quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Zoe :'Zou twitter nu losgaan over Wendy?'
voor mij heeft Wendy deze opdracht al gewonnen
Ik vind Wendy vaak een toppertje, in dit geval zeker weten.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Ik maak me nooit zo zorgen om een dubbelzinnige TTquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
De alleskunner van de loods..recht op zeker 9 ton..quote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Het past hoorquote:Op maandag 13 februari 2023 18:47 schreef ChocoFan het volgende:
Eigenlijk had TT moeten zijn, lekker glijen met je schelpdier op het ijs maar ik dacht ik gedraag me maar
Dan mag je het veranderen als je wil.quote:
Neequote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef Silves het volgende:
Ik zie Bep niet wrijven is ze al geweest??
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Janet en Wendy in badpak en de mannen helemaal aangekleed.
omdat het kanquote:Op maandag 13 februari 2023 18:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan mag je het veranderen als je wil.![]()
Ik hoorde 2 cm in een uur en een kwartier, voor de statistieken he.
Ik zag Erik vanmiddag wel in korte broek.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wendy probeerde net wel ruppie uit zijn kleding te praten maar is nog niet gelukt.
Die ken wel goed blazen ja.quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef Silves het volgende:
De volgende proef...blaas zo snel een opblaaspop op...dan hebben we 1 winnaar..janet
quote:Op maandag 13 februari 2023 18:52 schreef ChocoFan het volgende:
Dankjewel Deisyy voor de TT wijziging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |