Wat doe je uberhaupt in die coulisse als je niet van musicals houdt, erg verdacht allemaalquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar huis gaan, anders?
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nog wel eens omschreven als mysterieus omdat ik vrij gesloten en stil ben, al komt dat ook omdat ik niet zoveel boeiends meemaak dat ik per se moet delen
Ja, mijn steentje bijdragen ?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat doe je uberhaupt in die coulisse als je niet van musicals houdt, erg verdacht allemaal
en, hoe ga jij je dan gedragen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die redelijk stil, stoïcijns en mysterieus was met een knap snuitje. Daar viel ik toen best voor
En jij:quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."
Gewoon even wat eten tijdens de voorstelling, jeweettochquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook wel naar huis gaan, anders?
Snuitje.. zo heette mijn eerste caviaquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit een collega die redelijk stil, stoïcijns en mysterieus was met een knap snuitje. Daar viel ik toen best voor
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Vooral vermoeiend voor de persoon zelf. En gelukkig kun je leren om ermee om te gaan en naarmate je ouder wordt, is mijn ervaring, verandert dat toch echt wel. Personen met teveel zelfvertrouwen kunnen ook doodvermoeiend zijn.
Mijn steentje bijdragenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, mijn steentje bijdragen ?
Ben jij van de spaanse inquisitie ofzo ?
Ik ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geniet altijd als Buda uit z'n slof schiet
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij vrouwen kan dit wel eens werken, zeker als je een knap snuitje hebt, dan ben je gewoon zo'n mysterieuze stillie, bruine haren zijn dan wel een absolute voorwaarde.
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt wasquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en, hoe ga jij je dan gedragen?Juist als een hihatjes extrovert of vanaf een afstandje stil bewonderen
Ben je zo grensoverschrijdend dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snuitje.. zo heette mijn eerste cavia
Die was ook wel knap
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Je laat niet het achterste van je tong zien, we kunnen je niet goed inschatten."
Ja maar dan denk je "Heeeeyyyyy, dat is een stille beschadigde en toch ergens nog knap, die ga ik eens lekker oplaaien als een malse biefstuk"quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt was![]()
Op een bepaald moment wel gezegd dat ik haar leuk vond, maar dat was niet wederzijds.
hou je ook van puzzelenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Oplaaien en biefstuk kwam niet helemaal voor in mijn gedachtenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan denk je "Heeeeyyyyy, dat is een stille beschadigde en toch ergens nog knap, die ga ik eens lekker oplaaien als een malse biefstuk"
Graag gedaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijn steentje bijdragen![]()
![]()
ik moest hier heel hard om lachen
Mwa niet direct, sudokutje op zijn tijd is wel leuk als tijddodingquote:
Is hier maar 1 of 2 keer gebeurd. Dan was je er misschien net niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou nog nooit uit je slof zien schieten
Aaawwwquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begon al te stotteren als ze in een straal van 5 km in de buurt was![]()
Op een bepaald moment wel gezegd dat ik haar leuk vond, maar dat was niet wederzijds.
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotterenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe moeten we nou ons leuke zelf laten zien als ons lichaam meteen zo gek begint te doen
stoer!
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Ik denk dat al na 000000,1 secondetjes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oplaaien en biefstuk kwam niet helemaal voor in mijn gedachten
In de TL-buizen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaan![]()
Zal vast niet hebben gestaan dat ik in de lampen hing of zo
Jeetje, wil je me de volgende keer mentionen dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is hier maar 1 of 2 keer gebeurd. Dan was je er misschien net niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |