Sasha doet alles in slowmotion behalve wisselen van mood.. in een mum is ze chagrijnig.. let maar op zo meteen.. zal dan niet lang duren voordat haar hele gezicht op onweer staat.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:45 schreef Seattle het volgende:
Het is net alsof Sasha in de slow Motion danst
dat kunnen er zeker meer dan een paar zijn!quote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Over wie hebben Jeff en Kim het nu? Ik hoorde ze zeggen “ik kan niet tegen zulke sneaky mensen”
echt vreselijk....quote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Korak het volgende:
Wat zijn ze voor iets vreselijks aan 't doen![]()
tv-materiaal ophoesten zo te zien
Jeff zijn houding is ook ineens heel andersquote:Op zondag 19 februari 2023 14:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat kunnen er zeker meer dan een paar zijn!
Oké ging dus over Zoëquote:Op zondag 19 februari 2023 14:50 schreef puzziepie het volgende:
GJ en zoe over Kim ?
Zoe:'Ik heb het gevoel dat zij iets weet, want ze is ook ineens veel rustiger'
GJ:' Nee dat komt omdat jij iets weet wat zij niet weet'
[ afbeelding ]
Terwijl Kim net tegen Jeff praat over Zoe? Die achterbaks/sneaky lult oid
Dat zag ik ook , zie mijn post van net. Volgens mij ging het over Zoe? Terwijl Zoe het net over Kim had. (volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Over wie hebben Jeff en Kim het nu? Ik hoorde ze zeggen “ik kan niet tegen zulke sneaky mensen”
Volgens mij over Zoe en GJquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Toch wel grappig, Kim doet al maanden precies hetzelfde maar dat magquote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel
Ik vind carnaval vreselijkquote:Op zondag 19 februari 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
Vieze ratten, het komt allemaal door haar?
Ik zit trouwens met verbazing terug te lezen. Wat een gezeik en geklaag over een leuk middagje.
Ze gebruiken dezelfde 'tactieken' als Ice,Marciano,Jeff . Dus in die zin zie ik niets nieuwsquote:Op zondag 19 februari 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.
Ja dat valt ook op iedere keer over iets anders beginnen. Nu doet iedereen dat daar maar gisteren wat het wel heel opvallend in K2.. zeker ook dat er Jasper en Wanda bij stonden.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.
Gert-Jan en zijn groepje willen Kim eruit om Jeffrey pijn te doen. Hij heeft nu al veel medestanders. Ze zijn al dagen plannen aan het maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.
Ik zeg al ze doen het allemaal maar ik denk als ze gewoon blijven met wat ze van plan waren.. Ima of Rupert dan doorbreken ze dat groepje.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde 'tactieken' als Ice,Marciano,Jeff . Dus in die zin zie ik niets nieuws
Mooi! Het wordt tijd dat er iets gebeurdquote:Op zondag 19 februari 2023 14:59 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Gert-Jan en zijn groepje willen Kim eruit om Jeffrey pijn te doen. Hij heeft nu al veel medestanders. Ze zijn al dagen plannen aan het maken.
Dat is zeker zo.. daar kan hij niemand van beschuldigen hij doet zelf niet anders.. in december en januari hadden Kim en Jeff alle pijlen op Babette gericht.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Ik snap prima dat ze op Kim willen , het is een spel en datzelfde doet groep Jeff.Ice etc al vanaf het begin
Ja precies , maar wat Jeff en zijn maatjes doen is zelf iedere keer op het laatste een losse flodder stemmen zodat ze nooit zelf als 'schuldige' kunnen worden gezien.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is zeker zo.. daar kan hij niemand van beschuldigen hij doet zelf niet anders.. in december en januari hadden Kim en Jeff alle pijlen op Babette gericht.
oh, ik vind het er juist wel lekker uitzien. Een soort gadogado, maar dan op een witte boterhamquote:Op zondag 19 februari 2023 15:08 schreef Loveable het volgende:
Wit brood met ei,taugé en pindasaus vreemd combi
Ben ik het volledig mee eensquote:Op zondag 19 februari 2023 15:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja precies , maar wat Jeff en zijn maatjes doen is zelf iedere keer op het laatste een losse flodder stemmen zodat ze nooit zelf als 'schuldige' kunnen worden gezien.
Bommetjes gooien zodat twee groepen elkaar wantrouwen en ondertussen zelf de onschuld uithangen
Ik vind het leuk om te zien dat er steeds meer mensen zijn die het doorzien en die ook nog eens steeds leuker met elkaar klikken
Zal ook wel smaken hoorquote:Op zondag 19 februari 2023 15:09 schreef Verida het volgende:
[..]
oh, ik vind het er juist wel lekker uitzien. Een soort gadogado, maar dan op een witte boterham
Noemen ze gado gadoquote:Op zondag 19 februari 2023 15:08 schreef Loveable het volgende:
Moet gado gado voorstellen.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:08 schreef Loveable het volgende:
ziet er gewoon lekker uit, verse spullen, lekker gekookt eitje en een draai eraan gegevenquote:
Geloof het pas als het zover is.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:59 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Gert-Jan en zijn groepje willen Kim eruit om Jeffrey pijn te doen. Hij heeft nu al veel medestanders. Ze zijn al dagen plannen aan het maken.
Bommetjes gooien , groepjes tegen elkaar opzetten en ze het laten uitvechten en dan zelf op de achtergrond blijven en controle willenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef cinsan het volgende:
snap niks meer van de bro s , die wilden toch ook jef alias cheng eruit hebben
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:20 schreef puzziepie het volgende:
Sas gaat iig niet mee
[ afbeelding ]
het is wel heel lekker zo te zienquote:
Het is net als met dat andere groepje(Jeff,Ice,Marciano) : je weet het nooit, het gaat uiteindelijk altijd andersquote:Op zondag 19 februari 2023 15:26 schreef cinsan het volgende:
gaat groepje gj en co nog voor jef of kim
hoor jef nu juist zeggen dat hij mee op sas stemt met rupi , ima en morriequote:Op zondag 19 februari 2023 15:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is net als met dat andere groepje(Jeff,Ice,Marciano) : je weet het nooit, het gaat uiteindelijk altijd anders
Maar ik hoop dat groep GJ,Wanda etc eindelijk gaan samenwerken en iemand van die andere groep op de stip zetten. Het wordt tijd dat er iets gaat veranderen
Maar wat Jeff zegt is dat is dus bommetjes gooienquote:Op zondag 19 februari 2023 15:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
hoor jef nu juist zeggen dat hij mee op sas stemt met rupi , ima en morrie
is hij goed inquote:Op zondag 19 februari 2023 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat Jeff zegt is dus bommetjes gooien
Nu zegt ie weer dat hij op Bern gaat..quote:Op zondag 19 februari 2023 15:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar wat Jeff zegt is dat is dus bommetjes gooien
Ja precies, bommetjes gooienquote:Op zondag 19 februari 2023 15:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nu zegt ie weer dat hij op Bern gaat..
samen met de bro squote:Op zondag 19 februari 2023 15:33 schreef mangalie het volgende:
[..]
Nu zegt ie weer dat hij op Bern gaat..
Vast welquote:Op zondag 19 februari 2023 15:39 schreef Thorelf het volgende:
kunnen ze nou niets verzinnen om die Wanda eruit te krijgen?
De beslissing wordt toch pas gemaakt als ze op de stip staan voor het knopjes drukken, met wie ze een uur eerder ruzie hebben gehad of aan wie ze de tyfus hebben.. nix met strategie te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:39 schreef greysbones het volgende:
Alle plannetjes weer in de prullenbak
Ook over Kim. Dat ze nu al para is laat staan als ze achter het plan komt.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:44 schreef greysbones het volgende:
Over wie lopen ze te smoezen in de keuken
Gj en Babs
gaat dat plan nog wel doorquote:Op zondag 19 februari 2023 15:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ook over Kim. Dat ze nu al para is laat staan als ze achter het plan komt.
Ze zijn erg verwarrend aan het pratenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:50 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Ook over Kim. Dat ze nu al para is laat staan als ze achter het plan komt.
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn erg verwarrend aan het praten
Ook over break and bedfast(Babs)
Ik had het idee dat het over Babs en GJ haddenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Niet te volgen joh die bro's en wannabe-bro.
De ervaring is dat het vrijwel altijd anders gaat zijnquote:
Alleen is Jappie allang (terecht) klaar met de grillige onbetrouwbare Jeffquote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff pakte dit wel slim aan door gewoon een normaal koffieleuterig gesprekje aan te knopen met Jappie. Vervolgens loopt ie gewoon feitelijk glashard tegen je te liegen omdat hij niet weet dat jij bepaalde informatie hebt. KimD wil gelijk verhaal gaan halen want kan er niet mee omgaan in haar hoofd. Ergens ook wel een mooie eigenschap trouwens maar staaks haaks op deelname aan zo een programma. Moet je nagaan terwijl ze beste maatjes waren icm die totale groep van toen in het begin.
Hij denkt van allesquote:Op zondag 19 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Denkt Martin dat hij rapper is, de hele dag door is hij aan het rappen
Hij is aan het oefenen, evenement singersongwriter.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Is echt de hele dag al aan het rappen die mallootquote:
Het is carnaval en dan mag datquote:Op zondag 19 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
Kim is net al verhaal gaan halen bij GJ en Zoe, maar die ontkenden alles.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
Jeff pakte dit even slim aan door gewoon een normaal koffieleuterig gesprekje aan te knopen met Jappie. Vervolgens loopt ie gewoon feitelijk glashard tegen je te liegen omdat hij niet weet dat jij bepaalde informatie hebt. KimD wil gelijk verhaal gaan halen want kan er niet mee omgaan in haar hoofd. Ergens ook wel een mooie eigenschap trouwens maar staaks haaks op deelname aan zo een programma. Moet je nagaan terwijl ze beste maatjes waren icm die totale groep van toen in het begin.
Dit. Ze zijn twee weken "maatjes" geweest toen had Jappie hem al doorquote:Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen is Jappie allang (terecht) klaar met de grillige onbetrouwbare Jeff
Als er iemand onbetrouwbaar is dan is dat Jasper wel.quote:Op zondag 19 februari 2023 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Alleen is Jappie allang (terecht) klaar met de grillige onbetrouwbare Jeff
quote:Op zondag 19 februari 2023 15:56 schreef Dotteke het volgende:
jef is nog ergerquote:Op zondag 19 februari 2023 15:59 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Als er iemand onbetrouwbaar is dan is dat Jasper wel.
Het is ook niet mijn soort muziekquote:
Dat zou mooi zijn,quote:
En het borrelnootje voor JWquote:Op zondag 19 februari 2023 16:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Kunnen ze een nieuwe wasmachine kopen en het
Half jaar feest mee betalen
Ze lopen aardig binnen.quote:
Totdat ze begint te lachen, dan krijg je spijt van 'volume up'quote:Op zondag 19 februari 2023 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Typisch.. bij de Waffelstreams moet altijd het geluid 10x omhoog, dat kutwijf staat standaard op low
Ze is wel meer kwijt.. in haar bovenkamerquote:Op zondag 19 februari 2023 16:16 schreef puzziepie het volgende:
Mirthe is haar tekst al een week kwijt
Una Paloma Postaaaaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:09 schreef Harry het volgende:
De bro's noemen iemand Postduif. Is dat Zoe ?
Welke tekst?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is wel meer kwijt.. in haar bovenkamer
Ice komt binnen en gelijk een ander onderwerp,,,quote:Op zondag 19 februari 2023 16:25 schreef puzziepie het volgende:
Gevaarlijke gametalk dit![]()
Martin en nu Ice aan het checken
[ afbeelding ]
Bij Martin net ookquote:Op zondag 19 februari 2023 16:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ice komt binnen en gelijk een ander onderwerp,,,
Jappie is voor Jeff een matennaaier geblekenquote:Op zondag 19 februari 2023 15:59 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Als er iemand onbetrouwbaar is dan is dat Jasper wel.
In dit stuk vind ik Jeff juist de matennaaierquote:Op zondag 19 februari 2023 16:32 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jappie is voor Jeff een matennaaier gebleken
[ afbeelding ]
Jeff gedraagt zich als een onuitstaanbare narcist
[ afbeelding ]
jeff naait zichzelf hiermee jappie een anderquote:Op zondag 19 februari 2023 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit stuk vind ik Jeff juist de matennaaier
Jeff naait al vanaf het begin mensen , incl zijn 'vriend'quote:Op zondag 19 februari 2023 16:35 schreef Thorelf het volgende:
[..]
jeff naait zichzelf hiermee jappie een ander
Ik moest grinnikenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:37 schreef greysbones het volgende:
Weer een lullige opmerking over Esther
Als grapje
Is het een zenuwtrekje of heeft hij echt kriebel in zijn keel vraag ik me al een poosje afquote:
Ik weet nog bij UTO kreeg iedereen ook last van zijn keel en huidquote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is het een zenuwtrekje of heeft hij echt kriebel in zijn keel vraag ik me al een poosje af
Zenuwticquote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Is het een zenuwtrekje of heeft hij echt kriebel in zijn keel vraag ik me al een poosje af
Ik mag die gast welquote:Op zondag 19 februari 2023 16:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind GJ alles behalve grappig
quote:Op zondag 19 februari 2023 16:43 schreef 5thencounter het volgende:
Gertje weet ook dat Trolletje Martin over 15min naar zijn "Bro's" Isijk&Marcie holt
Dat vind ik zo'n modegelulquote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb gevonden wat ik zocht, zegt Martin en dat is mijzelf
Dat maakt het ook wel grappig, we hebben allemaal onze eigen mensen die we graag hoog willen zien eindigen en de mensen waar we onze bedenkingen of ergernissen aan hebbenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja, ik kan anderen weer niet aan (Eunice en Erik)
Geen Mexx?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:44 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb gevonden wat ik zocht, zegt Martin en dat is mijzelf
quote:
Inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2023 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat maakt het ook wel grappig, we hebben allemaal onze eigen mensen die we graag hoog willen zien eindigen en de mensen waar we onze bedenkingen of ergernissen aan hebben
Hoop dat hij door de mand valt en ze massaal op hem gaan..... goh hij zou stijl achterover slaanquote:Op zondag 19 februari 2023 16:43 schreef greysbones het volgende:
Snapt GJ nu wel dat hoe meer hij er over lult dat mensen zeggen dat ze lullen hij steeds minder geloofwaardig overkomt
Ik hoop dat hij zelf de proef wil doen. En dat het helemaal mis gaatquote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Hoop dat hij door de mand valt en ze massaal op hem gaan..... goh hij zou stijl achterover slaan
Ze zijn allemaal hetzelfde wat dat stemgelul betreft Op beide streams nu gelul daarover.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef Thorelf het volgende:
[..]
Hoop dat hij door de mand valt en ze massaal op hem gaan..... goh hij zou stijl achterover slaan
Ja slim zorgen dat je met de sterksten overblijftquote:Op zondag 19 februari 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Sterk punt van Gertje, uiteindelijk moeten er alleen mensen blijven die geld binnenhalen.. hij denkt daar één van te zijn
maar dan moet het wel echt!! mis gaanquote:Op zondag 19 februari 2023 16:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij zelf de proef wil doen. En dat het helemaal mis gaat
In principe is niemand daar een slecht mens, maar ze zitten in een spel.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Inderdaaden ik begrijp wel waarom mensen hen oké vinden, maar het zijn gewoon niet mijn types. Dan stel ik mezelf zo voor in de loods (vind ik soms leuk) en dan denk ik "ja met die zou ik botsen"
Genietenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
maar dan moet het wel echt!! mis gaan
Zie je haar al dansen dan?quote:
waarom dan niet een zoe enz eruitquote:Op zondag 19 februari 2023 16:47 schreef 5thencounter het volgende:
Aha.. Sterk punt van Gertje, uiteindelijk moeten er alleen mensen blijven die geld binnenhalen.. hij denkt daar één van te zijn
Ja en ze zitten op elkaar strot en we zien al hun slechte gewoontes. Dingen die je normaal thuis verborgen kan houden voor de buitenwereld.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe is niemand daar een slecht mens, maar ze zitten in een spel.
Ik heb wel mijn bedenkingen bij een aantal mensen ,maar dat heeft puur met het spel te maken.
De meesten kunnen na dit programma nog prima met elkaar overweg . Bij UTO zagen ze elkaar na het programma ook nog regelmatig
Jeff zit daar voor zichzelf en is aan het schakelen want vertrouwt eigenlijk alleen KimDquote:Op zondag 19 februari 2023 16:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In dit stuk vind ik Jeff juist de matennaaier
Een stuk of 4 achter elkaar zou leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2023 16:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ze praten wel in kringetjes.
Hupsaké, gooi er een liedje tegenaan
Dan vallen er bepaalde loodsbewoners dood neerquote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Een stuk of 4 achter elkaar zou leuk zijn
Moraima liep nu al te hijgen als een ouwe beerquote:Op zondag 19 februari 2023 16:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan vallen er bepaalde loodsbewoners dood neer
Dat blijft de vraag.. tot nu toe zijn ze vreselijk sociaal correct nog.. de dikke, langzame, kreupele, zieke, ouwe.. worden "ontzien" .. tot straks het kwartje valt en die ¤900.000 pegels dichter in beeld komenquote:
Aankomende maandag en anders die week eropquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef Flow3r het volgende:
Gooi die eliminatie er dan NU in , ipv voorspelbaar maandag of dinsdag zoals ze verwachten
Dat bedoel ikquote:Op zondag 19 februari 2023 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moraima liep nu al te hijgen als een ouwe beer
Jeffs woorden: 'Ik ben de enige echte winnaar maar ik kan dit niet winnen'quote:Op zondag 19 februari 2023 16:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeff zit daar voor zichzelf en is aan het schakelen want vertrouwt eigenlijk alleen KimD
Waarbij het groepje eromheen afbrokkelt omdat ie het daar zelf ook naar gemaakt heeft
Wandaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft zijn conclusie allang getrokken , zegt hij ook al vanaf het begin en dan weer vrolijk verder stoken.
De postduif -------> wie is dat?
denk zoequote:Op zondag 19 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Isaac heeft zijn conclusie allang getrokken , zegt hij ook al vanaf het begin en dan weer vrolijk verder stoken.
Zoe?quote:Op zondag 19 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Wandaquote:Op zondag 19 februari 2023 16:56 schreef puzziepie het volgende:
Mensen tegen elkaar uitspelen en zelf kijken op een afstand zonder zijn handen vies hoeven te makenquote:Op zondag 19 februari 2023 16:55 schreef Harry het volgende:
Isaac is furieus. Hij wil er iemand van de andere groep erop.
Hij roept, en roept, maar doet zelf niets.
Precies dat!quote:Op zondag 19 februari 2023 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mensen tegen elkaar uitspelen en zelf kijken op een afstand zonder zijn handen vies hoeven te maken
Dit zei Jeff precies.quote:Op zondag 19 februari 2023 16:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jeffs woorden: 'Ik ben de enige echte winnaar maar ik kan dit niet winnen'
Jeff had een hele leuke tijd kunnen hebben maar hij heeft de grote fout gemaakt om een 'relatie' te krijgen met iemand die compleet het tegenovergestelde is van wat hij is en wil.
Die zit bij de laatste 10quote:Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef Flow3r het volgende:
Hoop zo dat 1 van de bro's eruit getieft wordt, liefst isaac
Babs sowieso , maar aan de andere kant is alles wat Isaac zegt ook totaal niet te vertrouwen .quote:Op zondag 19 februari 2023 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda
Maar hij wil GJ Babs of Zoe erop
Daar hadden Jeff en tiano het net overquote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babs sowieso , maar aan de andere kant is alles wat Isaac zegt ook totaal niet te vertrouwen .
Hij bespeelt Jeff ook
Nee door zoequote:Op zondag 19 februari 2023 17:00 schreef Thorelf het volgende:
volgens mij zijn ze door isaac op jeff en kim gegaan!
Hij zegt dit soort dingen vaker en dat wat ik zei zegt hij ook vaakquote:Op zondag 19 februari 2023 16:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit zei Jeff precies.
[ afbeelding ]
Wendy heeft hem dat ook duidelijk proberen te maken , niet gelukt blijkt nu welquote:Op zondag 19 februari 2023 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar hadden Jeff en tiano het net over
Dat Isaak overal meelult
Wat dit betreft welquote:Op zondag 19 februari 2023 17:03 schreef puzziepie het volgende:
Die Etos trut moet gewoon haar bek houden .
Ik snap het wel , Wanda is lastig , Jeff heeft geen grip op haar.
Ik begin Wanda wel steeds leuker te vinden
Gelukkig nietquote:Op zondag 19 februari 2023 17:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Wat dit betreft wel
ze laat zich niet in de hoek zetten door jeff
Nee dat denk ik niet, al mag Esther per direct weg van mij. Maar die zal nog wel van nut zijn om de een of andere onduidelijke redenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:09 schreef Flow3r het volgende:
Het zal allemaal welGaat waarschijnlijk weer met een sisser aflopen en Esther of Moraima zal de lul wel zijn
Rupie stemt altijd met hun mee , of doet wat zij willen dat hij gaat doenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:11 schreef Judiwi het volgende:
Als Rupie dit x niet mee stemt met de ice en marciano, komt hij op de stip
Wat denk jij dan? Ik denk dat ze Kim tegen Esther gaan zetten, of tegen Moraima, zodat ze mag blijvenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, al mag Esther per direct weg van mij. Maar die zal nog wel van nut zijn om de een of andere onduidelijke reden
Ik hoop dat ze nog iets kunnen verzinnen waardoor alle plannetjes in het water vallen.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rupie stemt altijd met hun mee , of doet wat zij willen dat hij gaat doen
rupi , ima en morrie gaan op sasquote:Op zondag 19 februari 2023 17:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Rupie stemt altijd met hun mee , of doet wat zij willen dat hij gaat doen
rupi wil manager worden in maart sasha ookquote:Op zondag 19 februari 2023 17:19 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Zo dom, de oudjes met eunice en mirthe gaan allen op rupie
Ik denk wel dat ze rekening houden met degene die op de stip staat, maar ik denk ook dat achter/febo/kamer5/de hemel een keer klaar is met de agressie en grillen van Jeff. Want dat bedoel je toch? Dat de febo daar rekening mee houdt? Ik denk dat zelf trouwens ook. De febo bepaald uiteindelijk hoe/wie en watquote:Op zondag 19 februari 2023 17:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wat denk jij dan? Ik denk dat ze Kim tegen Esther gaan zetten, of tegen Moraima, zodat ze mag blijven
dat zijn er 2quote:Op zondag 19 februari 2023 17:22 schreef Harry het volgende:
Martin zegt, dat alle meiden van K3 Zoe weg willen hebben.
3 als je Bern meerekent.quote:
Febo of niet, ik denk niet dat ze nu al een zogenaamde smaakmaker er uit willen hebben, zo veel bewoners ergeren zich al tijden aan Jeff, Martin, Isaac etc en die zijn zogenaamd te sterk en zullen 'opdrachten winnen ", nou en ? Wie niet waagt... Dan zetten ze toch een Martin tegenover Isaac als het een duel wordt ? En bij geen duel, laat Isaac het maar eens doen, Martin bijvoorbeeld heeft al vaker gefaald met zijn hoge IQ en fotografisch geheugen, hij kon niet eens een zin onthouden en doorgevenquote:Op zondag 19 februari 2023 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze rekening houden met degene die op de stip staat, maar ik denk ook dat achter/febo/kamer5/de hemel een keer klaar is met de agressie en grillen van Jeff. Want dat bedoel je toch? Dat de febo daar rekening mee houdt? Ik denk dat zelf trouwens ook. De febo bepaald uiteindelijk hoe/wie en wat
Maar er is ook een groep mensen die denken dat de febo zich niets bepaald en dat ik een complotdenker ben![]()
Ik sta daar iets anders in.
Als er geen inmenging van de febo zou zijn dan zou dit hele spel al heel anders verlopen natuurlijk.quote:Op zondag 19 februari 2023 17:27 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Febo of niet, ik denk niet dat ze nu al een zogenaamde smaakmaker er uit willen hebben, zo veel bewoners ergeren zich al tijden aan Jeff, Martin, Isaac etc en die zijn zogenaamd te sterk en zullen 'opdrachten winnen ", nou en ? Wie niet waagt... Dan zetten ze toch een Martin tegenover Isaac als het een duel wordt ? En bij geen duel, laat Isaac het maar eens doen, Martin bijvoorbeeld heeft al vaker gefaald met zijn hoge IQ en fotografisch geheugen, hij kon niet eens een zin onthouden en doorgeven![]()
Hoezo ontspringen die steeds de dans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |