Klopt,dat die nog geen gaatjes heeft van al dat suiker en de anderen..quote:Op maandag 13 februari 2023 15:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Teveel suiker in die havermout elke dag, daar kan je niet tegen trainen
Tandenpoetsen helpt prima.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:44 schreef Loveable het volgende:
[..]
Klopt,dat die nog geen gaatjes heeft van al dat suiker en de anderen..
Babbel zat buiten met een peuk en zei iets net toen GJ langsliepquote:
Dan weten we datquote:Op maandag 13 februari 2023 15:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar doe het liever niet
Volgende keer, als de laatste post heb kan het er ook bij zettenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:47 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Wel eens gedaan maar doe het liever niet
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik denk dat die zeikerd(JW) nog wel eens gelijk kan krijgen. Hij zei, dat elk muntje voor een bedrag staat. Hij had het over 10,- per munt. Denk persoonlijk dat dat wat minder uit zal vallen.
Zou ook kunnen natuurlijk.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.
Denk het ook, er werd letterlijk gezegd: "Alle munten die jullie weten los te maken is het bedrag dat jullie verdienen voor de huishoudpot"quote:Op maandag 13 februari 2023 15:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon het geld is wat ze uit het ijs krijgen.
Dan is t niet veel, hoeveel uur hebben ze eignelijk?quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk het ook, er werd letterlijk gezegd: "Alle munten die jullie weten los te maken is het bedrag dat jullie verdienen voor de huishoudpot"
Voor de kijkers ook, anders hadden we nu weer spelletjes of bankhang streams gehadquote:
Klopt. Kenzy hangt er ook maar een beetje bij. JW kan net zo goed met zijn tengels van dat ijs afblijven. Het houd idd bij sommigen niet over.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:59 schreef mootie het volgende:
Er zitten wel luie tarken bij.
Met 2 of 3 vingers wrijven.
Gebruik het oppervlak van je lichaam ipv die muntjes er indiviudeel uit te wrijven.
24 uur, rond half 12 zijn ze begonnen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:00 schreef Loveable het volgende:
[..]
Dan is t niet veel, hoeveel uur hebben ze eignelijk?
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:01 schreef Loveable het volgende:
[..]
Voor de kijkers ook, anders hadden we nu weer spelletjes of bankhang streams gehad
Shifts, hebben ze al ingedeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doen
Ah moet wel goed komen denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
24 uur, rond half 12 zijn ze begonnen als ik me niet vergis.
Ze zullen dan in nachtploegen moeten gaan werkenquote:Op maandag 13 februari 2023 16:02 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze vanavond/nacht gaan doen
Is allang ingedeeld.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:03 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze zullen dan in nachtploegen moeten gaan werken
Jij kent haar persoonlijk begrijp ikquote:
Je moest eens weten...quote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk begrijp ik
Hilarisch grapje omdat ze bi is.quote:Op maandag 13 februari 2023 16:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij kent haar persoonlijk begrijp ik
Je kunt ook gewoon niet reageren natuurlijkquote:Op maandag 13 februari 2023 16:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Hilarisch grapje omdat ze bi is.
Dijenkletser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |