Sasha doet alles in slowmotion behalve wisselen van mood.. in een mum is ze chagrijnig.. let maar op zo meteen.. zal dan niet lang duren voordat haar hele gezicht op onweer staat.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:45 schreef Seattle het volgende:
Het is net alsof Sasha in de slow Motion danst
dat kunnen er zeker meer dan een paar zijn!quote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Over wie hebben Jeff en Kim het nu? Ik hoorde ze zeggen “ik kan niet tegen zulke sneaky mensen”
echt vreselijk....quote:Op zondag 19 februari 2023 14:51 schreef Korak het volgende:
Wat zijn ze voor iets vreselijks aan 't doen![]()
tv-materiaal ophoesten zo te zien
Jeff zijn houding is ook ineens heel andersquote:Op zondag 19 februari 2023 14:50 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat kunnen er zeker meer dan een paar zijn!
Oké ging dus over Zoëquote:Op zondag 19 februari 2023 14:50 schreef puzziepie het volgende:
GJ en zoe over Kim ?
Zoe:'Ik heb het gevoel dat zij iets weet, want ze is ook ineens veel rustiger'
GJ:' Nee dat komt omdat jij iets weet wat zij niet weet'
[ afbeelding ]
Terwijl Kim net tegen Jeff praat over Zoe? Die achterbaks/sneaky lult oid
Dat zag ik ook , zie mijn post van net. Volgens mij ging het over Zoe? Terwijl Zoe het net over Kim had. (volgens mijquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Over wie hebben Jeff en Kim het nu? Ik hoorde ze zeggen “ik kan niet tegen zulke sneaky mensen”
Volgens mij over Zoe en GJquote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:49 schreef lojanda het volgende:
Toch wel grappig, Kim doet al maanden precies hetzelfde maar dat magquote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker maar ik denk van wel
Ik vind carnaval vreselijkquote:Op zondag 19 februari 2023 14:55 schreef mootie het volgende:
Vieze ratten, het komt allemaal door haar?
Ik zit trouwens met verbazing terug te lezen. Wat een gezeik en geklaag over een leuk middagje.
Ze gebruiken dezelfde 'tactieken' als Ice,Marciano,Jeff . Dus in die zin zie ik niets nieuwsquote:Op zondag 19 februari 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.
Ja dat valt ook op iedere keer over iets anders beginnen. Nu doet iedereen dat daar maar gisteren wat het wel heel opvallend in K2.. zeker ook dat er Jasper en Wanda bij stonden.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:54 schreef Ambrine het volgende:
[..]
Kim en Jeffrey beginnen eindelijk wat door te krijgen. Ze doelen op het gesmoes de hele dag door. Iedere keer als Kim erbij komt wordt er van onderwerp veranderd volgens haar. Kim denkt nu dat ze op Jeffrey gaan met de eliminatie.
Gert-Jan en zijn groepje willen Kim eruit om Jeffrey pijn te doen. Hij heeft nu al veel medestanders. Ze zijn al dagen plannen aan het maken.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:56 schreef lojanda het volgende:
[..]
Willen ze nu weer Kim of Jeff eruit hebben? Ik begrijp niet dat ze zo vaak wisselen. Waarom blijven ze niet bij het eerste plan om Ima of Rupert eruit te werken.. de rest komt later wel. Met die twee hebben ze veel meer kans dat het lukt.. JW zegt ook elke keer blijf bij het plan.
Ik zeg al ze doen het allemaal maar ik denk als ze gewoon blijven met wat ze van plan waren.. Ima of Rupert dan doorbreken ze dat groepje.quote:Op zondag 19 februari 2023 14:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gebruiken dezelfde 'tactieken' als Ice,Marciano,Jeff . Dus in die zin zie ik niets nieuws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |