xxl hagelslag beste hagelslagquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:17 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vorige week niet opgelet weer met het kopen van de hagelslag, dus nu heb ik XXL hagelslag.
Dat zijn een soort rattenkeutels.
Hahaha, gisteren een beetje doorgekomen of was het overleven?quote:
Whieepquote:
Vond het gisteren echt een loodzware dag. Eerst een wel aardige sessie die alleen een heel andere kant opging dan ik wilde.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hahaha, gisteren een beetje doorgekomen of was het overleven?
nederland vergaderlandquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het gisteren echt een loodzware dag. Eerst een wel aardige sessie die alleen een heel andere kant opging dan ik wilde.
Toen een sessie met de directie.
En als toetje een sessie met een groot deel van het MT.
En toen nog even een spoedje
Heb je al wel betaald?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:32 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog steeds geen bestelbevestiging gehad van Tom Tailor.
Ook geen link om m'n ww te resetten trouwens.
Nog steeds last?quote:
wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, had al wel bericht van dat nieuwe Afterpay.
raar modelquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
https://www.zalando.nl/on(...)e-on321u0c9-o12.html
Ik heb dit niet nodig. Ik heb dit niet nodig.
niet nodig maar denk wel dat het je leuk staatquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je agglomeratiseert maar een eind heenquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:16 schreef FranticDJ het volgende:
we gaan weer verder met acclimatiseren in dit prima weekend @:dr_flash
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..
quote:Op woensdag 15 februari 2023 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg: dat is niet duur..
Ja, dat gaat heel snelquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.
Beetje filteren op kleur en prijs?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:08 schreef gianni61 het volgende:
nu weet ik weer waarom ik nooit bij zalando kijk
te veel keuze.
Wilde kijken voor een bodywarmer: Hier, kies maar uit 2505 items
Wel leuk en goede prijsquote:Op woensdag 15 februari 2023 10:43 schreef CherryLips het volgende:
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al vind ik de apple butter (wat is dit in godsnaam voor kleur???) leuker
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailandquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk meer kwijt als ik zo even naar AH ga.
Dan betaal ik liever wat meer voor een betere kwaliteit van levenquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailand
quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leuk
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vindquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
afgezien van de gerriederrie en de kakkerlakken ben je beter uit in thailand
Lol, die kleurnamen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Al vind ik de apple butter (wat is dit in godsnaam voor kleur???) leuker
Wawr GaAt dIt OveR?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vind
Ik vind alle kleuren leukquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat vinden we van balsam green? Vind ik ook wel leuk
Denk dat ik dat ook slecht trek.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het te warm en te vochtig vind
Is dit Turks?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Hmm, alle F1-auto's van die seizoen zijn bijna helemaal zwart.
Handig.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
Oh, lekker overzichtelijk wel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:12 schreef Recce het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |