abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208005770
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Wattes :?
Weer een nieuwe?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_208005804
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen? :+ boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets

Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel erg :') en ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten :')
Baby darling doll face honey
pi_208005811
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nou ja, hobby :{
hoe zou je het noemen
pi_208005816
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe zou je het noemen
Tijdverdrijf?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:30:18 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005821
quote:
11s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:29 schreef Crack_ het volgende:

[..]
hoe zou je het noemen
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_208005824
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel :D
herkenbaar

Tijdens meetings heb ik het liefst zo'n popit fidgetding maar ben bang dat mensen te oordelend zijn als ze me nog niet goed kennen. Maar god kannie wachten _O_
pi_208005825
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Tap tap tap
pi_208005828
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
SPOILER
full struisvogel _O_
pi_208005834
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]
Hmmm, het is niet leuk om niks terug te krijgen als je interesse toont in iemand maarrrr je hebt er ook niks aan als je het groter maakt dan het is? Ik snap zelf niet waarom je meteen boos zou worden als iemand geen reactie stuurt, alsof je dat doet om die ander te pesten? Je kunt zelf ook het 'goede' voorbeeld geven door te zeggen 'yo, vind het wel jammer dat je niet reageert maar hoop dat het goed met je gaat xoxoxox' ofzo.
Denk dat mijn punt is, ook al vindt hij dat je iets verkeerd hebt gedaan, het is ook zijn keuze om daar iets mee te doen. En als hij dat niet wil ook goed, maar dat is ook een keus. Het klinkt gewoon een klein beetje vermoeiend en niet als twee volwassen mensen die kunnen communiceren over wat ze vinden en voelen? :+ boos worden is vermoeiend en kost veel tijd en brengt je meestal nergens. Heb jij wel eens gewoon de vraag gesteld van 'hee vraag me af of er wat is' ofzoiets

Herken dat slechte vriendin ook wel heel erg, ik ben niet meer echt sociaal sinds corona eigenlijk. En ik negeer mn vrienden best wel heel erg :') en ik weet dat ik tegen sommige zou moeten zeggen 'het lukt me even niet, ik hoop dat ik ooit nog terug kom' oid maar ben nog altijd in ontkenning en wil niet toegeven. Wat na een paar jaar natuurlijk echt nergens meer op slaat. En sommige heb ik dat wel verteld maarja, als dat 1+ jaar geleden is .. hoelang gaan die mensen wachten :')
Helpt het niet om jezelf te dwingen wat vaker met ze af te spreken?
In mijn vriendengroep staan ze dan trouwens vrij snel aan de deur in hun beste kleren of juist pyjama om je mee te sleuren ergens mee naartoe of juist samen te bankstinken.
pi_208005836
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nou heb wel een obsessieve periode gehad met wandelen ja, maar tegenwoordig is het een stuk gematigder, het moet niet meer elke dag zoveel stappen zijn en elke maand een hoger gemiddelde etc.
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?
pi_208005841
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
In mijn vriendengroep staan ze dan trouwens vrij snel aan de deur in hun beste kleren of juist pyjama om je mee te sleuren ergens mee naartoe of juist samen te bankstinken.
nee
pi_208005845
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:28 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ik zou misschien weleens kunnen vragen van 'Hoe is het, ik mis je' ofzo, maar ik vind dat ook wel weer eng? Want dat maakt het weer zo... gewichtig?
Tap tap tap
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:32:47 #253
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208005847
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook wel :D
Ik deed het uit pure verveling. Had een paar van die halfjes in de klas die nooit wat begrepen, en dan zat je daar voor de zoveelste keer te luisteren naar een uitleg over hoe je 1 + 1 moet optellen :{
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:33:11 #254
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005852
quote:
2s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef Crack_ het volgende:

[..]
ohja kak dat is waar. Focus hobby dan?
Mja het is nu meer een combinatie van fit blijven (voor de operatie), meer te kunnen snacks want meer lopen = meer snacken :7 en een beetje tijdsverdrijf
_____
pi_208005855
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef Crack_ het volgende:

[..]
nee
Staan ze dan wel dicht genoeg bij je?
pi_208005859
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik zou misschien weleens kunnen vragen van 'Hoe is het, ik mis je' ofzo, maar ik vind dat ook wel weer eng? Want dat maakt het weer zo... gewichtig?
dat is ook eng maar dat houdt het wel bij jezelf
en uiteindelijk is dat ook waar een vriendschap of is gebaseerd en waar je zelf het meeste uithaalt O+

En als de reactie is 'leuk, ik jou niet' dan is dat even heel verdrietig en ga je even flink huilen in een hoekje. Maar dan helpt dat je ook alleen verder ipv dat je nu hoopt op iets wat niet meer zou bestaan
pi_208005860
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:32 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ik deed het uit pure verveling. Had een paar van die halfjes in de klas die nooit wat begrepen, en dan zat je daar voor de zoveelste keer te luisteren naar een uitleg over hoe je 1 + 1 moet optellen :{
:D
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:34:39 #258
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005866
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Herkenbaar, heb ik ook last van
_____
pi_208005872
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:31 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dat deed die ene vriend dus, die belde en zei 'ik sta over een kwartier bij je op de stoep', en het was altijd wel gezellig maar soms komt het gewoon echt niet goed uit.

Had een studiegenootje met een burnout en die deed gewoon niet open als vriendinnen voor de deur stonden. Die was van de een op de andere dag verdwenen, geen teken van leven, ik heb haar nooit meer gezien. Sociale media weg, pleitos. Geen idee hoe het nu met haar gaat.
Tap tap tap
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:35:46 #260
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208005874
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:34 schreef UitStraling het volgende:

[..]
:D
Kijk dat is allemaal prima, misschien zijn die nu heel goed in meubels maken ofzo. Maar mijn god dat ze op de basisschool niet al een beetje een informele splitsing maakten :N Heb me daar zo verveeld dat ik in de brugklas volledig op m'n bek ging, had geen idee hoe ik moest 'leren'.
pi_208005879
quote:
9s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:34 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Herkenbaar, heb ik ook last van
Misschien zitten we daarom allemaal op Fok :{
Tap tap tap
pi_208005880
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:30 schreef CherryLips het volgende:

[..]
SPOILER
Eau ja. Mja, verschillende verwachtingen dan denk ik? Crack zegt het wel mooi, hoe kut ook.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:36:27 #263
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208005884
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Dat deed die ene vriend dus, die belde en zei 'ik sta over een kwartier bij je op de stoep', en het was altijd wel gezellig maar soms komt het gewoon echt niet goed uit.

Had een studiegenootje met een burnout en die deed gewoon niet open als vriendinnen voor de deur stonden. Die was van de een op de andere dag verdwenen, geen teken van leven, ik heb haar nooit meer gezien. Sociale media weg, pleitos. Geen idee hoe het nu met haar gaat.
:{
pi_208005889
quote:
10s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Mja het is nu meer een combinatie van fit blijven (voor de operatie), meer te kunnen snacks want meer lopen = meer snacken :7 en een beetje tijdsverdrijf
oh wacht even iets gemist, staat er nieuwe operatie op de planning?

En nu klinkt het alsof je echt mega veel snackt _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:33 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Staan ze dan wel dicht genoeg bij je?
Volgens mij is jouw karakter zo anders dan de mijne en is je inlevingsvermogen te beperkt om mij hierin van advies te voorzien. Advies waar ik overigens absoluut geen behoefte aan heb (8> (8>
pi_208005895
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef kwiwi het volgende:

[..]
:{
Ik heb haar nog weleens gegoogled maar kwam haar nooit ergens tegen.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage woensdag 15 februari 2023 @ 13:38:45 #266
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_208005910
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:36 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Misschien zitten we daarom allemaal op Fok :{
Ja hier hebben we geen verwachtingen van elkaar, als je een dagje niet post dan is dat maar zo en zal niemand er iets van vinden. En doordat het in tekst is heb je natuurlijk ook meer tijd om na te denken waar je over praat en creëer je ook een soort veilige afstand
_____
pi_208005911
Afgelopen dinsdag (ok gisteren dus) een vriend die ik een week niet gesproken had omdat hij op Aruba zat "Is alles wel ok? Zo niet dan kom ik je in je nekvel grijpen en dan gaan we lol trappen want jij bent een van die unieke mooie prachtige mensen die me gemaakt heeft tot wat ik ben, zaterdag kom ik even langs piepen, even bijpraten want ik heb veel te vertellen"

Daar maak ik dan graag tijd voor, wijze trouwe lieve vrienden heb ik :)
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:38:48 #268
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208005913
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:37 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ik heb haar nog weleens gegoogled maar kwam haar nooit ergens tegen.
Een vriend van mij heeft dat ook wel eens gedaan. Die wilde 'opnieuw beginnen' na een kutperiode. Was een jaar lang van de aardbodem verdwenen, en begon daarna onder een ander voornaam (z'n tweede voornaam) opnieuw op social media etc.
  woensdag 15 februari 2023 @ 13:39:27 #269
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_208005920
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja hier hebben we geen verwachtingen van elkaar, als je een dagje niet post dan is dat maar zo en zal niemand er iets van vinden. En doordat het in tekst is heb je natuurlijk ook meer tijd om na te denken waar je over praat en creëer je ook een soort veilige afstand
Kost me ook 0.0 energie om hier te posten, want je kunt stoppen en wat anders gaan doen wanneer je wil. Heerlie de peerlie :@
pi_208005934
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Een vriend van mij heeft dat ook wel eens gedaan. Die wilde 'opnieuw beginnen' na een kutperiode. Was een jaar lang van de aardbodem verdwenen, en begon daarna onder een ander voornaam (z'n tweede voornaam) opnieuw op social media etc.
had ie wel tegen jou verteld dat dit zn plannen waren?
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2023 13:39 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Kost me ook 0.0 energie om hier te posten, want je kunt stoppen en wat anders gaan doen wanneer je wil. Heerlie de peerlie :@
scheelt ook dat je helemaal niet op je houding of whatever hoeft te letten *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')