quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Zoe :'Zou twitter nu losgaan over Wendy?'
voor mij heeft Wendy deze opdracht al gewonnen
Ik vind Wendy vaak een toppertje, in dit geval zeker weten.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik maak me nooit zo zorgen om een dubbelzinnige TTquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
De alleskunner van de loods..recht op zeker 9 ton..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Het past hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
Dan mag je het veranderen als je wil.quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Ik zie Bep niet wrijven is ze al geweest??
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Wendy in badpak en de mannen helemaal aangekleed.
omdat het kanquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mag je het veranderen als je wil.![]()
Ik hoorde 2 cm in een uur en een kwartier, voor de statistieken he.
Ik zag Erik vanmiddag wel in korte broek.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.
Die ken wel goed blazen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
De volgende proef...blaas zo snel een opblaaspop op...dan hebben we 1 winnaar..janet
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
Dankjewel Deisyy voor de TT wijziging.
Dat was aan het begin en toen had ie net gesport, daarna niet meer in korte broek gezien volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag Erik vanmiddag wel in korte broek.
Een toevalstreffer dusquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was aan het begin en toen had ie net gesport, daarna niet meer in korte broek gezien volgens mij.
Ik weet eigenlijk niet meer of hij dat nu expres had gedaan, dat sporten en daarna op het ijs of toeval inderdaad omdat hij al zo rond liep.quote:
Dan zal hij nog op zijn neus kijken in augustus.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef puzziepie het volgende:
JW ziet niet eens dat Wendy misschien ook wel populair is
Meer mensen daar denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal hij nog op zijn neus kijken in augustus.
Ik vind dat likken zo goorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer of hij dat nu expres had gedaan, dat sporten en daarna op het ijs of toeval inderdaad omdat hij al zo rond liep.
Ieuw en ook met de voeten nu over dat ijs, als er nu nog iemand dat water op gaat likken![]()
Andersom niet denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Babbel en JW nu over Esther
Ze hebben het het er over gehad, als Esther naar huis moet gaat JW gewoon door
Wij niet, als ik in dat top-10 topic kijk is Wendy aardig wat keertjes op de eerste plaats gezetquote:
Ik vind bij deze naam dit account @imeowmeowalways met Arabische tekst en filmpjes.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
ene thinkerbell heeft op twitter filmpje staan over kim die naar de loods rijd
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Janet wel een stoer oudje hoor
Wat nu weerquote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik zit te nog steeds te mokken ... is ook een oude zeur.
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar hem .. hij heeft verstand van thermodynamica en zo vindt hij..
https://streamable.com/qg3iyyquote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind bij deze naam dit account @:imeowmeowalways met Arabische tekst en filmpjes.
Dat Kim W op Arabieren valt, verbaasd me dan weer niet.
Gevonden: @ CursedTinkerbel
Waar mokt hij over?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik zit te nog steeds te mokken ... is ook een oude zeur.
Die link van die tweet is allang gepostquote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind bij deze naam dit account @:imeowmeowalways met Arabische tekst en filmpjes.
Dat Kim W op Arabieren valt, verbaasd me dan weer niet.
Gevonden: @ CursedTinkerbel
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij vindt dat alleen hij de juiste manier weet om het blok te smelten, maar niemand luistert.
Alleen op bepaalde punten die voor de meeste mensen niet te vatten zijn, maar dan houdt het ook opquote:Op maandag 13 februari 2023 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Heb je nou echt niks gemist van thuis..
Erik : Biljarten, voor de rest niet ... missen, missen, wat is missen. Weet ik ook niet.
Wendy : Ja? ... Ik snap dat niet.
Erik : Zo zit ik in elkaar. Ik kan zo'n knop omzetten.
Dat was Janetquote:Op maandag 13 februari 2023 19:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zat net te eten en had geluid nog aanstaan, over de boksen, wel zacht. Klonk net of er iemand aan het bevallen was met gepuf en gehijg
Ze heeft ook helemaal geen overwichtquote:Op maandag 13 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
het enthousiasme waarmee Kenzi dingen zegt
afhangende schouders
handen in de zakken
Komt ze nu pas meequote:Op maandag 13 februari 2023 19:17 schreef Flow3r het volgende:
ze zitten nu op 41 euro
Kenzy vraagt of iedereen in korte broek of zwemkleding wil gaan want dat gaat veel sneller zoals bij Wendy in haar bikini
ik kan hier zo'n fout grapje van makenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal geen overwicht
Daarentegen wel overgewicht ....quote:Op maandag 13 februari 2023 19:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze heeft ook helemaal geen overwicht
ik was zo netjes het niet te doenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daarentegen wel overgewicht ....
Echt een motiverende manager. Zit liever met Mirthe te frunnikenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
afhangende schouders
handen in de zakken
Hij heeft dan ook goed zijn best gedaan vandaag.quote:
zijn bang dat het blok weer bevriestquote:Op maandag 13 februari 2023 19:21 schreef Silves het volgende:
Waarom gaat de wrijfclub niet eten? ze mogen toch wel 10 min van de plaats?
Kenzy weet de spirit er wel in te houdenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
afhangende schouders
handen in de zakken
als je wilt dat mensen goed doorgaan zul je er wat anders in moeten staanquote:Op maandag 13 februari 2023 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kenzy weet de spirit er wel in te houden
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn bang dat het blok weer bevriest
Goed voorbeeld doet goed volgen, maar daar is Kenzy te lui voor.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je wilt dat mensen goed doorgaan zul je er wat anders in moeten staan
maar ja tis Kenzi he
Ze heeft zelf ook nog niet veel gedaan aan het ijsblokquote:Op maandag 13 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja tis Kenzi he
Marciano houdt zichzelf goed warm met zijn bandanaquote:
ze gaat zo vast 5 minuten op het ijs zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen, maar daar is Kenzy te lui voor.
Stel JW was manager geworden. Die is nog luierquote:Op maandag 13 februari 2023 19:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed voorbeeld doet goed volgen, maar daar is Kenzy te lui voor.
ff d'r schelpdier laten afkoelen?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaat zo vast 5 minuten op het ijs zitten![]()
![]()
In badpak ook?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Kun je rekenen? Reken er maar niet opquote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Misschien had hij zich als manager ontpopt tot een actieve leidinggevendequote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Stel JW was manager geworden. Die is nog luier
Krijgen we wel weer Kenzi in haar blote buik en kont, ze zou nu ff het voorbeeld moeten geven..quote:Op maandag 13 februari 2023 19:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar ja tis Kenzi he
Ja hij durft niets te zeggen nu mattin naast hem zit. Want gisteren zei hij nog ik wil geen pasta en nu zegt hij dat hij de pasta carbonara lekker vond.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft dan ook goed zijn best gedaan vandaag.
damnnnn Fritsquote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
ff d'r schelpdier laten afkoelen?
Je steekt me de gek aanquote:Op maandag 13 februari 2023 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien had hij zich als manager ontpopt tot een actieve leidinggevende =:d
Hoelang heeft die hongerstaking van Esther geduurd?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik heb zo snel mogelijk gegeten voor jullie.
Breaking News : Esther heeft gegeten!
Vandaag/avond voor het eerst weer eens de streams aan, dat groepje in die loods irriteer ik me aan.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
damnnnn Frits
ik dacht al dat je ons vergeten was
Als het goed is welquote:Op maandag 13 februari 2023 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
JW is gewoon een zeikerd, die zeikt om het zeiken.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja hij durft niets te zeggen nu mattin naast hem zit. Want gisteren zei hij nog ik wil geen pasta en nu zegt hij dat hij de pasta carbonara lekker vond.
En Mattin zegt goeie he met minimaal budget ( wat niet waar is)
er zijn er al 2 naar huisquote:Op maandag 13 februari 2023 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vandaag/avond voor het eerst weer eens de streams aan, dat groepje in die loods irriteer ik me aan.
Dus ff 'n pauze ingelast
En nu ga je een nieuwe irritatiebron opbouwenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Vandaag/avond voor het eerst weer eens de streams aan, dat groepje in die loods irriteer ik me aan.
Dus ff 'n pauze ingelast
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu ga je een nieuwe irritatiebron opbouwen
ik zie een patroonquote:
Haha drama queenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther : Ik heb zo snel mogelijk gegeten voor jullie.
Breaking News : Esther heeft gegeten!
Nee hoor, ben zo weer weg. Zijn veel ergere dingen in de wereld.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
En nu ga je een nieuwe irritatiebron opbouwen
niks dr vanquote:Op maandag 13 februari 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zo weer weg. Zijn veel ergere dingen in de wereld.
Tussen het avondeten en het ontbijtquote:Op maandag 13 februari 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoelang heeft die hongerstaking van Esther geduurd?
Je praat nu als JW.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee hoor, ben zo weer weg. Zijn veel ergere dingen in de wereld.
allemaal blaasontsteking morgenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
nog 3 rondjes zo draaien en d'r muts gaat klappertanden
Die is al bevrorenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
nog 3 rondjes zo draaien en d'r muts gaat klappertanden
Een avond maal heeft ze overgeslagen!! De strijderquote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Tussen het avondeten en het ontbijt
Iedereen dan maar in de blote poepert eropquote:Op maandag 13 februari 2023 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar het werkt als een tierelier
Badpak of bikini kan ookquote:Op maandag 13 februari 2023 19:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Iedereen dan maar in de blote poepert erop
Dat bedoel ik ookquote:
Wat een vrijheidsstrijdsterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:35 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Een avond maal heeft ze overgeslagen!! De strijder
Allemaal mietjesquote:Op maandag 13 februari 2023 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zwembroek ook, waar blijven de mannen? Die zijn niet zo stoer
Als Erik op dat ijs gaat zitten, kruipt zijn slakkie terug in zijn holletjequote:Op maandag 13 februari 2023 19:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zwembroek ook, waar blijven de mannen? Die zijn niet zo stoer
Werksequote:Op maandag 13 februari 2023 19:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik moet helaas aan het werk, als ik terugkom verwacht ik wel veel leuke gifjes![]()
![]()
Moet ook, gaat veel beterquote:Op maandag 13 februari 2023 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij had het over een blote poeperd
ijs smelt spontaan denk ik van die bamboo onderbroeken die 1 x in de 3 a 4 dagen wordt gewassenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als Erik op dat ijs gaat zitten, kruipt zijn slakkie terug in zijn holletje
Voor de gay heren natuurlijk best leuk. Niet voor mijquote:
Ik psd ookquote:Op maandag 13 februari 2023 19:41 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Voor de gay heren natuurlijk best leuk. Niet voor mij
Heftigquote:Op maandag 13 februari 2023 19:32 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Tussen het avondeten en het ontbijt
die moet je gekoeld houdenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Komop Bern, zakje met ballen eroverheen
Niet door de kou, maar door dat vieze ijsblokquote:Op maandag 13 februari 2023 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
allemaal blaasontsteking morgen
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet door de kou, maar door dat vieze ijsblok
ik zie er maar 1 met de kont op zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:46 schreef utopia2.0 het volgende:
JW is totaal kansloos bezig. De gehele dag al trouwens
Klopt.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er maar 1 met de kont op zitten
de rest alleen vingertjes
ook Isaak
Past goed in het straatje van JWquote:Op maandag 13 februari 2023 19:48 schreef greysbones het volgende:
Erik windt zich er niet meer over op
die loopt ook vooral te zeuren en zagen
zie hem ook weinig doen
Ik dacht eerst dat Janet daar zatquote:Op maandag 13 februari 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat is dat voor'n raar broekje dat BErn aanheeft?
zwembroekquote:Op maandag 13 februari 2023 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Wat is dat voor'n raar broekje dat BErn aanheeft?
Isaac heeft er straks wat buikschuivers overheen gemaakt, maar was niet lang voor hij weer verder ging met porren.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zie er maar 1 met de kont op zitten
de rest alleen vingertjes
ook Isaak
de marinierquote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Isaac heeft er straks wat buikschuivers overheen gemaakt, maar was niet lang voor hij weer verder ging met porren.
Zojuist, Isaac: "Gert, ik heb twee missies, dat is deze 50 cent, en deze 50 cent, dan heb ik een brood binnengehaald. Denk dat het broodnodig is"
Obviousquote:Op maandag 13 februari 2023 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
zwembroek
er staan vast ananasjes op
erik becommentarieert het vanaf de bankquote:Op maandag 13 februari 2023 19:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ook met badpak nu. Als ze dat voorbeeld nu allemaal volgen, verdienen ze meer geld.
Denk dat de klanten hard weglopenquote:Op maandag 13 februari 2023 19:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Zoe ook met badpak nu. Als ze dat voorbeeld nu allemaal volgen, verdienen ze meer geld.
Echt hoor , niet normaalquote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
Erik en JW zijn zich maar nuttig gaan maken
oh nee ze zijn gewoon aan het darten
Dat niemand ze er op aanspreekt ookquote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
ze mogen volgens mij maar met 5 tegelijk aan het ijs werken.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat niemand ze er op aanspreekt ook
zal zo vast gebeurenquote:
Kim K zal vast met de hummer klaarzitten nu vrouwen met hun billen voor de neus van Tiano zittenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ook al janken , het doet pijn![]()
Nee dan Wendy
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kim K zal vast met de hummer klaarzitten nu vrouwen met hun billen voor de neus van Tiano
Met JW zeker als mentorquote:Op maandag 13 februari 2023 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
erik becommentarieert het vanaf de bank
nee Erik is echt degene die vandaag erger is dan JWquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk dat de klanten hard weglopen
Straks klagen dat er geen fatsoenlijk eten is.quote:Op maandag 13 februari 2023 19:56 schreef greysbones het volgende:
ik zie het ze doen jaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Straks klagen dat er geen fatsoenlijk eten is.
Nu nog niet volgens mij, voor de avond/nacht welquote:
Wendy is een bikkel. Die hoor je weinig klagenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:00 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ook al janken , het doet pijn![]()
Nee dan Wendy
Sterker: die heeft niet geklaagdquote:Op maandag 13 februari 2023 20:06 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wendy is een bikkel. Die hoor je weinig klagen
volgens mij heeft jeff vanmorgen al een heel schema gemaakt om de 24 uur te vullen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nu nog niet volgens mij, voor de avond/nacht wel
Preciesquote:Op maandag 13 februari 2023 20:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sterker: die heeft niet geklaagd
Dat klopt, het was het idee van Erik in eerste instantie. Maar het werd niet meteen opgevolgdquote:Op maandag 13 februari 2023 20:07 schreef Verida het volgende:
[..]
volgens mij heeft jeff vanmorgen al een heel schema gemaakt om de 24 uur te vullen.
En vanmorgen was Erik als een van de eerst met blote benen en voeten op het ijs aan het "rijden" Dat was voor Wendy reden om te zeggen dat ze niet meer met haar mond ging proberen om het ijs te smeltenNu zitten ze inmiddels met meer met blote lichaamsdelen aan het ijs.
Wendy voor managerquote:Op maandag 13 februari 2023 20:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wendy: "Jullie zitten veel te kort, zij zitten 2,5 minuut. Hup zitten! Elke minuut telt, hup bewegen, manager! Hup opschieten"
Yeah zweep erover !
Als het een ontsteking is is koelen heeel goedquote:Op maandag 13 februari 2023 20:10 schreef utopia2.0 het volgende:
JW klagen over zijn schouder. Laatste tijd niet meer over gehoord en heel toevallig heeft die ouwe zemelaar er weer last van.
Je had Wendy moeten zienquote:
Flikker hem op dat ijsblok. Lichaamswarmtequote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het een ontsteking is is koelen heeel goed
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je had Wendy moeten zien![]()
Die ging als een masserattie
Vreselijk zeikmens is het. Ik hoop op meer kaartjesquote:
Ze is haar glimlach kwijt jaquote:
Maar een schaar uitlenen doet ze niet. Maar ze is zo lief...quote:Op maandag 13 februari 2023 20:21 schreef Ijspegel99 het volgende:
Es: Ik ben geen haatdragend mens ik ga niet als een kenau daar naartoe lopen, nee dat zou ik nooit doen"
ze is een energie slurpend monsterquote:
Gaat zijn stemgeluid al omhoog?quote:Op maandag 13 februari 2023 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik kijk en luister nog liever naar een Bern, die met zijn ballen over dat ijs heen wrijft, dan naar een Esther, waar je bijna depressief van zou worden.
Respect, dat je daar nog naar kunt luisterenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:27 schreef puzziepie het volgende:
Juist Babbel , Je kan die verliefdheid stoppen , dit is gewoon te triest voor woorden
die heeft ook 3 minuten met 2 vingers over het ijs gewrevenquote:
Naar Babbel kan ik uuuuren luisterenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Respect, dat je daar nog naar kunt luisteren
Heb ik idd ook nog niet veel zien doen.quote:Op maandag 13 februari 2023 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ook 3 minuten met 2 vingers over het ijs gewreven
Maar je krijgt Esther er nu bijquote:Op maandag 13 februari 2023 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar Babbel kan ik uuuuren luisteren![]()
Primaquote:Op maandag 13 februari 2023 20:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar je krijgt Esther er nu bij
Ben haar na 5 minuten al zat:Dquote:Op maandag 13 februari 2023 20:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Naar Babbel kan ik uuuuren luisteren![]()
quote:Op maandag 13 februari 2023 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk bij een eliminatie stuurt Babbel haar naar huis
Dat doe ik dan ook niet heb de andere stream aanquote:
Verstandigquote:Op maandag 13 februari 2023 20:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe ik dan ook niet heb de andere stream aan
En terecht, hij weet hoe ze zich voelt maar wijst Eunice niet af, wil van 2 walletjes etenquote:Op maandag 13 februari 2023 20:35 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jw vraagt of Esther wil voetballen, Es zegt misschien wilt Eunice wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |