Klopt,dat die nog geen gaatjes heeft van al dat suiker en de anderen..quote:Op maandag 13 februari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel suiker in die havermout elke dag, daar kan je niet tegen trainen
Tandenpoetsen helpt prima.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt,dat die nog geen gaatjes heeft van al dat suiker en de anderen..
Babbel zat buiten met een peuk en zei iets net toen GJ langsliepquote:
Dan weten we datquote:Op maandag 13 februari 2023 15:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar doe het liever niet
Volgende keer, als de laatste post heb kan het er ook bij zettenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar doe het liever niet
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat die zeikerd(JW) nog wel eens gelijk kan krijgen. Hij zei, dat elk muntje voor een bedrag staat. Hij had het over 10,- per munt. Denk persoonlijk dat dat wat minder uit zal vallen.
Zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.
Denk het ook, er werd letterlijk gezegd: "Alle munten die jullie weten los te maken is het bedrag dat jullie verdienen voor de huishoudpot"quote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.
Dan is t niet veel, hoeveel uur hebben ze eignelijk?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, er werd letterlijk gezegd: "Alle munten die jullie weten los te maken is het bedrag dat jullie verdienen voor de huishoudpot"
Voor de kijkers ook, anders hadden we nu weer spelletjes of bankhang streams gehadquote:
Klopt. Kenzy hangt er ook maar een beetje bij. JW kan net zo goed met zijn tengels van dat ijs afblijven. Het houd idd bij sommigen niet over.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef mootie het volgende:
Er zitten wel luie tarken bij.
Met 2 of 3 vingers wrijven.
Gebruik het oppervlak van je lichaam ipv die muntjes er indiviudeel uit te wrijven.
24 uur, rond half 12 zijn ze begonnen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan is t niet veel, hoeveel uur hebben ze eignelijk?
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Voor de kijkers ook, anders hadden we nu weer spelletjes of bankhang streams gehad
Shifts, hebben ze al ingedeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doen
Ah moet wel goed komen denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
24 uur, rond half 12 zijn ze begonnen als ik me niet vergis.
Ze zullen dan in nachtploegen moeten gaan werkenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doen
Is allang ingedeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze zullen dan in nachtploegen moeten gaan werken
Jij kent haar persoonlijk begrijp ikquote:
Je moest eens weten...quote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk begrijp ik
Hilarisch grapje omdat ze bi is.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk begrijp ik
Je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hilarisch grapje omdat ze bi is.
Dijenkletser.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had het al begrepen, daarom ook mijn reactiequote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hilarisch grapje omdat ze bi is.
Dijenkletser.
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is nog van gisteren begrijp ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Jij reageert toch ook, dan kun je ook een tegenreactie ontvangen.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijk -knip-
Vandaag gepost, maar zal van gister zijn neem ik aan.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is nog van gisteren begrijp ik?
Welke FB groep?quote:Op maandag 13 februari 2023 16:04 schreef cinsan het volgende:
op fb staat stuje van persoon die appte met kim w kan het niet plaatsen hier . voornaamste vind ik de persoon vraagt
gaat over het feit dat je dingen zegt over de fam van marciano wrm , antwoord van kim ,wrm zouden ze niet blij zijn
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Je zou eigenlijk eens moeten uittypen wat die twee over mekaar hebben gezegd dus kan die twee onmogelijk serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Dat moet haast welquote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vandaag gepost, maar zal van gister zijn neem ik aan.
In deze opdracht wel jaquote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Als ze hadden gezegd dat Mirthe het zusje van Erik is had ik het geloofd
Ze zijn wel mooi aan het werk gezetquote:
Wel een leuke opdrachtquote:Op maandag 13 februari 2023 16:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn wel mooi aan het werk gezet
thnx, ga even checkenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:13 schreef cinsan het volgende:
[..]
een jaar van je leven gezellig met big brother
Zeker! Er zijn ook al best wat verschillende groepjes langs gekomen, maar Mirthe blijft maar bezig met dat blokquote:Op maandag 13 februari 2023 16:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In deze opdracht wel ja![]()
Maar desondanks, pakt ze er wel veel muntjes uit op deze manier, kunnen velen een voorbeeld aan nemen daar, des te meer geld halen ze binnen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:22 schreef lojanda het volgende:
Wat een viezerik is Martin toch.. continu z’n vingers aflikken en dan weer aan het eten en dan laat hij een aardappel op de vieze vette vloer vallen in de keuken en hup zo de schaal weer inMarciano zegt nog spoel eerst even af maar Martin zegt Ahh hoeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Martin en Marciano zorgen wel dat ze in de keuken blijven.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:35 schreef lojanda het volgende:
Is iedereen eigenlijk al met dat ijsblok bezig geweest?
IK heb Martin er nog niet gezien, wel in de keuken, maar kan het gemist hebben. Maar ze moeten 24 uur, dus hij heeft nog tijd genoeg.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:35 schreef lojanda het volgende:
Is iedereen eigenlijk al met dat ijsblok bezig geweest?
Martin heb ik wel aan het ijs gezien.. zonder shirt weerquote:Op maandag 13 februari 2023 16:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IK heb Martin er nog niet gezien, wel in de keuken, maar kan het gemist hebben. Maar ze moeten 24 uur, dus hij heeft nog tijd genoeg.
-knip-quote:Op maandag 13 februari 2023 16:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij reageert toch ook, dan kun je ook een tegenreactie ontvangen.
quote:Op maandag 13 februari 2023 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Isaac : Het is mooi weer, de spinnen beginnen weer webjes te maken en weet je wat het betekend als spinnen webjes maken? dat het mooi weer wordt'
Verzint hij ter plekkequote:Op maandag 13 februari 2023 16:53 schreef puzziepie het volgende:
Isaac : Het is mooi weer, de spinnen beginnen weer webjes te maken en weet je wat het betekend als spinnen webjes maken? dat het mooi weer wordt'
Dat geclaim ookquote:Op maandag 13 februari 2023 16:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
begin dat geflikflooi van die 2 ook beetje zat te worden
Vind hem sowieso onhygiënisch bezig in de keuken, overal proeven met zelfde lepel, met zijn handen in het eten en nooit handen wassen na het plassenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:56 schreef lojanda het volgende:
Martin heeft lekkere schone frisse mouwen aan het shirt dat hij aan heeft.. lekker zo boven het eten
a little to much, komt zo overdreven over, ook omdat Mirthe zegt niet verliefd te zijn, dan begrijp ik dit geklef nietquote:
huh zei ze datquote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
a little to much, komt zo overdreven over, ook omdat Mirthe zegt niet verliefd te zijn, dan begrijp ik dit geklef niet
Heeft ze gezegd ja, ze voelt zich wel heel prettig zo en ze vinden elkaar leuk, maar verliefd (nog) nietquote:
Biljart was beschadigd en is teruggestuurd.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef Korak het volgende:
Heb zin in het biljart en dat JW het maar niks vindt!
Mirthe zei een tijdje geleden toen iemand aan haar vroeg of ze Kenzy leuk leuk vond dat dat niet zo was. Ze zei dat ze wel een mooi koppie had maar dat ze niet op haar figuur viel..quote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
a little to much, komt zo overdreven over, ook omdat Mirthe zegt niet verliefd te zijn, dan begrijp ik dit geklef niet
Zo noemen ze Eunice ookquote:Op maandag 13 februari 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
ene thinkerbell heeft op twitter filmpje staan over kim die naar de loods rijd
Zoë krijgt al een nat broekjequote:
@ CursedTinkerbelquote:Op maandag 13 februari 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
ene thinkerbell heeft op twitter filmpje staan over kim die naar de loods rijd
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gebroken wit met tonen van ezelsoren, op een retteketetje, maar dan rustig en niet voorbarig.
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:14 schreef Korak het volgende:
[..]Thnx! ik zag niet veel nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Kende 'm ook alquote:
Dat werd afgelopen weekend gezegd maar mag niet want no fly zonequote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou die er komen dan en door wie en waarom niet meer?
Vreemd, want ze zien en horen regelmatig van die vliegtuigjes overkomenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat werd afgelopen weekend gezegd maar mag niet want no fly zone
zijn fanclub wilde dit laten doen , blijkbaar luitruim overvol, willen nu besteden voor goede gitaarquote:Op maandag 13 februari 2023 17:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zou die er komen dan en door wie en waarom niet meer?
Maar niet bij een vliegveld misschien? Dit is een andere situatiequote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreemd, want ze zien en horen regelmatig van die vliegtuigjes overkomen
oké, nja, vind het het ook een beetje overdreven en nageaapt van utopia, daar deden ze het wel vaker voor Charlottequote:Op maandag 13 februari 2023 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
[..]
Maar niet bij een vliegveld misschien? Dit is een andere situatie
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat werd afgelopen weekend gezegd maar mag niet want no fly zone
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oké, nja, vind het het ook een beetje overdreven en nageaapt van utopia, daar deden ze het wel vaker voor Charlotte
is al begonnen bij DGK voor Lieke volgens mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oké, nja, vind het het ook een beetje overdreven en nageaapt van utopia, daar deden ze het wel vaker voor Charlotte
BB huis best dichtbij Schiphol, en daar lukte het wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als ze daarom de locatie bewust dichtbij Lelystad Airport hebben gekozen hebben ze daar beter over nagedacht dan over het voorkomen van bezoekjes van ex-loods-tokkies!
Dat gaat ook niet gebeuren lijkt mijquote:Op maandag 13 februari 2023 17:41 schreef Verida het volgende:
[..]
is al begonnen bij DGK voor Lieke volgens mij
maar ik zou het ook niet in de haak vinden als er nu een gitaar de loods ingebracht zou gaan worden.
Wat mij wel opvalt is dat je bij UTO makkelijker kon komenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Als ze daarom de locatie bewust dichtbij Lelystad Airport hebben gekozen hebben ze daar beter over nagedacht dan over het voorkomen van bezoekjes van ex-loods-tokkies!
Dan zal het BB huis wel niet in een no-fly zone liggenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
BB huis best dichtbij Schiphol, en daar lukte het wel.
Klink op zich best logischquote:Op maandag 13 februari 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal het BB huis wel niet in een no-fly zone liggen
Heel vreemd. Want Lelystad Airport ligt ernaast en ook met die banners erachter vliegen ze regelmatig.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vreemd, want ze zien en horen regelmatig van die vliegtuigjes overkomen
Vlak Eunice ook niet uit. Die 2 doen weinig voor elkaar onder, maar alleen op een andere manier. Eunice doet ook alles om aandacht van JW te trekken. Beide sneu vrouwenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze maakt zich steeds belachelijker
Vliegveld Lelystad ligt op een steenworp afstand, dus er wordt daar gevlogen.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal het BB huis wel niet in een no-fly zone liggen
ja doh dit gaat om een achterlijk vliegtuigje voor Jeffquote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heel vreemd. Want Lelystad Airport ligt ernaast en ook met die banners erachter vliegen ze regelmatig.
Natuurlijk zijn daar restricties voor , lijkt me logischquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vliegveld Lelystad ligt op een steenworp afstand, dus er wordt daar gevlogen.
Dat begrijp ik. Het gaat mij erom dat iemand schreef dat het daar niet kon , zo'n vliegtuigje met een banner.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja doh dit gaat om een achterlijk vliegtuigje voor Jeff
Als daar een drone komt moeten ze al naar binnen
Niet met elkaar te vergelijken
Nou blijkbaar niet in die situatiequote:Op maandag 13 februari 2023 17:59 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Het gaat mij erom dat iemand schreef dat het daar niet kon , zo'n vliegtuigje met een banner.
Kan wel dus.
quote:Op maandag 13 februari 2023 17:54 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heel vreemd. Want Lelystad Airport ligt ernaast en ook met die banners erachter vliegen ze regelmatig.
Opgelostquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vliegveld Lelystad ligt op een steenworp afstand, dus er wordt daar gevlogen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
[..]
OpgelostLijkt mij idd logischSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Er is er ooit 1 geweest van hier die zo'n vlucht regelde (DGK) Er werd veel geld toegezegd , maar uiteindelijk betaalde bijna niemand, en ze bleef zitten met een hoge rekening.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ja doh dit gaat om een achterlijk vliegtuigje voor Jeff
Als daar een drone komt moeten ze al naar binnen
Niet met elkaar te vergelijken
Maar dit is niet te vergelijkenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Er is er ooit 1 geweest van hier die zo'n vlucht regelde (DGK) Er werd veel geld toegezegd , maar uiteindelijk betaalde bijna niemand, en ze bleef zitten met een hoge rekening.
Zal ook niet gratis zijn zo'n vlucht.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dit is niet te vergelijken
Zulke teksten zijn niks waard als je je gedraagt zoals zij doet en ben je verliefd dan ontken je het totdat het niet meer kanquote:Op maandag 13 februari 2023 17:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ahhh de schuimpjes willen een vliegtuigje sturenquote:Op maandag 13 februari 2023 17:38 schreef puzziepie het volgende:
[ twitter ]
[..]
Maar niet bij een vliegveld misschien? Dit is een andere situatie
Over wie gaat het? Jeff en KimD?quote:Op maandag 13 februari 2023 18:04 schreef IkFok het volgende:
GJ zou weg lopen uit zijn relatie als hij zo zou worden gescholden zoals in de loods gebeurt. Al bij de eerste keer.
Dat die gast eens leert koken in de loods doet ie nog iets nuttigs voor hemzelf en eventueel ook handig in een relatie als je kunt koken.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:04 schreef IkFok het volgende:
GJ zou weg lopen uit zijn relatie als hij zo zou worden gescholden zoals in de loods gebeurt. Al bij de eerste keer.
Dat wilden ze ,maar gaat niet doorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahhh de schuimpjes willen een vliegtuigje sturen![]()
Grootste zeikerd van allemaal.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat die gast eens leert koken in de loods doet ie nog iets nuttigs voor hemzelf en eventueel ook handig in een relatie als je kunt koken.
Dan maar een gitaar..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilden ze ,maar gaat niet door
Van Eunice heb ik geen last, Esther is een bron van ergernisquote:Op maandag 13 februari 2023 17:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vlak Eunice ook niet uit. Die 2 doen weinig voor elkaar onder, maar alleen op een andere manier. Eunice doet ook alles om aandacht van JW te trekken. Beide sneu vrouwen
Hij snapt niet dat mensen soms ruzie maken. Het is wel een simpele ziel met zijn gedachten als je dat zo hoortquote:Op maandag 13 februari 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
Het is niet voor niets hoor dat GJ nog single is.. dat is toch echt niet te doen met zo iemand
Ongelofelijk jaquote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat mensen soms ruzie maken. Het is wel een simpele ziel met zijn gedachten als je dat zo hoort
Het is iemand die heel weinig snapt.. en van vrouwen al helemaal niets.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef IkFok het volgende:
[..]
Hij snapt niet dat mensen soms ruzie maken. Het is wel een simpele ziel met zijn gedachten als je dat zo hoort
Heb van Esther ook geen last, vind het lachwekkendquote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Van Eunice heb ik geen last, Esther is een bron van ergernis
Tis net Erik ook " neurospeciaal"quote:Op maandag 13 februari 2023 18:10 schreef IkFok het volgende:
[..]
Lachwekkend en triest.. ze moet gewoon naar huis.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb van Esther ook geen last, vind het lachwekkend
Lachwekkend is het in ieder gevalquote:Op maandag 13 februari 2023 18:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb van Esther ook geen last, vind het lachwekkend
Deze mensen zijn niet voor niets gecast, ze zorgen voor spraakmakende streams. Ze zijn allemaal wel een beetje, nja, geen doorsnee mensen zeg maarquote:Op maandag 13 februari 2023 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Lachwekkend is het in ieder geval
En dan ook nog heel charmant voorover gebuktquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef lojanda het volgende:
En dan zo meteen Mirthe weer aan het ijs likken
24 uurquote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef tonja het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze voor dit grapje?
24 uur en daar zijn nu ongeveer een kleine 7 uur van om.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:19 schreef tonja het volgende:
Hoeveel tijd hebben ze voor dit grapje?
En straks zit iemand er weer aan te likkenquote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En straks zit iemand er weer aan te likken
En de rest met een vingertje ernaastquote:Op maandag 13 februari 2023 18:28 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Wat een pretletter is het ook zeg!
Eunice moet ff gaan flikflooien met JW dan komt het stoom uit de oren bij Esther, en haar dan bij het ijs zettenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:30 schreef Aggie46 het volgende:
Het zonnetje in de loods
[ afbeelding ]
Wat een vies wijf is het toch eigenlijk.. zit ze eerst met die ongewassen muts van haar over dat ijs te schuren en nu hoor je haar aan het ijs zuigenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:27 schreef KinKiJan het volgende:
Janet is niet de enige die aan dat ijs lebbert, wel de enige die er ranzige geluiden bij maakt
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
Kappen met die shit
Ik word er onpasselijk van
![]()
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2023 18:33 schreef Kakadylo het volgende:
Kappen met die shit
Ik word er onpasselijk van
![]()
Dat is ook niet bij te houdenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:34 schreef Charmian het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel lagen ijs er zijn en hoe lang ze over 1 laag doen/hebben gedaan. Niemand bijgehouden zeker?
Ik geloof dat Bern en Erik wel gemeten hebben en zo maar geen idee wat er uit is gekomen.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:34 schreef Charmian het volgende:
ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel lagen ijs er zijn en hoe lang ze over 1 laag doen/hebben gedaan. Niemand bijgehouden zeker?
Da was dus iets wat ik niet durfde te zeggen maar wel dachtquote:Op maandag 13 februari 2023 18:37 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Moraima al op het ijsblok gelegen? Die kan hierin een goede bijdrage leveren.
'ik ga m'n tong echt niet gebruiken, ik ga m'n tong echt niet gebruiken' zoiets?quote:
Hou op hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
Janet maakt weer even een plasje wat ze zo weer kan opdrinken.
En dan 2 haar armen vast en 2 haar benen en dan heen en weer schuiven.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da was dus iets wat ik niet durfde te zeggen maar wel dacht
ALs die nu eens op het ijs ging liggen![]()
groot oppervlak in een keer
Het is wat het is Dot, daar moeten ze gebruik van makenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Da was dus iets wat ik niet durfde te zeggen maar wel dacht
ALs die nu eens op het ijs ging liggen![]()
groot oppervlak in een keer
Zeg.me.dat.het.niet.zo.isquote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
Janet maakt weer even een plasje wat ze zo weer kan opdrinken.
Ja, kwa gewicht en omvang kan dat best wat doen die lichaamswarmtequote:Op maandag 13 februari 2023 18:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En dan 2 haar armen vast en 2 haar benen en dan heen en weer schuiven.![]()
Kan ze een keer wat winnenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wat het is Dot, daar moeten ze gebruik van maken
Ze zit er nu weer op te blazen en net slurpte ze nog en dat zal ze zo ook wel weer doen vrees ik.quote:
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kwa gewicht en omvang kan dat best wat doen die lichaamswarmte
Als ze nou er gewoon op gaat liggen net zoals in het ijs bad.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is wat het is Dot, daar moeten ze gebruik van maken
Dat verhaal over daten bij McD is eigenlijk tekenendquote:Op maandag 13 februari 2023 18:09 schreef lojanda het volgende:
Het is niet voor niets hoor dat GJ nog single is.. dat is toch echt niet te doen met zo iemand
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zit er nu weer op te blazen en net slurpte ze nog en dat zal ze zo ook wel weer doen vrees ik.
De enige lichamelijke reactie die dit bij mij oproept is een wat weeïg gevoel in mijn maagquote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
nah ik heb wel genoeg van dit semi-ijspornogedoe
Jaquote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Als ze nou er gewoon op gaat liggen net zoals in het ijs bad.
Precies dat dus..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat verhaal over daten bij McD is eigenlijk tekenend
Een hele eigenwijze hork dus het is geen grapje ofzo
GJ bestelt eten voor zowel hemzelf als zijn date
Zijn date is 'aan de lijn' en wil maar een klein beetje
GJ heeft honger en pakt alles wat ie kan bedenken
Zijn date heeft opeens toch wel een enorme zin/trek
GJ deelt nog geen frietje want die kans had ze zojuist
Zijn date kan het blijven proberen maar krijgt niets
GJ deelt niet want anders had ie wel meer besteld
Even de hele korte samenvatting van die anekdote
Ik zie het net pas voor het eerst live, heb het de hele dag met de gifs moeten doenquote:Op maandag 13 februari 2023 18:42 schreef Charmian het volgende:
nah ik heb wel genoeg van dit semi-ijspornogedoe
Ja absoluut.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind de bewoners die zo bloot de strijd met het ijs aan gaan wel ontzettend dapper hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |