quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Zoe :'Zou twitter nu losgaan over Wendy?'
voor mij heeft Wendy deze opdracht al gewonnen
Ik vind Wendy vaak een toppertje, in dit geval zeker weten.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik maak me nooit zo zorgen om een dubbelzinnige TTquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
De alleskunner van de loods..recht op zeker 9 ton..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Het past hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
Dan mag je het veranderen als je wil.quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Ik zie Bep niet wrijven is ze al geweest??
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Wendy in badpak en de mannen helemaal aangekleed.
omdat het kanquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mag je het veranderen als je wil.![]()
Ik hoorde 2 cm in een uur en een kwartier, voor de statistieken he.
Ik zag Erik vanmiddag wel in korte broek.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.
Die ken wel goed blazen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
De volgende proef...blaas zo snel een opblaaspop op...dan hebben we 1 winnaar..janet
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
Dankjewel Deisyy voor de TT wijziging.
Dat was aan het begin en toen had ie net gesport, daarna niet meer in korte broek gezien volgens mij.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag Erik vanmiddag wel in korte broek.
Een toevalstreffer dusquote:Op maandag 13 februari 2023 18:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat was aan het begin en toen had ie net gesport, daarna niet meer in korte broek gezien volgens mij.
Ik weet eigenlijk niet meer of hij dat nu expres had gedaan, dat sporten en daarna op het ijs of toeval inderdaad omdat hij al zo rond liep.quote:
Dan zal hij nog op zijn neus kijken in augustus.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:53 schreef puzziepie het volgende:
JW ziet niet eens dat Wendy misschien ook wel populair is
Meer mensen daar denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal hij nog op zijn neus kijken in augustus.
Ik vind dat likken zo goorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet meer of hij dat nu expres had gedaan, dat sporten en daarna op het ijs of toeval inderdaad omdat hij al zo rond liep.
Ieuw en ook met de voeten nu over dat ijs, als er nu nog iemand dat water op gaat likken![]()
Andersom niet denk ikquote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Babbel en JW nu over Esther
Ze hebben het het er over gehad, als Esther naar huis moet gaat JW gewoon door
Wij niet, als ik in dat top-10 topic kijk is Wendy aardig wat keertjes op de eerste plaats gezetquote:
Ik vind bij deze naam dit account @imeowmeowalways met Arabische tekst en filmpjes.quote:Op maandag 13 februari 2023 17:05 schreef cinsan het volgende:
ene thinkerbell heeft op twitter filmpje staan over kim die naar de loods rijd
Ik ookquote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef Deisyy het volgende:
Ik vind Janet wel een stoer oudje hoor
Wat nu weerquote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik zit te nog steeds te mokken ... is ook een oude zeur.
quote:Op maandag 13 februari 2023 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze luisteren niet naar hem .. hij heeft verstand van thermodynamica en zo vindt hij..
https://streamable.com/qg3iyyquote:Op maandag 13 februari 2023 18:59 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik vind bij deze naam dit account @:imeowmeowalways met Arabische tekst en filmpjes.
Dat Kim W op Arabieren valt, verbaasd me dan weer niet.
Gevonden: @ CursedTinkerbel
Waar mokt hij over?quote:Op maandag 13 februari 2023 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik zit te nog steeds te mokken ... is ook een oude zeur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |