Is het ook, maar dat vind ik dus ook van katten. Die poepen hier ook ongegeneerd bij ons in de voortuin en daar is geen boete tegen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:11 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Misschien is het naast hun huis?
Ik vind het wel asociaal dat ze overal maar de hondepoep laten liggen, gewoon midden op de wandelpaden
Eensquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat vind ik dus ook van katten. Die poepen hier ook ongegeneerd bij ons in de voortuin en daar is geen boete tegen.
We hebben een grote vijver in de wijk en daar zitten zo’n 60 ganzen. In de lente komen er 30 kleine gansjes bij.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
EensIk vind ganzenpoep enzo ook niet zo fijn maar daarvan zijn er niet 100 in de buurt omdat mensen ze graag willen (ook daarvan vind ik dat er teveel zijn maar daar kunnen mensen weinig aan doen)
Romantisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Veel post vandaag!
Het zijn alleen rekeningen en een brief van de belasting![]()
Ik heb twee nieuwe door mezelf bestelde broeken ontvangen, ook romantisch.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Veel post vandaag!
Hier zelfs dat niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 12:02 schreef BillDauterive het volgende:
Veel post vandaag!
Bijna klaar!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 13:41 schreef Cee het volgende:
We zitten nu allemaal hoopvol onze dm’s te refreshen hè.
Zeker even de mass DM verzend instellingen goed zetten.quote:
Romantischer kunnen we het niet maken. Wel makkelijker.quote:
En ook nog eens geen belasting i.t.t. een hond.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Is het ook, maar dat vind ik dus ook van katten. Die poepen hier ook ongegeneerd bij ons in de voortuin en daar is geen boete tegen.
Dat mag ook niet van de wet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
En ook nog is geen belasting i.t.t. een hond.
Waarbij het uiteraard asociaal is als iemand de hondenpoep niet opruimt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
Het gedichtje is geschreven en verzonden dus diegenen die niks hebben ontvangen moet ik helaas teleurstellen
Mede daarom komt onze kat alleen in onze achtertuinquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:17 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Je houdt van katten, daarvan heb ik er tweequote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
Het gedichtje is geschreven en verzonden dus diegenen die niks hebben ontvangen moet ik helaas teleurstellen
Anders ruimde het niet op twee natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je houdt van katten, daarvan heb ik er twee
Ik hou van jouw voornaam, die begint met een C
(Enz enz)
Ik geloof niet dat deze voor mij bestemd was?
Dit is echt prachtig.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:52 schreef Fred_B het volgende:
Als ik nog eens moest kiezen, dan deed ik het zo
Jij bent de kop en de munt van de euro
Ik twijfel nooit ook maar een moment
Omdat ik weet dat jij er altijd voor me bent
Nou, Sieneke.
Ik ben het gewendquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
En dat is op welke manier relevant voor de opmerking?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag ook niet van de wet.
Dank je. Was mooiquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
Ik pink even een traantje wegquote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:52 schreef Fred_B het volgende:
Als ik nog eens moest kiezen, dan deed ik het zo
Jij bent de kop en de munt van de euro
Ik twijfel nooit ook maar een moment
Omdat ik weet dat jij er altijd voor me bent
Nou, Sieneke.
Dat is de reden waarom er geen belasting is voor katten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dat is op welke manier relevant voor de opmerking?
Had op z'n minst nog een vriendschappelijke DM verwacht, MAAR NEE HOOR HELMAAL NIKSquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Snap je m'n gevoelens nu wel een beetje?
Straks krijg je er een van iedereen in de SC.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had op z'n minst nog een vriendschappelijke DM verwacht, MAAR NEE HOOR HELMAAL NIKS![]()
Nog steeds niet relevantquote:Op dinsdag 14 februari 2023 16:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom er geen belasting is voor katten.
Deze post is echt leuk voor iedereen die niks ontvangen heeftquote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:30 schreef Strani het volgende:
Vorig jaar had ik een luchtballon in de vorm van een hart over je huis laten vliegen en het jaar daarvoor het stadion van NAC afgehuurd om 20.000 mariachis het hele repertoire van Barry White voor je te laten spelen. Ik dacht dat de bal dit jaar misschien eens bij jou lag.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had op z'n minst nog een vriendschappelijke DM verwacht, MAAR NEE HOOR HELMAAL NIKS![]()
Ja nee oke, misschien heb je een puntquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik een luchtballon in de vorm van een hart over je huis laten vliegen en het jaar daarvoor het stadion van NAC afgehuurd om 20.000 mariachis het hele repertoire van Barry White voor je te laten spelen. Ik dacht dat de bal dit jaar misschien eens bij jou lag.
Sinds de Kroatische inzending bekend is heeft SC ineens een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Straks krijg je er een van iedereen in de SC.
De tekst van Herman & Brigitte is een stuk sterker dan die van Patrick & Mireille.quote:
Zetten ze een Safetycar in?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Sinds de Kroatische inzending bekend is heeft SC ineens een dubbele betekenis.
Dit kan nog wel eens verslavend gaan worden als ik het vaker ga gebruikenquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:32 schreef Em31 het volgende:
Iemand die ChatGPT gebruikt en kan vragen om een gedicht over het Songfestival?ik ben wel benieuwd
quote:Ja, ik kan een gedicht maken over het Songfestival! Hier is mijn poging:
Eenmaal per jaar, op een nacht in mei
Gatheren muzikanten en zangers van heel de EU
Om te zingen, om te strijden, om te schitteren op het podium
Voor een kans om te winnen en hun land te tonen
Er zijn ballads, er zijn bangers, er zijn onvergetelijke refreinen
Er zijn kostuums en choreografieën die soms verbazen en soms vermaken
Er is glitter, er is glamour, er is soms ook een vleugje kitsch
Maar het gaat allemaal om de muziek en de liefde die ze brengen
Het Songfestival verenigt, het Songfestival verdeelt
Het maakt ons blij, het maakt ons verdrietig, het maakt ons soms zelfs boos
Maar we blijven kijken, jaar na jaar, omdat we weten dat er iets magisch kan gebeuren
En misschien, heel misschien, zal onze favoriet de overwinning opbeuren
Dus laat de muziek maar stromen, laat de emoties maar los
Laat ons zingen en dansen en juichen voor de liedjes die we kiezen
Want het Songfestival is meer dan alleen een competitie
Het is een viering van muziek en eenheid, een moment van pure harmonie.
quote:Ja, natuurlijk! Hier is een kort gedicht over het Songfestival:
Op het podium, vol met licht
Strijden artiesten met al hun macht en inzicht
Een avond vol glitter, een feest vol pracht
Wie zal er winnen in deze muzikale krachtmeting vol kracht?
(Opmerking: Dit gedicht is geschreven in het Nederlands.)
Zat dit in je DM?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:32 schreef Em31 het volgende:
Iemand die ChatGPT gebruikt en kan vragen om een gedicht over het Songfestival?ik ben wel benieuwd
quote:Ja, hier is een kort liefdesgedicht over het Eurovisie Songfestival:
Jouw stem klinkt als muziek in mijn oren,
Je straalt als een ster op het podium.
Mijn hart gaat sneller slaan als ik je zie,
Jij bent mijn favoriete melodie.
Ik hoop dat we samen kunnen dansen,
Op de klanken van de Eurovisie-romance.
Want met jou aan mijn zijde, mijn liefste,
Is elke songfestivalavond een feest.
Die wet is behoorlijk achterhaald imo.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat mag ook niet van de wet.
Waarschijnlijk wel inderdaad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Die wet is behoorlijk achterhaald imo.
quote:
Fijn om dat te horen.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Zo, deze commerciele dag ook weer overleefd
Niet zo moeilijk tochquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:26 schreef NailQueen het volgende:
Zo, deze commerciele dag ook weer overleefd
Als je bedoeld; aanbidders die willen dat ik hun belastingaangifte doe, dan ja!quote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk tochof heb je veel aanbidders moeten afslaan?
Oké jij wintquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:15 schreef BillDauterive het volgende:
Prachtige mensen van deze slowchat.
Ook hier wordt een valentijnsgedichtje klaargezet.
Echte ochtend even bijlezen is mijn dagelijkse routine
Het is verslaverder dan een stoot co... euh... cafeïne
Lief en leed delen we met elkaar
We schuwen geen enkele discussie, ook al is die zwaar.
Vaak is er goed nieuws of een grap en geven we elkaar een like.
Wat waardevol, wat zijn we zo toch rijk!
En soms heeft iemand behoefte om een bak shit in de SC te kieperen.
Gelukkig is het songfestival nooit ver weg en kunnen we weer hyperen.
Of jullie het nou wel of niet willen zijn,
Jullie zijn mijn valentijn
Nee ChatGPT is toch wat afstandelijk he, kent ons niet echtquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:07 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier kan ChatGpt toch niet tegenop he
Die heb ik, volgens mij, nooit gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:14 schreef GeorgeM het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat ik dat spotje van die verzekeraar over appen op de fiets nooit meer zie.
Ik heb net een bakje chips gehad.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb zin in iets te snacken, maar niks in huis.
Alleen als het je voor twee hebt gegeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje chips gehad.
Dit helpt niet he
Nee, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje chips gehad.
Dit helpt niet he
Snackzequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben even naar de winkel geweest. Ze zijn gewoon tot 21 uur open.
Ik heb chips gehaald en ook gelijk friet voor zondag.
Ribble naturel van Jumbo huismerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snackze![]()
Welke chips is het geworden?
Ik had ribbel paprika van Jumbo huismerkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ribble naturel van Jumbo huismerk.
die heb ik ook gehaald. Maar die is voor een andere keer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ribbel paprika van Jumbo huismerk
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die heb ik ook gehaald. Maar die is voor een andere keer.
Dinsdag chipsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik eet nu Bolognese chips van Croky. /viesdik
Ja, had ik vandaag gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren was ESF-ster Stefania bij de Avondshow trouwens, voor de liefhebber.
Gisteren had ik nog een restant aan stukjes kaas van San Remo inderdaadquote:
Kaasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren had ik nog een restant aan stukjes kaas van San Remo inderdaad
Hij deed net alweer z’n befaamde driedubbele flikflak.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie al overeind gestaan?
Daar mis je dan ook niks aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja, er is nog een zevende seizoen, maar daar heb ik geen behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |