dan eerder de golden yellowquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leuk
Uitdijen doen @Haags en @dud0rquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je agglomeratiseert maar een eind heen
Is McLaren wel nog oranje?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Hmm, alle F1-auto's van die seizoen zijn bijna helemaal zwart.
Daarom.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Veel van dat zwart is ongeverfde carbonfiber. Scheelt toch weer 2 kilo.
Poes van Recce, hou je waffeltje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mijn kat even vertellen dat ze haar waffeltje moet houden?
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.quote:
Dank! Tot nu toe werkt het!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Poes van Recce, hou je waffeltje.
Leuke naam wel, Waffeltje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:19 schreef Recce het volgende:
Kan iemand mijn kat even vertellen dat ze haar waffeltje moet houden?
Had je diepe gesprekken tijdens de reis?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.
Qua hoogtepunten is jouw leventje net een soort speldenkussen. Allemaal hoogtepunten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wel eens met een grote bus vol pitspoezen op zondagochtend kwekvroeg naar Spa-Francorchamps gereden, een van de hoogtepunten van mijn leventje.
Het waren net echte meisjesmensen, alleen wat slanker en giecheliger dan de gemiddelde huisvrouw.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Had je diepe gesprekken tijdens de reis?
Dat klinkt enorm vermoeiend.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het waren net echte meisjesmensen, alleen wat slanker en giecheliger dan de gemiddelde huisvrouw.
Ongemakkelijk vooral, moest iets van 20.000 keer door de bus heen roepen "Joeh er zit een man hier, kunnen jullie daar een beetje rekening mee houden anders heeft de chauffeur straks ruitenwissers aan de binnenkant nodig, dankjulliewel"quote:
Lindor balletjesquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Tony chocolonely paaseitjesthis life is a blessing
Crackjequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Tony chocolonely paaseitjesthis life is a blessing
Ik accepteer donaties.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog een zak van een kilo liggen
gekregen van mn ouders met kerst.
En dan daar balletjes vanquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een heerlijk donker exemplaar, ik sabbel graag op z'n balletjes
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
RED ALERT! ALLE FOQUEVILLERS IN DE SCHUILKELDERS!!quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo heb ik ineens last van m'n keel. Ik heb nooit last van m'n keel.
Wat zit daar in eigenlijk?quote:
hoiiquote:
Dan zijn ze opz0rquote:
niet open gemaakt?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb nog een zak van een kilo liggen
gekregen van mn ouders met kerst.
blij dat ik net mn shot gehaald ehbquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoezo heb ik ineens last van m'n keel. Ik heb nooit last van m'n keel.
M'n shot zou nog moeten werken.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
blij dat ik net mn shot gehaald ehb
6G bereik en veilig voor ijzige draken
quote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ben nog bezig aan mn eigen voorraad
Hey, hij heeft m'n adres.quote:
Once you go chocoladebal you walk forever 'n bietje mal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
oh myquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Chocolade gevuld met meer cremige chocoladequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat zit daar in eigenlijk?of ook gewoon paasei in een andere vorm
[..]
hoii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |