oh, zijn die er niet? Zou me trouwens niks uitmaken, ga echt nooooit meer naar normale kassa. Voor de oudjes wel lastig misschienquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was laatst bij die nieuwe Plus, ziet er goed uit, maar ik had niet verwacht dat er helemaal geen normale kassa's meer waren
Samequote:Op woensdag 15 februari 2023 11:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het ookGelukkig zijn ze duur, dat weerhoud me er meestal van om ze te kopen
Volgens mij nog wel zo'n balie-kassa, maar dat is natuurlijk niet zo'n echte met een band geloof ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, zijn die er niet? Zou me trouwens niks uitmaken, ga echt nooooit meer naar normale kassa. Voor de oudjes wel lastig misschien
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet hadquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Er is in mn portiekflat een woning verhuurd dmv bemiddeling, ik ben bang
Of gewoon je oren afknippen, is goedkoper.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet had
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel zo'n balie-kassa, maar dat is natuurlijk niet zo'n echte met een band geloof ik.
Heb niet zo goed opgelet, want iemand liet een fles wijn op de grond kapot vallen, bij de kassa
heb goede speakersquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou investeren in een goede koptelefoon met noisecancelling als je die nog niet had
Het valt mee, ze kosten slechts 32 cent per stuk als ze in zo'n eierdoosje zitten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm weet niet, ik koop ze niet want te duur
Ja, maar niet echt pijnloos en vrij definitiefquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of gewoon je oren afknippen, is goedkoper.
Nah, hopelijk valt het mee!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]dat is zo shit
[..]
heb goede speakers
Ook leuk voor die brainfarts van doos94quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:00 schreef gianni61 het volgende:
Ah, Danny heeft een speciaal plekje gemaakt voor mensen zoals Kluun
De Vergaarbak
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:08 schreef Crack_ het volgende:
Er is in mn portiekflat een woning verhuurd dmv bemiddeling, ik ben bang
Waarvoor hebben mensen van die flappies dan?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt pijnloos en vrij definitief
Bovendien ook zinloos, want je blijft nog dingen horen.
Voor de sier?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarvoor hebben mensen van die flappies dan?
Klinkt gezelligquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.
Valt inderdaad wel meequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Het valt mee, ze kosten slechts 32 cent per stuk als ze in zo'n eierdoosje zitten.Oh, wacht, ze verkopen ook eitjes per doos van 6 kg voor 79 euro.
Dat zou echt dodelijk zijn.
Hoop het ook!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nah, hopelijk valt het mee!
342 miljoen opticiens liken dit bericht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Anders vallen er zoveel brillies kapot op de grond.
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:15 schreef Recce het volgende:
[..]
RIP! Ik heb een totaal geflipte onderbuurvrouw. Lekker skreeuwen, drugsdealers op bezoek. Heerlijk.
Begrijp ook niet waarom bitterbal naar Thailand gegaan is. Enige wat je daar extra hebt is tandpijn en diarree.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Haags het volgende:
Tssssk!! Tfoe, wollah!
Dat gezegd hebbende, ik loop half februari gewoon in een t-shirt buiten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:17 schreef Crack_ het volgende:
Hier is de meerderheid ook gestoord en ontzettend luidruchtig en crimineel.
quote:
Nou ja, eitjes van de supermarkt zijn wel een paar keer zo goedkoop natuurlijk. ¤3,89 betalen voor 12 eitjes voelt verkeerd.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:16 schreef Crack_ het volgende:
Valt inderdaad wel meeen dat eierdoosjes is cute
lol 6 kg, uhm ja. Al die papiertjes ook
Wie wil dat nou niet?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijp ook niet waarom bitterbal naar Thailand gegaan is. Enige wat je daar extra hebt is tandpijn en diarree.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |