abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:20:56 #226
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005708
quote:
3s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Ohnee wacht je hebt al een andere obsessieve hobby
Nou ja, hobby :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_208005711
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan :')
Ook herkenbaar.
pi_208005715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef -Shii- het volgende:

[..]
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.
Nee positief juist, zachtjes stimuleren om eens wat verder te kijken dan het eigen veilige plekje.
pi_208005726
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Vandaar die pennen van 8 miljoen euro per stuk nu :!
pi_208005734
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ook niet dat je een lampie was denk ik :+
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerp
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:23:29 #232
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005743
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn rapport stond dat ik vaak uit het raam zat te staren. :P
Die heb ik ook vaak gehad ja, dat ik zat te dagdromen en zulks _O-
_____
pi_208005744
quote:

[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel :D
Tap tap tap
pi_208005745
quote:

[..]
Nu heet dat doodlen. Deed ik vroeger ook altijd in m'n schriften.
pi_208005750
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren :P
Heb het niet gehoord
Of het is mij niet opgevallen, maar meestal let ik niet zo goed op :@
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:23:51 #236
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005751
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerp
Ben jij menselijk :o :o :o
_____
pi_208005753
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ben jij menselijk :o :o :o
Ja, helaas
pi_208005755
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208005756
Tom Tailor leeft!

quote:
Uw pakket heeft zojuist ons logistieke centrum verlaten en komt met Easy Parcel Tüte naar u toe.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:24:38 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005763
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef CherryLips het volgende:
Easy Parcel Tüte
Wattes :?
_____
pi_208005770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wattes :?
Weer een nieuwe?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_208005804
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen? :+ boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets

Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel erg :') en ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten :')
Baby darling doll face honey
pi_208005811
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nou ja, hobby :{
hoe zou je het noemen
pi_208005816
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe zou je het noemen
Tijdverdrijf?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:30:18 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005821
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe zou je het noemen
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
_____
pi_208005824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel :D
herkenbaar

Tijdens meetings heb ik het liefst zo'n popit fidgetding maar ben bang dat mensen te oordelend zijn als ze me nog niet goed kennen. Maar god kannie wachten _O_
pi_208005825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Tap tap tap
pi_208005828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
SPOILER
full struisvogel _O_
pi_208005834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen? :+ boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets

Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel erg :') en ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten :')
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?
In mijn vriendengroep staan ze dan trouwens vrij snel aan de deur in hun beste kleren of juist pyjama om je mee te sleuren ergens mee naartoe of juist samen te bankstinken.
pi_208005836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')