Alleen als het je voor twee hebt gegeten.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje chips gehad.
Dit helpt niet he
Nee, dat helpt niet.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb net een bakje chips gehad.
Dit helpt niet he
Snackzequote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ik ben even naar de winkel geweest. Ze zijn gewoon tot 21 uur open.
Ik heb chips gehaald en ook gelijk friet voor zondag.
Ribble naturel van Jumbo huismerk.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Snackze![]()
Welke chips is het geworden?
Ik had ribbel paprika van Jumbo huismerkquote:Op dinsdag 14 februari 2023 20:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ribble naturel van Jumbo huismerk.
die heb ik ook gehaald. Maar die is voor een andere keer.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik had ribbel paprika van Jumbo huismerk
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die heb ik ook gehaald. Maar die is voor een andere keer.
Dinsdag chipsdagquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Ik eet nu Bolognese chips van Croky. /viesdik
Ja, had ik vandaag gezien.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:06 schreef Fred_B het volgende:
Gisteren was ESF-ster Stefania bij de Avondshow trouwens, voor de liefhebber.
Gisteren had ik nog een restant aan stukjes kaas van San Remo inderdaadquote:
Kaasquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gisteren had ik nog een restant aan stukjes kaas van San Remo inderdaad
Hij deed net alweer z’n befaamde driedubbele flikflak.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heeft ie al overeind gestaan?
Daar mis je dan ook niks aan.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nou ja, er is nog een zevende seizoen, maar daar heb ik geen behoefte aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |