Ja, dat weet ik niet meerquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Introvert zijn is hip. Ik heb ook een vriend die dat in z'n profiel op social media heeft gezet, en ook dat hij hoogsensitief is. Toen hij dat tegen me zei schoot ik keihard in de lach
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O god, is hij ook een nieuwetijdskind?
Ja, hopelijk wel. Ze denkt zelf dat ze een dominante vrouw is. Ze zet die drugsdealertjes die blijven slapen ook wel eens midden in de nacht de deur uit als ze een woedeaanval heeft. Ik heb wel eens zo'n straattaalgesprek gehoord voor de deur van het portiek waarin die jongen werd uitgelachen door een vriend omdat-ie eruit was gegooid.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]zo uitzichtloos, hopelijk komt het ooit nog goed
Wat is een nieuwetijdskind?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Exact, kom terug nadat je alles hebt gelezen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik al heb gedaan. "Zie stap 12".
Van die verschrikkelijke instabiele trubbelkezen die zichzelf introvert noemen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Introvert zijn is hip. Ik heb ook een vriend die dat in z'n profiel op social media heeft gezet, en ook dat hij hoogsensitief is. Toen hij dat tegen me zei schoot ik keihard in de lach
Nee dat niet, maar je kunt een gevoelig mens zijn en hoogsensitief zijn, dat zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik wel. Inderdaad verschrikkelijk vermoeiend
nog altijd beter dan forumquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een collega die zegt dat ze enorm introvert is. Maar ze gedraagt juist enorm extravert.
Ook allemaal van die rechtsextremisten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Jammerquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik niet meer
Valt mee, had KKK verwacht.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
Ja of dat je ADD ADHD ODD fybro weet ik veel wat, zet dat allemaal lekker in je profiel. Zal wel een grote rol in je leven spelen denk ik? Ik moet er niet aan denken om m'n hele medische dossier in m'n TikTok te zetten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]waarom zou je dat in je bio zetten ook echt, alsof dat je hele karakter is
ik vind dat maar een aparte ontwikkeling
in haar wereldje is ze dat wellicht ookquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, hopelijk wel. Ze denkt zelf dat ze een dominante vrouw is. Ze zet die drugsdealertjes die blijven slapen ook wel eens midden in de nacht de deur uit als ze een woedeaanval heeft. Ik heb wel eens zo'n straattaalgesprek gehoord voor de deur van het portiek waarin die jongen werd uitgelachen door een vriend omdat-ie eruit was gegooid.
K ook op werk door een gastquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben een keer Stalin genoemd.
Daar ben ik niet trots op
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:50 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus leeft lol
normaal!?!?!?!?quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je kunt een gevoelig mens zijn en hoogsensitief zijn, dat zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.
daar gaan mijn bellen ook van rinkelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:53 schreef Crack_ het volgende:
at zijn in mijn ogen twee compleet andere dingen. Hij vindt dat hij anderen goed aanvoelt, maar zo ervaar ik hem totaal niet. Hij is... normaal.
normaal!?!?!?!?
Goed, ik ben ook flink introvert, maar als ik dan eens onder de mensen ben lul ik je de oren van de kop. Maar dat is gewoon nervositeitquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.
Die zei dat ze introvert was, maar ondertussen hoor ik haar de hele dag keihard praten
nog geen. stemwijzer is nog niet online voor limburg.quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Welke stemwijzer doen jullie? Ik wil 'm ook doen
Oeh ben jij zo’n roodgroenequote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Wat bij jou bovenaan staat bungelt bij mij steevast onderaan de lijsten.
Huh, bij jou kan ik me dat echt niet voorstellen.quote:
maar introvert/extrovert zijn gaat toch ook over of het je veel energie kost om sociaal te doen en niet zozeer om dat je het niet of weinig zou doenquote:Op woensdag 15 februari 2023 12:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo'n collega (andere afdeling) heb ik ook.
Die zei dat ze introvert was, maar ondertussen hoor ik haar de hele dag keihard praten
quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in haar wereldje is ze dat wellicht ook
https://mijnstem.nl/#!/quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:52 schreef kwiwi het volgende:
Welke stemwijzer doen jullie? Ik wil 'm ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |