Maar waarom graan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is toch echt zo, geen spelt tussen te krijgen.
Ik word dan altijd een beetje bangquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik geniet altijd als Buda uit z'n slof schiet
Popcornmomentje zeker?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat gaat ie niet leuk vinden. We liggen de laatste tijd een beetje overhoop maar dat ligt aan mij want ik zonder me heel erg af de laatste paar jaar, maar ik weet nu dus niet precies wat ik nou weer verkeerd heb gedaan.
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Haags het volgende:
Kunnen we niet een KSC musical ontwikkelen? Dat wordt echt een ongekend succes in theaters
Wie zingt de lunchgenotballade? Danny de Munk?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Haags het volgende:
Kunnen we niet een KSC musical ontwikkelen? Dat wordt echt een ongekend succes in theaters
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt al moe van hem zonder dat ik een vrouw ben die met hem getrouwd is
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat is wel heel dichtbij het podium andersquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissen
Het is wel lastig ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen is doodvermoeiend voor alles en iedereen en best een ernstige handicap op de dansvloer van de liefde en het levensgeluk.
Ik ook maar ik moest vroeger altijd de hoofdrol spelen, pure haat aan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat musicals, dus ik zit ergens achter de coulissen
filmpjes met uitlegquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben vanmorgen de huisregels en handleidingen van een nieuwe opdrachtgever aan het doornemen, allemaal filmpjes van 30 minutenDit onthoud ik toch nooit allemaal. En zit ondertussen om niet te snel afgeleid te worden m'n zilveren oorbellen te poetsen.
Onbetaald ook nog he. Jezus.
Te veel zelfvertrouwen is ook doodvermoeiend en ergens ook een ernstige handicap, maar eentje die wat minder afgestraft wordt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef UitStraling het volgende:
Te weinig zelfvertrouwen is doodvermoeiend voor alles en iedereen en best een ernstige handicap op de dansvloer van de liefde en het levensgeluk.
Henk Westbroekquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie zingt de lunchgenotballade? Danny de Munk?
weet je hoe boeiend je eigen gedachten kunnen zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nog wel eens omschreven als mysterieus omdat ik vrij gesloten en stil ben, al komt dat ook omdat ik niet zoveel boeiends meemaak dat ik per se moet delen
Oh herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik ben nog wel eens omschreven als mysterieus omdat ik vrij gesloten en stil ben, al komt dat ook omdat ik niet zoveel boeiends meemaak dat ik per se moet delen
Ja in mijn hoofd gaat het altijd losquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet je hoe boeiend je eigen gedachten kunnen zijn
Denk dat ik hier opener ben dan in het echte levenquote:
Bij vrouwen kan dit wel eens werken, zeker als je een knap snuitje hebt, dan ben je gewoon zo'n mysterieuze stillie, bruine haren zijn dan wel een absolute voorwaarde.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |