Nou ja, hobbyquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee wacht je hebt al een andere obsessieve hobby
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Nee positief juist, zachtjes stimuleren om eens wat verder te kijken dan het eigen veilige plekje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.
Dromen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn rapport stond dat ik vaak uit het raam zat te staren.
Vandaar die pennen van 8 miljoen euro per stuk nuquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerpquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet dat je een lampie was denk ik
Die heb ik ook vaak gehad ja, dat ik zat te dagdromen en zulksquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn rapport stond dat ik vaak uit het raam zat te staren.
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook welquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nu heet dat doodlen. Deed ik vroeger ook altijd in m'n schriften.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het niet gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren
Ben jij menselijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerp
Ja, helaasquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Uw pakket heeft zojuist ons logistieke centrum verlaten en komt met Easy Parcel Tüte naar u toe.
Wattesquote:
Weer een nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen?boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets
Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel ergen ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten
Baby darling doll face honey
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.quote:
herkenbaarquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]full struisvogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen?boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets
Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel ergen ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |