel van die gesprekken voert tijdens genoemde bezigheden lijkt me geen punt. Er zijn er die dat hele dagen hangend in dat ei, op de slaapkamers of op de kussens buiten doen.
Snap niet wat Wanda in dit verhaal doet, wel dat ze daar niet mee optrektMaar over Wanda gesproken; die riep altijd dat ze Wendy een crackhoer vond en moet je d'r nu zien slijmen bij haar. Dat vriendschappen toch niet zo goed blijken te zijn na verloop van tijd kan net zo goed als wanneer er vriendschappen ontstaan tussen figuren die voorheen elkaars 'vijanden' waren.
Jij hebt het over oppervlakkige gesprekjes , ik heb het over de diepere gesprekken , en die voert Kim nietquote:Op zondag 19 februari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien toch maar eens kijken naar dat sporten met Moraima, die hebben leuke gesprekken samen. Zowel over het spel als over hoe ze thuis leven. Ik zei ook niet dat Kim en Mexx goed waren samen, maar dat Kim nu Mexx weg is de nagels overgenomen heeft en daarbij leuke gesprekken met verschillende mensen heeft. Daarbij: Bern janken om Sasha, Kim troost hem, Martin janken om Mexx (en andersom toen die er nog was), Kim troost hen, Eunice janken omdat ze danspasjes vergat, Kim troost haar.
De stelling dat Kim sinds haar verkering met Jeff naar niemand anders omkijkt is dus gewoon niet juist.
Dat ze veel van die gesprekken voert tijdens genoemde bezigheden lijkt me geen punt. Er zijn er die dat hele dagen hangend in dat ei, op de slaapkamers of op de kussens buiten doen.
Snap niet wat Wanda in dit verhaal doet, wel dat ze daar niet mee optrektMaar over Wanda gesproken; die riep altijd dat ze Wendy een crackhoer vond en moet je d'r nu zien slijmen bij haar. Dat vriendschappen toch niet zo goed blijken te zijn na verloop van tijd kan net zo goed als wanneer er vriendschappen ontstaan tussen figuren die voorheen elkaars 'vijanden' waren.
hij zal toch wel doen wat wanda wil !?quote:Op zondag 19 februari 2023 19:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat Jappie ook voor Isaac zou gaan
Ze heeft het ook altijd over een buddy en als individu is het geen hoofdpersonagequote:Op zondag 19 februari 2023 19:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van mij mag ze weg . Kim is de schaduw van Jeff, nietszeggend en oppervlakkig .
Kim is hartstikke lief, zorgzaam, positief, kan van alles. Ze lacht vaak (okee oorverdovend hard) om zichzelf en haar dyslectie en dyscalculie. Lekke sportief, behulpzaam.quote:Op zondag 19 februari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
hoop het..geen idee hoe andere sites beetje denkenquote:Op zondag 19 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
GJ heel NL wil Jeff eruit hebben
![]()
![]()
Wat heeft hij het mis![]()
Jeff staat nog steeds op nummer 1 op de meeste sitesquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
hoop het..geen idee hoe andere sites beetje denken
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2023 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff staat nog steeds op nummer 1 op de meeste sites
2 is Wendy
GJ onderaan
Babs iets onder het midden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |