SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
ÜBERTOFFE VREETMEAT 24 maart! 18:00!
dud0r in GC / [KSC #15404] Strippenkaart bij de huisartsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ja dat weet ik toch niet zo direct, daar moet ik eerst over nadenkenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe zou jij deze chocoladetruffel noemen dan?
Trui.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze heette bij de fokker Camryn, denk dat ik het zo laat, tenzij er een geweldig goede naam hier voorbij komt.
Maar dat betwijfel ik
Ja als ik naar de kapper ga dan doen ze vaak even mijn wenkbrauwen, dat wordt soms ook niet zo gewaardeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:31 schreef dud0r het volgende: [..] CHOCOLADETRUFFEL [..] Die van mij springt soms bovenop me met een pincet omdat er een haartje zit.
![]()
Je weet wel echt reclame te maken voor Thailand hequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Er leven kakkerlakken in deze tafel
Oke, is goed.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat weet ik toch niet zo direct, daar moet ik eerst over nadenken
Extra eiwittenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Sta ik daar bij Eva.quote:
of ze waren zo afgeschrikt van de inhoud dat ze dachten... gauw weg ermeequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Interessant, m'n pakketje heeft een halve dag bij de douane gelegen zo te zien. Da's wel het kortste ooit.
Of zou ik een lege doos krijgen?
Zie je kleine slaapkamertjes en kleine keukentjes en kleine badkamertjes?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Nah, zo schokkend is het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
of ze waren zo afgeschrikt van de inhoud dat ze dachten... gauw weg ermee
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef bitterbal het volgende:
Ja en voelsprieten die te voorschijn komenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zie je kleine slaapkamertjes en kleine keukentjes en kleine badkamertjes?
Ik sta daar met Muis. En heb er ook gestaan met een Knofje en een Schaap. En een Frietje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik daar bij Eva.
Hoi Eva, dit is Trui (tje)
Waarom geen Hoempf?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik daar bij Eva.
Misschien maakten ze de doos open en was het van 'wtf is dit nou weer joh, dit ga ik niet eens open maken, walgelijk, stuur maar gelijk door zodat het hier weg is'quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Interessant, m'n pakketje heeft een halve dag bij de douane gelegen zo te zien. Da's wel het kortste ooit.
Of zou ik een lege doos krijgen?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou dan krijgt Cammy de bijnaam Truffel(tje)
Ja oke.. ik heb daar ook gestaan met een Orka.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta daar met Muis. En heb er ook gestaan met een Knofje en een Schaap. En een Frietje.
Zou je in de toekomst 1 daarvan Siswet willen noemen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ken wel oude vrouwen die truitje heten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sta ik daar bij Eva.
Omelet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik sta daar met Muis. En heb er ook gestaan met een Knofje en een Schaap. En een Frietje.
Ja, of Stoemp.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou je in de toekomst 1 daarvan Siswet willen noemen?
Dat zouden @:franticdj @:wereldgozer en ik erg leuk vinden.
Is zeker afgekort van Geertruida? Of echt Truitje?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken wel oude vrouwen die truitje heten.
Zo ken ik een meervoudig gehandicapt kind met de naam Anakin, kon me net inhouden, nou ja net niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke.. ik heb daar ook gestaan met een Orka.
Ik heb hele lichte wenkbrauwen dus het valt niet zo heel erg op bij mij maar dan zit je gewoon gezellig op de bank ofzo en ineens red ze naar de badkamer voor een pincet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja als ik naar de kapper ga dan doen ze vaak even mijn wenkbrauwen, dat wordt soms ook niet zo gewaardeerd.
Je zou ook longsleeve of sweater kunnen gebruikenquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is zeker afgekort van Geertruida? Of echt Truitje?
Ik ken wel meerdere Geertruidas ja. Trui niet als officiële naam.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ja, officieel zal het Geertruida zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nelquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind lekkere Hollandse namen wel leuk. Noem je d'r Marietje. Of Froukje of Neeltje ofzo.
Had je al gezien dat ze bevallen isquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:35 schreef Haags het volgende:
[..]
Zou je in de toekomst 1 daarvan Siswet willen noemen?
Dat zouden @:franticdj @:wereldgozer en ik erg leuk vinden.
Vandaagquote:
dat zal wel zo gepiept zijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Had je al gezien dat ze bevallen is
Dan moet ik denken aan Neeltje van Boer zoekt vrouwquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind lekkere Hollandse namen wel leuk. Noem je d'r Marietje. Of Froukje of Neeltje ofzo.
Wereldrecord dit datquote:
Op camera?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee maar ik vermoed dat dat niet zo'n groot probleem was?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dan volgens mij weer niet.quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:39 schreef Haags het volgende:
[..]
Nee maar ik vermoed dat dat niet zo'n groot probleem was?
quote:
Kwam het wel uit het juiste gat?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat dan volgens mij weer niet.
Ze was zichzelf al wel aan het melken op camera
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga echt nooit meer rode wijn drinken
Nooit meer als in deze week niet meer dus?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:39 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga echt nooit meer rode wijn drinken
Awwquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik zag laatst wel een video waarin ze iets van 8 biljartballen in haar anus had en die poepte ze zo 1 voor 1 uit.
Ze had ook geen andere keus.
Die gaat net zoveel centjes verdienen als haar moedertje aan sneue mannetjes.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Dat kind gaat zo gepest worden later
Welke ellende?quote:
Je moet ze ook eerst frituren voordat je ze op eetquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
Ja ben toch niet zo'n fan van kakkerlakken
Het is dat de bruine biljartbal al bestond anders had zij deze hoogstpersoonlijk uitgevonden.quote:
Je bent nog geen echte Rotterdammert dus?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:40 schreef Haags het volgende:
@:dud0r ik zag laatst wel een video waarin ze iets van 8 biljartballen in haar anus had en die poepte ze zo 1 voor 1 uit.
Ze had ook geen andere keus.
Oh is dat hetquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ze ook eerst frituren voordat je ze op eet
Als je er genoeg uitknijpt kun je een soort kaasfondue doen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je moet ze ook eerst frituren voordat je ze op eet
quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Het is dat de bruine biljartbal al bestond anders had zij deze hoogstpersoonlijk uitgevonden.
Over siswet. Je kent siswet toch wel. Heeft nog wat performance awards gehad.quote:
gadverquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je er genoeg uitknijpt kun je een soort kaasfondue doen.
Neequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Over siswet. Je kent siswet toch wel. Heeft nog wat performance awards gehad.
Gaat dit over Badr Hari?quote:Op woensdag 15 februari 2023 09:48 schreef bitterbal het volgende:
valt me tegen van jequote:
Niet alleen een wereld huhehuehuequote:Op woensdag 15 februari 2023 09:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Google maar. Er gaat een wereld voor je open
Verder gaat alles goed ?quote:
Is de dierpopulatie op het eiland weer geslonken?quote:
Yes, morgen ochtend komen de vrachtwagens met nieuwe beestjes weer van het vaste landquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de dierpopulatie op het eiland weer geslonken?
insert breaking news smiley.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is de dierpopulatie op het eiland weer geslonken?
De dag dat ze vertrekt zal worden gezien als een historische dag waarop er een einde is gekomen aan de genocide van inheemse beestjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
insert breaking news smiley.
Op het thaise ballie-eiland is het varkie tekort verder toegenomen. Inwoners weten niet wat er aan de hand is dat er hele stapels varkies spontaan vedwijnen. Ook staat het slecht gesteld met de visstand
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De dag dat ze vertrekt zal worden gezien als een historische dag waarop er een einde is gekomen aan de genocide van inheemse beestjes
Ja en ik loop ook helemaal niet veelquote:
Ik vergader zelden.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ik loop ook helemaal niet veel
Ken je de Goonies nietquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
valt me tegen van je
[..]
Niet alleen een wereld huhehuehue
[..]
Verder gaat alles goed ?
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en ik loop ook helemaal niet veel
Ja je eet dus wel veel?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zijn hier allemaal muizenhapjes, daarom lijkt het zo weinig
Een rijsttafel is voor jou ook een muizenhapje, dus dat zegt niet zoveelquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
zijn hier allemaal muizenhapjes, daarom lijkt het zo weinig
oke hoor.....quote:
Jawel maar ik mis even de contextquote:
ja die vind ik ook niets neequote:Op woensdag 15 februari 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week niet opgelet weer met het kopen van de hagelslag, dus nu heb ik XXL hagelslag.
Dat zijn een soort rattenkeutels.
oh de TT ja okequote:
xxl hagelslag beste hagelslagquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week niet opgelet weer met het kopen van de hagelslag, dus nu heb ik XXL hagelslag.
Dat zijn een soort rattenkeutels.
Hahaha, gisteren een beetje doorgekomen of was het overleven?quote:
Whieepquote:
Vond het gisteren echt een loodzware dag. Eerst een wel aardige sessie die alleen een heel andere kant opging dan ik wilde.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha, gisteren een beetje doorgekomen of was het overleven?
nederland vergaderlandquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het gisteren echt een loodzware dag. Eerst een wel aardige sessie die alleen een heel andere kant opging dan ik wilde.
Toen een sessie met de directie.
En als toetje een sessie met een groot deel van het MT.
En toen nog even een spoedje
Heb je al wel betaald?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog steeds geen bestelbevestiging gehad van Tom Tailor.
Ook geen link om m'n ww te resetten trouwens.
Nog steeds last?quote:
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, had al wel bericht van dat nieuwe Afterpay.
raar modelquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/on(...)e-on321u0c9-o12.html
Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig.
niet nodig maar denk wel dat het je leuk staatquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je agglomeratiseert maar een eind heenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
we gaan weer verder met acclimatiseren in dit prima weekend @:dr_flash
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..
Ja, dat gaat heel snelquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.
Beetje filteren op kleur en prijs?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
nu weet ik weer waarom ik nooit bij zalando kijk
te veel keuze.
Wilde kijken voor een bodywarmer: Hier, kies maar uit 2505 items
Wel leuk en goede prijsquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al vind ik de apple butter (wat is dit in godsnaam voor kleur???) leuker
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailandquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.
Dan betaal ik liever wat meer voor een betere kwaliteit van levenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailand
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leuk
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vindquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailand
Lol, die kleurnamen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al vind ik de apple butter (wat is dit in godsnaam voor kleur???) leuker
Wawr GaAt dIt OveR?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vind
Ik vind alle kleuren leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook slecht trek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vind
Is dit Turks?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Hmm, alle F1-auto's van die seizoen zijn bijna helemaal zwart.
Handig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
dan eerder de golden yellowquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uitdijen doen @Haags en @dud0rquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je agglomeratiseert maar een eind heen
Is McLaren wel nog oranje?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Daarom.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel van dat zwart is ongeverfde carbonfiber. Scheelt toch weer 2 kilo.
Poes van Recce, hou je waffeltje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mijn kat even vertellen dat ze haar waffeltje moet houden?
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.quote:
Dank! Tot nu toe werkt het!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poes van Recce, hou je waffeltje.
Leuke naam wel, Waffeltje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mijn kat even vertellen dat ze haar waffeltje moet houden?
Had je diepe gesprekken tijdens de reis?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.
Qua hoogtepunten is jouw leventje net een soort speldenkussen. Allemaal hoogtepunten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.
Het waren net echte meisjesmensen, alleen wat slanker en giecheliger dan de gemiddelde huisvrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je diepe gesprekken tijdens de reis?
Dat klinkt enorm vermoeiend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waren net echte meisjesmensen, alleen wat slanker en giecheliger dan de gemiddelde huisvrouw.
Ongemakkelijk vooral, moest iets van 20.000 keer door de bus heen roepen "Joeh er zit een man hier, kunnen jullie daar een beetje rekening mee houden anders heeft de chauffeur straks ruitenwissers aan de binnenkant nodig, dankjulliewel"quote:
Lindor balletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Tony chocolonely paaseitjesthis life is a blessing
Crackjequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik accepteer donaties.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog een zak van een kilo liggen
gekregen van mn ouders met kerst.
En dan daar balletjes vanquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een heerlijk donker exemplaar, ik sabbel graag op z'n balletjes
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
RED ALERT! ALLE FOQUEVILLERS IN DE SCHUILKELDERS!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo heb ik ineens last van m'n keel. Ik heb nooit last van m'n keel.
Wat zit daar in eigenlijk?quote:
hoiiquote:
Dan zijn ze opz0rquote:
niet open gemaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog een zak van een kilo liggen
gekregen van mn ouders met kerst.
blij dat ik net mn shot gehaald ehbquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo heb ik ineens last van m'n keel. Ik heb nooit last van m'n keel.
M'n shot zou nog moeten werken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blij dat ik net mn shot gehaald ehb
6G bereik en veilig voor ijzige draken
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben nog bezig aan mn eigen voorraad
Hey, hij heeft m'n adres.quote:
Once you go chocoladebal you walk forever 'n bietje mal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh myquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade gevuld met meer cremige chocoladequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zit daar in eigenlijk?of ook gewoon paasei in een andere vorm
[..]
hoii
Tssk, alles om maar onder donaties uit te komen, ik snap het al hoor.quote:
FrannyDPRquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Tssk, alles om maar onder donaties uit te komen, ik snap het al hoor.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
@:cherrylips @:kwiwi
https://appelboom.com/nl/(...)r-gryffindor-vulpen/
en ik heb een kortingscode van 10%Kolere wat een geld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Deze inkomsten gaan naar die sloerie die voor echte vrouwen opkomtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:45 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.aliexpress.com(...)eLogUid=yCOSCBmxr8JG
Hier, hoppa.
Amai, ziet er verslavend uitquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade gevuld met meer cremige chocoladeEn dan in 30 smaken.
[ afbeelding ]
Die waren jaren geleden al onbetaalbaar. Kosten die nu 1 euro per eitje of zo?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Bohh wat lelijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://appelboom.com/nl/(...)n-gold-rollerball-1/
https://appelboom.com/nl/(...)edition-gold-vulpen/
vind je?
Ik was laatst bij die nieuwe Plus, ziet er goed uit, maar ik had niet verwacht dat er helemaal geen normale kassa's meer warenquote:
Mooi hoor, ik zou best nog eens terug naar die tijd willen. Of diskette tijd, nog beterquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, dit bevestigt wel mijn beeld dat die shop zich richt op bejaarden.
https://appelboom.com/nl/el-casco-goud-bureaulamp-13955/
Met je cd-houdertje.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bohh wat lelijk.
Zat net weer even met m'n vulpen te schrijven in m'n filofax, voelt zo luxe
Het heeft op zich wel wat, maar mijn stijl is het niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mooi hoor, ik zou best nog eens terug naar die tijd willen. Of diskette tijd, nog beter
shop voor ettoquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Lol, dit bevestigt wel mijn beeld dat die shop zich richt op bejaarden.
https://appelboom.com/nl/el-casco-goud-bureaulamp-13955/
Met je cd-houdertje.
Ik heb ook eens gekeken naar zo'n origineel groene bankers desk light, dat zou wel tof staan op m'n houten bureau. Maar is lastig te vinden en dan heel duur.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het heeft op zich wel wat, maar mijn stijl is het niet.
https://www.etsy.com/nl/market/bankers_lampquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gekeken naar zo'n origineel groene bankers desk light, dat zou wel tof staan op m'n houten bureau. Maar is lastig te vinden en dan heel duur.
Oh ja, die dingen zullen sowieso niet goedkoop zijn dankzij de materialen, laat staan qua vindbaarheid.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ook eens gekeken naar zo'n origineel groene bankers desk light, dat zou wel tof staan op m'n houten bureau. Maar is lastig te vinden en dan heel duur.
Ik heb een witte van een tientjequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja "10 Uur. Boodschappen bij den heer Albertus Heijn."quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Zou je met zo'n bejaardenpen ook mooiere zinnigere dingen gaan schrijven?
Wa denkte zelf?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:51 schreef UitStraling het volgende:
Zou je met zo'n bejaardenpen ook mooiere zinnigere dingen gaan schrijven?
Ja ik was bij een antiekzaak, die zeiden 99% komt gewoon uit china.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.etsy.com/nl/market/bankers_lamp
Schriftje met alle geluidsoverlast van de buren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja "10 Uur. Boodschappen bij den heer Albertus Heijn."
heeft @EttovanBelgie er niet een voor je?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik was bij een antiekzaak, die zeiden 99% komt gewoon uit china.
"Eener mud appels, goedt veur den inwendige mensch"quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja "10 Uur. Boodschappen bij den heer Albertus Heijn."
Als ie er eentje heeft hou ik me aanbevolenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft @:ettovanbelgie er niet een voor je?
De te luide koebellen gaan noteren.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Schriftje met alle geluidsoverlast van de buren.
Lol, twee topics erin, van dezelfde TSquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef gianni61 het volgende:
Ah, Danny heeft een speciaal plekje gemaakt voor mensen zoals Kluun
De Vergaarbak
hebben ze er ook een moderator genaamd @Amaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef gianni61 het volgende:
De Vergaarbak
"tas met koffie"quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja wah, dak ineens keimooie dingessen schrijft
Hmm weet niet, ik koop ze niet want te duurquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Die waren jaren geleden al onbetaalbaar. Kosten die nu 1 euro per eitje of zo?
oh, zijn die er niet? Zou me trouwens niks uitmaken, ga echt nooooit meer naar normale kassa. Voor de oudjes wel lastig misschienquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was laatst bij die nieuwe Plus, ziet er goed uit, maar ik had niet verwacht dat er helemaal geen normale kassa's meer waren
Samequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookGelukkig zijn ze duur, dat weerhoud me er meestal van om ze te kopen
Volgens mij nog wel zo'n balie-kassa, maar dat is natuurlijk niet zo'n echte met een band geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zijn die er niet? Zou me trouwens niks uitmaken, ga echt nooooit meer naar normale kassa. Voor de oudjes wel lastig misschien
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Er is in mn portiekflat een woning verhuurd dmv bemiddeling, ik ben bang
Of gewoon je oren afknippen, is goedkoper.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet had
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel zo'n balie-kassa, maar dat is natuurlijk niet zo'n echte met een band geloof ik.
Heb niet zo goed opgelet, want iemand liet een fles wijn op de grond kapot vallen, bij de kassa
heb goede speakersquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet had
Het valt mee, ze kosten slechts 32 cent per stuk als ze in zo'n eierdoosje zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm weet niet, ik koop ze niet want te duur
Ja, maar niet echt pijnloos en vrij definitiefquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon je oren afknippen, is goedkoper.
Nah, hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is zo shit
[..]
heb goede speakers
Ook leuk voor die brainfarts van doos94quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef gianni61 het volgende:
De Vergaarbak
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Er is in mn portiekflat een woning verhuurd dmv bemiddeling, ik ben bang
Waarvoor hebben mensen van die flappies dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt pijnloos en vrij definitief
Bovendien ook zinloos, want je blijft nog dingen horen.
Voor de sier?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarvoor hebben mensen van die flappies dan?
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.
Valt inderdaad wel meequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het valt mee, ze kosten slechts 32 cent per stuk als ze in zo'n eierdoosje zitten.Oh, wacht, ze verkopen ook eitjes per doos van 6 kg voor 79 euro.
Dat zou echt dodelijk zijn.
Hoop het ook!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah, hopelijk valt het mee!
342 miljoen opticiens liken dit bericht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Anders vallen er zoveel brillies kapot op de grond.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.
Begrijp ook niet waarom bitterbal naar Thailand gegaan is. Enige wat je daar extra hebt is tandpijn en diarree.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Haags het volgende:
Tssssk!! Tfoe, wollah!
Dat gezegd hebbende, ik loop half februari gewoon in een t-shirt buiten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:17 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de meerderheid ook gestoord en ontzettend luidruchtig en crimineel.
quote:
Nou ja, eitjes van de supermarkt zijn wel een paar keer zo goedkoop natuurlijk. ¤3,89 betalen voor 12 eitjes voelt verkeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Valt inderdaad wel meeen dat eierdoosjes is cute
lol 6 kg, uhm ja. Al die papiertjes ook
Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom bitterbal naar Thailand gegaan is. Enige wat je daar extra hebt is tandpijn en diarree.
Denk dat de samenstelling heel goed is eigenlijk, die mensen hebben geen last van elkaarquote:
Ik negeer het verder. Heel veel merk ik er ook niet van normaal. De flat is niet echt gehorig. Ik weet wel dat een andere buurman af en toe de politie op de hoogte houdt.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe ga je daar mee om dan?
En kakkerlakken en in elk gaatje zand.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom bitterbal naar Thailand gegaan is. Enige wat je daar extra hebt is tandpijn en diarree.
Ik had een enorme tokkie-aso als buurman. Maar die is gelukkig weg. De nieuwe buurman is een soort FOK!ker die nooit buiten komt en waar ik nooit last van hebquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]hoe ga je daar mee om dan?
Ahh oke, dat scheelt!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik negeer het verder. Heel veel merk ik er ook niet van normaal. De flat is niet echt gehorig. Ik weet wel dat een andere buurman af en toe de politie op de hoogte houdt.
Hoi buurmanquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een enorme tokkie-aso als buurman. Maar die is gelukkig weg. De nieuwe buurman is een soort FOK!ker die nooit buiten komt en waar ik nooit last van heb
diarree is echt zo waardeloos om te hebben. Helemaal icm buikgriep. Zit je als stereotoren op de plee, uit elk gat een kolkende rivier.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien wel goed om af te vallen als je niets kunt eten.
Ik verdenk mijn buurman er ook van FOK!-er te zijn. Voldoet aan alle kenmerken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een enorme tokkie-aso als buurman. Maar die is gelukkig weg. De nieuwe buurman is een soort FOK!ker die nooit buiten komt en waar ik nooit last van heb
oh, vertel wat zijn de kenmerken?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn buurman er ook van FOK!-er te zijn. Voldoet aan alle kenmerken.
Nice!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oh...quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, jij hebt een vriendin, mijn buurman is single
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Gaat wel meuren naar karnemelk en schimmelpizza na een tijdje denk ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Die van mij doet eens per week de deur open voor Picnic en verder hoor ik hem nooitquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Pizza verschimmelt, maar vergaat niet.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaat wel meuren naar karnemelk en schimmelpizza na een tijdje denk ik.
Ooooh vreselijk, zo’n energiezuigende extravertquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nice!!Dat lijkt me geweldig
Ik heb ooit een buurman gehad die juist het tegenovergesteld was. Die vond het echt absurd dat ie niet gezellig thee kon drinken met zn buren 'want dat hoort'. Maar die kende ook iedere medewerker van naam bij de plaatstelijk appie en moest daar dan altijd een heel gesprek mee gaan voeren, zo'n type.
Ja, dat soort dingen zijn hier ook wel gebeurd met de onderbuurvrouw. Daar bereik je echt helemaal niets mee. Als die over de rooie is, heeft het weinig zin om ermee in discussie te gaan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh oke, dat scheelt!
Mijn flat is wel gehorig, anders had ik er denk ik ook niet veel last van. En het is gewoon niet het meest slimme volkmijn buurvrouw heeft ooit anoniem een briefje in de brievenbus gedaan van crazy mamabuurvrouw dat ze 'een hele slechte moeder is en wtf hou je bek blabla'.
Crazy mama is écht gek hoor maar wat denk je te bereiken met zo'n briefje behalve dat ze nog gekker gaat doen?!![]()
crazy buurman heb ik eigenlijk niet bedenk ik me nu, geen alleenstaandequote:
Kijk maar in de spiegel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
oh, vertel wat zijn de kenmerken?
Waarom denk je daar nu ineens aan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
crazy buurman heb ik eigenlijk niet bedenk ik me nu, geen alleenstaandeeen vrouwenflat!
en iedereen afkraken die geen behoefte heeft om daarin mee te gaanquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooooh vreselijk, zo’n energiezuigende extravert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |