SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Zonder wrijving geen glans
je zou zo maar zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat soort dingen zijn hier ook wel gebeurd met de onderbuurvrouw. Daar bereik je echt helemaal niets mee. Als die over de rooie is, heeft het weinig zin om ermee in discussie te gaan.
omdat jij een man bentquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom denk je daar nu ineens aan?
Ja, ga dan lekker in een commune wonen als je aandacht wilquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en iedereen afkraken die geen behoefte heeft om daarin mee te gaan
Mijn buurman heeft wel honden die hij een paar keer per dag moet uitlaten. Hij heeft ook caafs volgens mij, want ik hoor af en toe whieeeeep whieeeeeep als hij z'n deur open heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die van mij doet eens per week de deur open voor Picnic en verder hoor ik hem nooit
ergens lijkt me dat ook wel leuk maar dan wel zo een waar je zelf mag kiezen wanneer je gezellig wil gaan doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ga dan lekker in een commune wonen als je aandacht wil
Foqueville.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ga dan lekker in een commune wonen als je aandacht wil
Kan nog van alles zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft wel honden die hij een paar keer per dag moet uitlaten. Hij heeft ook caafs volgens mij, want ik hoor af en toe whieeeeep whieeeeeep als hij z'n deur open heeft.
goede baan, ambtenaartje, alleen, beetje hobbyen , niet geintreseerd zijn in de rest van de wereld.quote:
Het zit helaas in mensen dat ze altijd anderen willen domineren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ergens lijkt me dat ook wel leuk maar dan wel zo een waar je zelf mag kiezen wanneer je gezellig wil gaan doen
Ik vraag me altijd af of ze zich heel erg schaamt na zo'n skreeuwuitbarsting. Misschien gaat ze daarna aan de drank om dat te vergeten. En dan heeft ze een jointje nodig en komt er een dealert langs om dat te brengen en die blijft dan slapen.quote:
voornamelijk bij onzekere mensen en die zijn sowieso gevaarlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zit helaas in mensen dat ze altijd anderen willen domineren.
ik kan me zelf niet voorstellen dat het mensen zijn die dit soort keuzes maken vanuit geluk of voor geluk of whateverquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of ze zich heel erg schaamt na zo'n skreeuwuitbarsting. Misschien gaat ze daarna aan de drank om dat te vergeten. En dan heeft ze een jointje nodig en komt er een dealert langs om dat te brengen en die blijft dan slapen.Ze heeft ook een kind gehad, maar dat is door jeugdzorg afgenomen.
Mjah, het zit er ergens tussenin bij de buurman.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
goede baan, ambtenaartje, alleen, beetje hobbyen , niet geintreseerd zijn in de rest van de wereld.![]()
Verslaafd aan een hobby. Loopt rond op Fok!
Of bedoel je;
Uitkerings trekker, drinkt bier, doet alsof hij een baan heeft. Zit op Fok! Woont in een achterstands buurt.
Heeft mot met Hennie op het einde van de straat. Post in KLB over zijn avonturen hoe hij zo blij is dat hij niks van de avond ervoor kan herinneren.
Ik ben op punten onzeker en wil vooral met rust gelaten wordenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
voornamelijk bij onzekere mensen en die zijn sowieso gevaarlijk
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn buurman heeft wel honden die hij een paar keer per dag moet uitlaten. Hij heeft ook caafs volgens mij, want ik hoor af en toe whieeeeep whieeeeeep als hij z'n deur open heeft.
Nope. Een buurman probeert voor elkaar te krijgen dat ze uit huis wordt gezet, maar dat vind ik ook wel een kutidee eigenlijk. Ik heb liever dat ze goede hulp krijgt, maar ik ben bang dat ze niet het zelfinzicht heeft dat ze die nodig heeft.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik kan me zelf niet voorstellen dat het mensen zijn die dit soort keuzes maken vanuit geluk of voor geluk of whatever
Zag je bij Hitler en Stalin ook, dat trekje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zit helaas in mensen dat ze altijd anderen willen domineren.
Oke onzeker icm weinig zelfbewustheid?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op punten onzeker en wil vooral met rust gelaten worden
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zag je bij Hitler en Stalin ook, dat trekje.
Ik zie heel veel mini-Stalinnetjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zag je bij Hitler en Stalin ook, dat trekje.
ja eten zal ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bitterbal met tandpijn -------------------> [ afbeelding ]
Ja, die zijn ergquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke onzeker icm weinig zelfbewustheid?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nope. Een buurman probeert voor elkaar te krijgen dat ze uit huis wordt gezet, maar dat vind ik ook wel een kutidee eigenlijk. Ik heb liever dat ze goede hulp krijgt, maar ik ben bang dat ze niet het zelfinzicht heeft dat ze die nodig heeft.
Erg waar. Eigenlijk is weinig zelfbewust gewoon altijd shit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zijn erg![]()
Maarrrrrrm….zelfverzekerd en weinig zelfbewust is ook verschrikkelijk.
+1quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:40 schreef bitterbal het volgende:
ik ben heel erg zelfbewust en ook heel erg onzeker
Heilig Haagsje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef Haags het volgende:
Whahahaha volgens stemwijzer ligt mijn keuze op CDA en de tweede is 50plus.
Joeeee
Ik heb een collega die zegt dat ze enorm introvert is. Maar ze gedraagt juist enorm extravert.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef Crack_ het volgende:
Als in, ik ken mensen die dat over zichzelf zeggen waarvan ik denk ??????? lolwtf
en zou al bang zijn dat ik dan zelf bij die groep zou horen
Dit zijn vaak saaie stoffige mannen die iedereen omver lopen in de supermarkt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die zijn erg![]()
Maarrrrrrm….zelfverzekerd en weinig zelfbewust is ook verschrikkelijk.
Ben een keer Stalin genoemd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie heel veel mini-Stalinnetjes
Ik heb altijd het idee dat iedereen in de supermarkt gewoon stug zijn koers aanhoudt en ik de enige ben die tussen iedereen door loopt te slalommenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zijn vaak saaie stoffige mannen die iedereen omver lopen in de supermarkt.
Oh dat kan ik ook best goed en dat vloeit voort uit sociaal ongemak. Grappig clowntje uithangen is de meest makkelijke en minst persoonlijke rol die ik me kan aannemen. Wel het meest vermoeiendquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zegt dat ze enorm introvert is. Maar ze gedraagt juist enorm extravert.
vertel ons allesquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben een keer Stalin genoemd.
Daar ben ik niet trots op
50plus, checks out?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:42 schreef Haags het volgende:
Whahahaha volgens stemwijzer ligt mijn keuze op CDA en de tweede is 50plus.
Joeeee
Gewoon naar hun manager doorsturen dat ze cursus begrijpend lezen moeten gaan doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef kwiwi het volgende:
Schrijf je een for dummies handboek voor collega's, komen ze nog met vragen waarvan de antwoorden daar gewoon precies zo in uitgelegd staan. LEZEN.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef kwiwi het volgende:
Schrijf je een for dummies handboek voor collega's, komen ze nog met vragen waarvan de antwoorden daar gewoon precies zo in uitgelegd staan. LEZEN.
Goed puntquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:41 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het niet geheel aan mijzelf om te zeggen dat ik zelfbewust zou zijn
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zet er nummers in je dummie book en refereer express naar de nummers.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef kwiwi het volgende:
Introvert zijn is hip. Ik heb ook een vriend die dat in z'n profiel op social media heeft gezet, en ook dat hij hoogsensitief is. Toen hij dat tegen me zei schoot ik keihard in de lachquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zegt dat ze enorm introvert is. Maar ze gedraagt juist enorm extravert.
Ik was gewoon mijzelfquote:
Ja, dat herken ik wel. Inderdaad verschrikkelijk vermoeiendquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh dat kan ik ook best goed en dat vloeit voort uit sociaal ongemak. Grappig clowntje uithangen is de meest makkelijke en minst persoonlijke rol die ik me kan aannemen. Wel het meest vermoeiend
Ik leg dit ook wel eens uit aan mensen maar ze geloven me vaak niet, dat voelt wel eens rot
Dat is precies wat ik al heb gedaan. "Zie stap 12".quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zet er nummers in je dummie book en refereer express naar de nummers.
O god, is hij ook een nieuwetijdskind?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Introvert zijn is hip. Ik heb ook een vriend die dat in z'n profiel op social media heeft gezet, en ook dat hij hoogsensitief is. Toen hij dat tegen me zei schoot ik keihard in de lach
Ja, dat weet ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Introvert zijn is hip. Ik heb ook een vriend die dat in z'n profiel op social media heeft gezet, en ook dat hij hoogsensitief is. Toen hij dat tegen me zei schoot ik keihard in de lach
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, is hij ook een nieuwetijdskind?
Ja, hopelijk wel. Ze denkt zelf dat ze een dominante vrouw is. Ze zet die drugsdealertjes die blijven slapen ook wel eens midden in de nacht de deur uit als ze een woedeaanval heeft. Ik heb wel eens zo'n straattaalgesprek gehoord voor de deur van het portiek waarin die jongen werd uitgelachen door een vriend omdat-ie eruit was gegooid.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo uitzichtloos, hopelijk komt het ooit nog goed
Wat is een nieuwetijdskind?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Exact, kom terug nadat je alles hebt gelezen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al heb gedaan. "Zie stap 12".
Van die verschrikkelijke instabiele trubbelkezen die zichzelf introvert noemen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je kunt een gevoelig mens zijn en hoogsensitief zijn, dat zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Inderdaad verschrikkelijk vermoeiend
nog altijd beter dan forumquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook allemaal van die rechtsextremisten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Jammerquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer
Valt mee, had KKK verwacht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Ja of dat je ADD ADHD ODD fybro weet ik veel wat, zet dat allemaal lekker in je profiel. Zal wel een grote rol in je leven spelen denk ik? Ik moet er niet aan denken om m'n hele medische dossier in m'n TikTok te zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom zou je dat in je bio zetten ook echt, alsof dat je hele karakter is
ik vind dat maar een aparte ontwikkeling
in haar wereldje is ze dat wellicht ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Ze denkt zelf dat ze een dominante vrouw is. Ze zet die drugsdealertjes die blijven slapen ook wel eens midden in de nacht de deur uit als ze een woedeaanval heeft. Ik heb wel eens zo'n straattaalgesprek gehoord voor de deur van het portiek waarin die jongen werd uitgelachen door een vriend omdat-ie eruit was gegooid.
K ook op werk door een gastquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
normaal!?!?!?!?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je kunt een gevoelig mens zijn en hoogsensitief zijn, dat zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.
daar gaan mijn bellen ook van rinkelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef Crack_ het volgende:
at zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.
normaal!?!?!?!?
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeitquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.
Die zei dat ze introvert was, maar ondertussen hoor ik haar de hele dag keihard praten
nog geen. stemwijzer is nog niet online voor limburg.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Welke stemwijzer doen jullie? Ik wil 'm ook doen
Oeh ben jij zo’n roodgroenequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.quote:
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.
Die zei dat ze introvert was, maar ondertussen hoor ik haar de hele dag keihard praten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in haar wereldje is ze dat wellicht ook
https://mijnstem.nl/#!/quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Welke stemwijzer doen jullie? Ik wil 'm ook doen
Ahwww, dus om je een houding te geven?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeit
"Nee meneer, we hebben geen kibbeling"quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat deed je, dat je zo werd genoemd?
Nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh ben jij zo’n roodgroene
Jawel, dan zal het haar ook wel moeite kosten, wellichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doen
Ja, daar heb ik ook last van. Beetje hyper dan soms.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeit
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfquote:
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een stalingquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat deed je, dat je zo werd genoemd?
maar als dat zo'n grote rol in je leven speelt dan heb ik al mn vraagtekensquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of dat je ADD ADHD ODD fybro weet ik veel wat, zet dat allemaal lekker in je profiel. Zal wel een grote rol in je leven spelen denk ik? Ik moet er niet aan denken om m'n hele medische dossier in m'n TikTok te zetten.
As we speak, steek ik net het laatste stukje kibbeling in mn mondquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Nee meneer, we hebben geen kibbeling"
Ja, en ik vind stiltes snel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, dus om je een houding te geven?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een staling
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar gaan mijn bellen ook van rinkelen.Niemand is "normaal"
soms zeg ik het wel eens 'OKE EVEN VIJF MINUTEN STIL dan kan iedereen aarden'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort kwartetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar als dat zo'n grote rol in je leven speelt dan heb ik al mn vraagtekens![]()
voelt bijna alsof mensen dat gebruiken om sympathie mee op te wekken oid, of wat moet ik ermee
Hmm, hmm, broodballetjes met melk, hmm. Volkomen normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben normaal met wat introverte trekjes denk ik. Wat denken jullie?
Ja het kost je energie of het levert je energie op . Je kan dan natuurlijk zeggen dat je het met mate doet als het je energie kost en anders dat je het natuurlijk vaak doetquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doen
Nou zei zo iets van vind je dat normaal ofzo omdat te zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt raar
Dus jij zo van: oke Hitler, af en zitten
Ok, normaal met introverte en bejaarde trekjes dan. Zo beter?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, broodballetjes met melk, hmm. Volkomen normaal.
Hangt een beetje van de context af, maar ik ben weleens expres stil bij bijv. mijn manager, omdat ik weet dat ze dan haar communicatieskills tevoorschijn moet halen. (kan ze best hebben, ik ga niet iemand stangen waarvan ik weet dat ze het moeilijk hebben)quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ik vind stiltes snel ongemakkelijk.
Ben daarna HELEMAAL KAPOT.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een staling
straks is ze big boss lady in de drugswereldquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, die jongere jongens die bij haar langskomen, zijn volgens mij redelijk bang voor haar.
gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, dan zal het haar ook wel moeite kosten, wellicht
En als ik onder bepaalde mensen ben, gedraag ik me ook wat meer extravert en luidruchtig.
Maar dat kost mij dan geen energie
Ik heb dezelfde uitslag als jijquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.
Maar volgens mij bedoelen mensen dat ook vaak met hoogsensitief? Dat ze zelf (te) gevoelig zijn voor allerlei indrukken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfniet met de emoties van anderen.
Dan ben je extrovert.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfniet met de emoties van anderen.
Ja mij zien ze vaak als arrogantquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben jullie ook wel eens dat anderen je helemaal anders zien dan je jezelf ziet?
Ja dat heb ik wel nodigquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
soms zeg ik het wel eens 'OKE EVEN VIJF MINUTEN STIL dan kan iedereen aarden'
Dat hielp wel eigenlijk, misschien weer eens mee beginnen
Ja, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, normaal met introverte en bejaarde trekjes dan. Zo beter?
Samequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit kan ook heel verkeerd worden opgevatquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde uitslag als jij
ik denk dat dat een te voorbarige conclusie isquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kost je energie of het levert je energie op . Je kan dan natuurlijk zeggen dat je het met mate doet als het je energie kost en anders dat je het natuurlijk vaak doet
Ik ben de meest sensitieve man ooit geboren met een radar die pas geëvenaard zal worden zo ergens rond het jaar 3200 dus dit overkomt mij serieus nooit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben jullie ook wel eens dat anderen je helemaal anders zien dan je jezelf ziet?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Crack_ het volgende:
straks is ze big boss lady in de drugswereld
Hij bedoelde dat hij anderen ook heel goed aan kon voelen, en dat idee krijg ik bij hem niet zo. Niet meer dan bij anderen in elk geval.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar volgens mij bedoelen mensen dat ook vaak met hoogsensitief? Dat ze zelf (te) gevoelig zijn voor allerlei indrukken?
Altijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
O ja, volgens een collega straal ik altijd een diepe zen uit. Dat matcht bepaald niet met hoe ik me soms voelquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
Waarschijnlijk wel, iedereen heeft een ander beeld van je en niemand heeft het beeld dat je van jezelf hebtquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de meest sensitieve man ooit geboren met een radar die pas geëvenaard zal worden zo ergens rond het jaar 3200 dus dit overkomt mij serieus nooit.
Ja denk dat je dat hier ook wel een beetje uitstraalt. Altijd rustig en beheerst, en als je dan een keer uit je slof schiet dan heeft iemand het er in je ogen ook echt naar gemaakt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, volgens een collega straal ik altijd een diepe zen uit. Dat matcht bepaald niet met hoe ik me soms voel
Kan nog behoorlijk kwaliteitsverschil in zitten, heb ik me door de specialist laten vertellen. Dus dan moeten ze je wel een vergelijkbare geven.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vertraging voor levering van mijn zonnepanelen![]()
Heb maar gezegd dat ze systeem zoeken dat wel op voorraad is.
Misschien kan hij je heel goed aanvoelen, maar boeit het 'm niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij bedoelde dat hij anderen ook heel goed aan kon voelen, en dat idee krijg ik bij hem niet zo. Niet meer dan bij anderen in elk geval.
Ik zou echt doodmoe van je worden als ik je vrouw wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook de allerleukste partner voor welke vrouw dan ook
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel nodig
Was wel mooi bij Robbie Williams laatst, stond iemand vooraan met een halve paniekaanval, die werd even niet goed. Ging hij naar haar toe, vraagt ie nog 'maak ik het nu niet alleen maar erger? Moet ik weg?'
En toen moest iedereen in de zaal gewoon even een paar keer diep in- en uitademen en even normaal doen van 'm
Totaal onmogelijk en ondenkbaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zou echt doodmoe van je worden als ik je vrouw was
Nee dat gaat ie niet leuk vinden. We liggen de laatste tijd een beetje overhoop maar dat ligt aan mij want ik zonder me heel erg af de laatste paar jaar, maar ik weet nu dus niet precies wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
had je dit ook tegen hem verteld?
nee joh is toch meestal in rondrijdende auto'squote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef Recce het volgende:
[..]Straks komt er een shoot out bij mijn flat.
Ja, dat klopt wel en dat correspondeert ook wel met hoe ik in het echt benquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk dat je dat hier ook wel een beetje uitstraalt. Altijd rustig en beheerst, en als je dan een keer uit je slof schiet dan heeft iemand het er in je ogen ook echt naar gemaakt.
Wordt al moe van hem zonder dat ik een vrouw ben die met hem getrouwd isquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat het goedkoper gaat worden. Ik heb me er niet zo in ingelezen en ben dat ook niet van plan om tot achter de komma te gaan doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kan nog behoorlijk kwaliteitsverschil in zitten, heb ik me door de specialist laten vertellen. Dus dan moeten ze je wel een vergelijkbare geven.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik lees dit precies andersom.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben de meest sensitieve man ooit geboren met een radar die pas geëvenaard zal worden zo ergens rond het jaar 3200 dus dit overkomt mij serieus nooit.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt al moe van hem zonder dat ik een vrouw ben die met hem getrouwd is
Ik geniet altijd als Buda uit z'n slof schietquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja denk dat je dat hier ook wel een beetje uitstraalt. Altijd rustig en beheerst, en als je dan een keer uit je slof schiet dan heeft iemand het er in je ogen ook echt naar gemaakt.
Is toch echt zo, geen spelt tussen te krijgen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik lees dit precies andersom.
Gaat vanzelf.
Oh, dat is geruststellend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee joh is toch meestal in rondrijdende auto's
Maar waarom graan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch echt zo, geen spelt tussen te krijgen.
Ik word dan altijd een beetje bangquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geniet altijd als Buda uit z'n slof schiet
Popcornmomentje zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat ie niet leuk vinden. We liggen de laatste tijd een beetje overhoop maar dat ligt aan mij want ik zonder me heel erg af de laatste paar jaar, maar ik weet nu dus niet precies wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Haags het volgende:
Kunnen we niet een KSC musical ontwikkelen? Dat wordt echt een ongekend succes in theaters
Wie zingt de lunchgenotballade? Danny de Munk?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Haags het volgende:
Kunnen we niet een KSC musical ontwikkelen? Dat wordt echt een ongekend succes in theaters
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt al moe van hem zonder dat ik een vrouw ben die met hem getrouwd is
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is wel heel dichtbij het podium andersquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissen
Het is wel lastig ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen is doodvermoeiend voor alles en iedereen en best een ernstige handicap op de dansvloer van de liefde en het levensgeluk.
Ik ook maar ik moest vroeger altijd de hoofdrol spelen, pure haat aan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissen
filmpjes met uitlegquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vanmorgen de huisregels en handleidingen van een nieuwe opdrachtgever aan het doornemen, allemaal filmpjes van 30 minutenDit onthoud ik toch nooit allemaal. En zit ondertussen om niet te snel afgeleid te worden m'n zilveren oorbellen te poetsen.
Onbetaald ook nog he. Jezus.
Te veel zelfvertrouwen is ook doodvermoeiend en ergens ook een ernstige handicap, maar eentje die wat minder afgestraft wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen is doodvermoeiend voor alles en iedereen en best een ernstige handicap op de dansvloer van de liefde en het levensgeluk.
Henk Westbroekquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zingt de lunchgenotballade? Danny de Munk?
weet je hoe boeiend je eigen gedachten kunnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nog wel eens omschreven als mysterieus omdat ik vrij gesloten en stil ben, al komt dat ook omdat ik niet zoveel boeiends meemaak dat ik per se moet delen
Oh herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nog wel eens omschreven als mysterieus omdat ik vrij gesloten en stil ben, al komt dat ook omdat ik niet zoveel boeiends meemaak dat ik per se moet delen
Ja in mijn hoofd gaat het altijd losquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe boeiend je eigen gedachten kunnen zijn
Denk dat ik hier opener ben dan in het echte levenquote:
Bij vrouwen kan dit wel eens werken, zeker als je een knap snuitje hebt, dan ben je gewoon zo'n mysterieuze stillie, bruine haren zijn dan wel een absolute voorwaarde.quote:
Vooral vermoeiend voor de persoon zelf. En gelukkig kun je leren om ermee om te gaan en naarmate je ouder wordt, is mijn ervaring, verandert dat toch echt wel. Personen met teveel zelfvertrouwen kunnen ook doodvermoeiend zijn.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik wil ook wel naar huis gaan, anders?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is wel heel dichtbij het podium anders
dat kan net zo interessanter of zelfs interessanter zijn dan want je hebt meegemaakt hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja in mijn hoofd gaat het altijd losIk droom ook vreselijk veel, zijn soms complete series in een nacht
Ik had ooit een collega die redelijk stil, stoïcijns en mysterieus was met een knap snuitje. Daar viel ik toen best voorquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dit wel eens werken, zeker als je een knap snuitje hebt, dan ben je gewoon zo'n mysterieuze stillie, bruine haren zijn dan wel een absolute voorwaarde.
hehehehe, ik nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik hier opener ben dan in het echte leven
Wat doe je uberhaupt in die coulisse als je niet van musicals houdt, erg verdacht allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar huis gaan, anders?
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ja, mijn steentje bijdragen ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt in die coulisse als je niet van musicals houdt, erg verdacht allemaal
en, hoe ga jij je dan gedragen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die redelijk stil, stoïcijns en mysterieus was met een knap snuitje. Daar viel ik toen best voor
En jij:quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."
Gewoon even wat eten tijdens de voorstelling, jeweettochquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar huis gaan, anders?
Snuitje.. zo heette mijn eerste caviaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die redelijk stil, stoïcijns en mysterieus was met een knap snuitje. Daar viel ik toen best voor
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend voor de persoon zelf. En gelukkig kun je leren om ermee om te gaan en naarmate je ouder wordt, is mijn ervaring, verandert dat toch echt wel. Personen met teveel zelfvertrouwen kunnen ook doodvermoeiend zijn.
Mijn steentje bijdragenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn steentje bijdragen ?
Ben jij van de spaanse inquisitie ofzo ?
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dit wel eens werken, zeker als je een knap snuitje hebt, dan ben je gewoon zo'n mysterieuze stillie, bruine haren zijn dan wel een absolute voorwaarde.
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, hoe ga jij je dan gedragen?Juist als een hihatjes extrovert of vanaf een afstandje stil bewonderen
Ben je zo grensoverschrijdend dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje.. zo heette mijn eerste cavia
Die was ook wel knap
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."
Ja maar dan denk je "Heeeeyyyyy, dat is een stille beschadigde en toch ergens nog knap, die ga ik eens lekker oplaaien als een malse biefstuk"quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt was![]()
Op een bepaald moment wel gezegd dat ik haar leuk vond, maar dat was niet wederzijds.
hou je ook van puzzelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Oplaaien en biefstuk kwam niet helemaal voor in mijn gedachtenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan denk je "Heeeeyyyyy, dat is een stille beschadigde en toch ergens nog knap, die ga ik eens lekker oplaaien als een malse biefstuk"
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn steentje bijdragen![]()
![]()
ik moest hier heel hard om lachen
Mwa niet direct, sudokutje op zijn tijd is wel leuk als tijddodingquote:
Is hier maar 1 of 2 keer gebeurd. Dan was je er misschien net niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit uit je slof zien schieten
Aaawwwquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt was![]()
Op een bepaald moment wel gezegd dat ik haar leuk vond, maar dat was niet wederzijds.
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe moeten we nou ons leuke zelf laten zien als ons lichaam meteen zo gek begint te doen
stoer!
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Ik denk dat al na 000000,1 secondetjes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oplaaien en biefstuk kwam niet helemaal voor in mijn gedachten
In de TL-buizen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaan![]()
Zal vast niet hebben gestaan dat ik in de lampen hing of zo
Jeetje, wil je me de volgende keer mentionen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier maar 1 of 2 keer gebeurd. Dan was je er misschien net niet?
Zal ik doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, wil je me de volgende keer mentionen dan?![]()
Ik zie jou echt als superstabiel, kalm en beheerst.
"Kan het niet hebben als een ander de show steelt in de klas" kreeg ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oei, dat is niet heel introvertsquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa niet direct, sudokutje op zijn tijd is wel leuk als tijddoding
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh klinkt lastig
Heb je wel echt iets verkeerds gedaan dan? Of is het zo'n vriendschap dat wanneer je elkaar ziet het weer kip en ei is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ook niet dat je een lampie was denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaan![]()
Zal vast niet hebben gestaan dat ik in de lampen hing of zo
O je hebt de psyche van de mens echt goed door.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onnodig en onbegrijpelijk en vooral zonde van het leven ook.
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn rapport stond dat ik vaak uit het raam zat te staren.
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.
"Dromerig" kreeg ik ook wel vaak op mijn rapportje ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ach , school was dan ook minder interessant dan dat ik zelf leerde buiten school om.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef UitStraling het volgende:
romerig" kreeg ik ook wel vaak op mijn rapportje ja.
Dat is wel heel fijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren
Nou ja, hobbyquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee wacht je hebt al een andere obsessieve hobby
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee positief juist, zachtjes stimuleren om eens wat verder te kijken dan het eigen veilige plekje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.
Dromen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaar die pennen van 8 miljoen euro per stuk nuquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerpquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet dat je een lampie was denk ik
Die heb ik ook vaak gehad ja, dat ik zat te dagdromen en zulksquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook welquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nu heet dat doodlen. Deed ik vroeger ook altijd in m'n schriften.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het niet gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren
Ben jij menselijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerp
Ja, helaasquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Uw pakket heeft zojuist ons logistieke centrum verlaten en komt met Easy Parcel Tüte naar u toe.
Wattesquote:
Weer een nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen?boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets
Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel ergen ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten
Baby darling doll face honey
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]full struisvogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen?boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets
Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel ergen ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
neequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?
In mijn vriendengroep staan ze dan trouwens vrij snel aan de deur in hun beste kleren of juist pyjama om je mee te sleuren ergens mee naartoe of juist samen te bankstinken.
Ik zou misschien weleens kunnen vragen van 'Hoe is het, ik mis je' ofzo, maar ik vind dat ook wel weer eng? Want dat maakt het weer zo... gewichtig?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Ik deed het uit pure verveling. Had een paar van die halfjes in de klas die nooit wat begrepen, en dan zat je daar voor de zoveelste keer te luisteren naar een uitleg over hoe je 1 + 1 moet optellenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel
Mja het is nu meer een combinatie van fit blijven (voor de operatie), meer te kunnen snacks want meer lopen = meer snackenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?
dat is ook eng maar dat houdt het wel bij jezelfquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou misschien weleens kunnen vragen van 'Hoe is het, ik mis je' ofzo, maar ik vind dat ook wel weer eng? Want dat maakt het weer zo... gewichtig?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed het uit pure verveling. Had een paar van die halfjes in de klas die nooit wat begrepen, en dan zat je daar voor de zoveelste keer te luisteren naar een uitleg over hoe je 1 + 1 moet optellen
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]Herkenbaar, heb ik ook last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat deed die ene vriend dus, die belde en zei 'ik sta over een kwartier bij je op de stoep', en het was altijd wel gezellig maar soms komt het gewoon echt niet goed uit.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?
In mijn vriendengroep staan ze dan trouwens vrij snel aan de deur in hun beste kleren of juist pyjama om je mee te sleuren ergens mee naartoe of juist samen te bankstinken.
Kijk dat is allemaal prima, misschien zijn die nu heel goed in meubels maken ofzo. Maar mijn god dat ze op de basisschool niet al een beetje een informele splitsing maaktenquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]Eau ja. Mja, verschillende verwachtingen dan denk ik? Crack zegt het wel mooi, hoe kut ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat deed die ene vriend dus, die belde en zei 'ik sta over een kwartier bij je op de stoep', en het was altijd wel gezellig maar soms komt het gewoon echt niet goed uit.
Had een studiegenootje met een burnout en die deed gewoon niet open als vriendinnen voor de deur stonden. Die was van de een op de andere dag verdwenen, geen teken van leven, ik heb haar nooit meer gezien. Sociale media weg, pleitos. Geen idee hoe het nu met haar gaat.
oh wacht even iets gemist, staat er nieuwe operatie op de planning?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja het is nu meer een combinatie van fit blijven (voor de operatie), meer te kunnen snacks want meer lopen = meer snackenen een beetje tijdsverdrijf
Volgens mij is jouw karakter zo anders dan de mijne en is je inlevingsvermogen te beperkt om mij hierin van advies te voorzien. Advies waar ik overigens absoluut geen behoefte aan hebquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Staan ze dan wel dicht genoeg bij je?
Ja hier hebben we geen verwachtingen van elkaar, als je een dagje niet post dan is dat maar zo en zal niemand er iets van vinden. En doordat het in tekst is heb je natuurlijk ook meer tijd om na te denken waar je over praat en creëer je ook een soort veilige afstandquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien zitten we daarom allemaal op Fok
Een vriend van mij heeft dat ook wel eens gedaan. Die wilde 'opnieuw beginnen' na een kutperiode. Was een jaar lang van de aardbodem verdwenen, en begon daarna onder een ander voornaam (z'n tweede voornaam) opnieuw op social media etc.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb haar nog weleens gegoogled maar kwam haar nooit ergens tegen.
Kost me ook 0.0 energie om hier te posten, want je kunt stoppen en wat anders gaan doen wanneer je wil. Heerlie de peerliequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hier hebben we geen verwachtingen van elkaar, als je een dagje niet post dan is dat maar zo en zal niemand er iets van vinden. En doordat het in tekst is heb je natuurlijk ook meer tijd om na te denken waar je over praat en creëer je ook een soort veilige afstand
had ie wel tegen jou verteld dat dit zn plannen waren?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft dat ook wel eens gedaan. Die wilde 'opnieuw beginnen' na een kutperiode. Was een jaar lang van de aardbodem verdwenen, en begon daarna onder een ander voornaam (z'n tweede voornaam) opnieuw op social media etc.
scheelt ook dat je helemaal niet op je houding of whatever hoeft te lettenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kost me ook 0.0 energie om hier te posten, want je kunt stoppen en wat anders gaan doen wanneer je wil. Heerlie de peerlie
Ja een vrij zware ook om het binnenin die buik een beetje in het gareel te krijgen. Maar die heeft een indicatie voor de operatie van 'hopelijk in 2023' dus dat is vooral heel erg afwachten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef Crack_ het volgende:
oh wacht even iets gemist, staat er nieuwe operatie op de planning?
Doe ik misschien ook wel een beetjequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef Crack_ het volgende:
En nu klinkt het alsof je echt mega veel snackt![]()
Nooit bij stilgestaan maar debiele Jantje zit natuurlijk ook soms gewoon in de klas op de basisschool bij slimme Sophie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kijk dat is allemaal prima, misschien zijn die nu heel goed in meubels maken ofzo. Maar mijn god dat ze op de basisschool niet al een beetje een informele splitsing maaktenHeb me daar zo verveeld dat ik in de brugklas volledig op m'n bek ging, had geen idee hoe ik moest 'leren'.
Lekker bezig. Ik zit op 6800. Net 2 uurtjes buiten getraindquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, lunchwandeling ook gedaan, 11.081 stappen @:dud0r
En de dag is nog lang niet klaar
Je spoort gewoon echt niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Afgelopen dinsdag (ok gisteren dus) een vriend die ik een week niet gesproken had omdat hij op Aruba zat "Is alles wel ok? Zo niet dan kom ik je in je nekvel grijpen en dan gaan we lol trappen want jij bent een van die unieke mooie prachtige mensen die me gemaakt heeft tot wat ik ben, zaterdag kom ik even langs piepen, even bijpraten want ik heb veel te vertellen"
Daar maak ik dan graag tijd voor, wijze trouwe lieve vrienden heb ik
Nee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
had ie wel tegen jou verteld dat dit zn plannen waren?
Ja, en door alle verschillende fora is er ook altijd wel iets interessants of geinig om te lezen/over posten, waar je maar zin in hebt. Als het hier over iets gaat dat me niet zo interesseert, ga ik eens even in WGR neuzen bijv. Of tv kijken, of wandelenquote:[..]
scheelt ook dat je helemaal niet op je houding of whatever hoeft te letten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een vrij zware ook om het binnenin die buik een beetje in het gareel te krijgen. Maar die heeft een indicatie voor de operatie van 'hopelijk in 2023' dus dat is vooral heel erg afwachten.
[..]
Doe ik misschien ook wel een beetje
Hopelijk in 2023? Zijn de wachtlijsten zo lang?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja een vrij zware ook om het binnenin die buik een beetje in het gareel te krijgen. Maar die heeft een indicatie voor de operatie van 'hopelijk in 2023' dus dat is vooral heel erg afwachten.
Nee, ik voel me de labiele druif hier in deze KSC, maar jij hebt het niet eens door van jezelf.quote:
Sleutelwoord in dit verhaal wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef UitStraling het volgende:
Afgelopen dinsdag (ok gisteren dus) een vriend die ik een week niet gesproken had omdat hij op Aruba zat "Is alles wel ok? Zo niet dan kom ik je in je nekvel grijpen en dan gaan we lol trappen want jij bent een van die unieke mooie prachtige mensen die me gemaakt heeft tot wat ik ben, zaterdag kom ik even langs piepen, even bijpraten want ik heb veel te vertellen"
Daar maak ik dan graag tijd voor, wijze trouwe lieve vrienden heb ik
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik voel me de labiele druif hier in deze KSC, maar jij hebt het niet eens door van jezelf.
oh jeetje, hoe kwam je daar uiteindelijk achterquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, en door alle verschillende fora is er ook altijd wel iets interessants of geinig om te lezen/over posten, waar je maar zin in hebt. Als het hier over iets gaat dat me niet zo interesseert, ga ik eens even in WGR neuzen bijv. Of tv kijken, of wandelen
een soort krent?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik voel me de labiele druif hier in deze KSC, maar jij hebt het niet eens door van jezelf.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog niet zeggen, maar waarschijnlijk wel redelijk 'ruim' van tevoren, althans dat hoop ik. Niet dat ze op een vrijdagmiddag bellen van 'ja maandag ben jij de eerste'quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]maar ook weer
want hopelijk maakt het je lichaam weer beter
hoe kort van te voren krijg je dan te horen wanneer de werkelijke afspraak is?
Sporten om te eten is wel beste leef, oke en om je gewoon gezond te voelen in je eigen lijf. Die is ook wel prettig
Ja ineens een jaar niet meer op whatsapp, niet meer op social media. En toen toevallig zag ik 'm onder een andere naam op linkedin of facebook ofzo na die tijd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh jeetje, hoe kwam je daar uiteindelijk achter
de eerste zijn is wel goed heb ik begrepen! Hoef je minder lang te wachten als andere operaties uitlopen want ze standaard doen eigenlijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat kunnen ze nog niet zeggen, maar waarschijnlijk wel redelijk 'ruim' van tevoren, althans dat hoop ik. Niet dat ze op een vrijdagmiddag bellen van 'ja maandag ben jij de eerste'
Jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hopelijk in 2023? Zijn de wachtlijsten zo lang?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is een niet direct noodzakelijk operatie, althans medisch gezien niet en het kan dus 'wachten'Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Jij bent wel een leuk druifje hoorquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lijkt me overall gewoon een lastige situatiequote:Op woensdag 15 februari 2023 13:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ineens een jaar niet meer op whatsapp, niet meer op social media. En toen toevallig zag ik 'm onder een andere naam op linkedin of facebook ofzo na die tijd.
Nou ja, als dat mensen helpt om even tot rust te komen en hun leven weer op te pakken.. prima. Alleen een beetje vervelend als anderen zich dan zorgen maken natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaPff, dat is wel heel lang. Kun je niet naar Belgie? Daar waren de wachtlijsten altijd korter volgens mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is een niet direct noodzakelijk operatie, althans medisch gezien niet en het kan dus 'wachten'
Nee, ik denk meer aan "gezellig, onhandig en goede humor" als ik aan je denkquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou het niet vreemd vinden als KSC'ers dat van mij denken
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
JaIk moet meteen denken aan UMC vs perifeer ziekenhuis, of boeit dat niet bij deze operatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En het is een niet direct noodzakelijk operatie, althans medisch gezien niet en het kan dus 'wachten'Baby darling doll face honey
Zal sowieso denk ik wel een operatie zijn waar ze vroeg op de dag mee beginnen, want de chirurg had het over een operatie van 'een dag', en medische dagen kunnen vrij lang zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
de eerste zijn is wel goed heb ik begrepen! Hoef je minder lang te wachten als andere operaties uitlopen want ze standaard doen eigenlijk![]()
Maar dat je het ook wel van te voren krijgt te horen. Maar niet dat je dan de hele tijd in spanning zit
Onzeker is niet labiel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
oh ik wel hoor maar dat denk ik bij zo goed als iedereen hier (en sowieso bij mensen want mensen)quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal sowieso denk ik wel een operatie zijn waar ze vroeg op de dag mee beginnen, want de chirurg had het over een operatie van 'een dag', en medische dagen kunnen vrij lang zijn
We kunnen elkaar wel cijfers gaan geven voor labiliteit?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik wel hoor maar dat denk ik bij zo goed als iedereen hier (en sowieso bij mensen want mensen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |