Zal ik doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, wil je me de volgende keer mentionen dan?![]()
Ik zie jou echt als superstabiel, kalm en beheerst.
"Kan het niet hebben als een ander de show steelt in de klas" kreeg ik.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Oei, dat is niet heel introvertsquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mwa niet direct, sudokutje op zijn tijd is wel leuk als tijddoding
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]oh klinkt lastig
Heb je wel echt iets verkeerds gedaan dan? Of is het zo'n vriendschap dat wanneer je elkaar ziet het weer kip en ei is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Ook niet dat je een lampie was denk ikquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, dan zou ik de mijne even moeten naslaan![]()
Zal vast niet hebben gestaan dat ik in de lampen hing of zo
O je hebt de psyche van de mens echt goed door.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onnodig en onbegrijpelijk en vooral zonde van het leven ook.
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
In mijn rapport stond dat ik vaak uit het raam zat te staren.
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
True maar het is vooral ook doodvermoeiend om constant rekening te houden met grenzen van iemand die (veel te) zwak in de schoenen staat, daar zijn mensen vaak snel klaar mee, of het moet professioneel zijn in de gezondheidszorg dan.
"Dromerig" kreeg ik ook wel vaak op mijn rapportje ja.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ach , school was dan ook minder interessant dan dat ik zelf leerde buiten school om.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef UitStraling het volgende:
romerig" kreeg ik ook wel vaak op mijn rapportje ja.
Dat is wel heel fijnquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren
Nou ja, hobbyquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee wacht je hebt al een andere obsessieve hobby
Ook herkenbaar.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had vroeger op de basisschool ook standaard 'kijkt eerst de kat uit de boom' als opmerking op mijn rapporten staan
Nee positief juist, zachtjes stimuleren om eens wat verder te kijken dan het eigen veilige plekje.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:19 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Wat betreft werk ben ik het wel met je eens hoor, dat je wel iets kan vragen/verwachten, om over de grenzen heen te gaan. Word je meestal ook wel sterker van, maar dan niet in een omgeving waarin je alleen maar hoort wat niet goed ging.
Dromen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaar die pennen van 8 miljoen euro per stuk nuquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerpquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook niet dat je een lampie was denk ik
Die heb ik ook vaak gehad ja, dat ik zat te dagdromen en zulksquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik liep ook altijd te tekenen, maar net zoals dat ik nu oorbellen zit te poetsen: dat is om de aandacht erbij te kunnen houden. En dat wisten zij ook welquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond er altijd in dat ik niet zoveel in m'n schrift moest tekenen. Whatever.
Nu heet dat doodlen. Deed ik vroeger ook altijd in m'n schriften.quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb het niet gehoordquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog steeds goed mee bevriend. Maar inmiddels gaat het beter met het stotteren
Ben jij menselijkquote:Op woensdag 15 februari 2023 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, vooralsnog ben ik menselijk en geen gebruiksvoorwerp
Ja, helaasquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Uw pakket heeft zojuist ons logistieke centrum verlaten en komt met Easy Parcel Tüte naar u toe.
Wattesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |