Ahwww, dus om je een houding te geven?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeit
"Nee meneer, we hebben geen kibbeling"quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat deed je, dat je zo werd genoemd?
Nee dat valt wel mee.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oeh ben jij zo’n roodgroene
Jawel, dan zal het haar ook wel moeite kosten, wellichtquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doen
Ja, daar heb ik ook last van. Beetje hyper dan soms.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeit
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfquote:
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een stalingquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.
Wat deed je, dat je zo werd genoemd?
maar als dat zo'n grote rol in je leven speelt dan heb ik al mn vraagtekensquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of dat je ADD ADHD ODD fybro weet ik veel wat, zet dat allemaal lekker in je profiel. Zal wel een grote rol in je leven spelen denk ik? Ik moet er niet aan denken om m'n hele medische dossier in m'n TikTok te zetten.
As we speak, steek ik net het laatste stukje kibbeling in mn mondquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Nee meneer, we hebben geen kibbeling"
Ja, en ik vind stiltes snel ongemakkelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahwww, dus om je een houding te geven?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een staling
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
daar gaan mijn bellen ook van rinkelen.Niemand is "normaal"
soms zeg ik het wel eens 'OKE EVEN VIJF MINUTEN STIL dan kan iedereen aarden'quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Soort kwartetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar als dat zo'n grote rol in je leven speelt dan heb ik al mn vraagtekens![]()
voelt bijna alsof mensen dat gebruiken om sympathie mee op te wekken oid, of wat moet ik ermee
Hmm, hmm, broodballetjes met melk, hmm. Volkomen normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben normaal met wat introverte trekjes denk ik. Wat denken jullie?
Ja het kost je energie of het levert je energie op . Je kan dan natuurlijk zeggen dat je het met mate doet als het je energie kost en anders dat je het natuurlijk vaak doetquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doen
Nou zei zo iets van vind je dat normaal ofzo omdat te zeggenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
Sommige mensen zijn echt raar
Dus jij zo van: oke Hitler, af en zitten
Ok, normaal met introverte en bejaarde trekjes dan. Zo beter?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, hmm, broodballetjes met melk, hmm. Volkomen normaal.
Hangt een beetje van de context af, maar ik ben weleens expres stil bij bijv. mijn manager, omdat ik weet dat ze dan haar communicatieskills tevoorschijn moet halen. (kan ze best hebben, ik ga niet iemand stangen waarvan ik weet dat ze het moeilijk hebben)quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ik vind stiltes snel ongemakkelijk.
Ben daarna HELEMAAL KAPOT.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die meneer wilde in het restaurant gedeelte zitten wat pas om 1700 openging. Dus k zei dat die daar geen.plaats kon nemen en verwees hem naar andere tafel. Toen was ik een staling
straks is ze big boss lady in de drugswereldquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:54 schreef Recce het volgende:
[..]Ja, die jongere jongens die bij haar langskomen, zijn volgens mij redelijk bang voor haar.
gelukkigquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jawel, dan zal het haar ook wel moeite kosten, wellicht
En als ik onder bepaalde mensen ben, gedraag ik me ook wat meer extravert en luidruchtig.
Maar dat kost mij dan geen energie
Ik heb dezelfde uitslag als jijquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.
Maar volgens mij bedoelen mensen dat ook vaak met hoogsensitief? Dat ze zelf (te) gevoelig zijn voor allerlei indrukken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfniet met de emoties van anderen.
Dan ben je extrovert.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, en ik vind stiltes snel ongemakkelijk.
Ben daarna HELEMAAL KAPOT.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, daarom moest ik zo lachen. Hij kan een heel goede vriend zijn, daar niet van, maar... ik heb niet het gevoel dat hij mijn emoties aanvoelt ofzo. Hij maakt zich meer zorgen om zichzelf ten opzichte van anderen. Hij is hoogsensitief bij zichzelfniet met de emoties van anderen.
Ja mij zien ze vaak als arrogantquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:58 schreef kwiwi het volgende:
Maar hebben jullie ook wel eens dat anderen je helemaal anders zien dan je jezelf ziet?
Ja dat heb ik wel nodigquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
soms zeg ik het wel eens 'OKE EVEN VIJF MINUTEN STIL dan kan iedereen aarden'
Dat hielp wel eigenlijk, misschien weer eens mee beginnen
Ja, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok, normaal met introverte en bejaarde trekjes dan. Zo beter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |